Modernizace Volkswagenu Passat CC vyústila v zástavbu vyspělejších systémů, změnil se vzhled čtyřdveřového kupé a zkrátil název. Už to není Passat. Jak jezdí?
-rychlomer je v skutku neprehladny
-navigacny system pri spinacej skrinke pod volantom nie je az tak prakticky umiestneny
-bezramove okna v dnesnych mrazoch nie je vobec zavideniu-hodna frajerinka
-vzadu ma miesto nanajvys clovek do 170cm
nevidim jedinu vyhodu tohto auta oproti passatu, ziadnu, ani krajsie to nie je a este aj drahsie to bude, skutocne keby toto auto na trhu nebolo automobilovy priemysel by neutrpel ziadnuu ujmu, podobne ako keby nebol aj phaeton, up, kedysi sme tu mali fox .... ziadna strata
Tak u Supa je to ještě větší trága. A Maxidot není zas taková výhra. Stačí když je člověk vyššího vzrůstu a už mu vadí ve výhledu na něj věnec volantu...
ani krajsie nie je ani lepsie ani nic..... ani vacsi image nema, je to bezpohlavne cudo navyse oproti passatu je len dvojmiestne kedze dozadu 185cm vysoky clovek nesadne a este je aj drahsie ako passat. O imidzi pomlcime, v tomto ho strci do vrecka aj 500ka od fiata.
Nevidim dovod na kupu tohto bezpohlavneho velmi nepraktickeho monstra.
Myslim ze ziadny bestseller to nebude nie je dovod
Proti Passatu ma jednu obrovskou vyhodu. Neni to Passat, kterych je na silnicich hodne. A navic vypada perfektne. Auto pro dva dospele a dve deti uplne staci = staci me a mnoha dalsim lidem, ne Tobe. Proto si kup normalniho Passata.
pre dvoch dospelych a dve deti mi staci aj UP nepotrebujem 4,8 metra dlhe monstrum za 30 000 eur ktore je nudne presne ako passat aj ked je ine ako passat, nudne je rovnako ako passat, ziadne emocie ziadna zmena, interier je tiez z passatu, nalepka cc na kufri z toho novy model nezrobi, auto je na podvozku passatu a aj interier a motory ma presne ako passat, namyslat si ze mam nieco extra moze len blazon.
v sutazi o najvacsiu nudu na 4 kolesach by cc urcite vyhralo nejaku cenu
hele toppere, nejsem žádný fanatický fanda VW. Snažím se auta posuzovat objektivně kus od kusu, ale jestli ti CC přijde bezpohlavní, tak bych ti fakt doporučil vyndat si hlavu ze zadku, třískni s ní pětkrát o zeď a pak si ji tam strč zpět...Objektivně je tohle jedno z nejpovedenějších koncernových aut za poslední roky...
toper - já se ale bavím o designu,ne o interiéru CC a pokud ti stačí pro 4 lidi UP,tak předpokládám,že nevytáhneš paty z města či vesnice :-)
Jinak souhlas s tím,co napsal Stefič a já taky rozhodně nejsem nějakým extra fanouškem koncernu...
Urcite si kup UP. Kdyz ti staci. Ja si radsi koupim CC, protoze mi prijde hezci a prijemnejsi na delsi cesty. To je ale jenom muj subjektivni nazor. ;-)
toper - pro takový,jako jsi ty,existují kombíky.Ne každej chce praktičnost.Samozřejmě je CC o dost elegantnější než designově extra nudný Passat,toho si snad musel všimnout i naprostej trouba ;-)
Protoze ten motor je s temer neviditelnyma zmenama na trhu uz sto let. Normalni automobilky se snazi s kazdou novou generaci auta vykon trochu popohnat aspon treba o 5-10 koni, ake tady to ma byt vrcholna verze a furt ten samej chcipak beze zmeny, to samy plati o 1.8 TSI, ktery by slo urcite seriove naladit aspon na 180 koni...
To není ..... tohle je CR ne PD ... na pasát stačí 140 koní s přehledem .... prostě koukáš na auto, které není sportovní, jenom tak trochu sportovně vypadá (což třeba mně vyhovuje) ... pro Tebe by asi bylo lepší BMW ;-)
Tady je trochu "problém" s koncernovou hierarchií. V dieslu by nasazení 6ti válců bylo trochu problém, protože toto je "vyhrazeno" Audi a je zde i technická stránka věci. Stejně tak další navyšování výkonu ve tříde 4válce a 2 litry objemu. I nové 2.0 BiTDI nejde nijak zásadně výše. A proč také, když jsou k dispozici "podladěné" 6ti válce. Zde bude zajímavé sledovat budoucí vývoj. V benzínech nevidím nejmenší důvod, proč navyšovat výkon u 1.8 TSI, když je k dispozici 2.0 TSI. Takhle mají inženýři prostor pro ladění průběhu výkonu a momentu, než honění každého špičkového koně. V6 je třešnička za kterou můžeme být rádi. Navíc, nyní se jedná o novinku a nikdy nebývá kompletní motorová paleta odhalena hned na začátku života modelu.
Ty "normalni automobilky" jenom tupe ziraji na svoje poklesy prodeje a zavidi VW jak se jim dari i s motorem 125kW. Vrcholna naftova verze je to pro standartni zakazniky VW. Kdo ma vyssi naroky, kupuje Audi.
Protoze ho zakaznici kupuji a protoze to staci. Beznemu zakaznikovi VW. Kdo si preje aby to fakt jelo a bylo na naftu, at si koupi Audi. S tim snad neni problem...
Boze, dalsi zavodnik. Pro normalni auto je 125kw dost vysoka hodnota, maximalka pres 220 a zrychleni 8.5 jsou taky velmi slusne hodnoty. O kroutaku ani nemluve. Na to, aby ses v tom zabil, nebo abys porusil vsechny rychlostni predpisy to staci bohate. Nehlede na to, ze udajum od VW se neda moc verit, jejich auta jsou zpravidla rychlejsi a vykonnejsi, nez rikaji tabulky.
Potvrdzujem z vlastnej skúsenosti. Superb 2.0 TDI 125kW jazdí rovnako dynamicky ako Touareg 3.0TDI alebo Phaeton 3.0 TDI. Čo sa týka maximálky, tak ten Touareg prekonáva.
Hele ono to ale nejede zas tak špatně. Jel sem s tím v novým Superbu 4x4 kombi. Což je těžký auto jako kráva, ale i tak se to hejbalo docela slušně. Náhodou bych to jako debilní motor teda neoznačoval.
No....jak se to vezme :-) Já tu teď měl P807 r.v. 2005 a tam mi té inovace v interiéru přišlo zas až přespříliš :-) Stejně jako jsem nikdy neocenil "páčku pro vše" v Mercedesu nebo netočící se střed volantu u některých Citoenů :-)
Tohle je ten správný model, na kterém by měl podle mě VW končit. Zde může v plné síle využít své technické vytříbenosti a vyspělosti. Tohle je podle mě ten správný TOP model pro zákazníka VW.
Ne že by na Phaeton technicky neměl, ale prémiový zákazník neloví ve vodách VW. Stejně jako Audi nemá co pohledávat v kategorii malých vozů, tak VW se vydal s Phaetonem na skokanský můstek v neoprénu a s ploutvemi...
Jedinou pihou na kráse je název. Takovýto kus pojmenovat CéCé...
mmj.
SCHIROCO - fénový vítr přinášející oteplení
BORA -velmi silný padavý vítr přinášející prudké ochlazení
Nevím, jestli není chyba u spotřeb v tabulce dieselových motorů. Blue TDI je předpokládám nějaká eco verze, takže by podle mého neměla mít o 0,2l vyšší spotřebu než standardní verze ;-\
Euro6 motory mívají vyšší spotřeby než Euro5. Předchozí verze "clean dieselu" 3.0 TDI měla snad o litr vyšší spotřebu než klasická Euro5 verze při stejných parametrech. Dnes mají v kombinovaném cyklu stejnou (udávanou). Penalizací je o desetinu horší zrychlení a o 40 kg vyšší hmotnost.
ta přední světla na mě působí jak "čínskej vánoční stromeček" denní svícení v tomhle tvaru je hrozný kýč! A to samý je myslím na více modelech,nevím ale osobně se mi to nelíbí ,to když bych měl zůstat u koncernu to má Audi podstatně lépe a důstojněji řešené!
Vzhled vozu je tak nějak nepatřičný.Kontury jako celek jsou docela fajn,ale krutou ránu tomu nasadily přední maskou.Ona mřížka na grilování kuřat v rohu zahrad rádoby podnikatelů,tak ta mříška sráží celkový dojem k roku 1990..........jó,to by tenkráte byla bomba.Používal jsem ve firmě Golfa i Passata,kvalita průměr a oba vozy působí tak obyčejně,že to až bolí.Jsou bez invence nápadu,bez jakékoli možnosti sžít se pocitově s jízdou a vlastnictvím této značky.Podotýkám,že mi nevadí VW , poruch bylo průměrně,pohodlí jízdy spíše méně a vzhled jak říkám :no: A tak si v této značce asi již nic nekoupím.A líbí li se to někomu,prosím,sklady mají víc jak plné. :-!
U téměř nejlepšího VW na trhu bych čekal VARTU nebo BANNER a ona je tam nějaká Made in Korea jak v Ceedu. To nepůsobí zrovna moc důvěryhodně... Když si vezmu, že na svém Golfu 5 mám ještě litá kola Made in Germany a na šestce už jsou stejná Made in Poland tak to moc důvodů k optimismu nedává, úspora nákladů ve všem... Vývoj jde evidentně smerem který razí Hyundai se svojí 5-ti a 7-mi letou zárukou a pak sešrotovat :no:
Nevim co ve Wolfsburgu huli, ale ten predek je opravdu masivne nepovedeny. Vypada to jako Renault Latitude nebo nejaky jiny korejsky sedan, fakt dost spatne, zlaty stary model.