je to stale slusny predaj, navyse 500ka uz nie je ziadna novinka a aj na nu raz dojde, caka ju inovacia a ani sa nenazdame a potrebny bude novy model, samotna nova panda bude v europe uz mozno 500ku z casti aj pozierat aj napriek tomu ze su to dva rozdielne pohlady na miniauto.
Nejvetsim problemem je predevsim to, ze miniauta v USA nefrci. K tomu lze pripocist, ze Fiat je tam neznama znacka. Nakonec to cislo prodanych kusu na 130 showroomu neni tak spatny.
Taky mi to přijde, že americký trh není stavěn na tyto auta, ti co o něj stáli, si ho už koupili a víc zákazníků nemá šanci oslovit. Vždyť si vzpomeňme, jak vypadá průměrně rostlý američan. >:-[]
Vezmu li fakt, že pětistovka v základu s jednačtyřkou začíná na stejných cenách jako podstatně větší, velmi úspěšné a oblíbené japonské auta, jako je Civic a Corolla, moc šancí mu nezbývá.
- tak by to asi měla vnímat většina američanů - vždyť když si představíte průměrného američana - a uvedete do chodu svou fantazii a vezmete postavu hamburerového amíka, jak se souká do Fiatu....... Proto se to neprodává, protože Hightowerů s úchylkou je velmi málo......
už se to tu řešilo včera takže stručně.... I Mini s jeho lepší serisní sítí, image a širší paletou modelů prodá v USA nějakých 50.000ks ročně. Fiat nemohl počítat s tím, že by jej trumfnul (navíc když není nějak zásadně levnější....).
Čili těch 20 tisíc ročně je asi tak maximum možného....
Pokud rozšíří servisní síť a udělají něco s marketingem, možná to vytlačí na 25-30tks, ale víc těžko....
Ber to z té lepší stránky, auta z valné části končí v prémiových garážích, počítám, že převaha pětistovek se pořídila pro obveselení dětí americké smetánky, doufám nepředpokládáš, že by tam pětistovka plnila roli regulerního rodinného auta jako padesát let v Itálii. Ostatně, pokud tě zajímá, čím jezdí italové, žijící v USA, podívej se na film KMOTR >:D
Podle mně ovšem Amerika čeká na variantu Abarth, tedy abych to upřesnil, to je jedna z možných variant, ta druhá (jistě realistická) našla charakteristiku ve shora uvedeném článku, v němž je pětistovka zařazena do rubriky - propádák roku 2011...
Prodavaj se lip Fiaty v Americe, nebo ameriky se znakem Fiat v Evrope?
Jinak pokud chci dobyt novej trh, tak tam hodim to nejlepsi, co jsem schopnej nabidnout.
A pokud tohle je to maximum, tak by to ted mel Fiat zase potichu sbalit...
Aby vzniklo americké rodinné auto, bylo by nutné svařit tak tři pětistovky dohromady (dvě za sebe a jednu mezi ně střechou dolů). Nečekám, že by s tím Abarth nějak výrazně zahýbal...
Propadák roku je to zejména optikou očekávaných prodejů, kterou jsi sám odsoudil pod podobně laděným článkem o Audi A1 jako nesmyslnou...
Za prvních 9 měsíců v 17 zemích Evropy Audi prodalo 73.394 kusů A1. Celkově bych to viděl na trochu víc. V Německu se v listopadu umístila na 19. místě hned za 5er s polovičními prodeji oproti Polu, což je, podle mě, skvělý výsledek.
Země: "Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and the UK"
Jestli to bude víc, nedá se napsat nic jiného, že prodeje jsou nyní skvělé a to tu bude za pár týdnů i nová pětidvéřová varianta, která ještě prodeje zvedne.
Pro zajímavost: Výrobní kapacita závodu je plánovaná na 100 tis aut ročně.
Něco jsem četl, že Audi do závodu v Belgii nabíralo lidi (a tam se snad A1 montuje). Kdyby to člověk vzal čistě poměrně, tak jen v těch 17 zemích prodají 98 tisíc kusů. Jen u nás se prodalo několik set. V říjnu myslím začali nabízet A1 v Číně. Je to zajímavá informace, ale přidat další směnu není takový problém. Uvidíme, jestli se Audi pochlubí.