Novinky
donPedro
0
Tož nevím, dostalo tak GLKčko docela nálož (slabý motor, do Špindlu se s ním nedá, no a ty fujfuj neajrodynamický hrany). A touha dámy po 4kolce když jezdí spíš po městě vyzněla tak trochen tragikomicky. :no: Gde že ty loňské AMS sněhy jsou ... Tož tak.
😉
kladivo na skaredu X6 :yes😒br />
bravo medak
kladivo na skaredu X6 :yes😒br />
bravo medak
Smyslu těhle ohromných "offroadu" s gigantickym motorem a mamutí vahou asi nikdy rozumět nebudu.
wbcko: Smysl nikdy nepochopíš, protože to smysl nemá.. 8-s
Souhlas. Docela zvláštní kategorie. Já bych ho nechtěl...100x raději ve V6 dieselu.
Šestiválec ve více než dvoutunovém autě? To nezní zrovna agilně.
Najezdil jsem pár tisíc v předchozí generaci ML 350 CDI a výkon je naprosto dostačující. Jsem zvědavý na ten nový ... má jí docela dost spotřeba dolů ještě u dieselů. tak si udělám přímé srovnání.
Jinak ale nic proti tomuto, proti gustu.... AMG jsou fantastická auta.
Jinak ale nic proti tomuto, proti gustu.... AMG jsou fantastická auta.
Neříkám, že tohle dává zrovna největší smysl (v kontextu takového Cayenne i může), ale třílitrový diesel v takovémhle autě? To je takový sotva průměr. Snad se tam dostane ten dvojitě přeplňovaný, když už odepsali osmiválec.
S 320 CDI jsem něco málo najezdil a kombinace to byla dobrá. Dost točivého momentu, extra jemný a tichý (na svou dobu), výkon byl postačující. Ostatně nevím, kde bych osobně při svých cestách užil víc výkonu. Na rychlé ježdění ML není, na každém kroku cajti s kamerou, na dálnici 130...
Když stačí třílitrový šestiválec v ostatních autech tohohle typu (Q7, X5,Cayenne). Kdybych měl tolik peněz a chtěl takle výkonné auto a zároveň praktičnost, řešil bych to určitě jinak.
Třílitr je skvělý v A4, v Q7 hodně pokulhává. Ale každý máme asi jiná očekávání a měřítka. Ne, že by to nejelo, ale do ideálu to má daleko. Ostatně Q7 má v nabídce i osmi- a dvanáctiválec.
Máš zvláštní měřítka. Benzínové motory, ač jsem jejich příznivce a sám mám 3,5 litr ve sporťáku, tak v SUV jsou čestnými výjimkami. Nevím jak je to u Audi, ale konkrétně u ML budou 99 % prodeje tvořit jako u minulého 250 CDI a 350 CDI. Přičemž V6 je u ML hodně dobrý. V Ostravě i Praze při předváděčce ani žádný jiný než 350 BlueTec, pokud jsem viděl všechny, neměli.
Do A4 určitě není optimální 3 litr. Sám jsem měl C Klasse v 350 CDI a jezdilo krásně, ale vzhledme k velikosti, váze na přední nápravu a spotřebě je optimání 250 CDI 4Matic.
Do A4 určitě není optimální 3 litr. Sám jsem měl C Klasse v 350 CDI a jezdilo krásně, ale vzhledme k velikosti, váze na přední nápravu a spotřebě je optimání 250 CDI 4Matic.
Hračka pro bohaté šejky z perského zálivu. Tam spotřebu 25 litrů na 100 km nikdo neřeší. Důležité je, že to má hvězdu na kapoté a automat.
Buď si koupim sportak nebo SUV, ale takovahle obludnost je akorat tak pro * s malym pindourem typu Trpisovsky. Jeste bych pochopil treba rychly sedan jako E AMG, i kdyz si myslim, ze E 350 je tak akorat. Ale tohle - never.
To o těch tělesných proporcích nemůžu potvrdit, ale jinak souhlasím. E 63 AMG je chuťovka, zvláště v předcházejícím poctivém atmosférickém motoru (dodávali ještě na jaře loňského roku). V city modu rodinné pohodlné auto na vzducháčích, v závodním módu s tímhle autíčkem časy na dráze stačíš V8 vozům Ferrari.