Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

La Tribune: Citroën C6 ani Peugeot 607 nedostanou nástupce

110 komentářů

Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
U Citroenu to chápu, i když mě to mrzí, ale u Peugeota ne. 607ka se prodávala docela stabilně a ne málo, když to byl nový model.
Navtech
Čistí se trh a "každej" se vrací tam, kde je jeho místo. Přirozený vývoj i díky krizi. Slabší kusy padnou a vyšší střední a vyšší budou dělat ti, co jim to označení náleží a můžou si ho dovolit.
webpaja
...nejsi v EU parlamentu za zeleny? Podobnou snusku kydu, co jsi napsal v prvni vete muze dat jen nekdo z nich.

Kde je tvoje misto?
Navtech
Moje místo je tam, kde se mi daří a co umim. Pokud budu dělat něco, kde se mi nedaří, tak to nedělám. Co je na tom nepochopení? Stejný je to i s pekárnama, kde taky nebudeš dělat chleba, když ho nikdo nekoupí a můžeš mít historii, jakou chceš.
webpaja
Tohle je pochopitelny. Kdyz neco nejde tak to delat nebudu, ale je nesmysl tvrdit, ze k PSA limuziny nepatri.
lancer24
podla mňa by Citroenu nastupca c6ky pomohol dotvoriť image DSkových modelov.Peugeot 607 bol krok vedla ,to auto malo podvozok stary jak svet a predajnosť minimálna. Naopak C6 sice tiež nieje moc predávaná,ale to auto má niečo doseba
Avatar - T613
T613
už bys měl přestat držet tu dietu. leze ti to na mozek
Avatar - Ricardo
Ricardo
Tak zrovna Peugeot ale historicky patří do vyšších segmentů. Prvním jeho miniautem byla až 104. U Citroënu je to trochu jinak. Podle tvé logiky by se asi Audi mělo vrátit k dvoutaktům...
Avatar - marek.g
marek.g
A Lamborghini by mělo přestat dělat supersporty a zase se věnovat pouze a jen traktorům >😒]
Avatar - T613
T613
však on nám to politicky vysvětlí. Ta sója s ním dělá divy
kuko
když Citróni nejsou schopni znova jako před lety něco pořádně okopčit od pořádného vwýrobce, tak nemají právo žít!

>😒]
Avatar - marek.g
marek.g
takže řešením pro PSA je "přebouchat" Phaetona >😒]
kuko
já bych rovnou odkoupil celou linku, než jí zdědí Seat >😒]
Avatar - marek.g
marek.g
>😁 >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Spíš VW Čajna, ale ironií osudu, v kontextu tohoto článku, je, že Phaeton na rozdíl od zmíněných Francouzů nástupce dostane. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
607 ho mela taky dostat
Avatar - Dinar
Dinar
Řekl bych, že jste si to trochu překroutili, sdělení je sice navtechovsky drsnější, ale vystihující situaci. 😉
Vasut74
Sdeleni neni drsnejsi ale jen proste blbe ... to ze to francouzska particka uz peknou radku let neumela delat je jina - C6ky je skoda 😢
kuko
dělat to podle mně celkem uměla, v tom problém nebyl, neuměla to spíš prodat :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Opravdu myslíš, že taková 607 se vyrovnala éčku nebo pětce?
dnpa
To záleží na úhlu pohledu. V luxusu třeba ne, v kvalitě možná taky ne. Vypadala ale líp než minimálně jeden z nich. A, opravte mě, jestli se pletu, stála taky o něco míň, ne?
kuko
Opravdu myslíš že právě Ečku a Pětce měla konkurovat? Já myslím že ne. Bylo to prostě velké auto pro někoho kdo na prémii nedosáhne a střední třída mu nestačí. Asi však tahle kategorii kupců vymřela či co >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
To je, jako bys říkal, že laguna nebo mazda 6 nejsou konkurencí pro céčko nebo a4 jen proto, že jsou levnější. Jde o třídy, 607 byla postavena jako vyšší střední tedy musela soupeřit s jejími zástupci. Že v této třídě převážila premie je právě to, o čem je v tomto článku řeč, prostě koncept velkého auta bez premiových kvalit ve vyšší střední přestal fungovat.
Klaudius
Ak máš image, niet čo riešiť, ak image chýba...
Najmä v dnešnej dobe vrážať penaze do triedy, ktorá nie je pre značku primárne zisková, je vyhadzovaním peňazí. A na výrobu auta za účelom "budovania image" treba mať v kešeni riadny balík "zbytočných" peňazí. Takže tento krok PSA je logický a pochopiteľný, aj ked mne osobne je C6 ľúto, považujem ho ani nie tak za dokonalé, ako za výnimočné auto, jedna z najkrajších ozdôb ciest.
vyššia stredná je už sama osebe prémiovou triedou, a popri MB, BMW a Audi budú všetci ostatní vždy hrať len druhé husle, nech by ich modely boli sebelepšie a krajšie...
Avatar - Dinar
Dinar
Mě se C6 taky líbí, kolem jedné pravidelně jezdím, a je to sice trochu mimo, ale pořád mi připadá, že kdyby nějak podobně vypadal nástupce někdejší T613, mohla tu Tatra ještě být. Jinak, to auto jízdně na konkurenci nestačí, byť tu jedna teta tvrdí opak, a ten vnitřek to je bída. S ostatním souhlas. 😉
Klaudius
Podobne ako zvonka, aj vo vnútri C6, to je iný svet, vlastný, bez záujmu o to, čo produkujú ostatní. Musím ale uznať, že je už morálne hodne zastaralý, to bez debaty.
Čo sa jazdy týka, nemyslím, že je dobré C6 porovnávať, opäť je to svet sám pre seba. Plávajúci koráb, nie dokonalý atlét schopný pokoriť aj mmnohé športiaky. Podľa mňa, ak zas nastane lepšia éra pre automobilizmus, nástupca C6 opäť príde. Opäť jedinečný, nekonvenčný, pre niekoho možno divný, či nie práve dokonalý, ale práve zase veľký Citroen.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zdá se, že ta vaše teta se VYZNÁ...

[odkaz]

... lépe než vy 😄
PS: V česku to ta vaše teta "konzultovala" s p. Tomáš(em) Pudil(em) a ohledně hodnocení techniky C6 se (naprosto) SHODUJE s p. Vaculík(em), ale možná máte VĚTŠÍ (teoretické i praktické) zkušenosti a znalosti, než oni.. 😉
PPS: .. všichni DOHROMADY 😄
kuko
ok, možná jsem se nevyjádřil přesně. Oni podle mně lovili v dolní části budgetu kterou plánoval kupec utratit za káru. Jak říkáš, tento koncept nejspíš skutečně přestal fungovat, zejména když střední třída značně povyrostla.
Avatar - Dinar
Dinar
😄 😉
webpaja
Myslim, ze zrovna pan Navtech obhajobu nepotrebuje.

Navic vety typu "kazdej se vraci tam, kde je jeho misto" jsou nesmysly historickeho razu.

Pravdu nema a bohuzel u nej nejde ani o ironii.
Avatar - Dinar
Dinar
Myslím, že to zbytečně prožíváte.
webpaja
Mrzi me prohlaseni tohoto typu, zajiste se shodneme, ze kdyby neco podobneho provedlo BMW, nebo Audi, byla by to podstatne vetsi rana. Presto modely C6, P607 nebo Vel Satis doplnovaly nabidku vyssi stredni. Navic odkaz na historii je vice nez jasny.
Spis nez problem trhu ale vidim postupne zvetsovani modelu stredni tridy, ktere dnes uz bezne presahuji dimenze vyssi stredni zpred 10-ti let. Posledni mohykan je tak P407, ktery po predstaveni nastupce zajiste preleze magickou hranici 4,7m a plne tak nahradi P607.
Navtech
Historicky ano, ale vzhledem k tomu, že se mu na trhu s velkejma autama nedaří, tak se bude věnovat tomu, kde mu to jde. U Audi to evidentně funguje, tak proč by se mělo někam vracet?
Klaudius
Myslím, že máš pravdu a tentoraz sa nejdem s Tebou hádať; iba si to zle vyjadril. Inu rýpať sa do hodnoty značky a jej historického poslania, to je ako rýpať prstom do sršnieho hniezda...
Navtech
Já nikde nepsal o podobných frázích, že by měl jít Tonino dělat traktory, nebo Audi přestat dělat A6. To jsou dedukce jiných. Každý bude dělat to, co mu jde a ne se zbytečně cpát někam, kde na to nemá. Ani image ani prachy a ani kupce.
Klaudius
Tak pokiaľ myslíš iba to IPK (image, prachy a kupci), tak je to vpohode. Pretože schopnosti vytvoriť dielo na kolesách by sa Francúzom upierali iba ťažko. 😉
GTI
Přesně :yes: Zde je dokonalý důkaz, že "krize" je i k něčemu dobrá. Jsou automobilky, co s odřenejma ušima vyrábí vyšší střední... a jsou automobilky u nichž ve vyšší střední teprve začíná pořádnej rajc. Přitom ve statisícových sériích. Tak nač ty křeče, když konkurovat vlastně ani není možné... Síla německého prémiového triumvirátu spolu s legendou jaguarem a tvrdě na sobě pracujícím Volvem je drtící.

Bohužel se to v budoucnu odrazí v image. Tedy dojde ještě více z polarizaci na ty "velké" a na ty "normální".

Závěrem snad jen... Peugeota je trochu škoda, byl to solidní koráb silnic.
zlysoused
Já bych se jen nechtěl dožít světa podle filmu Demolition Man, kam to tak trochu spěje. Všichni budeme chodit do té nejlepší, jediné restaurace a budeme jezdit tou nejlepší, jedinou značkou aut. Francouzi sice nebyli dokonalí, ale byli svoji.
Avatar - Dinar
Dinar
Taky bych řekl, škoda každého, alespoň pro samotnou možnost většího výběru, na druhé straně, raději se dočkám konce některých, způsobený normálním působením trhu, než abych výskal nad nějakým, francouzským státem dotovaným, velkým Citroenem, vyráběným jen proto, že francouzský prezident musí mít francouzské auto.
zlysoused
Tak to jistě souhlas, to radši ať se věnují MPVéčkům.
Klaudius
Na tomto príklade vidno, ako sa časom môže meniť profil značky. Ako som už písal, výnimočnosti označovanejako C6 mi je trochu ľúto, na druhú stranu vyvíjať a vyrábať to, čo je žiadané, stabilizuje značku, a nebudeme o nej písať len v čase minulom, pretože padla kvôli portfóliu neprispôsobenému trhu ale historickým koreňom...
GTI
Jistě, v tom s tebou souhlasím. Na druhé straně je to opravdu tak, že tlaku tradičních prémiových výrobců se zejména ve velkých segmentech velmi těžko čelí.

Idea být mainstreamovým výrobcem a pokrývat i luxusní segmenty dáva zabrat i takovému gigantu jakým je VW (Phaeton), ve Francii je to zadání jaksi z podstaty národa - rovnost volnost bratrství, však to znáš... jenže holt, i tamní elita dnes prohání po tamních dálnicích pětky a éčka a sedmičky a eska...
zlysoused
Jen si říkám jestli francouzi nestáhli kalhoty moc brzo před brodem. Přece jenom Renault třeba mohl využít potenciálu Nissanu-Infiniti a i PSA patří meze největší výrobce světa, tak alespoň jeden model. Ale chápu, že je recese a mají teď větší starosti než je výroba pro ně okrajového velkého modelu.
GTI
Ano.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ono se musi začít od kvality a až budou francouzské automobilky výhlášené kvalitou tak si můžou něco dovolovat výš. To bude platit i pro Hyundai a pod. Fiat si nemůže dovolit ani auto typu 407ky. Prémie se nevyrábí, ona se tvoří. Lexus se postavil taky na základě kvality Toyoty.
Avatar - Dinar
Dinar
:yes: jen nutno dodat, že slovo kvalita (kvality)je míňeno v širším kontextu, nejen jako spolehlivost.
GTI
😄 Bomba, ve stejnej okamžik, stejná myšlénka... 😄
GTI
Ano ano. Přitom pod pojmem kvalita musíme rozumět jaksi termín širšíhio významu - tedy spolehlivost, výdrž, jízdní vlastnosti, kvalita materiálů, kvalita servisů, prostě všechno to, co dělá zákazníka a uživatele spokojeným.
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 >😁 trefa.
Vasut74
Kvalita servisu - to predevsim v ceskych hajich ma teprve ten poradny smrnc ;-\
GTI
Jo, někdo je lepší, někdo holt horší, je to věčnej boj...
webpaja
Rozptyl kvality servisu je u nas bohuzel tristni...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přesně, to jsou ty drobnosti, jak třeba zaklapne přihrádka u spolujezdce a jak funguje páčka od blinkru.
GTI
:yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je divné, že se s tebou dá bavit o autech, ale o značkách ne.
GTI
Tomu nerozumím.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je jedno.
Klaudius
A ešte olízať plasty... >😁

Ale nie, to iba rýpem... 😉
Navtech
Škoda je každýho modelu, ale trh s autama není žádný sociální ústav s nostalgickejma myšlenkama, jak by si zde spousty lidí přálo. Pravda je, že ta pestrost v nabídce se neustále zmenšuje, ale tak je to se vším.

To je podobný, jako bych měl plakat, že končí Sky europe, nebo že velký korporace kupujou ty menší.
Avatar - woody-alien
woody-alien
To máš pravdu, na druhou stranu mi připadá, že někdo vyleze s nějakým UltraCityActivity vehiklem a už je novej segment a všichni do toho bušej, novej model a hned...

Tak nevím jestli o to vážně někdo stojí...to bych radši zavíral oči při střetnutí s protijedoucím VelSatisem.

Mimochodem, v Děčíně stabilně jezděj DVA VelSatisy. Neuvěřitelná shoda... 😉
Avatar - Ham.
Ham.
... a můžou si ho dovolit... a mají dostatečný technický potenciál aby uspěli v konkurenci.
Avatar - euro89
euro89
Tak už nám zmizela (ať už ůplně, nebo jen z Evropského trhu) Omega, Camry, Sigma, Xedos, Maxima, Scorpio, letos byl ukončen Thesis a zatím není v plánu nástupce, nástupce AR 166 se taky o rok odkládá a teď by měli zmizet ještě velký francouzi? Co pak bude ve vyšší střední jezdit??? samá hnusná A6 nebo E-klasse, který jsou na zblití :no: :no: 5er je si hezká, ale dnes už taky moc tuctová... nový Volva maj podle mě takovej "ženskej" design, takže jediný atraktivní rozvížení vod ve vyšší střední bude představovat XF, 9-5, GS a CTS - to věru neni moc velký výběr 😢
vrkuboy
vynechal jsi vel satis
Navtech
Nojo, už tu zůstanou jen ty "hnusný", co ti dělaj škraloupy na cejchách a pak ráno u Agipu roníš slzy při tankování za dvě kila do nádrže na 90 litrů u obstarožního báwa.
Do BMW za dvě kila se tankuje zásadně v noci, víc to táhne odspodu 😉
Avatar - marek.g
marek.g
už nudíš s tím posuzováním lidí podle peněženky :-!
kuko
neřest milionářů :-! >😒]
Avatar - marek.g
marek.g
:yes: :-! >😒]
Avatar - euro89
euro89
nech ho, chudáka... mám pro psychicky nemocný lidi pochopení, takže to nijak nekomentuji a nechám ho, ať si tu vyleje srdce... doma ho určitě nikdo neposlouchá, tak se chce o své názory podělit aspoň virtuálně prostřednictvím internetu... >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Popisujete vlastní zkušenost? 😐
IPace
sakra za "dvě kila" ojro se me tam ty pohonne slozky ani nevejdou 8-s , to bych potreboval jeste tak 5-6 dvacelitrovejch kanistru nebo dalsi 2-3 poradne nadrze na plyn, ale pravda kufr mam nato velkej, jen by to pak vypadalo jako A6avant pro Sileneho Maxe >😁
Avatar - Ricardo
Ricardo
Píše se "VěRU" >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
nezapomen ze nejde jen o design, ale mne se A6 a volva hodne libi...ale nemohli cekat ze C6 bude prodeji konkurovat audi apod., o vel satisu ani nemluvim...a Avantime? no comment
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tyhle auta jsou vytlačeny svými bývalými menšími modely. Mondeo je větší než kdysi scorpio apod.
Peugeot 607 byla ve svý době nádherná loď a dodnes si zachovává kus své atraktivity, je škoda, že tady Peugeot vyklízí pole. Navíc s autem ve stylu CLS by měl určitě šanci uspět. Věřím, že až bude příznivější doba, Peugeot tohle svoje rozhodnutí přehodnotí. Vždyť už nám toho mezi velkými sedany kromě nudných němců fakt moc nezbývá.
figurka
V kontextu této zprávy jsem zvědav, jestli se u Citroenu budou dále držet myšlenky kompletní řady DS..... ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
Já bych řekl, že to tam zapadá, vrcholem produkce bude nějaké DS odvozené od C5, pro C6 pak už není místo. 😉
figurka
Ano, jako vrchol "místo" C6 DS verze C5. Ale spíše jsem měl na mysli, zdali v tomto kontextu "udrží" verzi DS od "všech" modelů a nebo zdali DS "zůstane" pouze u těch vyšších pater nabídky.
Klaudius
Aby sa po čase ešte nestalo, že po konci "veľkých" áut vznikne na spodku ponuky nová "mini" trieda. Všetky autá až nenormálne rastú, ak si spomeniem na prvú Vectru s dĺžkou pod 4,4 metra a to je stredná trieda, a porovnám ho povedzme s novým Fluence, ktorý má cez 4,6 metra a je to vraj o triedu menšie auto, rast je viac ako zrejmý. Päťmetrová hranica bude čoskoro mierou strednej triedy, s tým je už problém normálne zaparkovať, takže pozornosti smerom k menším autám sa niet čo diviť.
Beaumont.
Jsem docela velký fanda velkých francouzských aut, ale neberu tuhle zprávu nijak tragicky. Proč?

1) Připomeňme si, že u Peugeotu i Citroënu už se dřív stávalo, že mezi jednotlivými velkými modely byly časové "mezery": 605 nenásledovala hned po ukončení výroby krásné Pininfarinovy 604 a vlajkovou loď tak chvíli "suplovala" 505 s motorem V6. Totéž platí pro Citroën: mezi XM a C6 bylo taky několik let "prázdno" resp. "jen" C5. Pevně věřím, že po překonání krize se Francouzi nebo alespoň Citroën do tohoto segmentu zase vrátí (totéž platí i pro Lancii a Alfu Romeo).

2) Dá se předpokládat, že díky prozatimní neexistenci nástupce poběží výroba C6 poměrně dlouho, alespoň tak dlouho jako 607. Ostatně proč ne, většina techniky je sdílená s C5. A čím víc se C6 vyrobí, tím víc jich pak bude k mání jako ojetých na trhu. Tak si třeba za pár let udělám radost... 😉
Avatar - T613
T613
taky je otázkou co je na tom článku pravdy ..
Jako futuristu a příznivce velkých francouzských aut mě to sice mrzí, ale nepřekvapuje. I přesto, že mají jedinečné charisma a duši, nemají prestižní znáček... a mnozí jim dnes vyčítají (kromě C6) menší sofistikovanost a absenci technických vychytávek...

P.S.: Avantime v anketě, koukám, nešetříte >😁 Jen osm soukmenovců...
Beaumont.
Sorry... Podle mého je velká škoda všech čtyř zmiňovaných, ale úplně s jistotou jsem dal C6. Přece jen řada DS / ID - CX - XM - C6 je jedinečná a všechna ta auta měla a pořád mají úžasné charisma, jasnou designovou i technologickou návaznost a jedinečnou techniku.

C6 bych pořád favorizoval před kterýmkoliv německým nebo japonským konkurentem, snad jen nad Volvem, Cadillacem a novým Saabem 9-5 bych váhal, a to hlavně kvůli silnějším benzínovým motorům...
Musím říct, že C6 je z nich nejvyspělejší a disponuje nejvíce technickými inovacemi :yes: A myslím, že se lidem líbí nejvíce i po stánce designu.

Naprosto mě uchvátil design u dvojice Avantime a Vel Satis. Nekomentuji jejich techniku a sofistikovanost, ale estetické ztvárnění... kombinace francouzského šarmu a futurismu z pera mistra Patricka le Quémenta.
Má největší srdeční záležitost v oblasti motorismu. Design přesně podle mých představ...
Avatar - Ricardo
Ricardo
Když C6 je elegantní, extravagantní... AUTO s čistou linií. Avantime vypadá, že si designéři chtěli hrát, a mixovali všechno možné až z toho vznikla velká hračka. Jako modýlek zajímavá kuriozita, jako auto co stálo ve své době víc než mega (!) neobhajitelný. Ne že C6 býval levnější, ale je to nízká avantgardní limuzína, a ta své kupce najde. Avantime dodnes neumím zařadit - kupé po steroidech? snaha zesměšnit MPV? Není ani sportovní, ani luxusní, ani stylový, je jen divný...
Byl bych hlasoval pro 608, co jsem viděl skici, tak to auto snad mělo vzít to nejlepší z 607 a 407 (geniální záď) a zbavit ho těžkopádnosti a nevýraznosti 607.
Avantime je o designu. O jinakosti. Myslím, že se Renaultu povedlo postavit idální vůz pro designéry, módní návrháře a všemožné umělce paušálně :yes: A cena? Cena za exklusivitu. Po stránce designu je to prakticky sériově vyráběný koncepční vůz.

Všichni zapomínáme na jednu věc - automobilky nás neustále krmí svými studiemi, u kterých jen slibují, slibují a slibují. Renault šel rovnou k věci. Zkrátka, důkaz místo slibů :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Škoda, že to ti umělci a designéři nepochopili.
Avantime skvěle vystihuje tohle😒br />
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jenže Jean-Paul Gaultier je jen jeden.. >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
PS. spíš tohle [odkaz] >😒]
Avatar - Ricardo
Ricardo
Pokud chci takové auto (nové), je tady Fiat 500, Lancia Ypsilon, Kia Soul, bude Citroen DS3... Být Avantime této velikosti (např jako Mégane), mohl dopadnout lépe. Koneckonců Mégane 3dv. si z Avantimu vzal hodně designových prvků a prodejně problém neměl.
Kdo kupuje auto za mega nebo s délkou přes nějakých 4,8 metru, chce pořádné slušně vypadající auto a ne nějakou hravou kreaci.
Ano, malým stylovkám se na trhu daří lépe, než velkým... a jsou obecně populárnější.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Problém je v tom, že ten tvůj imaginární umělec na to auto buď nebude mít, nebo to už bude "celebrita" a bude se vozit jinýma autama.
A v menším měřítku to platí i pro PSA - pro ty jejich auta není dost zákazníků. I Opelu se stalo to samé a už dvakrát (Senator, Omega). Řeší to trochu paradoxně, že teď do vyšší střední nenápadně směřuje Insignii a kvůli tomu posunuje menší modely taky nahoru.
Tovární logo byla také jedna z nevýhod...

... ale na Tvém příspěvku něco bude.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Vypadat třeba Mercedes B jako Avantime, tak by mu to asi moc nepomohlo >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Avantime by s konvenčnějšími světly vzadu a druhým párem dveří na delším rozvoru bylo zajímavé MPV. Takhle je to, vzadu dadaistický paskvil a vepředu to převzal Espace. To auto je prostě už od počátku velký omyl.
Klaudius
Tak tým by som si až taký istý nebol. Prvotná myšlienka iste bola spôsobiť rozruch a upozorniť na značku, čo sa podarilo dokonale. Renault bol jediným, kto fantáziu tvorcu preniesol do reality bez akejkoľvek racionalizácie či "normalizácie". Iste, to auto bolo takmer nepredajné, ale to je zase pesnička o inom.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Problém Avantimu dobře vystihl Ricardo. Za hravý auto prostě lidi tolik nedaj, a když, není jich mnoho (dost). A pokud už jsou zajištění, tak kupují auto - hračku, jiného charakteru.
Co se týká zařazení, s tím problém nemám. Pro mě je to auto výjmečné, auto na léto a k vodě nic míň, ale ani nic víc.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
proc se divite C6? je to skoda ale pokud se neprodava (coz se dalo cekat), tak neni na vyber, moc lidi si netroufne koupit neco takovyho (nebo si troufne na znamejsi, ,,lepsi" znacku...), u vel satisu se to taky dalo cekat, avantime byl predurcen k neuspechu, vypada opravdu zajimave, ale kdo by si ho koupil...ale s tou 607 me to opravdu nastvalo, zvlast, kdyz uz byl nastupce na ceste...
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
máš pravdu! všichni v Renaultu páchají sebevraždu, protože se právě dozvěděli, že objekt21 si nechce koupit ojetinu! >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😒]
Dalo se čekat že Německá konkurence přejde postupně defakto k monopolu.Značky jako jsou BMW,Mercedes Benz,Audi jsou přece jen nad možnosti Francouzů.Jediná značka která dokáže celkem slušně konkurovat téhle silné trojce je Volvo.Angličané se o to sice pokoušejí ale snad každý kdo má na auto od 1 mil si půjde mnohem raději koupit v dané třídě Německé auto.Prostě značky jako jsou Citroen,Peugeot,Renault,Jaguar,Lancia postupně předtanou montovat auta dané třídy a Jaguar dříve nebo později krachne.Něco jiného je USA tam mají Cadillac a Lincon které tam mají dobré jméno plus tam je dobře zaběhnut Lexus,Acura a Infiniti.První z velkých hráčů kdo pochopil že v luxusním segmentu nemá cenu bojovat byl Ford který přestal montovat dříve úspěšné Scorpio a soustředi se jen na střední třídu.Stejně jako to brzo udělá VW.Oba mají premiové značky v podobě Volva a Audi.Na druhou stranu je velká škoda že značky jako Lancia a Citroen nebudou montovat luxusní auta díky tomu že jejich auta byla jiná a hlavně nezapomenutelná po vzhledové stránce.
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, jen s tím Jagem bych úplně nesouhlasil, XF je v zásadě povedené auto a své místo si najde, jistě jich nebude jezdit tolik co A6tek, ale díky zbytkům image si urve určitě větší kus trhu než např. "umělé" značky (z hlediska evrop. trhu) jako Lexus nebo Infiniti.
Avatar - iudex
iudex
Jaguaru to prajem, XF je nazivo úzasné; stojac vedla E klasse vsetky pohlady isli k Jagu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TAKÉ bych se (raději) dívala na Jaguar XF či novou E-Klasse (hlavně cupku, ta je MOC povedená), ale myslím že NEJvíce se asi budeme dívat na Audi A6 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... ale tady jste to TREFIL ...
... NErozhoduje (reálná) KVALiTA, ale "představy" o ní
(i kdyby třeba ten Lexus či Jaguar udělali 2x LEPŠí auto, tak se jich prodá stejně MÉNĚ než ... ;-\
Avatar - Sosa
Sosa
bude musiet nakupit C6 do zasoby alebo prejst na mercedes >😁
tychto francuzkych sedanov je skoda..uvideme co spravi alfa s 166tkou, ked thesis uz zrusili
Avatar - Sosa
Sosa
ups, na stranke uz 166tka neni? uz ju aj stihli zrusit? 😲
asi mě budete považovat za blb*e ale pro mě je větší rána že nebde vyrábět koncern PSA C6 a 607 než kdyby to oznámil vw , audi i bmw že nebudou vyrábět phaeton a8 r8 a6 a6 řada5 řada7.koncern PSA je nejlepší C6 je spolu s 607 ve svý třidě nejlepší. (je to jenom můj názor.)