no sice jezdím za 11 po městě s 1.8 atmo, ale se startem problem nemám, to se stačí jen dotknout klíčkua jede se! A znáš přísloví nedělej druhým co se tobě nelíbí, tak přesně proto je tu ten výhodnější hybrid, kdy máš relativně nízkou spotřebu a výkon v záloze a zaroveň se lidem na chodníku o něco lépe dýchá, tak třeba pro takhle smýšlející lidi ten hybrid je ;-)
ja som stary dieselovy a mozem povedat ze ked udru mrazy okolo -15 tak jednoznacne davam OMV premium do -35 ,oni sice tvrdia ze zimna nafta je do -22 ale pozri sa pri -17 do toho poldecaka na stojane a uvidis ako tam plavaju vejare parafinu a premium je krasne cira
to nespochybnujem...preslo mi rukami niekolko aut benzinovych a naftovych. Ziaden z tych benzinakov nemal problem so startovanim pokial bola bateria v normalnom stave, vzdy som nastartoval na prvy pokus ;-) .
PS: s kablam sme startovali pravidelne octavie tdi, ktore ked si nechal 10 dni na mieste bez pohnutia vytlkli bateriu
den predtym plna nadrz OMV. Bol som sa tam vcera vecer spytat, ze do kolko maju naftu a povedakli mi, ze len do -22 a v priebehu vikendu im maju doviezt lepsiu.
Asi tolko k tvojmu komentaru.
Kdybys bral pořádnou naftu, tak tady dneska nebrečíš. Ovšem na letní naftu kdovíkde získanou - v minus 20 nenastartuješ.
Tato tuhá zima přesně ukazuje, kde kdo bere (krade) naftu.
Nevim. Ja jsem nastartoval bez jakychkoli problemu,a hned vyjel. Benzinaci natahovali startovaci kabely a jen cumeli. Nemam ovsem pod kapotou nejaky padelany diesel, ale TDI a v nadrzi zimni naftu. :-!
K hybridu od BMW: dieselova verze ma oproti hybridni verzi o litr nizsi spotrebu a vyssi kroutici moment, vetsi zrychleni a nizsi vahu. V cem je vyhoda toho hybridu?
Sice sa nesmejem, ale pobavi ma to :-) Rano sa sused snazil nastartovat asi 20 minut. Kym sa mu to vobec podarilo, ja som mal nastartovane, rozohriate auto a stihol som oskrabat i vsetky skla. A to som prisiel neskor nez on. Hlavne nezabudnem na jeho nestastny vyraz, ked som z fleku nastartoval :-)
pri dnešných teplotách sa benziňáci smejú. Bol som ráno jeden z mnohých, ktorí sa nerozbehli kvôli zamrznutej nafte. Mne sa našťastie podarilo naštartovať a po 50 minútach zahrievania som bol schopný ísť nad 2000 otáčok a vyraziť.