Fiatu se podařilo udělat z 500 stylovku, takovou ikonku, spousta proma a aktivit, aby z pandy pomocí lepšího designu udělali něco víc. Podařilo se.
Nechápu teda, proč proboha se vůbec snaží tohle všechno zmrvit tím, že to fláknou na obyč auto, který je mixem pandy a una ... s pětistovkou to nemá společnýho vůbec nic ...
Čím déle se na to kouká, tím si člověk zvykne, a vlastně to vypadá docela .. no.. snasitelně. Ale největší slabinu vidím právě s tím názvem 500, protože člověka to pak svádí k porovnání s maličkou a stylovou pětistovkou a rázem to vypadá jak mutant. Člověk se musí vykašlat na 500 a brát tohle jako jiné auto, pak by to bylo OK :yes: "A" sloupek se mi osobně dost líbí, jsem rád, že se ve Fiatu přecijen snažili od designu 500 trošku ustoupit a snažili se o řadu zajímavých specifických detailů. Kdo ví, třeba až jednou budu mít v plánu rodinu... >:-[]:yes:
Nemám potřebu opovrhovat nebo nazývat křováka někoho, kdo má jiný názor než já, nicméně za sebe musím se Zzbyskem souhlasit, co se týče podoby s Mini. Je to to první, co mě u 500L napadlo, je to patrné při pohledu na zadní partie a nejvíce pak na zadní boční okénko navazují na dveře, jehož tvar a návaznost, jakoby Countrymanu z oka vypadla. Co se týče té italské kvality nebo nekvality, nad takovým blábolem ani nemá smysl se pozastavovat.
Máš pravdu, mnohé príspevky tifosi klubu nemajú úroveň, hlavne, keď v nich chýbajú reálne fakty a skutočná znalosť talianskeho trhu alebo situácie v Taliansku.
Ja som vedel, že budeš ašpirovať na toho predsedu.
praveze tu vidim uspech v srobovani sa v malych autach, auta tejto velkosti fiat vie a panda 500 aj 500L ma kazde svoj styl a ine ponatie a imidz a kazde je pritom originalne.
uz teraz si dovolim tvrdit ze model 500L bude uspesny podobne ako je uspesna panda a 500ka, cize je len dobre ze sa fiat v tychto vodach pohybuje a zaplna vsetky medzery na trhu lebo taketo auta fiat vie a ma s nimi uspechy.
Nemyslim si zeby fiatu priniesol uspech nejaky sportiak alebo velke MPVcko pripadne kabriolet, uspech prinesie male a prakticke auto a tak je len fajn ze uspech fiatu uz nebude zavisly len od pandy a 500ky ale aj od modelu 500L ktory je plnohodnotnym autom a moze zlakat ludi co chcu nielen mpv ale aj klasicky maly prakticky hatch ale vacsi ako panda.
Fiat nemohol prist skutocne s lepsim autom ako 500L
Hovoríme o dizajne, nie predajoch. Samozrejme že L-ko pôjde na inú skupinu zákazníkov ako 500-vka. Keď sa všetky modely jednej automobilky od seba odlišujú len veľkosťou, vidím to ako veľký problém. Viz audi. Tie sa od seba líšia asi ako konské klobásy- dĺžkou.
U fiatu to zatiaľ nehrozí, ale plácať sa v jedinom úspechu široko-ďaleko (snáď okrem pandy) a šróbovať to na MPV..no neviem neviem.
Za mě musím dát palec nahoru, fakt pěkný. Fiate, klobouk dolů. :yes: To co se absolutně (designově) nepovedlo Mini u Coutrymana, tak tady musím jen chválit. Fakt bych to nečekal. Měl sem z toho strach, ale tohle se povedlo. :yes:
Za mě taky :yes: pro FIAT, ale tohle auto odsoudí k úspěchu či neúspěchu cena. A když uvážím ceník 500, kde s dvouválcem začíná na 330K a takové C3 Picasso s 1.4 za 340K...A to je ceníková cena, akční jsou zas jinde. Nevím, uvidíme.
A co ferrari, gucci a lamborghini (traktory ne auta) :-) Ja v tom fiatu teda mini moc nevidim ale to je kazdyho nazor. Jako druhy auto do garaze klidne :-)
kanibalizacia nehrozi lebo 500L nie je konkurent 500ky, je o pol metra dlhsi a ma 5dveri a tak teda cielova skupina zakaznikov 500L je ina ako malej 500ky navyse mne sa 500L ani zdaleka neponasa na malu 500ku a vidim tam tvarove crty a dizajn aj z pandy a celkovo to vyzera velmi pekne.
Ked sme uz pri tej kanibalizacii v dizajne na akom principe funguje dizajn audi? Tam nemas pocit kanibalizacie ked mala A1 vyzera spredu na nerozoznanie od A3 , A4 A5 A6 A7 A8?
Tak tak... pomalu se s tímto osudem začínám smiřovat...
A je ejn otázkou jestli na to vyblbnutí zůstane v garáži Bravo Sport o něco upravenější a přiostřenější (než je teď) a nebo se koupí úplně nějaká jiná uchylárna...
Třeba:
[odkaz]
Tak teď měnit nebudu, auto mám tři roky... a sedmimístná verze taky nebude uvedená na trh hned, ale po těch 5 - 6 letech asi ano... A bůhví co bude...
Ale tohle se mi teď líbí...nicméně stále víme prd...
Ženě se Freemont nelíbí, já z něj taky nejsem rozp...., tam se mi jen líbí ta 3,6 pent. verze za ty peníze je to super nabídka...a na ty moje soukromé kilometry by mi ten 6V ani nevadil.
Líbí se mi Thema (pro 300C sem měl vždycky slabost), ale tolik peněz bych za auto asi nikdy nedal (to bych se musel prásknout přes ruce)...
Takže pokud se nějak extra nepovede nová Giulia, případně Giulietta kombi, tak tohle bude připadat jako rodinná (kterou brzy očekávám) náhrada.
Bravo se upraví novitech (či Abarth) kity na vyblbnutí a bude, (ze 110 kW na tech 125 kW), případně se prodá. F 500 z baráku asi nikdy nepůjde..., takže grande 500 L by se k ní hodilo...
P.S. rád velká auta... tak já ho po městě fakt nepotřebuju...
Tak třeba pro mě to bude jeden z kandidátů na budoucí rodinné auto (což už teď tak mohu předpokládat). Grand 500L už bude dostatečně prostorná na to aby vyhověla mým požadavkům a dalších zákazníků (s tím že dvě dedadla pudou ven a nebo do podlahy)... Freemont mi v tuto chvíli už na moje ježdění a naše (ČR) poměry zbytečně velký (a taky to není teď úplně můj šálek kávy s výjimkou 3,6 Pentastar, který mě láká)... Ale kdo ví co bude za rok...
A k mé stávající F 500 by to byl asi vhodný kandidát... >:-[]
Predseda tifosi klubu a nemá dostatočné informácie o Fiate. Už by ťa mali nahradiť niekým novým. Adeptov je tu dosť.
Oficiálna registrácia internetovej stránky: [odkaz]
Niečo v taliančine: [odkaz]
auto pekne, zvonku je to pekny fiat , pekne zapada k 500ke aj pande a zda sa ze uz fiat nasiel svoj dizajnersky styl a tvary :yes:
mne sa paci, motoricky to nebude tiez zle auto, male motory fiat vie a spokojni budu aj dieslovi fanatici, ostava len pockat na realnu cenu ale inak pekne auto
:yes:
paci sa mi ze ponatie auta je v podstate ako hatch, nema to ten vanovity tvar ako c3 picasso alebo modus alebo ine prisery ktore vyzeraju hrozne, 500l je skutocne pekne hatchback ziadna obluda :yes:
Taky mi přijde, že tenhle model (zvláš't bude-li ta prodloužená verze) reflektuje fiatí realitu více než třeba 500 abarth kabrio. Sice si teď Fiat pojetím designu svých krabiček docela leze do zelí s Citroenem, ale celkově se na tohle 500L nedá říct ani popel. Má to svůj styl, proporce sedí, jestli se do toho narve sedm Italů, bůh suď, ale pro Fiat je to určitě dobrý počin. :yes:
Tak ono mrkni na šířku...
To auto má být ve dvou verzích...
Tohle co vidíš bude větší než idea (ale řekněme v rámci mezigenračního růstu stejná třída). I tak to bude patřit spíše k těm větším mini MPV, které málokdy mají ztěží přes 4 m (když už tak málo přes), nicméně šířkou je to mám pocit skoro malé MPV (Zafira a spol)...
Přičemž bude i 7mi místná verze, která délkou bude mít už téměř 4,3 m, což už bude opravud nástupce Multipli a konkurent třeba pro Picasso (samozřejmě ty dvě zadní místa beru jako zvětšení kufru).
Mě osobně se fakt moc líbí. Motory zmíněné ve zprávě (twinair, 1,4 a 1,3 M-Jet) odpovídají určení vozu. Doufám, že 1.4 bude rovněž v přeplňované verzi, trochu mi chybí 1.6 M-Jet pro větší cestovatele.
Je pěkné, má styl, nabídne velkorysý prostor (o 10cm širší než Roomster) a dle mého názoru i rozumné ceny za solidní výbavu. Nemyslím si, že by Fiat chtěl nabízet malé rodinné auto pro bohaté, kteří takové auto nepotřebují. Sám bych odhadoval ceny mezi Qubem a Bravem. Takže základ kolem 250-60?
Při dané délce mi jen neleze do hlavy 7mi místná verze? Při dopumpování o dalších minimálně 20cm délky možná :-O
Nejsem až tak zběhlý v místní termitologii, ale pochybuju, že by to mohlo evokovat ještě něco jiného, než fobii. Takže pokud Hurvajz=Fobie, pak ano. :-)
Spíš mě zaráží přirovnávání 500L k Multiple. Já si ji pamatuju jako jedno z největších kompaktních MPV, tohle je miniMPV, tak spíš Idea, ne?
...jestli navazuje na M-plu, jmenuje se jako legenda, či si zakryju druhou půlku třetí rukou, abych získal pohled čtvrtého z první řady.... opravdu kopíruje mini? hmmmm, tu se musí prodávat kvalitní matroš. Myslím, že zrovna tohle je přesně to, co má Fiat dělat. Tohle vypadá parádně, je to originální a hlavně si na nic nehraje....
Bravo Fiat!!! 500x plus multiplikačně :yes:
Tak nevím. Když si přikryju druhou fotku od půlky zadních dveří dozadu - taky na tom odkrytém zbytku vidíte to, co já? Úplně jsem se orosil. >:D Ale předek vypadá dobře. :yes:
No teda, povedene to je, hrave (tezko rict, jak ten roztomily kukuc bude vypadat pri velikosti v realu), countryman z toho jde videt, ale na drhou stranu vlastne i musi, fiat a mini maji predni vyraz docela podobny, nicmene v tom zadnou zavadu nevidim, svebytny tento model je, me se libi teda, tezko rict, jak to bude s cenou - jmeno jako stylovka, cena nizko, to k sobe moc nezapada.
oplastovaná verze alá Countryman asi přijde, nicméně pokud bysme se měli koukat na odkaz...kdo byl první.. tak bysme skončili hluboko před Forestrem, či Volvem Cross country... >:D (a nebo Stilem Uproad)..
Podle těchto fotek sem spíše příjemně překvapen (čekal sem to horší) a naroubování prvků z F 500 v tomto případě nepovažuji za násilné (dokodnce tam vidím odkaz na Doblo a další modely Fiatu).
Dále tohle auto spíše navazuje na Gardinieru než na Multiplu...
Takže v sedmimístné verzi to možná bude horký kandidát na moje budoucí (rodinné) auto (samozřejmě za předpokladu montáže alespoň 1,4 T-Jet..., leda bych přešl po 20 letech na naftu). Ke krátké F 500 je to moc příjemné rodinné vozítko... Pokud nepřestřelí cenu, tak by se to prodávat mohlo velmi dobře... :yes:
vypadá to dobře ale trošku mě u Fiatu mrzí že nepřichází se zásadnějšími modely a hlavně pořádnou obměnou toho co mají. Několikrát Faceliftované grande punto, pětistovka a nová Panda je fakt málo. Bravo už by potřebovalo minimálně facelift i když vypadá dobře, ale to samé se nedá říct o Linei ta je hotový propadák a už dávno mělo být místo něho něco nového. Navíc je teď obrovský trend v malých SUV a tam mají akorád Sedici které vypadá stejně jak Suzuki SX4 prostě kooperace. Chtelo by to něco svého nového a trošku i revolučního a ne spát hlubokým zimním spánkem zatímco ostatní chrlí jeden model za druhým
.... nemůžu se zbavit pocitu, že Fiat by měl dělat hlavně jiná auta než stylovky.... Zároveň se mi moc nelíbí roubování jména "500" na jiný model, podlě mě F500 je jen jeden.... Naroubování zadního okýnka z Pandy o přemíře invence taky úplně nevypovídá....
Na druhou stranu to auto výše je docela hezké a na 500 navazuje vkusně.... Osobně to nepovažuju za kýč (ikdyž mnozí budou....)
O úspěchu rozhodnou reálné užitné vlastnosti a taky samozřejmě cena....
PS: ta stará Multipla je boží, co? >:D
PSS: mladý to možná koupím ;-) (ale pouze pokud bude v nabídce 1.4T, jinak ne....)