I přes problémy na některých trzích má Renault slušně rozhozené sítě v různých regionech. Budiž pochválen každý Evropan, který se takto popere s krizí a udrží své vlajky vztyčené, těch co je stáhli na půl žerdi nebo je stáhli úplně i s kalhotami je až až.
Ani ne. Jen poměry. Ve Francii je Renault a PSA. V Německu VW, Opel, BMW, Mercedes, Porsche, tak patrioti mají větší výběr a tak se to víc rozdělí než ve Fr.
To chápu, jen se mohli (aspoň v textu) zmínit o tom, že se jedná pouze značku VW, nikoli o koncern VW, ale to bys už asi nebylo dost "senzační"... >:-[]
Právě, že záleží na tom, jestli bereš pouze značku VW, neco celý koncern (viz Audi, které tam proto ani nejmenoval).
Ale Ford Henry tím chtěl hlavně říct, že u německých značek máš víc alternativ, včetně (a zejména) těch prémiových, které mezi francouzskými značkami budeš hledat těžko...
Gratulace, ostatně jako každému evropanovi, který dokáže růst či alespoň nestagnovat.
Samozřejmě, dle některých aDalytiků už je Renault 2 roky po krachu.
Takže ať se i nadále daří
Bravo Evropa :yes:
PS: Neodpustím si rýpnutí do redakce... Co to je zase za senzace chtivý titulek? Text je o prodejích Renaultu, tak proč je v titulku VW? A proč tam místo Koleose není třeba Clio, jakožto úspěšný model v Evropě? :-|8-s
Je to než k posmutnělému pousmání, jak se frantíků dokonale drží odér falešnické rovnosti, spektakulární volnosti a farizejského bratrství, sice mají tři poměrně velké automobilky, ale každá z nich vyrábí némlich to samé. Jako by se báli různorodosti, jako by se báli sami sebe, svých pravd a svých historických bájí...
Fantastická historie, trpce přervaná vzpourou vidláků, jimž pravda vytanula až těsně před tím, než se jim nad zátylkem zatřepetalo ostří turbo-gilotiny. Marie Antoinetta, ta "Alfa" své monarchistické doby, pokořená do morku avšak v jistém ohledu milejší než celá Paříž. A Ludvík renault šestnáctý, co v nevěřícném údivu hledí do násilím otevřených vrat své garážové Bastilly, ten který v lidském výkonu nesilný, přesto jako státník nad všemi do posledního dechu. A Marat, ta cešestka revoluce, jemuž krev ve vodu v mžiku vražedkyně promění, a Robespierre, ten Escape epochy, co procestoval celou lidskou duší a klidu nalezl též až pod břitem dnů... Zbývá než markýz de La Fayette, co s erbem č.508 nezklamal ani sebe, ani národ. A pak... Danton, Georges Danton, ten s pečetí DS ten, který uměl příliš mnoho, ten který věděl příliš mnoho a ovšem i ten, kterému se od revoluce dostalo příliš... málo. Neboť až příliš dobrý, až příliš schopný a až příliš nenáviděný...
Někde také byly celkové prodeje aliance Renault-Nissan (8,03 milionu vozů) a tam aliance těsně bojovala o druhé místo na světě s VW (koncernem). Pomohla i čísla AVTOVAZU, kde by měl na jaře Renault s Nissanem navýšit podíl.
Není to sice žádný propastný rozdíl, ale že je to zrovna ve prospěch Renaultu mě nijak zvlášť nepřekvapuje, viz 23:49.
Při přepočtu na velikosti těchto dvou trhů už by to ale vypadalo zase jinak...
Abychom se nedivili.... časem... Renault třeba v roce 2010 měl podíl na trhu 23% a loni jen 20,7%. Celkově prodali o hodně méně... ale jak koukám, tak celý trh šel hodně dolů... asi konec šrotovného? [odkaz]
[odkaz]
Těch 181 je Renault včetně Dacie takže jako celý koncern
těch 163 je samotné VW, kdyby se vzalo jako koncern se Škodou (15), Seatem (30) a Audi (51) tak by to bylo kolem 259.
A kdyby se vzal Renault s Dacií a Nissanem v Německu tak je to také kolem 250 (Nissan cca 70).