Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën prodal v ČR 100.000 aut, DS5 bude začínat na 699.900,- Kč

Nové luxusní francouzské MPV se v Česku začne prodávat přibližně v květnu.
Zpět na článek
14. 1. 2012 12:26
14. 1. 2012 13:02
14. 1. 2012 13:17
14. 1. 2012 15:16
14. 1. 2012 15:25
14. 1. 2012 17:49
14. 1. 2012 13:17
14. 1. 2012 15:17
14. 1. 2012 17:34
14. 1. 2012 18:02
14. 1. 2012 16:07
14. 1. 2012 17:35
14. 1. 2012 14:20
14. 1. 2012 15:26
14. 1. 2012 20:04
14. 1. 2012 16:10
14. 1. 2012 14:19
14. 1. 2012 20:34
14. 1. 2012 16:19
14. 1. 2012 18:08
14. 1. 2012 18:41
15. 1. 2012 12:55
15. 1. 2012 13:54
14. 1. 2012 09:48
na 1. pohled nehorázná cena
ale měřeno optikou "co nabízí konkurence za 700 tycek" zjistíme, že jsou i horší
(namátkou i40,bmw1)
Rozbalit vlákno
10
14. 1. 2012 11:35
Re: na 1. pohled nehorázná cena
řekl bych, že ta cena půjde rychle dolu. Citroen vždy nasadí vysokou cenu, aby v zápětí dal velkou akci viz C4 GPicasso. Když jsem jí kupoval (2007), tak stál 790k a já za něj dal 640k (+ kupu výbavy navíc), dnes ten samý model je za 520k. ;-) Takže DS5 půjde za 3 měsíce na 650 a za dalšího půl roku někam na úroveň 550k ... >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 1. 2012 12:06
Re: na 1. pohled nehorázná cena
.. to jste si trochu "popletl" ;-)
Tohle je DS - tam ceny moc NEpadají.. :-)
PS: Základní cena 30.000€ jistě také časem trochu spadne, ale trochu je "trochu" a hlavně ČASEM..
(no v česku by s cenou mohlo hýbnout leda BIG posílení koruny...což ale asi takého NE"hrozí"... ;-)
14. 1. 2012 12:29
Re: na 1. pohled nehorázná cena
Ono je to asi jedno jestli to je DS, Citroen má v ČR dost agresivní cenovou politiku. Půjde to pomaleji než u C řady, ale půjde. No uvidíme. ;-)

DS se mi celkem líbí a šel bych do ní.Jen se mi trošku nelíbí ta chromová hokejka. Škoda, že neexistuje možnost mít jí v bravě vozu.
14. 1. 2012 12:45
Re: na 1. pohled nehorázná cena
Ten chrom se dá polepit fólií...
14. 1. 2012 13:02
Re: na 1. pohled nehorázná cena
To neni až tak blbej nápad :yes:
Avatar - del42sa
14. 1. 2012 20:30
Re: na 1. pohled nehorázná cena
ty lišty se dodávají i matném provedení ;-) [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
15. 1. 2012 08:48
Re: na 1. pohled nehorázná cena
Tak v té šedé barvě to vypadá dost dobře, nijak neruší, pěkné ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 1. 2012 13:14
Re: na 1. pohled nehorázná cena
Myslím že 2 (?) roky staré DS3 ještě NEzlevnilo, nebo?
PS: A přepočet 30 t. € a 700 t. kč už s mírně lepším kurzem počítá = neříkám že cena NIKDY NEpůjde dolů (to jde skoro u VŠECH vozů), ale když už, tak u řady DS výrazně pomaleji (zcela jinak) než u ... já nevím C3 a C4 - prostě u "Cé" řady :-)
PPS: Také NEjsem na "přebytky" CHROMu (ale vůz v reálu vypadá/působí myslím LÉPE než "jen" na fotografiích) - "opravdu zajímavá" je (tedy pro mne) ale až verze HYbrid4..
(a i tam si asi počkám až na ohlášenou druhou generaci s VÝRAZNĚ vyššími výkony.. ;-)
14. 1. 2012 13:55
Re: na 1. pohled nehorázná cena
Jo to je fakt, když výstřední model, tak s výstředním pohonem, HY4 mi přijde ideální skoročtyřkolka. Když je potřeba přidá se el zadní pohon, to se mi líbí. Stejně většina lidí pohon 4x4 nevyužije, jen má rádo pocit bezpečí a že jim to "neuklouzne", ale pomůže v krizových situacích :yes:
14. 1. 2012 15:09
Re: na 1. pohled nehorázná cena
A ted si predstav, ze za ty prachy muzes mit i dve i30, nebo si treba koupit Ceeda a i30 a udelat si vlastni srovnavaci test.
Nebo taky 6 Thalii na leasing!

Muzes mi nejak vysvetlit ten podivuhodny myslenkovy pochod, ktery ti umoznil srovnat cenu i40, BMW1 a DS5 - tedy stredni tridy, premioveho HB a vystrelkoveho MPV?
Avatar - guze
14. 1. 2012 12:26
nikdy
Asi tady hodně uživatelů pobouřim, ale 30.000 euro (jak tady píše CAPS LOCK lady) za takovej hnůj bych nedal ani kdybych těch 30.000 euro měl.....
Rozbalit vlákno
15
14. 1. 2012 13:02
Re: nikdy
A proč by mělo někoho pobuřovat, že nemáš 30.000 EUR?
Avatar - Hammunasakra
14. 1. 2012 13:17
Re: nikdy
To je ale V POŘÁDKU - výběr je dnes (i v česku) naštěstí ŠIROKÝ (už není "nutno" kupovat JEN česká auta - například ;-)
PS: Ale DS5 je "mezera na trhu" - NIC takového nikdo NEnabízí..
(i když MNE to zrovna také NEoslovuje - byť interiér, včetně těch "stropních ovladačů ála letadlo, nebo alespoň Bentley Continental GT - je "super" :yes: :-)
14. 1. 2012 15:17
Re: nikdy
Nenapadlo te, ze to nikdo jiny nenabizi, nebot ostatni proste po hromade zkusenosti dspeliu k nazoru, ze to je slepa ulice?
Avatar - Hammunasakra
14. 1. 2012 17:34
Re: nikdy
Docela se "chytly" i takové "bubosti" jako je 4dvéřové coupe (beroucí si z obou původních vozů "to horší".. ;-)
.. tak proč ne tohle (stejně postupuje i BMW s "řadou" GT - víc prostoru v interiéru, nepatrně vyšší posez...) - to uvidíme až ČASEM - co a jak si budou lidé kupovat :-)
PS: Prostě takhle LUXUSně pojatý "dvouprostorový" vůz tu zatím není.. ;-)
Avatar - Bristol
14. 1. 2012 18:02
Re: nikdy
to máš sice pravdu...ale to neplatilo o nedávno minulé době...a ti co to tehdá vyráběli...a pokoušeli prodávat si teď dost možná nad pokusem citroenu klepou na čelo... ;-) tato věc mi tak trochu vzdáleně připomíná renault vel satis nebo opel signum...s těmito modely si tyto automobilky slibovali že proniknou na trh premiových značek s modelem kterej není tak všední jako sedany...jejích "úspěch" je ale nechal vystřízlivět velmi záhy...renault to teď zkouší se sedanem...opel už to nezkouší pro jistotu vůbec...DS5 beru jako imagemaker...nikoli jako smysluplný model který by mohl být pro citroen nějak klíčovým...takové auto je dobré postavit doprostřed showroomu někam vedle C6...aby to zvýšilo prestiž...a zákazníci se rádi podívaj...a půjdou si koupit C4/C5
Avatar - guze
14. 1. 2012 16:07
Re: nikdy
na druhou stranu bych klidne tech 30.000 euro(asi bude trosku levenejsi) dal za DS3 racing...... :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2012 14:20
Re: nikdy
....ale di ty brepto..... ano, za 30 tyček máš spoustu jiných možností.... spoustu..... ale to neznamená, že tvé preference posouvají tenhle majestát do "hnoje" což? ;-)
Avatar - Ronault.
14. 1. 2012 15:26
Re: nikdy
Za 30t je mnoho možností, ale jak se k těm 30 tyčkám dostat, to už pro některé až tolik možností není
14. 1. 2012 20:04
Re: nikdy
Jo, to je obvyklej problem techhle aut - ze jejich tutovi kupci nejak nemaj skvaru >:D
Avatar - guze
14. 1. 2012 16:10
Re: nikdy
tak hnůj sem to nazval proto, že to je můj pohled na tento vůz, nesnažím se to vštípit všem a už vůbec mi nevadí, že to auto se někomu líbí tím pádem tady nehodlám ze sebe chrlit alternativní vozy k DS5......
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2012 14:19
LIVE
Viděl jsem DS5 na živo na cestě v Polsku..... no řeknu vám, přátelé, to je dělo.... to je majestát.... působí o mnoho mnoho jinak než na fotkách... jako celek je to auto vyladěné do detailu, nic neruší - naopak se krásně doplňuje..... nevýhodou je, že jsem pak asi půl hodiny hledal bradu pod sedačkou..... fakt krásné!!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 1. 2012 22:25
Re: LIVE
Dnes souhlas, DS5 vypadá fakt nádherně :yes:
Avatar - dr.biker
14. 1. 2012 16:19
C1 vs. 107
Tak to je velice zajímavé, v týdnu tu byl článek o Peugeotu 107, který se po modernizaci bude prodávad od 203 900 Kč a teď se v článku píše, že dvojče Citroen C1 se bude prodávat od 139 900 Kč. To je rozdíl 64 tisíc, přitom se auta liší jen znakem na kapotě a jiným designem přední masky. A to ve prospěch C1 hovoří kromě nižší ceny i hezčí design, alespoň pro mě.
Jinak cena DS5 se mi zdá naprosto normální a adekvátní k tomuto automobilu a časem se určitě od českého prodejce dočkáme nějaké té menší slevy...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bristol
14. 1. 2012 18:08
Re: C1 vs. 107
základ za těch 700 je dle mého celkem adekvátní u ceny není problém...problém je co v tom bude...jak to známe z testů...reálná cena u dieselu případně výkonnější varianty a nějakých hyperdoplňků se dle mého rychle pošplhá do astronomických výšin kde už čile loví zákazníci skutečně premiových značek
14. 1. 2012 18:41
Re: C1 vs. 107
Těch 139 tisíc bude pravděpodobně vázáno na "financování", takže reálná cena bude výš.
14. 1. 2012 18:58
Re: C1 vs. 107
Někde ta cena byla v uvozovkách, takže to tak bude.
14. 1. 2012 18:46
Další pokus Citroenu prodávat "prémii"
... sázím na to, že to skončí stejně jako C3Pluriel, C6, DS3 a další modely, které na silnici potkáte méně častěji než Ferrari. Marketingovým stratégům Citroenu by už někdo měl říci, že bez image se "prémiová" auta prodávat nedají. V bledě modrém to platí i pro ostatní "Frantíky".
Rozbalit vlákno
8
14. 1. 2012 18:51
Re: Další pokus Citroenu prodávat "prémii"
o DS3 bych se moc nebál ;-) Zbytek je opravdu okrajová záležitost, btw C6 jsem potkal za poslední měsíc 2x >:D
Avatar - Bristol
14. 1. 2012 19:34
Re: Další pokus Citroenu prodávat "prémii"
C6 se občas potkat dá a mezi náma...díkybohu za každý takový pohled...je dobře že podobná auta nevymřela... :yes: :yes:
14. 1. 2012 19:52
Re: Další pokus Citroenu prodávat "prémii"
Jo je to vyjímečné auto, prostě s ním nezapadneš do davu :yes:
Avatar - del42sa
14. 1. 2012 19:57
Re: Další pokus Citroenu prodávat "prémii"
ano C6 z určitého pohledu vypadá úchvatně [odkaz] [odkaz]

z jiného hůře [odkaz] [odkaz]

Ale zpět k tématu. Za největší chybu DS pokládám to, že se nenabízí ve verzi s hydropneumatickým odpružením. I když vezmu v úvahu použitý (levnější) typ platformy, který prostě montáž hydrauliky neumožňuje ( C4 Picasso/ Peugeot 5008) je to chyba.
Už vzhledem k ceně a také k tomu, že se jedná o nejvyšší typ v nabídce řady DS (prozatím)

Vzhledem k tomu, že řada DS a její číselné označení mělo vždy paralelu v běžné modelové řadě, je volba názvu DS5 opravdu nešťastná. Mnoho lidí si totiž tuto řadu automaticky spojí s modelem C5. (c3=DS3, C4=DS4, atd.)

Citroen měl buď použít jiný název, například DS45, nebo DS4 sportlounge, ale nikoliv DS5.

Nebo naopak měli pro DS5 použít platformu z Citroenu C5 a nabízet tento vůz v obou konfiguracích, jak s vinutými pružinami tak s hydraulikou.

Za tento přešlap má u mě Citroen velké mínus :no:

za osobité zpracování interiéru naopak plus :yes:
15. 1. 2012 08:53
Re: Další pokus Citroenu prodávat "prémii"
Jo, je škoda že DS5 neni postavena na podvozku C5, tak Hydraulika by k tomuto modelu sedla jak pr*el na hrnec ;-)
15. 1. 2012 18:33
Re: Další pokus Citroenu prodávat "prémii"
jednoznačně souhlas :yes:
Avatar - Mirunek.cz
15. 1. 2012 08:47
Re: Další pokus Citroenu prodávat "prémii"
Na C6ku mi nešahej:))))
15. 1. 2012 18:25
Re: Další pokus Citroenu prodávat "prémii"
C6ka je pro mě taky zjevení, u kterého je dobře, že existuje. Myslím si ale, že by si už zasloužila facelift - ne ani tak exteriér, ale interiér z minulé generace C5 je už trochu za zenitem. Ale můžeme být asi rádi, že ji zatím Citroen vůbec ještě vyrábí ...
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2012 21:19
citroen robi DS5 DS4 a dalsie ptakoviny
nie ze by sa posnazil radsej lepsie predavat svoje nove modely ktore nestacia ani na stare pezoty ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
14. 1. 2012 21:34
Re: citroen robi DS5 DS4 a dalsie ptakoviny
Vidíš, kdybys třeba v té DS4 jel, tak bys takovou kravinu nenapsal. Takže výsledek je ten, že zatímco Citroen udělal perfektně odladěnou DS4 s nádherným interiérem, exteriérem, perfektním 1,6 THP a HDI, tak tys tu vyplodil jen ptákoviny.
14. 1. 2012 22:10
Re: citroen robi DS5 DS4 a dalsie ptakoviny
to nie je clanok o korejcoch, preto ho to nejako vzalo >:D
15. 1. 2012 08:51
Re: citroen robi DS5 DS4 a dalsie ptakoviny
>:D >:D :yes:
15. 1. 2012 15:36
Re: citroen robi DS5 DS4 a dalsie ptakoviny
Co je to asi ten pezot?
15. 1. 2012 16:32
Re: citroen robi DS5 DS4 a dalsie ptakoviny
kia a hyundai dokaze topper napisat spravne >:-[]
Avatar - Mrakoplas
15. 1. 2012 12:55
Technika
Když už bych se rozhodl, že chci prémiové auto, tak bych chtěl také prémiovou techniku. Citroen patří mezi mé oblíbené značky, ale "prémiové" auto s vlečenou zadní nápravou je podle mě kravina.
Podobnou blbost jsme tu přece už zažili, když si manažeři GM mysleli, že jako prémiové vozy budou zákazníkům cpát převlečené Opely pod značkou SAAB. Jak to dopadlo dnes všichni víme.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
15. 1. 2012 13:54
to chce gule
Pytat si za vysperkovane c4 picasso (inak nofamily friendly) 700k, to chce odvahu. >:-[]
Rozbalit vlákno
1
15. 1. 2012 16:31
Re: to chce gule
a to preco? Cena je uvadzacia, takze istotne pojde dole. Ci to auto bude, alebo nebude uspesne ukaze cas. Francuzi maju pomerne slusny podiel na trhu s mpv, takze sa mozno medzi majitelmi mpv najde nejaky potencial na nieco luxusne
15. 1. 2012 15:52
Citroene, drž se.....
Fascinuje mně, jak šel Citroen v posledních deseti letech nahoru. Když se kouknu, co vyráběl kolem roku 2000 a porovnám to s tehdejší konkurencí a co vyrábí dnes, tak je to vzestup takřka raketový. Citroen mně dřív rámci PSA připadal jako ten "chudší" a jednodušší, teď jako by se karta obrátila. Snad to mají hoši u druhého největšího evropského výrobce dobře spočítané, naplánované a pořešené. Renault byl vždycky levnější značka, na prémiovost nyní zcela (a celkem rozumně) rezignoval, otázka je, jestli francouzské značky dominující na domácím trhu (tuším, že čtvrtém v Evropě) a ještě tak maximálně v třetině Afriky dokážou udržet "dech" a budou se dál rozvíjet.

Mimochodem, není ten francouzský trh nějak deformovaný a zaostalý (ještě víc, než ten nás), když zde domácí výrobky drží snad 60% a mezi prvními dvacety typy není snad jediné auto z dovozu?

No, každopádně držím palce, jestli se některé auto (které sem měl možnost řídit a ne jenom pět km kolem showroomu) dotáhlo na německou konkurenci, kterou znám (Passat, Mondeo, Insignnia - byž je mladší), tak je to C5 a navíc mně vyloženě seděl ten pevný střed volantu - bohužel, pár pisálků to odsoudilo, takže se to už nedělá....

No a co taky potěší, že jsme k tomu nabubřelé řeči o tom, jak byla německá konkurence dohnána a předehnána nějak neslyšeli. Na DS5 se těším naživo, DS3 je prefektní (čtyřka u mně vyvolal trochu rozpaky), kecy o tom, jestli za stejný prachy můžu dostat "něco" jiného bych jejich autorům vzkázala, aby si třeba spočítali, kolik desítek kamiónů z nejlevnějším neznačkovéhopiva od Lidla místo DSky pětky můžou mít a je vymalováno....
Rozbalit vlákno
1
15. 1. 2012 18:31
Re: Citroene, drž se.....
Na pevný střed volantu mám stejný názor. Rychle jsem si na něj zvykl a většina lidí, se kterými jsem se o tom bavil (majitelů) si na něj taky hodně rychle zvyklo. A navíc jde i o bezpečnost (lepší umístění airbagu). Ale mediální masáži se bohužel věří víc, než čemukoliv jinému a je škoda, že Citroen na tohle rezignoval.....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud