Novinky
Sleeper
0
Astra F se mi líbí rovněž. Insignii považuji už za příliš velké auto. Navíc exempláře z počátku výroby měly obří problémy se spolehlivostí.
Přejít do diskuze
Sleeper
Do článku jsem to nedal, protože to s tématem moc nesouvisí, ale bohužel zemřel na tyfus.
sargis
Dobre si to napisal. Nas vztah k Oplu zacal v r. 1996 Astra Sedan A (F) dovezena z belgicka, velka eleganica a ten externy displej radia :-) Potom opat Astra A to uz ako Classic z Polska. A potom Astra B (G), skvele auto. A aktualne nova Astra...vsetko spolahlive pekne auta bez vaznych poruch. Fandim Oplu a aktualne nastupenom trende, ono su kriteria, kde je lepsi ako konkurencia, bohuzial, imidz je imidz a ten sa zacina lepsit az teraz.
augustin
Prave vcera bola v televizii (Hessen) reportaz o Opel. Ani som netusil, ze su az v takej krizi. Dokonca i zamestananci sa zriekli urcitych vyhod za ucelom zachrany. Ako najväcsie minus sa povazuje vlastnictvo GM a koncentracia znacky len na europske trhy. Mimochodom dobry clanok o sucasnej situacii [odkaz] a mimochodom, asi su linky Opelu prilis malo vytazene, lebo sa bude v "opel" vyrabat aj Chevrolet. Pre Chevrolet asi dalsi krok vpred, ale ci aj pre Opel, ktory sa mi v poslednom case paci :-(:-( [odkaz]
_MT_
Ono to bylo dítko někoho v Opelu, kdo pak přešel k Chevroletu a vzal to s sebou. Nechce se mi hledat, kdo to byl.
Bubáq
Díky za stručný článek ;-) . Opel v posledních 50 letech vytvořil několik zřejmých příkladů:
a) Nevyráběj americké modely v Evropě (50. - 60. léta)
b) Nedělej auta s cílem být nejlevnější v produkci a prodeji, Evropští zákazníci nízkou kvalitu nesnáší (pozor, nemluvím o přistěhovalcích!) (70. - 80. léta)
c) Věnuj pozornost marketingu, reznoucí auta byla fakt faux-pas (80. léta)
d) Získat zpátky zákazníky je neskutečně pracná, nákladná a nejméně 20 let (!!) trvající záležitost.
Moc Opelu fandím, jejich současný důraz na kvalitu je nepřehlédnutelný a auta staví opravdu moderní.
Chci jen poznamenat, že čistě jen z hlediska designu považuji Senator B a Astru A za jedny z nejkrásnějších velkosériově vyráběných aut v historii. Fantasticky vyvážené proporce, designově jednotný přístup k exteriéru a interiéru, radost pohledět!
Mimochodem, Insignia je fantastické auto!
a) Nevyráběj americké modely v Evropě (50. - 60. léta)
b) Nedělej auta s cílem být nejlevnější v produkci a prodeji, Evropští zákazníci nízkou kvalitu nesnáší (pozor, nemluvím o přistěhovalcích!) (70. - 80. léta)
c) Věnuj pozornost marketingu, reznoucí auta byla fakt faux-pas (80. léta)
d) Získat zpátky zákazníky je neskutečně pracná, nákladná a nejméně 20 let (!!) trvající záležitost.
Moc Opelu fandím, jejich současný důraz na kvalitu je nepřehlédnutelný a auta staví opravdu moderní.
Chci jen poznamenat, že čistě jen z hlediska designu považuji Senator B a Astru A za jedny z nejkrásnějších velkosériově vyráběných aut v historii. Fantasticky vyvážené proporce, designově jednotný přístup k exteriéru a interiéru, radost pohledět!
Mimochodem, Insignia je fantastické auto!
Bubáq
Protože se Opel z Rüsselsheimu podílel na konstrukci a designu vozu....Od začátku byla Ampera konstruována jako auto pro oba břehy Atlantiku.
DaewooMaster
Moc nechápu, proč ze současné (celkem zajímavé) produkce je zmíněna právě Ampera, která má s Opelem společné jenom to zmiňované logo... ;-\
3_diamanty
zomrel tri roky pred vyrobenim prveho auta, chudak ;-\ urcite sa toho chcel dozit ale aj tak klobuk dole, zaciatky su vzdy tazke ;-)