Kam řadíš Veloster ty je tvůj problém,američané zřejmě ke stylovkám.
No a Brouk i přes vyšší výkon motoru a lepší podvozek,zajel horší čas a nižžší příčné přetížení,čili hůře zatáčí.Asi má jiné koně,nobo převodovka?
Veloster podle toho nemá nijak katastrofálně naladěn podvozek,velmi velmi podobné.Mne zajímají většinou hodnoty a ty se dají změřit.
Jak bych to povedal...moc velke ocakavania nemam...vlastne celkovo tento model moc nenadchol (asi zbytocnost,alebo len Hyundai ukazuje,ze na to proste má aj ked z toho velke predaje nebudu...resp vytvaranie si imidžu či čo)
skorej bych bral ten motor v iných modeloch takze aspon bude zaujimave sledovat,aky je to motor...a i30 ci i40 by konecne mohli mat solidny motor :-)
...to ze je to v amerike je ok,ved tam myslim aj 1x uviedli Velostera.
Nevím, jestli si to četl, ale u Beetlu psali, že je lepší než všichni pod ním, co je jízdních vlastností týče, i když je naladěn na komfort. Tedy lepší i než Veloster. A to je podvozek mexické Jetty, takže nic extra.
"The suspension is clearly tuned for touring rather than sporting, but the chassis is solid and it takes a corner better than any of the lower-ranked cars with the added benefit of riding better on all surfaces."
Detailní technické informace jsou dobrá věc, ale co mě zarazilo je, že Beetle měl řadovou pětku a torzní příčku vzadu. Co to proboha je? Motor pochopím, USA, ale ten podvozek? Nemá mít náhodou podvozek Golfu? V Evropě by měl mít multilink.
Nemohli testovat Scirocco, protože se tam neprodává.
Edit: Už jsem si našel odpověď, americký brouk s pětiválcem má podvozek Jetty. To hodně vysvětluje.
Americký magazín...
Za prvé může být jinak nastaven podvozek, jak Brouku, tak Velosteru. Hlavně nebyl účasten hlavní konkurent od VW Scirocco... přecejen mezi stylovky typu Mini a F500 a Brouk tam zrovna Veloster nesedl.
Navíc ve srovnání díky americké verzi chyběli další hráčí jako Megane Coupé RS, Peugeot RCZ, DS3! atd.
A i 4 místo na novinku není nijak velký úspěch...
Fascinuje mě, že v tabulce u testu amíci udávají i materiál bloku a hlavy válců, rozvody, kompresní poměr atd., prostě mnoho detailů, které běžného evropského kupce díky jistému odcizení techniky obrovským technologickým pokrokem vůbec nezajímají... :-O
Relevance? Snažíš se tím říct, že Beetle má hravý podvozek malého sporťáku, tedy že zrovna podvozek Veloster vylepšovat nepotřebuje? Nenech se vysmát. Kdyby jsi si alespoň přečetl můj dodatek, abys věděl, o jakém kalibru mluvím.
PS: Promiň, ale Americké magazíny pro mě mají informační hodnotu toaletního papíru. Jiná země, jiná kultura, jiné hodnoty.
No podle tohoto testu,zrovna Veloster ani jízdně nepropadl.[odkaz]
Má zřejmě dokonce lépe nastavený podvozek než VW Brouk,tedy pokud se o ochoty zatáčet týká.
Veloster se mi opravdu líbí, byl jsem si ho naživo prohlédnout, ovšem co se mi nelíbí je šílená cena... S motorem co jde do USA s kterým je Veloster už konkurence schopný nechci vydět kolik by stál u nás...
Tak ja jsem videl takovyho zelenyho nedaleko hlavaku, ze predu trosku evokuje C5ku, a ze zadu, vypadalo to tak divne, svetla by mohly byt vetsi... a v te zlene bylo to auto trosku zaboidni... Interier celkem ok, a vcelku myslim si, ze za ty prachy je to jeste porad dobra volba.
Já víc myslel na MX-5 nebo Elise, ale podvozek Scirocca vůbec není špatný, hlavně s DCC a XDS. Na druhou stranu, jedna věc je zábava, druhá je bezpečnost provozu. Tenhle motor je potřeba. Ta hračka, co tam strkají teď, je sotva vhodná na dálnici.
Nedávno jsem velostra čekoval u dealera a naživo nevypadá vůbec špatně.Introš taky cajk,akorát jsem se pak lekl té cenovky.Takovou sumu bych osobně akceptoval leda tak za tuhle "foukačku".
Samozřejmě, o tom není pochyb... někdy stačí pár koníků a perfektní podvozek a je o zábavu postaráno. Velosterem jsem zatím nejel, pravda, ale kokurencí typu Scirocco a RCZ ano, ti jsou ale v testech opěvováni, Veloster jaksi ne... ;-)
Na tom je trochu úsměvné to, že zrovna výkon motoru je to poslední, co je třeba u dobře postaveného auta. Jeho nedostatek zamrzí, ale jsou auta, která dokazují, že si užívat můžeš i tak. Takže podvozek, převodovka a nesmí to být žádný buřtík. ;-)
Tú poslednú vetu snáď nemôžeš myslieť vážne... 8-s To je ako porovnávať predaje Passatov a 911tiek a na základe jasného víťazstva prvého povedať perlu, že to druhé je neúspešné... >:-[]8-s
je pravda, ze kazdemu vyhovuje noco jineho. Mam sluzebni Elantru a ta je v pohode, splni to, co od ni ocekavam. doveze me na schuzku, odvezu dite do skoly, odveze nakup...Ted jezdim 2 tydny Velosterem a musim rict, ze zvladne to same, ale vypada o hodne lepe, je vybavenejsi a lepe se v nem jezdi, tedy na hladke ceste. na kostkach nebo rozbitych cestach je to des...ale menil bych hned. Rozhodne je praktictejsi nez Scirocco nebo jine 2dvirko, to bez debaty.
Pokud bude mit foukana verze jiny podvozek, tak by to mohlo byt zajimave svezenicko :-)
moje.auto.cz je rubrika kde sa chce kazdy pochvalit predsa si tam nedas recenziu na ford kacko alebo thaliu takze je logicke ze tam budu neprakticke auta vycnievat, skus pozriet autobazary kolko tam takychto aut zbadas ;-) len aby si vobec dajake nasiel ;-)
samozrejme su zbytocne pre mna, pre niekoho ineho nie, preto sa aj vyrabaju aby si kazdy vybral podla potreby, pre niekoho je zbytocnost aj kombik alebo mpv-cko, kazdy sme iny,
ja tieto auta nemusim a tym to hasne
PS:
rubriku moje.auto.cz nepovazuejm za meritko predajnosti tychto aut, lebo by to bol ovelmi nepresne meritko,
skusme hodit tabulky kolko sa v cechach preda golfov a kolko scirroca alebo kolko i30tok a kolko velosterov, myslim ze to je lespie meritko uspesnosti ako nejaka rubrika na nete.
No pozri si, koľko týchto - podľa Teba zbytočných - áut je trebárs na moje.auto.cz (napr. VW Scirocco). ;-) Asi až tak úplne zbytočné nebudú, keď sa predávajú.