Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: ČSSD navrhuje za přetáčení tachometrů až 10 let

Poslanec Stanislav Huml navrhuje, aby se přetáčení stalo trestným činem; neexistence takového zákona podle něj má dopad na bezpečnost provozu.
Zpět na článek
2. 2. 2012 15:30
2. 2. 2012 15:32
2. 2. 2012 15:36
2. 2. 2012 15:36
2. 2. 2012 15:57
2. 2. 2012 20:52
2. 2. 2012 15:30
Důkazy
No jo, ale co důkazní břemeno kdo to přetočil, jak, rozbil se mi tachometr, už jsme to tak koupil....no nebude to jednoduché prokázat.
Nakonec u novějších aut, jsou km v "servisce" a když serviska není, jsou v databázi servisu, technické kontroly.Možná by stálo za úvahu psát kilometry při Technický do TP.
Holt to chce bejt zaměstnananej na tom správném místě.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - lordlord
2. 2. 2012 15:32
Re: Důkazy
zapisovat stav pri stk? kdyz vis, ze pri prodeji to stejne stocis, tak to stocis uz pred stk
2. 2. 2012 15:36
Re: Důkazy
Ono si to některá auta pamatují.Vím o FI,že se mimo přístrojů ještě kilometry zapisují do ŘJ,takže když stočí budíky,tak to je v té ŘJ.Leda,že by ještě přepsali tu ŘJ.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
2. 2. 2012 17:33
Re: Důkazy
Já slyšel, že takto to má (měla) většina aut z koncernu VW, takže pokud se někdo neryl v ŘJ, tak stačilo napíchnout diagnostiku a prý z toho pár ostud bylo...

EDIT: A Fiaty to měly (mají?)!
Avatar - igor77
2. 2. 2012 15:36
Huml = zrmd
místo toho, aby se to normálně potíralo jako obyčejný prachsprostý podvod, někdo si na tom bude dělat politický tričko.
Rozbalit vlákno
1
2. 2. 2012 15:43
Re: Huml = zrmd
Naprostý souhlas. Jako by tohle byl největší problém ČR...
2. 2. 2012 15:57
poslanec Huml
Poslanec Huml to evientně nemá v makovici v pořádku. 10 let za stáčení tachometru. Tolik není ani za vraždu.
Rozbalit vlákno
4
2. 2. 2012 16:23
Re: poslanec Huml
Za chvíli bude vražda 1 rok, stáčení tachometru 10 let, stažení 10mp3 souborů doživotí..
2. 2. 2012 16:44
Re: poslanec Huml
správně stahování mp3 je vůbec zločin hodný exemplárních trestů >:D
2. 2. 2012 16:23
Re: poslanec Huml
Tak co bys chtěl od komunisty, bývalého člena VV a současného člena PK ČSSD 8-s
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
2. 2. 2012 17:34
Re: poslanec Huml
:yes: Kdoví co bude příště?
2. 2. 2012 15:57
reakce
No to zase ty jelita přišli na něco převratnýho. Na Západě je to trestný čin a stejně se to motá dolů jak to jen jde. Hlavně, že máme super produkt od Cebia Autotracer za 500,-, který často zjistí pěkný kulový. Všichni to stáčí před STK, to si pak to pak můžou zapisovat až do.p.r.d.e.l.e., tam se toho hodně vejde.
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2012 16:05
je to bordel...
Pánové a dámy
už nyní se stav km zapisuje do registru v počítačích STK takže ba neměl být problém, i třeba za nějakej poplatek 30 kč a pod toto dohledat a dalo by se s toho odvodit průměrný roční nájezd.
Problém je ale v tom, že u nových vozů je STK na 4 roky, takže velkej průser v tom, že dnes není problém za 4 roky najet 200.000 km a pak to stočit před STK ! Jediný východisko v tomto období by byla servisní knížka s povinným záznamem stavu KM, kde by po dobu prvních let v záruce dělal záznamy autorizovaný servis. Myslím ale že toto všechno je přežitek doby: všechno na papíře... ono by mohla existovat virtuální servisní knížka a v autě by mohl být gps vysílač kterej každej den odešle počet ujetých kilometrů, který se zaznamenají.zároveň by to bylo zabezpečení vozu proti krádeži - lokalizace.Tento program by vám sám hlídal třeba servisní interval, vedl by řidiči knihu jízd - knihu nákladů a při následném prodeji by bylo kupujícímu jasné za co platí. Už slyším ty řeči o sledování ztrátě soukromí a podobně! ale teď se sami zamyslete! máte mobil? pak máte u sebe GPS lokátor, kterej dokáže snímat vaši polohu, zaznamenávat váš pohyb, odposlouchávat atd..... takže ? jedině že bychom se vrátili na stromy! Tato služby na celou životnost auta by mohla být už v jeho pořizovací ceně nebo např za paušál třeba 1euro měsíčně kdo by chtěl ten by měl. a takové auto by se i pak dobře prodávalo. A podvodníkům s kilometrama by moh být konec.
Rozbalit vlákno
1
2. 2. 2012 18:25
Re: je to bordel...
aha, tak cos nám poradil? píšeš: kdo by chtěl ten by měl. a takové auto by se i pak dobře prodávalo. A podvodníkům s kilometrama by moh být konec. Takže vlastně jsi jen popsal to, co už funguje. dnes už máme servisní knihy, někdo ji má, někdo ji nemá a auto se serviskou se prodává lépe. Bez servisky se,ale taky prodá.
Avatar - Ham.
2. 2. 2012 16:51
Také jedna bulvární zpráva
Toyota 86 má v EU stát 30 000,- EUR
Rozbalit vlákno
1
2. 2. 2012 21:35
Re: Také jedna bulvární zpráva
To je celkem příjemná cena.
2. 2. 2012 16:55
co je tady špatně?
"ČSSD navrhuje za přetáčení tachometrů až 10 let"
10 let, sazba, kterou dostanete ( v týhle republice) za znásilnění, nebo za vraždu. Za týrání dětí to lze "udusat" na 5 let. Tak jak je možný, že za takovou hovadinu, jako je stáčení tacháčů, chtěj dát 10 let?!?!?!?!
Rozbalit vlákno
6
2. 2. 2012 17:11
Re: co je tady špatně?
protože většina voličů ČSSD jsou zákazníci autobazarů.
2. 2. 2012 17:16
Re: co je tady špatně?
:yes: >:D >:D >:D
Avatar - asfalt
2. 2. 2012 17:45
Re: co je tady špatně?
:yes: >:D fakt vtipný >:D , je to parta i.diotů, jinak se to nedá napsat 8-s
2. 2. 2012 20:23
Re: co je tady špatně?
Co jim zbývá, když je voliči ODS a TOPky okrádaj... ;-)
2. 2. 2012 21:02
Re: co je tady špatně?
Ale prosímtě, v Českozlodějsku kradou skoro všichni, akorát že ti co nemají dost kuráže, nebo důvtipu aby kradli ve velkém, nadávají na ty, co ten důvtip, nebo kuráž mají.
2. 2. 2012 21:36
Re: co je tady špatně?
>:-[]
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2012 17:03
Kdo si to vymyslí,
tak ať si to i zaplatí. Nemám zájem chránit chýtráky co skočí na nejlevnější kus z netu.
Rozbalit vlákno
2
2. 2. 2012 18:32
Re: Kdo si to vymyslí,
takže necháš klidně trestat lidi jen za to, že prostě nejsou tak zběhlý v tom, jak to funguje? To,že je někdo hloupej a někdo vychcanej ještě neznamená, že ten chytrej může okrádat hloupýho. Chápeš to, prostě na to někdo musí dohlížet, protože jak si budeš myslet, že jsi chytrej jen ty, tak přijde někdo další, kdo ojebe tebe ;-)
2. 2. 2012 17:10
Jak říká klasik,
měli by je střílet před zraky jejich rodin.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2012 17:55
Re: Jak říká klasik,
Co jste blbí, tady už mělo být deset palců nahoru. :yes:
2. 2. 2012 17:21
To už se blíží volby?
to je zase návrh. Ne, že bych podporoval šejdíře a ne že bych byl proti jejich potrestání - ale co to vzít z druhé strany? Co nedělat z motoristů dojné krávy tohohle státu a donutit automobilky, aby v Evropě prodávaly auta v cenových úrovních zemí, kde je auto bráno jako spotřební předmět a ne jako luxus, za jehož pořízení a při jehož pořízení je záhodno majitele podojit a vycucnout?
Až bude nová ochcáfka v týzlu a plné palbě stát 350litrů a její solidní ojetina okolo 100ky - tak budou mít šejdíři u normálních lidí utrum, protože každý noumální úďa bude prahnout po doložitelné servisní historii.
Takhle ale zkrátka hovada využívají neschopnosti lidí "dosáhnout" na obyčejné auto....
Ale to budou radši Humlovci vymýšlet různé fifirenaultoviny, aby se zviditelnili.... Možná se časem bude střílet za použití opravného laku.....
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2012 17:36
Nestačím se divit,
koli z*m*r*d*ů se tady živí stáčením tacho ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
2. 2. 2012 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 2. 2012 17:48
nekupovat auta bez servisky
Myslim,ze by postacilo auta bez originalni a radne vyplnene servisky jednoduse nekupovat. Ma to auto servisku ? Nema. Dekuju nashledanou. Nechapu,ze ze sta nabizenych vozu jich 90 servisku nema. Proc asi,kam se podela ? Je to vic nez jasny naznak toho,ze s tim autem neni neco v poradku. Ten,kdo presto takove auto koupi,tak zaslouzi zavrit rovnez na 10 let ,ale za svoji blbost.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
2. 2. 2012 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
2. 2. 2012 20:00
Re: nekupovat auta bez servisky
Proč se ptáš, myslíš, že by se tak mohla znát s tou tvou...? :*) >:-[]
2. 2. 2012 20:27
Re: nekupovat auta bez servisky
Jsi hodne naivni a evidentne ne moc znaly pomeru. Servisku, orignalne vyplnenou ti sezenou jak budes potrebovat.... Seviska uz dnes moc neznamena. Pokud jsi bazarovej kupec, je potreba mit sebou odbornika, jinak prijdes o prachy...
2. 2. 2012 21:39
Re: nekupovat auta bez servisky
Ti lepší servisní knížky falšují. Snad každý systém lze obejít.
Avatar - Hadraplan
2. 2. 2012 22:47
Re: nekupovat auta bez servisky
Kam se ztratila serviska?.....jednoduché.
Koupím nové auto a chci si ho servisovat sám doma. Ne každý chce cpát milióny za prohlídky a jiné blbosti. Mě stačila zkušenost s Fábií. Výměna oleje a filtru za 8.000kč.
Doma si to udělám sám za 1/5 ceny :-!
Avatar - Choochoo
3. 2. 2012 07:22
Re: nekupovat auta bez servisky
Aso bych spise lepsi reseni nez papirovou videl elektronickou, ma Toyota a i asi nekdo dalsi. Pak si muzes nechat udelat vypis kdejakym jejich servisu a nemel by te nikdo o***.
Avatar - Dylan McKay
2. 2. 2012 19:11
Cože? 10 let? Takže za tunelování trest smrti!
Počkejte vy šmejdi politický až vám to spočítáme! :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
2. 2. 2012 19:58
Re: Cože? 10 let? Takže za tunelování trest smrti!
Tak zrovna tohle navrhuje ČSSD, což je aktuálně nejpravděpodobnější vítěz příštích voleb u nás..., takže těm to nejspíš spočítáme tak, že je většina z nás zvolí... :-O ;-)
Avatar - Dylan McKay
2. 2. 2012 20:07
Re: Cože? 10 let? Takže za tunelování trest smrti!
Politika je opravdu odporné téma. Až bude nějaká strana volitelná, dejte mi znamení...
2. 2. 2012 21:41
Re: Cože? 10 let? Takže za tunelování trest smrti!
Můj hlas by nedostali ani za káď plnou kapříků. ;-)
Avatar - Dylan McKay
3. 2. 2012 07:22
Re: Cože? 10 let? Takže za tunelování trest smrti!
Pamatuj, nejvíc kapříků má vždycky jejich maminka...
Avatar - white label
3. 2. 2012 12:41
Re: Cože? 10 let? Takže za tunelování trest smrti!
To je mi jasné, ode mě taky ne, když už si vybírat mezi zlem a zlem, nevyberu aspoň to největší... ;-)
3. 2. 2012 14:10
Re: Cože? 10 let? Takže za tunelování trest smrti!
Jestli opravdu vyhrají a začnou vykuchávat většinu změn za posledních 8 let, tak sbohem a šáteček... takhle se nikdy nikam nepohneme.
Avatar - white label
3. 2. 2012 15:21
Re: Cože? 10 let? Takže za tunelování trest smrti!
Obávám se, že to tak nějak podobně dopadne... 8-s
3. 2. 2012 20:32
Re: Cože? 10 let? Takže za tunelování trest smrti!
By mne potom zajímalo, kdo jim na platy bude vydělávat. Starší ročníky možná jen tak neodejdou, ale ty mladší zmizí jak pára nad hrncem. Vidím to okolo sebe, minimálně polovina spolužáků ze střední pracuje mimo ČR. A firmy špatná vymahatelnost práva a neustálé změny zákonů také zrovna netěší.
2. 2. 2012 20:43
Tak nevím....
Obvykle si každý všude stěžuje jak je hrozné, že se stáčí tachometry a diskuse je plná plamených nenávistných výroků na adresu takových "tunerů". Nyní vidím snahu tento stav změnit, navíc z článku pro mě jasně vyznívá, že 10 let je navrhovaná horní hranice trestu, týakjící se ještě k tomu jen právnických osob, které takové úpravy dělají ve velkém....Jak jinak si vysvětlit zdejší rozhořčené reakce než příslovým o potrefené huse...
Kdokoliv jiný, rozumně uvažující bude potěšen, že konečně začnou klesat počty podobných vozů na našich silnicích a začneme se konečně po mnoha letech, kdy si tyto existence dělali co se jim zlíbilo, přibližovat stavu jaký je na západ od našich hranic.
A pokud je iniciátor takového pokroku označován pejorativně komunistou či z.mrdem, svědčí takové příspěvky spíš o jednoduchosti jejich autorů, potažmo i dalších, kteří s nimi souhlasí
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
2. 2. 2012 23:15
Re: Tak nevím....
Klidně třeba doživotí, krást a podvádět se nemá. Ale nebyl bych takový optimista, řeči o tom jak se přiblížíme stavu na západ od našich hranic jsou srandovní, hned za humny, v Německu tvrdí, že min. 60% aut v jejich bazarech má stočené tacho, některé odhady jsou i horší, nedávno jsem četl reportáž kdy redaktor objížděl s jakýmsi Horstem klienty, na základě kontaktu přes internet jezdí za klienty přímo do jejich bydliště nebo na pracoviště a za šichtu zmákl 7 přetočených kousků.
Avatar - PlumJelinek
3. 2. 2012 11:52
Re: Tak nevím....
Přesně tak. Když stáčení není trestný, tak to lidem vadí, když by trestný být mělo, tak to lidem vadí taky. Holt věční rejpalové. A proč ne 10 let? Je to prostě věc, která se nedělá, je to normální podvod a to je bez diskuze. Proč by mělo někomu, kdo to nedělá vadit, že ten kdo to dělá dostane 10 let?
3. 2. 2012 14:33
Re: Tak nevím....
S tímto souhlasím, ale je tu jiný problém dnešní právo je nevykonatelné, a mnohdy i zneužíváno, vždyť nedokážou ani zloděje aut zavřít i když ho chyli s kradeným autem, on prostě ni on je muzikant a otom že je kradené nevěděl, a tak ho pustí a jde se znovu loupit, a ještě mu musejí napsat omluvný dopis, vým o takovém to případu, banda tady řádí a nikdo není ji schopen zastavit, během jednoho měsíce na malém městě 2 Suprblby ukradli. A jak chtějí dokázat že tento konkrétní člověk stočil tachometr????? A dále nový občanský zákoník zlegalizuje zlodějnu: doposavat když se najde kradené auto tak se zabaví, a od platnosti nového zákoníku to už nebude možné, takže se říká zloději kraďte více váš produkt je legální. ( to páni poslanci zlegalizovali svoje miliony nakradené) Všude na světě je i kupující spolupachatel, neboť každá kradená věc je prodávaná pod cenou, a tudíž jen hloupá ovce může tvrdit že to netušil!!!!!!! Ano hláška . Nekoupím já koupí někdo jiný , tak proč výhodně nekoupit!!!!!! Je to pouze o morálce která je v této zemi ubohá.
Avatar - PlumJelinek
3. 2. 2012 14:43
Re: Tak nevím....
Ano, s dokazováním je to horší. Vyřešit by to mohl povinný zápis stavu tachometru při evidenční a technické kontrole a tento doklad by následně musel být k dispozici i při prodeji vozidla dalšímu majiteli (z fleku mě nenapadá jak přesně, ale tohle vymyslet už tak složité nebude). Odpovědný by byl pak ten, u koho by se zjistilo, že má stav menší než při poslední kontrole. Samozřejmě by to mohlo platit pouze na vozy prodávané v rámci ČR a to, jestli někdo stočí auto předtím, než jej přitáhne zvenku k nám, je téměř nemožné zjistit, jelikož se zákony vztahují pouze na ČR. Jedině, že by to bylo provázané celoevropsky, ale to už taková hračka asi nebude.
2. 2. 2012 20:52
demence
Jinak se to ani neda nazvat... Proc by vubec mel jit sedet? At si to akorat poradne zaplati ne? Nebo je lepsi aby zbytecne vyziral penize statu? Za chvili budou vezeni plne tech co si stahli film a tech co stocili tachometr a vrahove budou behat na svobode >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ManInBlack
3. 2. 2012 10:13
Prodeje ojetin
Já navrhuji, aby se ojeté vozy nesměly prodávat vůbec (možná s výjimkou předváděček od dealerů), ale aby se ta auta rovnou likvidovala. Tím se naprosto zamezí těm gigantickým škodám a odstraní se ze silnic všechna nebezpečná stará auta, která vraždí malé děti, těhotné ženy a nebohé stařenky. Zároveň pokvete i asfalt, protože stará auta vypouští tuny emisí a emise jsou fuj, oživí se ekonomika, protože všichni budou kupovat nová auta. To vše v zájmu vyššího DOBRA!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dylan McKay
3. 2. 2012 10:47
Re: Prodeje ojetin
Zdravím, pane ministře, co vy tady mezi holotou? ;-)