Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz ML 63 AMG má pod kapotou motor 5,5 V8 (386 kW)

Nová generace supersilného SUV neslibuje jen vyšší výkon, ale také výrazně sníženou spotřebu paliva.
Zpět na článek
14. 1. 2012 11:11
14. 1. 2012 12:30
14. 1. 2012 14:22
14. 1. 2012 14:41
14. 1. 2012 16:00
14. 1. 2012 16:15
14. 1. 2012 17:53
14. 1. 2012 16:56
14. 1. 2012 18:36
15. 1. 2012 14:46
15. 1. 2012 15:23
14. 1. 2012 19:57
15. 1. 2012 11:54
15. 1. 2012 21:12
15. 1. 2012 01:40
15. 1. 2012 13:00
Avatar - donPedro
14. 1. 2012 09:23
OT - GLK v AMS
Tož nevím, dostalo tak GLKčko docela nálož (slabý motor, do Špindlu se s ním nedá, no a ty fujfuj neajrodynamický hrany). A touha dámy po 4kolce když jezdí spíš po městě vyzněla tak trochen tragikomicky. :no: Gde že ty loňské AMS sněhy jsou ... Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2012 10:32
najlepsie SUV s nalozou pod kapotou
;-)

kladivo na skaredu X6 :yes:

bravo medak
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
14. 1. 2012 12:43
Re: najlepsie SUV s nalozou pod kapotou
Tohle je konkurent X5 M, na X6 přijde MLC si myslím.
Avatar - wbcko
14. 1. 2012 11:11
Nerozumim
Smyslu těhle ohromných "offroadu" s gigantickym motorem a mamutí vahou asi nikdy rozumět nebudu.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Guess
14. 1. 2012 12:30
Re: Nerozumim
wbcko: Smysl nikdy nepochopíš, protože to smysl nemá.. 8-s
Avatar - CHerokee
14. 1. 2012 14:22
Re: Nerozumim
Souhlas. Docela zvláštní kategorie. Já bych ho nechtěl...100x raději ve V6 dieselu.
14. 1. 2012 14:41
Re: Nerozumim
Šestiválec ve více než dvoutunovém autě? To nezní zrovna agilně.
Avatar - CHerokee
14. 1. 2012 16:00
Re: Nerozumim
Najezdil jsem pár tisíc v předchozí generaci ML 350 CDI a výkon je naprosto dostačující. Jsem zvědavý na ten nový ... má jí docela dost spotřeba dolů ještě u dieselů. tak si udělám přímé srovnání.

Jinak ale nic proti tomuto, proti gustu.... AMG jsou fantastická auta.
14. 1. 2012 16:15
Re: Nerozumim
Neříkám, že tohle dává zrovna největší smysl (v kontextu takového Cayenne i může), ale třílitrový diesel v takovémhle autě? To je takový sotva průměr. Snad se tam dostane ten dvojitě přeplňovaný, když už odepsali osmiválec.
Avatar - CHerokee
14. 1. 2012 17:53
Re: Nerozumim
Myslím si, že k rodinnému autu je 265 koní a zrychlení z 0-100 za 7,6 plně dostačující a převyšuje 95 % všeho co na našich cestách je. Tolik k průměru.
14. 1. 2012 16:56
Re: Nerozumim
S 320 CDI jsem něco málo najezdil a kombinace to byla dobrá. Dost točivého momentu, extra jemný a tichý (na svou dobu), výkon byl postačující. Ostatně nevím, kde bych osobně při svých cestách užil víc výkonu. Na rychlé ježdění ML není, na každém kroku cajti s kamerou, na dálnici 130...
Avatar - wbcko
14. 1. 2012 18:36
Re: Nerozumim
Když stačí třílitrový šestiválec v ostatních autech tohohle typu (Q7, X5,Cayenne). Kdybych měl tolik peněz a chtěl takle výkonné auto a zároveň praktičnost, řešil bych to určitě jinak.
15. 1. 2012 14:46
Re: Nerozumim
Třílitr je skvělý v A4, v Q7 hodně pokulhává. Ale každý máme asi jiná očekávání a měřítka. Ne, že by to nejelo, ale do ideálu to má daleko. Ostatně Q7 má v nabídce i osmi- a dvanáctiválec.
Avatar - CHerokee
15. 1. 2012 15:23
Re: Nerozumim
Máš zvláštní měřítka. Benzínové motory, ač jsem jejich příznivce a sám mám 3,5 litr ve sporťáku, tak v SUV jsou čestnými výjimkami. Nevím jak je to u Audi, ale konkrétně u ML budou 99 % prodeje tvořit jako u minulého 250 CDI a 350 CDI. Přičemž V6 je u ML hodně dobrý. V Ostravě i Praze při předváděčce ani žádný jiný než 350 BlueTec, pokud jsem viděl všechny, neměli.

Do A4 určitě není optimální 3 litr. Sám jsem měl C Klasse v 350 CDI a jezdilo krásně, ale vzhledme k velikosti, váze na přední nápravu a spotřebě je optimání 250 CDI 4Matic.
14. 1. 2012 19:57
Re: Nerozumim
Hračka pro bohaté šejky z perského zálivu. Tam spotřebu 25 litrů na 100 km nikdo neřeší. Důležité je, že to má hvězdu na kapoté a automat.
15. 1. 2012 11:54
Re: Nerozumim
Tomu rozumí jen drzouni typu "Trpišovský". ;-)
Avatar - Destract
15. 1. 2012 21:12
Re: Nerozumim
to se nedivim že to nechápete, když vaší modlou je diesel a minimální spotřeba.

pochopitelně tyto vozy budou mít úspěch tam kde jsou pohonné hmoty levnější nebo u lidí kteří tohle neřeší. tady máte ten váš 'smysl'
15. 1. 2012 01:40
obludnost
Buď si koupim sportak nebo SUV, ale takovahle obludnost je akorat tak pro * s malym pindourem typu Trpisovsky. Jeste bych pochopil treba rychly sedan jako E AMG, i kdyz si myslim, ze E 350 je tak akorat. Ale tohle - never.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
15. 1. 2012 13:00
Re: obludnost
To o těch tělesných proporcích nemůžu potvrdit, ale jinak souhlasím. E 63 AMG je chuťovka, zvláště v předcházejícím poctivém atmosférickém motoru (dodávali ještě na jaře loňského roku). V city modu rodinné pohodlné auto na vzducháčích, v závodním módu s tímhle autíčkem časy na dráze stačíš V8 vozům Ferrari.