Ekonomika
Anonym
0
Bvawo, at vwije VWolsfsburg, teda vlastně VWWWWWWWlkohrad >😁
Přejít do diskuze
A já naivně doufal, že máš u GM třeba akcie, no nic, opět jsem tě přecenil.
Tady snad někdo někoho nutí cokoli číst? Se svým proflákle hysterickým komplexem vůči objektivnímu úspěchu koncernu VW si musíš poradit sám, s tím ti GM ani Toyota opravdu moc nepomůžou... :😉 >😁
Ty jsi alergický na cokoli pozitivního v souvislosti s VW a třeba mě zase tyhle vaše alergické reakce náramně baví... 😉 >😒]
Tady snad někdo někoho nutí cokoli číst? Se svým proflákle hysterickým komplexem vůči objektivnímu úspěchu koncernu VW si musíš poradit sám, s tím ti GM ani Toyota opravdu moc nepomůžou... :😉 >😁
Ty jsi alergický na cokoli pozitivního v souvislosti s VW a třeba mě zase tyhle vaše alergické reakce náramně baví... 😉 >😒]
Nejspíš ani jinde 😉
Toyota přikoupí ještě kousek (stále rostoucího) Subaru; Marchionne to dá dohromady s PSA a Ferry PIËCHův "pvwán růstu" je v "rýžo - těstovino - žábách a šnecích" 😄
Toyota přikoupí ještě kousek (stále rostoucího) Subaru; Marchionne to dá dohromady s PSA a Ferry PIËCHův "pvwán růstu" je v "rýžo - těstovino - žábách a šnecích" 😄
ANO - pvwán na ovwládnutí svwěta je stanovwen na vwok 2018 😉
PS: A pvwíští vwok začne takzvwaná PIËCHovwa pětivwetka - zaměstvwanci pvwejdou ze současných 28mi pracovwních vwíkendů na 51 (Vwánoce jsou pvwece jen vwánoce 😄
PS: A pvwíští vwok začne takzvwaná PIËCHovwa pětivwetka - zaměstvwanci pvwejdou ze současných 28mi pracovwních vwíkendů na 51 (Vwánoce jsou pvwece jen vwánoce 😄
Určitě jsem rád, že je to stále GM. Nemyslím, že je to rozhodující, ale číst tady celý rok kecy v každém článku o tom, jak je vw největší, by bylo ke zbl.tí. Už tak stačí žvásty o jakémsi "přání" a nějakém roku 2018.
No, každopádně bych nepodceňoval další vzadu - především Hyundai/Kia, který roste ještě rychleji a dokáže tuto svoji obrovskou produkci realizovat jen dvěma značkami bez výroby tzv. prémie (to vw na to potřebuje nějakých 7 a připočítávat ještě náklaďáky).
Taky bych nebral na lehkou váhu Renault/Nissan, které jsou počítány zatím samostatně, a samozřejmě Toyotu až se znovu dostane do formy.
Navíc nás zcela jistě čekají v následujcích letech další aliance a možná i spojování koncernů.
Uvidíme, bude to jistě zajímavé.
No, každopádně bych nepodceňoval další vzadu - především Hyundai/Kia, který roste ještě rychleji a dokáže tuto svoji obrovskou produkci realizovat jen dvěma značkami bez výroby tzv. prémie (to vw na to potřebuje nějakých 7 a připočítávat ještě náklaďáky).
Taky bych nebral na lehkou váhu Renault/Nissan, které jsou počítány zatím samostatně, a samozřejmě Toyotu až se znovu dostane do formy.
Navíc nás zcela jistě čekají v následujcích letech další aliance a možná i spojování koncernů.
Uvidíme, bude to jistě zajímavé.
VW plánovalo první místo na rok 2018, nebo tak nějak. Kdyby se jim to povedlo dřív (tedy minulý rok), tak jen díky okolnostem. Měli štěstí, když ostatní měli smůlu.
Ale jo, bude to zajimave, jen rozmachle reci o buhvijakem rustu a pozicich jsou kolikrat jen marketingove reci, VW je ma castecne podlozene cisly, nicmene GM je vsude etablovany, ve spatnych dobach dokazal prodat 10 mio aut, o cemz se VW ani nesnilo, ted kdyz je GM uzdravene, nepredpokladam stagnaci ale stejny rust jako VW, tzn podle me mezi nimi vzdy bude rozdil pro GM, necham se prekvapit.
Fandim GM, nicmene pokud jej VW prekona, nebudu to nijak zpochybnovat. Necht vyhraje ten lepsi! 😄
Fandim GM, nicmene pokud jej VW prekona, nebudu to nijak zpochybnovat. Necht vyhraje ten lepsi! 😄
VW na vrcholu možností? Když pořád roste a na některých trzích prodávat teprve začíná? Kdy pro rozvojové trhy připravuje speciální modely?
Nebuď tak najivní. 😉
Nebuď tak najivní. 😉
Je to pravda, VW o prvenstvi porad sni, ale GM se zvedlo z popela a pozici podle me jeste par let nepusti. Ba co vic, VW je podle me na vrcholu moznosti, no uvidime uvidime, kazdopadne to vidim na flame war >😒]