Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault 5 slaví čtyřicítku: Prohlédněte si galerii dobových fotografií

Renault 5 započal před čtyřiceti lety novou epochu malých vozů. Víte, že se jeho pokračovatel vyrábí dodnes?
Zpět na článek
2. 2. 2012 14:26
Re: 5 a super5
Tedy abych byl přesný, odkazy na Super5 jsou v dlouhé verzi, která je na veteran.auto.cz. Link je v tomto článku.
2. 2. 2012 14:25
Re: Fuj, pane redaktore!!!!
Děkuju za odkazy, byl jsem dost tlačen časem, takže jsem tu chybku (na rozdíl od dalších, které v TZ byly), prostě opsal. Už jsem opravil zde i na veteran.auto.cz, aby to tam nestrašilo pro budoucí použití.
1. 2. 2012 12:57
R5
Nejsem fanoušek rendlíkovského designu, ale R5 je skvost, maximální minimalismus a přitom tolik šarmu, ale úplně jiného než u v té době kralujícího Fiata (v této třídě) :-)
1. 2. 2012 12:29
Re: a kde je ...
škoda, že někteří čtenáři špatně vidí... :-)
1. 2. 2012 12:25
Re: 5 a super5
V textu je na Super5 pár odkazů, proto tam jsou fotky. Jen bohužel nejsou seřazeny tak, jak jsem chtěl, ale s tím už nic nenadělám. Podrobnější popis mám v plánu na podzim 2014 :-)
1. 2. 2012 12:23
Re: Fuj, pane redaktore!!!!
Arese: Omlouvám se, ale své fuj byste měl poslat spíše do Renaultu, než mně. V oficiální tiskové zprávě totiž automobilka uvedla při popisu základních modelů větičku "The engine was mounted transversally". Nebo nejspíš neumím anglicky...:o)
Avatar - beibej
1. 2. 2012 11:49
a kde je ...
škoda že autor nezmínil zajímavé verze jako R5 Alpine, R5 Alpine Turbo, nebo R5 Turbo2.Když se už pustil do akčních verzí mohl zmínit aspoň Le Car.
1. 2. 2012 07:43
Re: Stylovka
Je to fakt hodně podobný. :yes: I těma holejma plechama v kufru. >:D
Avatar - petrumr
31. 1. 2012 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
31. 1. 2012 19:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2012 19:37
Re: Fuj, pane redaktore!!!!
Mýlíš se, R12 měla motor přesně obráceně než první generace R5, tedy podélně PŘED přední nápravou (stejně jako R18, R15/17, R20/30, R25 a silnější verze R21). Motor podélně za přední nápravou měla kromě R16 a R4 i R6. První sériově vyráběný Renault s příčně uloženým motorem byla až R14 v roce 1976.
31. 1. 2012 19:01
krasa
Tohle auto je moderni jeste i dnes, proste jednoducha krasa.
Avatar - petrumr
31. 1. 2012 18:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2012 15:47
Re: Fuj, pane redaktore!!!!
:yes: Předešel´s mě.
Avatar - gld
31. 1. 2012 15:46
5 a super5
V galérii sa primiešali obrázky novšieho modelu. Keď už teda text nie je aj o ňom.
31. 1. 2012 15:36
Fuj, pane redaktore!!!!
Tedy napsat, že R5 první generace měla motor napříč, to je prostě ostuda! Takže pane redaktore - první generace R5 měla motor PODÉLNĚ za přední nápravou (podobně jako R16 a R4), motor napříč měla teprve DRUHÁ generace, tzv. Superpětka.