Videa
Dobra otazka. V nasich klimatickych podminkach je resenim nezavisle topeni se spotrebou par deci nafty na hodinu.
Na pohled je to pěkné a pro kratší jízdy v létě určitě pohodlné ale co v takové zimě jako teď,když teploty klesají na -20 a níže? Jak to bude s vytápěním,pokud bude elektrické,zřejmě se značně sníží dojezd.Nebo tam bude plyn či jiné samostatné topení?
Nedavno předváděl Nissan svůj Leaf ve sněhu při - 9°C. Nissan má vyhřívání baterie, takže i při -9 má téměř plný dojezd. Ano, něco na ohřívání baterie spotřebuje. Na druhou stranu to není nic zásadního, protože baterii stačí teplota +5 °C. Takže když je baterie pořádně tepelně izolovaná, stačí zahřát před odjezdem a během jízdy už se baterie ohřívají z větší části samočinně - provozem.