Tož nevím, dostalo tak GLKčko docela nálož (slabý motor, do Špindlu se s ním nedá, no a ty fujfuj neajrodynamický hrany). A touha dámy po 4kolce když jezdí spíš po městě vyzněla tak trochen tragikomicky. :no: Gde že ty loňské AMS sněhy jsou ... Tož tak.
Najezdil jsem pár tisíc v předchozí generaci ML 350 CDI a výkon je naprosto dostačující. Jsem zvědavý na ten nový ... má jí docela dost spotřeba dolů ještě u dieselů. tak si udělám přímé srovnání.
Jinak ale nic proti tomuto, proti gustu.... AMG jsou fantastická auta.
Neříkám, že tohle dává zrovna největší smysl (v kontextu takového Cayenne i může), ale třílitrový diesel v takovémhle autě? To je takový sotva průměr. Snad se tam dostane ten dvojitě přeplňovaný, když už odepsali osmiválec.
Myslím si, že k rodinnému autu je 265 koní a zrychlení z 0-100 za 7,6 plně dostačující a převyšuje 95 % všeho co na našich cestách je. Tolik k průměru.
S 320 CDI jsem něco málo najezdil a kombinace to byla dobrá. Dost točivého momentu, extra jemný a tichý (na svou dobu), výkon byl postačující. Ostatně nevím, kde bych osobně při svých cestách užil víc výkonu. Na rychlé ježdění ML není, na každém kroku cajti s kamerou, na dálnici 130...
Když stačí třílitrový šestiválec v ostatních autech tohohle typu (Q7, X5,Cayenne). Kdybych měl tolik peněz a chtěl takle výkonné auto a zároveň praktičnost, řešil bych to určitě jinak.
Třílitr je skvělý v A4, v Q7 hodně pokulhává. Ale každý máme asi jiná očekávání a měřítka. Ne, že by to nejelo, ale do ideálu to má daleko. Ostatně Q7 má v nabídce i osmi- a dvanáctiválec.
Máš zvláštní měřítka. Benzínové motory, ač jsem jejich příznivce a sám mám 3,5 litr ve sporťáku, tak v SUV jsou čestnými výjimkami. Nevím jak je to u Audi, ale konkrétně u ML budou 99 % prodeje tvořit jako u minulého 250 CDI a 350 CDI. Přičemž V6 je u ML hodně dobrý. V Ostravě i Praze při předváděčce ani žádný jiný než 350 BlueTec, pokud jsem viděl všechny, neměli.
Do A4 určitě není optimální 3 litr. Sám jsem měl C Klasse v 350 CDI a jezdilo krásně, ale vzhledme k velikosti, váze na přední nápravu a spotřebě je optimání 250 CDI 4Matic.
Buď si koupim sportak nebo SUV, ale takovahle obludnost je akorat tak pro * s malym pindourem typu Trpisovsky. Jeste bych pochopil treba rychly sedan jako E AMG, i kdyz si myslim, ze E 350 je tak akorat. Ale tohle - never.
To o těch tělesných proporcích nemůžu potvrdit, ale jinak souhlasím. E 63 AMG je chuťovka, zvláště v předcházejícím poctivém atmosférickém motoru (dodávali ještě na jaře loňského roku). V city modu rodinné pohodlné auto na vzducháčích, v závodním módu s tímhle autíčkem časy na dráze stačíš V8 vozům Ferrari.