Ekonomika
Ham.
0
I přes problémy na některých trzích má Renault slušně rozhozené sítě v různých regionech. Budiž pochválen každý Evropan, který se takto popere s krizí a udrží své vlajky vztyčené, těch co je stáhli na půl žerdi nebo je stáhli úplně i s kalhotami je až až.
white label
0
Jasně, taky rozhodně raději vidím růst Evropy v Evropě, než rejže... 😉 :yes:
tolko aut co vw v nemecku a to ma francuzsko o 25 milionov menej obyvatelov ako nemci :yes😒br />
tomu sa povie narez :yes😒br />
bravooo renault, drzim palce :yes:
tomu sa povie narez :yes😒br />
bravooo renault, drzim palce :yes:
Tomu se říká patriotismus. 😉
Ani ne. Jen poměry. Ve Francii je Renault a PSA. V Německu VW, Opel, BMW, Mercedes, Porsche, tak patrioti mají větší výběr a tak se to víc rozdělí než ve Fr.
Přesně tak + další značky koncernu VW (hlavně Audi, Škoda, Seat) a taky částečně v Německu vyráběný Ford.
Kluci, abyste si tady nepoměřovali pinďíky..
Prostě redakce chtěla opět oživit sérii senzačních zpráv dne a použila do titulku něco, co každého nastartuje k reakci - VW 😉
Prostě redakce chtěla opět oživit sérii senzačních zpráv dne a použila do titulku něco, co každého nastartuje k reakci - VW 😉
Myslím, že VW není zas takovým konkurentem pro BMW, Mercedes a Porsche...
Právě, že záleží na tom, jestli bereš pouze značku VW, neco celý koncern (viz Audi, které tam proto ani nejmenoval).
Ale Ford Henry tím chtěl hlavně říct, že u německých značek máš víc alternativ, včetně (a zejména) těch prémiových, které mezi francouzskými značkami budeš hledat těžko...
Ale Ford Henry tím chtěl hlavně říct, že u německých značek máš víc alternativ, včetně (a zejména) těch prémiových, které mezi francouzskými značkami budeš hledat těžko...
Gratulace, ostatně jako každému evropanovi, který dokáže růst či alespoň nestagnovat.
Samozřejmě, dle některých aDalytiků už je Renault 2 roky po krachu.
Takže ať se i nadále daří
Bravo Evropa :yes😒br />
PS: Neodpustím si rýpnutí do redakce... Co to je zase za senzace chtivý titulek? Text je o prodejích Renaultu, tak proč je v titulku VW? A proč tam místo Koleose není třeba Clio, jakožto úspěšný model v Evropě? 😐 8-s
Samozřejmě, dle některých aDalytiků už je Renault 2 roky po krachu.
Takže ať se i nadále daří
Bravo Evropa :yes😒br />
PS: Neodpustím si rýpnutí do redakce... Co to je zase za senzace chtivý titulek? Text je o prodejích Renaultu, tak proč je v titulku VW? A proč tam místo Koleose není třeba Clio, jakožto úspěšný model v Evropě? 😐 8-s
Je to než k posmutnělému pousmání, jak se frantíků dokonale drží odér falešnické rovnosti, spektakulární volnosti a farizejského bratrství, sice mají tři poměrně velké automobilky, ale každá z nich vyrábí némlich to samé. Jako by se báli různorodosti, jako by se báli sami sebe, svých pravd a svých historických bájí...
Fantastická historie, trpce přervaná vzpourou vidláků, jimž pravda vytanula až těsně před tím, než se jim nad zátylkem zatřepetalo ostří turbo-gilotiny. Marie Antoinetta, ta "Alfa" své monarchistické doby, pokořená do morku avšak v jistém ohledu milejší než celá Paříž. A Ludvík renault šestnáctý, co v nevěřícném údivu hledí do násilím otevřených vrat své garážové Bastilly, ten který v lidském výkonu nesilný, přesto jako státník nad všemi do posledního dechu. A Marat, ta cešestka revoluce, jemuž krev ve vodu v mžiku vražedkyně promění, a Robespierre, ten Escape epochy, co procestoval celou lidskou duší a klidu nalezl též až pod břitem dnů... Zbývá než markýz de La Fayette, co s erbem č.508 nezklamal ani sebe, ani národ. A pak... Danton, Georges Danton, ten s pečetí DS ten, který uměl příliš mnoho, ten který věděl příliš mnoho a ovšem i ten, kterému se od revoluce dostalo příliš... málo. Neboť až příliš dobrý, až příliš schopný a až příliš nenáviděný...
Fantastická historie, trpce přervaná vzpourou vidláků, jimž pravda vytanula až těsně před tím, než se jim nad zátylkem zatřepetalo ostří turbo-gilotiny. Marie Antoinetta, ta "Alfa" své monarchistické doby, pokořená do morku avšak v jistém ohledu milejší než celá Paříž. A Ludvík renault šestnáctý, co v nevěřícném údivu hledí do násilím otevřených vrat své garážové Bastilly, ten který v lidském výkonu nesilný, přesto jako státník nad všemi do posledního dechu. A Marat, ta cešestka revoluce, jemuž krev ve vodu v mžiku vražedkyně promění, a Robespierre, ten Escape epochy, co procestoval celou lidskou duší a klidu nalezl též až pod břitem dnů... Zbývá než markýz de La Fayette, co s erbem č.508 nezklamal ani sebe, ani národ. A pak... Danton, Georges Danton, ten s pečetí DS ten, který uměl příliš mnoho, ten který věděl příliš mnoho a ovšem i ten, kterému se od revoluce dostalo příliš... málo. Neboť až příliš dobrý, až příliš schopný a až příliš nenáviděný...
Není mi jasné, proč se nezahrnuly prodeje Nissanu (a potažmo Infiniti), ten snad pod Renault nepatří?
...Renault v Německu tolik vozů jako VW ve Francii 😉 ?
Těžko jen tak z patra říct, ale vzhledem k velikosti německého trhu a o něco silnějšímu francouzskému patriotismu je to možné...
Tak tady v článku píší, že Renault prodal v Německu 181.176 aut loni a pokud jsem to špatně nepřeložil: [odkaz]
tak VW prodalo ve Francii 163,600
Takže jo.
tak VW prodalo ve Francii 163,600
Takže jo.
Není to sice žádný propastný rozdíl, ale že je to zrovna ve prospěch Renaultu mě nijak zvlášť nepřekvapuje, viz 23:49.
Při přepočtu na velikosti těchto dvou trhů už by to ale vypadalo zase jinak...
Při přepočtu na velikosti těchto dvou trhů už by to ale vypadalo zase jinak...
Těch 181 je Renault včetně Dacie takže jako celý koncern
těch 163 je samotné VW, kdyby se vzalo jako koncern se Škodou (15), Seatem (30) a Audi (51) tak by to bylo kolem 259.
A kdyby se vzal Renault s Dacií a Nissanem v Německu tak je to také kolem 250 (Nissan cca 70).
těch 163 je samotné VW, kdyby se vzalo jako koncern se Škodou (15), Seatem (30) a Audi (51) tak by to bylo kolem 259.
A kdyby se vzal Renault s Dacií a Nissanem v Německu tak je to také kolem 250 (Nissan cca 70).