Novinky
kyklop
0
za ten prvy odstavec :yes: , presnejsie sa to asi napisat neda
Přejít do diskuze
Něco jsem četl, že Audi do závodu v Belgii nabíralo lidi (a tam se snad A1 montuje). Kdyby to člověk vzal čistě poměrně, tak jen v těch 17 zemích prodají 98 tisíc kusů. Jen u nás se prodalo několik set. V říjnu myslím začali nabízet A1 v Číně. Je to zajímavá informace, ale přidat další směnu není takový problém. Uvidíme, jestli se Audi pochlubí.
[odkaz]
Stejný případ... těžko říct jestli se prodává (prodávala) dobře nebo špatně, ale z plánovaných 50.000 se prodalo 25.000.
Stejný případ... těžko říct jestli se prodává (prodávala) dobře nebo špatně, ale z plánovaných 50.000 se prodalo 25.000.
Jestli to bude víc, nedá se napsat nic jiného, že prodeje jsou nyní skvělé a to tu bude za pár týdnů i nová pětidvéřová varianta, která ještě prodeje zvedne.
Pro zajímavost: Výrobní kapacita závodu je plánovaná na 100 tis aut ročně.
Pro zajímavost: Výrobní kapacita závodu je plánovaná na 100 tis aut ročně.
Za prvních 9 měsíců v 17 zemích Evropy Audi prodalo 73.394 kusů A1. Celkově bych to viděl na trochu víc. V Německu se v listopadu umístila na 19. místě hned za 5er s polovičními prodeji oproti Polu, což je, podle mě, skvělý výsledek.
Země: "Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and the UK"
Země: "Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and the UK"
Tragéde, ty se raději podívej, cos psal v dobách, kdy se měla začít pětistovka prodávat v USA. Viz tehdejší diskuze.
Samou hanbou by ses měl omluvit, držet hubu a šoupat nohama. :-!
Samou hanbou by ses měl omluvit, držet hubu a šoupat nohama. :-!
Dik, wolffe, ze ses na uvod predstavil, ja uz pomalu zapomnel, ze existujes >😁
Cisla - mas?
Cisla - mas?
Největší trol na netu, píšící spamy pod každým článkem a neví jak si stojí A1....
😄
A1 :no: :no:
F 500 :yes:
😄
A1 :no: :no:
F 500 :yes:
Ten prvni odstavec --> >😁 :yes😒br />
Ten druhej - ono se A1 neprodava? Respektive se prodava taky tak blbe? (sorry, o tomto modelu nejak nejsem informovan)
Ten druhej - ono se A1 neprodava? Respektive se prodava taky tak blbe? (sorry, o tomto modelu nejak nejsem informovan)
Ne, na to jsem nepřišel ani teď ani jindy. Například plán pro Freemont byl naopak podhodnocený... prostě plány jsou jen plány.
Aby vzniklo americké rodinné auto, bylo by nutné svařit tak tři pětistovky dohromady (dvě za sebe a jednu mezi ně střechou dolů). Nečekám, že by s tím Abarth nějak výrazně zahýbal...
Propadák roku je to zejména optikou očekávaných prodejů, kterou jsi sám odsoudil pod podobně laděným článkem o Audi A1 jako nesmyslnou...
Propadák roku je to zejména optikou očekávaných prodejů, kterou jsi sám odsoudil pod podobně laděným článkem o Audi A1 jako nesmyslnou...
No možná byl ten plán kravina od samého počátku...? Mě to taky nepřijde jako vyloženě tragický výsledek.
Ted jeste by to chtelo srovnani na tema😒br />
Prodavaj se lip Fiaty v Americe, nebo ameriky se znakem Fiat v Evrope?
Jinak pokud chci dobyt novej trh, tak tam hodim to nejlepsi, co jsem schopnej nabidnout.
A pokud tohle je to maximum, tak by to ted mel Fiat zase potichu sbalit...
Prodavaj se lip Fiaty v Americe, nebo ameriky se znakem Fiat v Evrope?
Jinak pokud chci dobyt novej trh, tak tam hodim to nejlepsi, co jsem schopnej nabidnout.
A pokud tohle je to maximum, tak by to ted mel Fiat zase potichu sbalit...
Slusny predaj?
Chteli 50 000, prodali 17 000 - to je slusny predaj?
Tebe bych chtel videt v praci, s takovym pristupem k vysledkum >😁
Sefe, splnil jsem plan jen na 35%, ale to je porad slusny, ne?
S takovym pristupem se nediv, ze musis rajtovat korejce a jeste si to pak na diskusich s velkou reklamou omlouvat.
Chteli 50 000, prodali 17 000 - to je slusny predaj?
Tebe bych chtel videt v praci, s takovym pristupem k vysledkum >😁
Sefe, splnil jsem plan jen na 35%, ale to je porad slusny, ne?
S takovym pristupem se nediv, ze musis rajtovat korejce a jeste si to pak na diskusich s velkou reklamou omlouvat.
Taky mi to přijde, že americký trh není stavěn na tyto auta, ti co o něj stáli, si ho už koupili a víc zákazníků nemá šanci oslovit. Vždyť si vzpomeňme, jak vypadá průměrně rostlý američan. >😒]
Vezmu li fakt, že pětistovka v základu s jednačtyřkou začíná na stejných cenách jako podstatně větší, velmi úspěšné a oblíbené japonské auta, jako je Civic a Corolla, moc šancí mu nezbývá.
Vezmu li fakt, že pětistovka v základu s jednačtyřkou začíná na stejných cenách jako podstatně větší, velmi úspěšné a oblíbené japonské auta, jako je Civic a Corolla, moc šancí mu nezbývá.
Ber to z té lepší stránky, auta z valné části končí v prémiových garážích, počítám, že převaha pětistovek se pořídila pro obveselení dětí americké smetánky, doufám nepředpokládáš, že by tam pětistovka plnila roli regulerního rodinného auta jako padesát let v Itálii. Ostatně, pokud tě zajímá, čím jezdí italové, žijící v USA, podívej se na film KMOTR >😁
Podle mně ovšem Amerika čeká na variantu Abarth, tedy abych to upřesnil, to je jedna z možných variant, ta druhá (jistě realistická) našla charakteristiku ve shora uvedeném článku, v němž je pětistovka zařazena do rubriky - propádák roku 2011...
Pětsetkrát bravo.... 8-s
Podle mně ovšem Amerika čeká na variantu Abarth, tedy abych to upřesnil, to je jedna z možných variant, ta druhá (jistě realistická) našla charakteristiku ve shora uvedeném článku, v němž je pětistovka zařazena do rubriky - propádák roku 2011...
Pětsetkrát bravo.... 8-s
ono väčšinou sa predaje odvíjajú od ich štartu, čiže skôr predpokladám ešte pokles..tie očakávania boli naozaj aj v kontexte predajov Mini prehnané...
už se to tu řešilo včera takže stručně.... I Mini s jeho lepší serisní sítí, image a širší paletou modelů prodá v USA nějakých 50.000ks ročně. Fiat nemohl počítat s tím, že by jej trumfnul (navíc když není nějak zásadně levnější....).
Čili těch 20 tisíc ročně je asi tak maximum možného....
Pokud rozšíří servisní síť a udělají něco s marketingem, možná to vytlačí na 25-30tks, ale víc těžko....
Čili těch 20 tisíc ročně je asi tak maximum možného....
Pokud rozšíří servisní síť a udělají něco s marketingem, možná to vytlačí na 25-30tks, ale víc těžko....
ONo je problém ten, že start prodejů byl šlušný, čísla stoupala až přišel okamžik, od kterýho už jdou prodejní čísla vytvrvale směrem dolů.....
Takže trh nasycen....
Takže trh nasycen....
- tak by to asi měla vnímat většina američanů - vždyť když si představíte průměrného američana - a uvedete do chodu svou fantazii a vezmete postavu hamburerového amíka, jak se souká do Fiatu....... Proto se to neprodává, protože Hightowerů s úchylkou je velmi málo......
😉 presne tak,
miniauta tam zrovna nejdu a ako pises je tam malo znama znacka, ak to vsetko zratame predaje su vcelku slusne aj ked mohli byt lepsie
dalsia vec je ta ze 500ka tam mohla prist uz skor teda ako uplna novinka ale to je uz jedno
miniauta tam zrovna nejdu a ako pises je tam malo znama znacka, ak to vsetko zratame predaje su vcelku slusne aj ked mohli byt lepsie
dalsia vec je ta ze 500ka tam mohla prist uz skor teda ako uplna novinka ale to je uz jedno
Nejvetsim problemem je predevsim to, ze miniauta v USA nefrci. K tomu lze pripocist, ze Fiat je tam neznama znacka. Nakonec to cislo prodanych kusu na 130 showroomu neni tak spatny.