Ekonomika
pogo26
0
A mají stejného šéfa.
Přejít do diskuze
Někde také byly celkové prodeje aliance Renault-Nissan (8,03 milionu vozů) a tam aliance těsně bojovala o druhé místo na světě s VW (koncernem). Pomohla i čísla AVTOVAZU, kde by měl na jaře Renault s Nissanem navýšit podíl.
Chápu, ale jak jsem už taky psal, srovnávají se tady absolutní čísla (ne procentní podíl) na dvou různě velkých trzích.
Ano, ale kdyz by ses v tom chtel pitvat do hloubky, tak tohle muze byt jeden z faktoru... Takhle jsem to zase myslel ja 😄
Právě, že záleží na tom, jestli bereš pouze značku VW, neco celý koncern (viz Audi, které tam proto ani nejmenoval).
Ale Ford Henry tím chtěl hlavně říct, že u německých značek máš víc alternativ, včetně (a zejména) těch prémiových, které mezi francouzskými značkami budeš hledat těžko...
Ale Ford Henry tím chtěl hlavně říct, že u německých značek máš víc alternativ, včetně (a zejména) těch prémiových, které mezi francouzskými značkami budeš hledat těžko...
U Renaultu se Dacia "ztratí", ale u VW už je to nebe a dudy, vlastně spíš nebe s dudama... >😁
Těch 181 je Renault včetně Dacie takže jako celý koncern
těch 163 je samotné VW, kdyby se vzalo jako koncern se Škodou (15), Seatem (30) a Audi (51) tak by to bylo kolem 259.
A kdyby se vzal Renault s Dacií a Nissanem v Německu tak je to také kolem 250 (Nissan cca 70).
těch 163 je samotné VW, kdyby se vzalo jako koncern se Škodou (15), Seatem (30) a Audi (51) tak by to bylo kolem 259.
A kdyby se vzal Renault s Dacií a Nissanem v Německu tak je to také kolem 250 (Nissan cca 70).
Abychom se nedivili.... časem... Renault třeba v roce 2010 měl podíl na trhu 23% a loni jen 20,7%. Celkově prodali o hodně méně... ale jak koukám, tak celý trh šel hodně dolů... asi konec šrotovného? [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Není to sice žádný propastný rozdíl, ale že je to zrovna ve prospěch Renaultu mě nijak zvlášť nepřekvapuje, viz 23:49.
Při přepočtu na velikosti těchto dvou trhů už by to ale vypadalo zase jinak...
Při přepočtu na velikosti těchto dvou trhů už by to ale vypadalo zase jinak...
Tak tady v článku píší, že Renault prodal v Německu 181.176 aut loni a pokud jsem to špatně nepřeložil: [odkaz]
tak VW prodalo ve Francii 163,600
Takže jo.
tak VW prodalo ve Francii 163,600
Takže jo.
Těžko jen tak z patra říct, ale vzhledem k velikosti německého trhu a o něco silnějšímu francouzskému patriotismu je to možné...
Není mi jasné, proč se nezahrnuly prodeje Nissanu (a potažmo Infiniti), ten snad pod Renault nepatří?
Je to než k posmutnělému pousmání, jak se frantíků dokonale drží odér falešnické rovnosti, spektakulární volnosti a farizejského bratrství, sice mají tři poměrně velké automobilky, ale každá z nich vyrábí némlich to samé. Jako by se báli různorodosti, jako by se báli sami sebe, svých pravd a svých historických bájí...
Fantastická historie, trpce přervaná vzpourou vidláků, jimž pravda vytanula až těsně před tím, než se jim nad zátylkem zatřepetalo ostří turbo-gilotiny. Marie Antoinetta, ta "Alfa" své monarchistické doby, pokořená do morku avšak v jistém ohledu milejší než celá Paříž. A Ludvík renault šestnáctý, co v nevěřícném údivu hledí do násilím otevřených vrat své garážové Bastilly, ten který v lidském výkonu nesilný, přesto jako státník nad všemi do posledního dechu. A Marat, ta cešestka revoluce, jemuž krev ve vodu v mžiku vražedkyně promění, a Robespierre, ten Escape epochy, co procestoval celou lidskou duší a klidu nalezl též až pod břitem dnů... Zbývá než markýz de La Fayette, co s erbem č.508 nezklamal ani sebe, ani národ. A pak... Danton, Georges Danton, ten s pečetí DS ten, který uměl příliš mnoho, ten který věděl příliš mnoho a ovšem i ten, kterému se od revoluce dostalo příliš... málo. Neboť až příliš dobrý, až příliš schopný a až příliš nenáviděný...
Fantastická historie, trpce přervaná vzpourou vidláků, jimž pravda vytanula až těsně před tím, než se jim nad zátylkem zatřepetalo ostří turbo-gilotiny. Marie Antoinetta, ta "Alfa" své monarchistické doby, pokořená do morku avšak v jistém ohledu milejší než celá Paříž. A Ludvík renault šestnáctý, co v nevěřícném údivu hledí do násilím otevřených vrat své garážové Bastilly, ten který v lidském výkonu nesilný, přesto jako státník nad všemi do posledního dechu. A Marat, ta cešestka revoluce, jemuž krev ve vodu v mžiku vražedkyně promění, a Robespierre, ten Escape epochy, co procestoval celou lidskou duší a klidu nalezl též až pod břitem dnů... Zbývá než markýz de La Fayette, co s erbem č.508 nezklamal ani sebe, ani národ. A pak... Danton, Georges Danton, ten s pečetí DS ten, který uměl příliš mnoho, ten který věděl příliš mnoho a ovšem i ten, kterému se od revoluce dostalo příliš... málo. Neboť až příliš dobrý, až příliš schopný a až příliš nenáviděný...
To chápu, jen se mohli (aspoň v textu) zmínit o tom, že se jedná pouze značku VW, nikoli o koncern VW, ale to bys už asi nebylo dost "senzační"... >😒]
Gratulace, ostatně jako každému evropanovi, který dokáže růst či alespoň nestagnovat.
Samozřejmě, dle některých aDalytiků už je Renault 2 roky po krachu.
Takže ať se i nadále daří
Bravo Evropa :yes😒br />
PS: Neodpustím si rýpnutí do redakce... Co to je zase za senzace chtivý titulek? Text je o prodejích Renaultu, tak proč je v titulku VW? A proč tam místo Koleose není třeba Clio, jakožto úspěšný model v Evropě? 😐 8-s
Samozřejmě, dle některých aDalytiků už je Renault 2 roky po krachu.
Takže ať se i nadále daří
Bravo Evropa :yes😒br />
PS: Neodpustím si rýpnutí do redakce... Co to je zase za senzace chtivý titulek? Text je o prodejích Renaultu, tak proč je v titulku VW? A proč tam místo Koleose není třeba Clio, jakožto úspěšný model v Evropě? 😐 8-s
Kluci, abyste si tady nepoměřovali pinďíky..
Prostě redakce chtěla opět oživit sérii senzačních zpráv dne a použila do titulku něco, co každého nastartuje k reakci - VW 😉
Prostě redakce chtěla opět oživit sérii senzačních zpráv dne a použila do titulku něco, co každého nastartuje k reakci - VW 😉
Přesně tak + další značky koncernu VW (hlavně Audi, Škoda, Seat) a taky částečně v Německu vyráběný Ford.
Ani ne. Jen poměry. Ve Francii je Renault a PSA. V Německu VW, Opel, BMW, Mercedes, Porsche, tak patrioti mají větší výběr a tak se to víc rozdělí než ve Fr.
tolko aut co vw v nemecku a to ma francuzsko o 25 milionov menej obyvatelov ako nemci :yes😒br />
tomu sa povie narez :yes😒br />
bravooo renault, drzim palce :yes:
tomu sa povie narez :yes😒br />
bravooo renault, drzim palce :yes: