Ano, ADAC je velice výmluvný a mně zajímá, jaký je rozdíl v tom, že mám 98% jistotu že nebudu mít poruchu a tím, kdy je jen 96%...?NAvíc většina zásahů ADACu je zabouchlé klíče,vybitá baterka,došlo nám palivo atd...BTW: zcela náhodou jsem Toyotu nedávno koupil a je na ni grátis doživotní asisteční služba,vč. spousty dalších věcí.Připomínám i po skončení záruky. Takže v Německu,když by se zastavila, budu volat ADAC a cvakat nebo zvolím službu Toyoty a grátis?? No schválně...takže ona ta čísla jsou celkově zavádějící, stejně jako TÜV, protože stav auta na STK může být od tragického až po excelentní u stejného modelu, nějaký J.D.Power-co to je spokojenost?Já např. od žádného auta nic neočekávám, takže mohu být jen víc nebo ještě víc překvapen-se znaménkem plus či minus.Nějaké statistiky bych ani nečet, natož je pitval.Statistika je přesný souhrn nepřesných údajů. ;-)
Ano, ADAC je velice výmluvný a mně zajímá, jaký je rozdíl v tom, že mám 98% jistotu že nebudu mít poruchu a tím, kdy je jen 96%...?Navíc většina zásahů ADACu je zabouchlé klíče,vybitá baterka,došlo nám palivo atd...BTW: zcela náhodou jsem Toyotu nedávno koupil a je na ni grátis doživotní asisteční služba,vč. spousty dalších věcí.Připomínám i po skončení záruky. Takže v Německu,když by se zastavila, budu volat ADAC a cvakat nebo zvolím službu Toyoty a grátis?? No schválně...takže ona ta čísla jsou celkově zavádějící, stejně jako TÜV, protože stav auta na STK může být od tragického až po excelentní u stejného modelu, nějaký J.D.Power-co to je spokojenost?Já např. od žádného auta nic neočekávám, takže mohu být jen víc nebo ještě víc překvapen-se znaménkem plus či minus.Nějaké statistiky bych ani nečet, natož je pitval.Statistika je přesný souhrn nepřesných údajů. ;-)
Neřeš to.Focus je skvělý a basta. :yes: Před řádově 2,5 roky srovnával jeden výrobce své nové pětidvířko s ojetým Focusem 3D a vyšlo mu,že to jeho nové je bombasticky lepší.Letošní prodeje v Evropš za 1/2 tu byly,jen připomenu:Focus za 01-06/2009 -rovných 160 800, konkurent ze Žiliny 230 tis, ale od zahájení výroby v roce 2006.Tak o čem je řeč,ne? :-!
Tak on má hlavně všobecně nejradši Fordy a Aston Martin, naopak má moje sympatie, že vždycky totálně shodí fauvéčka... >:D A i když občas pěkně zdrbnou i italský auta, tak je Top Gear můj neoblíbenější pořad o autech. Líbí se mi britský styl hodnocení aut, kdy neni nejdůležitější zavazadlový prostor nebo spotřeba, ale jízdní vlastnosti a Top Gear k tomu přidá ještě typicky britský humor, takže nemá konkurenci (a to normálně Fordy nemám rád). :-):yes:
Chválil az do nebe tam v kazdem dile rozhodne neni pravda, treba C-MAX to od nej schytal pekne a vychvalovan byl Renault.
Jinak on si koupil Ford GT a ne GT40 (Ford GT40 to je uplne jine auto).
Ale budis, je divne, ze chvali obcas ten Ford porad, az do soucasnosti, treba nova Fiesta se mu velmi libila a GTcko ma koupene uz radu let, pokud ho uz neprodal. Tak mozna ted od nich chce tu Fiestu. Nevim. Ty urcite znas odpoved. ;)
Ono cekat, ze vsechny media v zajmu lepsiho prodeje Renaultu, Oplu, VW nebo zdejsi Skody a dalsich budou porad lhat, jak je Ford je spatny, asi nejde cekat porad a vsude.
Navic kdo by kvuli nadhernemu Fordu GT nelhal, ale to nastesti u vozu Ford neni potreba.
Kdyz si me beres do huby, tak si uvedom, ze lidi od Fordu tezko prekvapi uspech na trhu v UK, kde je Ford prodejni jednicka desitky let od zalozeni pobocky v roce 1909. Tak nic noveho. Uzivat si budu, az to same bude na nemeckem trhu. Minimalne toho Opla by se melo podarit brzo dat. Chce to noveho Focuse.
Kvalitu už Hyundai dokazuje řadu let,tam už je stoprocentně.
[odkaz]
Nedokazuje to jen jedna statistika Auto Bildu.
[odkaz]
A i to zpracování interiéru mají na velmi dobré úrovni. ;-)
Ano, Honda vyhlásila jako svůj nejkvalitnější provoz továrnu v Turecku, nyní má podle vlastního prohlášení nejvyšší kvalitu výroby v Číně. V brzké době (pokud to už nenastalo) má být také Čína hlavním výrobním místem Jazzu
nebyla Fabka náhodou 4.nejprodávanější model v Německu?Focusů se tam prodalo asi o 2000ks víc než Octávek a Renault Megane s Peugeotem 308 nejsou ani mezi 20-tkou nejprodávanějších.
A s tou Lagunou jako smetánkou střední třídy jsi to nemyslel vážně,že ne? :-)
Anglie kvalitní 17 flek >:D !Německo parádní 9 flek >:D !Itálie úžasný 11 flel >:D !Docela by mě zajímalo jak je na tom s prodejem Škoda v Evropě když se nebude počítat ČR,SR,Rusko,Balkán atd a bude se brát je západní Evropa!Tam kouká značkám jako je Ford,Opel,Peugeot,Renault s hodně velké dálky do prde..!To jen u nás je Škoda braná jako něco extra a přitom v Německu,Francii,VB atd si každý raději dojde koupit Focuse,Golfa,Megana,Astru nebo 308!O Superbu nemá cenu psát ten jenom kouká za ploten na smetánku střední třídy jako je Passat,Mondeo,Laguna,Insignia,407,Mazda6 atd.
Promin ale videl sem desitky testu stredni tridy a nechci rict ze kazdej dopadl jinak, ale skoro to tak je ;-)
A rict ze Ford ztracel v jizdnich vlastnostech je naprosta, ale naprosta KRAVINA :-)
Tahle debata nema cenu, at chces nebo ne, Megane skoro v nicem nejlepsi konkurenty Focus, Mazda3 a Golf neprekonava. Pokud si myslis ze ano, je to dano tvoji optikou kterou na to pohlizis. A to je v poradku, jinak by si je nikdo nekupoval ;-)
Loucim se, jedu na jednani a nevim kdy se vratim, slunce v dusi ;-)
Ukaž mi ten test, kde Focus ztrácí v jízdních vlastnostech? Vím akorát o jednom hodně "objektivním", ve kterým Focus obuli do 14" narozdíl od ostatních, kteří měli min. 15",16". Jestli si věřil tomuto testu, tak se nemáme o čem dál bavit. Ikdyž jestli hodnotíš kvalitu aut podle ADACu, tak bych se ani nedivil ;-)
Jak jsem psal, dle zkušeností s tureckými Renaulty hodnotíš celý Renault. Pochop, že auta pro východní trhy jsou jinak nastavené a dělané. Mimochodem dle testu aut nižší střední třídy se Focus tahal o poslední místo s Ceedem. Golf první, Megana o bod třetí. Focus překvapivě ztrácel i v jízdních vlastnostech.
Thalii znam celkem dobre, je to auto ktery bych si sam nikdy nekoupil. Jedine co jsem na ni ocenil byl motor, zbytek je naprosta tragedie. Ale za tu cenu.. S meganem jsem taky jezdil, sice ne hodne, ale i tak mi potvrdil to co jsem o Renaultech napsal. Novyho Megana jsem neridil, asi to ale napravim at jen neteoretizuju. Sice pry udelali pokrok, ale i tak porad treba za fordem vyrazne zaostavaji.
Myslim to naprosto bez urazky, pravdepodobne patrite k nenarocnym ridicum kterym Renault bohate staci, zkuste vsak pochopit ze jsou i "narocnejsi" ktere ridicsky (mimo jine) vubec neuspokoji.
A dle Adacu jsou Fordy na posledním místě ve všech kategoriích. S Renaultem nějaké osobní zkušenosti nebo hodnocení dle thalie a meganu sedan ? Podotýkám že Megan byl evropské auto roku 2003 / v té době neměl ve své třídě konkurenci / a všude chválili jeho jízdní vlastnosti. Je to už ale 6 let a pokrok šel dál. Vyzkoušej nového a můžeš porovnávat. Pak možná zapomeneš na gumové řazení, měkký podvozek a ostatní bludy.
Jedina opravdu silna stranka Renaultu jsou motory, materialy interieru a kvalita zpracovani je sice posledni dobou dobra, ale jejich zivotnost je nekdy az tristni. Kdyz k tomu prictu pseoudokomfortni podvozky (kvalitni krome divize Sport proste nedelaji), gumovy rizeni, nepresny razeni, celkovou vysokou poruchovost, vychazi mi z toho korejci jako vitezove.
A to ze Ford nepouziva vsude mekceny plasty je asi tak jeho jedina slabina, pro hodnoceni kvality auta jako celku naprosto nepodstatna. Mozna maji jeste omezenejsi nabidku motoru.
To ale mluvis o subjektivnimu pocitu kvality, ne o kvalite alespon trochu meritelne - poruchovosti, technicke vyspelosti motoru, podvozku, technologiich atd. Viz muj prispevek nize pro Provokatera.
Mezi ty co jsi vyjmenoval je zatim neradim. To ale muze trvat tech zminenych par let (jedna generace?) kdy tam patrit muzou. Motoricky, podvozkove, mozna i designove na to uz maji. Takze vychytat interiery, jeste vic poevropstit design a mame to rovnoceny soupere.
S kym se je nebojim srovna je Renault, Seat a podobne znacky neveodici nepremiovym znackam. Tot muj nazor ;-)
Presne tak, taky jim fandim ;-) Doufam ze se jim to povede co nejdriv, ztracene pozice se dobyvaji spatne zvlast v tak iracionalni kolonce kterou je spolehlivost. Snad jeste neni ztraceno moc..
Toyota sama přiznala, že šla do slepé uličky. Snaha o co největší podíly na trhu šla na úkor kvality. Nyní se chce Toyota vrátit ke své dobré tradici. Oceňuji, že si to sami přiznali a chtějí s tím něco udělat.
Tak já nevím, ale prohlédl jsem si Soula a Ceeda a neměl jsem z nich zrovna dobrý pocit. Uř i moje stará hned podotkla, že ty dveře jsou jak u favorita. To auto působí zevnitř opravdu levně.
Tak Audi bych jako vzor spolehlivosti rozhodne neuvadel ;-) Mazdu ano. A co se tyce Toyoty, vsechny automobilky vyrabi vsude mozne, nejde az tak o lokalitu ale o technologie, postupy, kontrolu atd.
Nesouhlas ;-) Kvalitativne nejsou lowend, spis je tak nekteri, kteri tomu nerozumi (a mezi ktery asi patris),vnimaji. Ale i to se nastesti meni, opravdu si zaslouzi nasi pozornost a uznani.
Spolehlivost pada do doby, kdy se vsechna auta a nahradni dily vyrabely v Japonsku. Dnes se uz auta vyrabi napr. v Turecku a Rusku, nahradni dily po celym svete. Od ty doby, co se zacala Toyota poevropstovat, jde kvalita do haje. Do budoucna mezi "udajnou" spolehlivosti Toyota a jinych znacek bude rozdil cimdal mensi. Rekl bych, ze spolehlivejsi jsou uz dnes trebas Mazda nebo Audi.
Klidně si to napiš, za pár let se tady sejdem a povíme si :-) Když se řekne japonec, tak se mi především vybaví spolehlivost a nějaké sportovní modely (Sti, Evo, GTR atd.). Korejci nemají ani jedno a pochybuju, že v nejbližších letech mít budou. Navíc Kia i Hyundai pořád patří mezi lowend a dostat se o patro výš je běh na dlouhou trať. A pokud vím Bolt není Korejec, že by to vzal sprintem >:D
Však píšu, že ta generační výměna se dle prodejů moc nevydařila. Prodeje MPV jsou už v dnešní době minimální, takže Scénik to moc nezachrání. Můžeš jen doufat v toho Megana kombi, ale moc mu taky nevěř ;-)
U Renaultu došlo v polovině roku k největší generační výměně. Je tady Megane kombi a dva nové Scenici, jejichž prodeje se projeví v druhé půlce roku. Dalším faktorem jsou hodně vysoké ceny Renaultu v UK. Skoro nikde není Renault oproti ostatním značkám levnější. Ceny Renaultu v ČR jsou extrémně nízké. Možná kdyby v UK Renault slezl na úroveň třeba Škodovek, mohly by být prodeje větší.
a to bych chtěl vidět čísla čistě Rencka bez Dacie :-! jinak každopádně současné Renaulty jsou vzhledově diplomaticky řečeno podivné...snad jen Avantime je dokáže ocenit >:D
U toho Renaultu je odpověď jednoduchá, když vezmeš co v dnešní době vypouští Renault do světa (Koleos, Laguna, Megane, nepovedený facelift Clia) a přidáš k tomu ne zrovna valnou pověst, tak máš tento výsledek.
U Opelu a dalších silných hráčů je ten propad až na Ford +/- procentuálně podobný. Co si ale nedokážu vysvětlit, je obrovský propad Renaultu. Že by na diskusích v UK byl taky nějaký Áda.
jsem netušil,že ten Opel pardon Vauxhall v UK tak válí i přes drtivý (-53tis) pokles prodejů :-! Jinak dnes to bude extáze jakéhosi mrtvého výtaháře tak chlape užij si to :yes: >:-[]