Novinky
Máš zvláštní měřítka. Benzínové motory, ač jsem jejich příznivce a sám mám 3,5 litr ve sporťáku, tak v SUV jsou čestnými výjimkami. Nevím jak je to u Audi, ale konkrétně u ML budou 99 % prodeje tvořit jako u minulého 250 CDI a 350 CDI. Přičemž V6 je u ML hodně dobrý. V Ostravě i Praze při předváděčce ani žádný jiný než 350 BlueTec, pokud jsem viděl všechny, neměli.
Do A4 určitě není optimální 3 litr. Sám jsem měl C Klasse v 350 CDI a jezdilo krásně, ale vzhledme k velikosti, váze na přední nápravu a spotřebě je optimání 250 CDI 4Matic.
Do A4 určitě není optimální 3 litr. Sám jsem měl C Klasse v 350 CDI a jezdilo krásně, ale vzhledme k velikosti, váze na přední nápravu a spotřebě je optimání 250 CDI 4Matic.
Třílitr je skvělý v A4, v Q7 hodně pokulhává. Ale každý máme asi jiná očekávání a měřítka. Ne, že by to nejelo, ale do ideálu to má daleko. Ostatně Q7 má v nabídce i osmi- a dvanáctiválec.
To o těch tělesných proporcích nemůžu potvrdit, ale jinak souhlasím. E 63 AMG je chuťovka, zvláště v předcházejícím poctivém atmosférickém motoru (dodávali ještě na jaře loňského roku). V city modu rodinné pohodlné auto na vzducháčích, v závodním módu s tímhle autíčkem časy na dráze stačíš V8 vozům Ferrari.
Buď si koupim sportak nebo SUV, ale takovahle obludnost je akorat tak pro * s malym pindourem typu Trpisovsky. Jeste bych pochopil treba rychly sedan jako E AMG, i kdyz si myslim, ze E 350 je tak akorat. Ale tohle - never.
Hračka pro bohaté šejky z perského zálivu. Tam spotřebu 25 litrů na 100 km nikdo neřeší. Důležité je, že to má hvězdu na kapoté a automat.
Když stačí třílitrový šestiválec v ostatních autech tohohle typu (Q7, X5,Cayenne). Kdybych měl tolik peněz a chtěl takle výkonné auto a zároveň praktičnost, řešil bych to určitě jinak.
Myslím si, že k rodinnému autu je 265 koní a zrychlení z 0-100 za 7,6 plně dostačující a převyšuje 95 % všeho co na našich cestách je. Tolik k průměru.
S 320 CDI jsem něco málo najezdil a kombinace to byla dobrá. Dost točivého momentu, extra jemný a tichý (na svou dobu), výkon byl postačující. Ostatně nevím, kde bych osobně při svých cestách užil víc výkonu. Na rychlé ježdění ML není, na každém kroku cajti s kamerou, na dálnici 130...
Neříkám, že tohle dává zrovna největší smysl (v kontextu takového Cayenne i může), ale třílitrový diesel v takovémhle autě? To je takový sotva průměr. Snad se tam dostane ten dvojitě přeplňovaný, když už odepsali osmiválec.
Najezdil jsem pár tisíc v předchozí generaci ML 350 CDI a výkon je naprosto dostačující. Jsem zvědavý na ten nový ... má jí docela dost spotřeba dolů ještě u dieselů. tak si udělám přímé srovnání.
Jinak ale nic proti tomuto, proti gustu.... AMG jsou fantastická auta.
Jinak ale nic proti tomuto, proti gustu.... AMG jsou fantastická auta.
Smyslu těhle ohromných "offroadu" s gigantickym motorem a mamutí vahou asi nikdy rozumět nebudu.
pochopitelně tyto vozy budou mít úspěch tam kde jsou pohonné hmoty levnější nebo u lidí kteří tohle neřeší. tady máte ten váš 'smysl'