Dotaz redakci.To je jiná akce,než včerejší info?Pokud stejná,proč další článek?Abyste si to tu nezaspamovali :-!
Chápu, že bude víc reklamy a víc chechtáků, díky klikání lidí,ale stejně...
Je to tentýž motor jako u VW,proto duplicita z mého pohledu
O jaký přesně typ motoru jde? Je ta svolávací akce na 2,0 TDI PD nebo na novější verzi 2,0 TDI CR DPF? Týká se to slabší verze 103 kW nebo silnější 125 kW verze? nebo se to týká všech verzí 2,0 TDI?
Chtělo by to více podrobností.
Protože ve služebním autě najede hodně km a tráví hodně času, takže je logické, že mě to zajímá, když mu může prasknout vstřikovací potrubí a tím pádem může dojít k požáru vozidla v krajním případě a tím pádem i ohrožení života mého otce, tak proto mě to zajímá.
Ten titulní snímek superbu... :yes::yes: Paráda, co? Předmětnou svolávačku nepřeceňuj, jemné, takřka prémiové doladění již tak špičkového vozu. Pokud bys však chtěl přesto neurvale hodit kamenem, podívej se napřed do svých garážových zápisků, kolikrát jsi nad svým drakem vloni lámal hůl, kolikrát jsi litoval, že jsi opravdu tenkrát nevzal toho "passata"...
Pochvalme Škodu za čestný, přímý a věcný postoj k této marginálii. Vždyť jen ti nejlepší mají co svolávat, jen ti nejlepší svolávají. Půlhoďka práce, espresso na účet podniku, krátká sukénka asistentky šéfa, sem tam nedopnutý knoflíček na halence, náušnice s logem škoda... no však to znáš, svět je krásný. Tohle prostě nemůžeš srovnávat se zásahem známého šamana v sešeřelé dvojgaráži za městem, co ti tenkrát ilegálně pustil dokonale žilou proto, žes potřeboval načerno implantovat náhradu za jeden děravej filtr hodně pevnejch částic. Pochop, to nahoře je jinej svět, svět slunce, svět klasy - jen namátkou - YETI, Octavia Scout, Superb kombi. Ano ano, tohle je svět, před kterým ty máš dokonalou trému, jen si to přiznej.
Chlape, už se opravdu prober. Nevím, který Škoda servis nám to tu představuješ, ale v těch co znám já je spíš osazenstvo evokující časy národního podniku Mototechna blahé paměti ;-) ...navíc to je asi poprvé co se o svolávačce u Škody mluví tak nahlas, takže počítám že problém bude asi krapet větší než nějaké to "poladění".
Presna ako píšeš. Na prvých Fabiach odchádzalo servo riadenia jedna radosť. Ja som osobne poznal 5 majiteľov, ktorí mali tento problém. A bolo to v dobe, keď záruka bola ešte len jeden rok! Škodovečka však nikoho nezvolávala!!!
Aneb majitelé svých škodovek rychle se jich zbavte začínají se sypat ještě v záruce , kupte si korejce , sice vám za pár let budou reznou ale jezdit budou dokud do nich benzín poteče >:D
Asi si si prečítal článok o teste Hyundai i30. Môj sused má naozaj zánovnú Kia Sephia a je bez hrdze. A motor, tak to je stále jedna báseň, úplný "Šum svistu". Keď však niekto vedľa natočí Fabiu 1,4 OHV, tak je to barbarsky OHaVný zvuk!!!
No to si piš, baby očumuju celej život, a nejen v autoservisech ;-) Mimochodem, pokud tvá generace má za úchylku to, že chlap kouká ženský do výstřihu, pak mám o budoucnost lidstva skutečně vážné obavy... 8-s >:-[]
sice jsem mladý člověk...ale pár autoservisů jsem teda už navštívil...moc ženských sem tam nepotkal...(personálu) a když už tak stálo za ho... >:D >:D >:D:no:
A tys nebyl ve VW servisu, ma sem psotnout sotry majitelů Passatu CC, touranů, touargeů a Phanetonu V10 TDI a jejich veselé servisní příhody, kterak za půl roku 15x v servisu byli na záruční opravě?
Bariku, ty si zase vůbec ten příspěvek nepochopil (nic nového), poskoč si z dlouhého vedení, ten odkaz si dělá pr.del z loga Renaultu, ne z poruchovosti Renaultu, kterou si z toho pohotově a bojovně vyčetl ty. Když pán Bůh rozdával smysl pro humor/nadsázku, evidentně tě přehlédl... ;-) >:-[]
Z čisto strojárenského alebo akého pohľadu určite sú..a potom je tu ten pohľad užívateľa. Ktorému v aute za mio smrdí nafta.
Ale ako pri každej zvolávačke- cením si snahu automobilky napraviť svoje prúsery a netutlať to. Taká toyota v amerike robí zvolávačky aj pre zlé švy na koberčeku..
V USA je také jiná právní legislativa, která přisuzuje spotřebitelům až absurdní práva (viz. mmj. i možnost podání žaloby na tabárenskou společnost kvůli smrti někoho blízkého na rakovinu plic - kterou si ale samozřejmě způsobil sám), proto se automobilky raději jistí svolávačkami, než aby poté museli řešit stovky/tisíce soudních pří za těžké peníze.
žádná automobilka není bez poruchy...když se něco vyrábí po sériích...tak se hold někdy stane že některá série je horší než jiná...a nemusí to být ani chyba automobilky...nýbrž dodavatele...ale svolávat musí dotyčná automobilka...
nekopu za VW ani škodu to rozhodně ne...mým favoritem není ani jeden z nich...jen si prostě myslím že když se někde něco vyskytne...je lepší svolat než se tvářit že je vše OK... ;-)
Já jsem se zase pobavil, že jsem tenhle nick v diskuzi u článku o rozpadávajících se korejcích nějak neviděl, ačkoli je jich jindy až moc. Už jsem to okomentoval, že je to možná i o serióznosti, korejci prostě auta nesvolávají, dokud to neshoří... >:D
Velmi inteligentní článek, zvláště jeho poslední věta, cituji
"Evropskou expanzi Fordu, Fiatu a asijských značek nemá VW šanci ustát, navíc ještě s tímto druhem myšlení."
To autor opravdu trefil a jeho prognóza stoprocentně vychází, třeba Fiat, ten drtí VW jak parní válec dětskou panenku.
Jo, D-Fens.
Staci si pustit ten film a clovek ma ponekud jasneji.
Proste blogger, ktery jen presentuje sve nazory.
Jenze par dusevne slabsich si z nej pak dela kazatele a z jeho blogu bibli - zejmena diky castemu pouzivani slov s korenem ***.
Chybnú sériu vyrobil subdodávateľ nie priamo VW group a už vôbec nie Škoda, ktorá tento konkrétny motor nikdy ani nevyrábala. Otázne je, či bol nevhodne zvolený výrobný, alebo technologický postup resp. technickou chybou priamo výrobe. Možné je aj tom že na výrobu bol použitý menej kvalitný polotovar. Pre mňa je skôr dôležité, či to bolo spôsobené ľudskou chybou zo strany subdodávateľa, alebo VW , ktorý neúmerne tlačí na dodávateľské subjekty svojou ekonomickou stratégiou. Ak ide o ekonomické aspekty myslím, že čoskoro to bude globálny problém týkajúci sa čoraz väčšieho počtu výrobcov a ich dodávateľov. Doplatí na to potom skoro každý zákazník.... :no: