Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat 500 a jeho americký start: 20tisícová skutečnost místo 50tisícového plánu

28 komentářů

kyklop
za ten prvy odstavec :yes: , presnejsie sa to asi napisat neda
GTI
To jo.
_MT_
Něco jsem četl, že Audi do závodu v Belgii nabíralo lidi (a tam se snad A1 montuje). Kdyby to člověk vzal čistě poměrně, tak jen v těch 17 zemích prodají 98 tisíc kusů. Jen u nás se prodalo několik set. V říjnu myslím začali nabízet A1 v Číně. Je to zajímavá informace, ale přidat další směnu není takový problém. Uvidíme, jestli se Audi pochlubí.
Avatar - Emel
Emel
[odkaz]

Stejný případ... těžko říct jestli se prodává (prodávala) dobře nebo špatně, ale z plánovaných 50.000 se prodalo 25.000.
jossalito
Jestli to bude víc, nedá se napsat nic jiného, že prodeje jsou nyní skvělé a to tu bude za pár týdnů i nová pětidvéřová varianta, která ještě prodeje zvedne.

Pro zajímavost: Výrobní kapacita závodu je plánovaná na 100 tis aut ročně.
_MT_
Za prvních 9 měsíců v 17 zemích Evropy Audi prodalo 73.394 kusů A1. Celkově bych to viděl na trochu víc. V Německu se v listopadu umístila na 19. místě hned za 5er s polovičními prodeji oproti Polu, což je, podle mě, skvělý výsledek.

Země: "Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and the UK"
_MT_
>😁
jossalito
Odhaduji, že A1 dá za celý minulý rok dohromady něco pod 100 tis ks.
jossalito
Tragéde, ty se raději podívej, cos psal v dobách, kdy se měla začít pětistovka prodávat v USA. Viz tehdejší diskuze.

Samou hanbou by ses měl omluvit, držet hubu a šoupat nohama. :-!
MariAchi
Dik, wolffe, ze ses na uvod predstavil, ja uz pomalu zapomnel, ze existujes >😁

Cisla - mas?
wolff
Největší trol na netu, píšící spamy pod každým článkem a neví jak si stojí A1....
😄

A1 :no: :no:
F 500 :yes:
MariAchi
Ten prvni odstavec --> >😁 :yes😒br />
Ten druhej - ono se A1 neprodava? Respektive se prodava taky tak blbe? (sorry, o tomto modelu nejak nejsem informovan)
Avatar - Emel
Emel
Ne, na to jsem nepřišel ani teď ani jindy. Například plán pro Freemont byl naopak podhodnocený... prostě plány jsou jen plány.
Avatar - Anonym
Anonym
Italský plány sou vždycky hrozně nadhonocený a nereálný, na to jste přišli až ted?
Avatar - Emel
Emel
Aby vzniklo americké rodinné auto, bylo by nutné svařit tak tři pětistovky dohromady (dvě za sebe a jednu mezi ně střechou dolů). Nečekám, že by s tím Abarth nějak výrazně zahýbal...

Propadák roku je to zejména optikou očekávaných prodejů, kterou jsi sám odsoudil pod podobně laděným článkem o Audi A1 jako nesmyslnou...
Avatar - Emel
Emel
No možná byl ten plán kravina od samého počátku...? Mě to taky nepřijde jako vyloženě tragický výsledek.
figurka
Ano. Dalo se to čekat. Klientela určitě je, ale velmi omezená a ta je již uspokojena.
MariAchi
Ted jeste by to chtelo srovnani na tema😒br />
Prodavaj se lip Fiaty v Americe, nebo ameriky se znakem Fiat v Evrope?

Jinak pokud chci dobyt novej trh, tak tam hodim to nejlepsi, co jsem schopnej nabidnout.
A pokud tohle je to maximum, tak by to ted mel Fiat zase potichu sbalit...
MariAchi
Slusny predaj?
Chteli 50 000, prodali 17 000 - to je slusny predaj?

Tebe bych chtel videt v praci, s takovym pristupem k vysledkum >😁

Sefe, splnil jsem plan jen na 35%, ale to je porad slusny, ne?

S takovym pristupem se nediv, ze musis rajtovat korejce a jeste si to pak na diskusich s velkou reklamou omlouvat.
jossalito
Taky mi to přijde, že americký trh není stavěn na tyto auta, ti co o něj stáli, si ho už koupili a víc zákazníků nemá šanci oslovit. Vždyť si vzpomeňme, jak vypadá průměrně rostlý američan. >😒]

Vezmu li fakt, že pětistovka v základu s jednačtyřkou začíná na stejných cenách jako podstatně větší, velmi úspěšné a oblíbené japonské auta, jako je Civic a Corolla, moc šancí mu nezbývá.
GTI
Ber to z té lepší stránky, auta z valné části končí v prémiových garážích, počítám, že převaha pětistovek se pořídila pro obveselení dětí americké smetánky, doufám nepředpokládáš, že by tam pětistovka plnila roli regulerního rodinného auta jako padesát let v Itálii. Ostatně, pokud tě zajímá, čím jezdí italové, žijící v USA, podívej se na film KMOTR >😁

Podle mně ovšem Amerika čeká na variantu Abarth, tedy abych to upřesnil, to je jedna z možných variant, ta druhá (jistě realistická) našla charakteristiku ve shora uvedeném článku, v němž je pětistovka zařazena do rubriky - propádák roku 2011...

Pětsetkrát bravo.... 8-s
Avatar - ethicon
ethicon
ono väčšinou sa predaje odvíjajú od ich štartu, čiže skôr predpokladám ešte pokles..tie očakávania boli naozaj aj v kontexte predajov Mini prehnané...
Mr.Murphy
už se to tu řešilo včera takže stručně.... I Mini s jeho lepší serisní sítí, image a širší paletou modelů prodá v USA nějakých 50.000ks ročně. Fiat nemohl počítat s tím, že by jej trumfnul (navíc když není nějak zásadně levnější....).

Čili těch 20 tisíc ročně je asi tak maximum možného....
Pokud rozšíří servisní síť a udělají něco s marketingem, možná to vytlačí na 25-30tks, ale víc těžko....
Avatar - Anonym
Anonym
ONo je problém ten, že start prodejů byl šlušný, čísla stoupala až přišel okamžik, od kterýho už jdou prodejní čísla vytvrvale směrem dolů.....

Takže trh nasycen....
ozawasan
- tak by to asi měla vnímat většina američanů - vždyť když si představíte průměrného američana - a uvedete do chodu svou fantazii a vezmete postavu hamburerového amíka, jak se souká do Fiatu....... Proto se to neprodává, protože Hightowerů s úchylkou je velmi málo......
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😉 presne tak,

miniauta tam zrovna nejdu a ako pises je tam malo znama znacka, ak to vsetko zratame predaje su vcelku slusne aj ked mohli byt lepsie

dalsia vec je ta ze 500ka tam mohla prist uz skor teda ako uplna novinka ale to je uz jedno
Avatar - sendador
sendador
Nejvetsim problemem je predevsim to, ze miniauta v USA nefrci. K tomu lze pripocist, ze Fiat je tam neznama znacka. Nakonec to cislo prodanych kusu na 130 showroomu neni tak spatny.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to stale slusny predaj, navyse 500ka uz nie je ziadna novinka a aj na nu raz dojde, caka ju inovacia a ani sa nenazdame a potrebny bude novy model, samotna nova panda bude v europe uz mozno 500ku z casti aj pozierat aj napriek tomu ze su to dva rozdielne pohlady na miniauto.