Testy
Proc ma tenhle debilni motor porad stejny parametry 125kw??? To tomu neumi torchu prislapnout, dat druhy turbo nebo neco, at to fakt jede???
Proč si myslíš, že je debilní ??? Jede to jako "z praku" na normální auto ...
Protoze ten motor je s temer neviditelnyma zmenama na trhu uz sto let. Normalni automobilky se snazi s kazdou novou generaci auta vykon trochu popohnat aspon treba o 5-10 koni, ake tady to ma byt vrcholna verze a furt ten samej chcipak beze zmeny, to samy plati o 1.8 TSI, ktery by slo urcite seriove naladit aspon na 180 koni...
To není ..... tohle je CR ne PD ... na pasát stačí 140 koní s přehledem .... prostě koukáš na auto, které není sportovní, jenom tak trochu sportovně vypadá (což třeba mně vyhovuje) ... pro Tebe by asi bylo lepší BMW 😉
Tady je trochu "problém" s koncernovou hierarchií. V dieslu by nasazení 6ti válců bylo trochu problém, protože toto je "vyhrazeno" Audi a je zde i technická stránka věci. Stejně tak další navyšování výkonu ve tříde 4válce a 2 litry objemu. I nové 2.0 BiTDI nejde nijak zásadně výše. A proč také, když jsou k dispozici "podladěné" 6ti válce. Zde bude zajímavé sledovat budoucí vývoj. V benzínech nevidím nejmenší důvod, proč navyšovat výkon u 1.8 TSI, když je k dispozici 2.0 TSI. Takhle mají inženýři prostor pro ladění průběhu výkonu a momentu, než honění každého špičkového koně. V6 je třešnička za kterou můžeme být rádi. Navíc, nyní se jedná o novinku a nikdy nebývá kompletní motorová paleta odhalena hned na začátku života modelu.
125kw není v této třídě nikterak špičková hodnota jako třeba 184HP u BMW, ale v kontextu značky a trhu se nejedná o nic tragického.
Protoze ho zakaznici kupuji a protoze to staci. Beznemu zakaznikovi VW. Kdo si preje aby to fakt jelo a bylo na naftu, at si koupi Audi. S tim snad neni problem...
Boze, dalsi zavodnik. Pro normalni auto je 125kw dost vysoka hodnota, maximalka pres 220 a zrychleni 8.5 jsou taky velmi slusne hodnoty. O kroutaku ani nemluve. Na to, aby ses v tom zabil, nebo abys porusil vsechny rychlostni predpisy to staci bohate. Nehlede na to, ze udajum od VW se neda moc verit, jejich auta jsou zpravidla rychlejsi a vykonnejsi, nez rikaji tabulky.
Ne nevím...podle mě mělo CC hodiny již v předchozí verzi a tlačítko automatické brzdy vedle řadící páky taktéž.
Nemělo,bylo to stejné s B6: Viz zde: [odkaz] :-!
Chtelo by to nakou inovaci vnitrku, prijde mi dost okoukany....
Jinak zvenku vypada na tech novejch fotkach mnohem lip. :yes:
Jinak zvenku vypada na tech novejch fotkach mnohem lip. :yes:
Tohle je ten správný model, na kterém by měl podle mě VW končit. Zde může v plné síle využít své technické vytříbenosti a vyspělosti. Tohle je podle mě ten správný TOP model pro zákazníka VW.
Ne že by na Phaeton technicky neměl, ale prémiový zákazník neloví ve vodách VW. Stejně jako Audi nemá co pohledávat v kategorii malých vozů, tak VW se vydal s Phaetonem na skokanský můstek v neoprénu a s ploutvemi...
Jedinou pihou na kráse je název. Takovýto kus pojmenovat CéCé...
mmj.
SCHIROCO - fénový vítr přinášející oteplení
BORA -velmi silný padavý vítr přinášející prudké ochlazení
proč ne třeba VW BLIZARD nebo CHINNOK 😉
Ne že by na Phaeton technicky neměl, ale prémiový zákazník neloví ve vodách VW. Stejně jako Audi nemá co pohledávat v kategorii malých vozů, tak VW se vydal s Phaetonem na skokanský můstek v neoprénu a s ploutvemi...
Jedinou pihou na kráse je název. Takovýto kus pojmenovat CéCé...
mmj.
SCHIROCO - fénový vítr přinášející oteplení
BORA -velmi silný padavý vítr přinášející prudké ochlazení
proč ne třeba VW BLIZARD nebo CHINNOK 😉
Nevím, jestli není chyba u spotřeb v tabulce dieselových motorů. Blue TDI je předpokládám nějaká eco verze, takže by podle mého neměla mít o 0,2l vyšší spotřebu než standardní verze ;-\
ta přední světla na mě působí jak "čínskej vánoční stromeček" denní svícení v tomhle tvaru je hrozný kýč! A to samý je myslím na více modelech,nevím ale osobně se mi to nelíbí ,to když bych měl zůstat u koncernu to má Audi podstatně lépe a důstojněji řešené!
Vzhled vozu je tak nějak nepatřičný.Kontury jako celek jsou docela fajn,ale krutou ránu tomu nasadily přední maskou.Ona mřížka na grilování kuřat v rohu zahrad rádoby podnikatelů,tak ta mříška sráží celkový dojem k roku 1990..........jó,to by tenkráte byla bomba.Používal jsem ve firmě Golfa i Passata,kvalita průměr a oba vozy působí tak obyčejně,že to až bolí.Jsou bez invence nápadu,bez jakékoli možnosti sžít se pocitově s jízdou a vlastnictvím této značky.Podotýkám,že mi nevadí VW , poruch bylo průměrně,pohodlí jízdy spíše méně a vzhled jak říkám :no: A tak si v této značce asi již nic nekoupím.A líbí li se to někomu,prosím,sklady mají víc jak plné. :-!
U téměř nejlepšího VW na trhu bych čekal VARTU nebo BANNER a ona je tam nějaká Made in Korea jak v Ceedu. To nepůsobí zrovna moc důvěryhodně... Když si vezmu, že na svém Golfu 5 mám ještě litá kola Made in Germany a na šestce už jsou stejná Made in Poland tak to moc důvodů k optimismu nedává, úspora nákladů ve všem... Vývoj jde evidentně smerem který razí Hyundai se svojí 5-ti a 7-mi letou zárukou a pak sešrotovat :no:
Nevim co ve Wolfsburgu huli, ale ten predek je opravdu masivne nepovedeny. Vypada to jako Renault Latitude nebo nejaky jiny korejsky sedan, fakt dost spatne, zlaty stary model.
nepaci sa mi ale ze😒br />
-rychlomer je v skutku neprehladny
-navigacny system pri spinacej skrinke pod volantom nie je az tak prakticky umiestneny
-bezramove okna v dnesnych mrazoch nie je vobec zavideniu-hodna frajerinka
-vzadu ma miesto nanajvys clovek do 170cm
nevidim jedinu vyhodu tohto auta oproti passatu, ziadnu, ani krajsie to nie je a este aj drahsie to bude, skutocne keby toto auto na trhu nebolo automobilovy priemysel by neutrpel ziadnuu ujmu, podobne ako keby nebol aj phaeton, up, kedysi sme tu mali fox .... ziadna strata
:-!
ziadnu
ani krajsie nie je ani lepsie ani nic..... ani vacsi image nema, je to bezpohlavne cudo navyse oproti passatu je len dvojmiestne kedze dozadu 185cm vysoky clovek nesadne a este je aj drahsie ako passat. O imidzi pomlcime, v tomto ho strci do vrecka aj 500ka od fiata.
Nevidim dovod na kupu tohto bezpohlavneho velmi nepraktickeho monstra.
Myslim ze ziadny bestseller to nebude nie je dovod
v sutazi o najvacsiu nudu na 4 kolesach by cc urcite vyhralo nejaku cenu
:yes:
Jinak souhlas s tím,co napsal Stefič a já taky rozhodně nejsem nějakým extra fanouškem koncernu...