Novinky
_MT_
Tak třeba Aero ti dá jasně najevo, že hnát ho k maximům nemá smysl. Nejspíš by se dřív rozpadlo. Síla navíc neuškodí. A ten zvukový doprovod...
Parda71 (BMWfans)
Tááák :yes:
Navíc i zvuková kulisa je neopomenutelná a výkonu není NIKDY dost 😉
Navíc i zvuková kulisa je neopomenutelná a výkonu není NIKDY dost 😉
Anonym
Ono výkon není jen o maximálce. Co takhle zrychlení , schopnost protočit kola na fleku atd....je toho víc kdy se hodí silný motor.
Tak na příjmené kochání krajinou je automat fajn, kdo si chce zařádit, vybere si verzi s manuálem.
Tak na příjmené kochání krajinou je automat fajn, kdo si chce zařádit, vybere si verzi s manuálem.
Anonym
Co by to nebylo pro evropu, má to podvozek z Mercedesu. Pro evropu to je, ale máš to špatnej motor a chudou výbavu....
Týpci co to sem tahali to koupili v USA/CAN za pár no... Tady to prodali ze ziskem....
To samý magnum, jeden čas se jich sem začlo tahat hafo, ale pak zlevnili 300C kombíky evropa a už to nikdo nechtěl...
Týpci co to sem tahali to koupili v USA/CAN za pár no... Tady to prodali ze ziskem....
To samý magnum, jeden čas se jich sem začlo tahat hafo, ale pak zlevnili 300C kombíky evropa a už to nikdo nechtěl...
Parda71 (BMWfans)
Tohle je to pravé auto na víkendy, v tom se svézt by byl sen. :yes:
MattDiamond
No jo, taky už jsem si na to přišel. Ono to celkově není auto pro evropu. Snad se doufám najde nějakej *** co to teď koupí >😁
MattDiamond
Tak proti gustu žádný dišputát. Mě celkově to přijde zbytečně předimenzované. Dávat takovej pětilitr do auta co váží 1100 kg (vychází to na nějakých 315 koní na tunu) mi přijde zbytečně moc pro takový auto. Stejně tak maximálka 249 km/h. Tohle není závoďák a snad stejně nikdo rozumnej nepojede tak rychle. Když je to ještě tak nearodynamické auto, tak to musí být utrpení a rámus (ne motor, ale stresující hučení větru) i s nataženou střechou. Podle mě by stačil nějaký menší motor tak do 200 koní a je to ideální roadster na okresky. A k tomu právě snad už tradičně patří i ten manuál.. Automat se hodí snad jen do města a nebo na dálnici, ale pro radost a sport si fakt nejsem jistý. Auto s možností pádel možná, ale takhle..nevím nevím..
Anonym
Jo, vybrat si Charger s tím nejblějším motorem a v socka výbavě....To nezbývá než nadávat...
S 2,7 V6 to
1) nejede
2) žere to jak 3,5 V6 = žere to na okresce jako HEMI (těžký, slabý motor s očesaným výkonem proti Sebringu a stará 4st. převodovka)
3) nic tam není jako výbava, protože 2,7 byly socka verze pro mexikánce a autopůjčovny, jinak si to nikdo soudnej nemohl koupit
2,7 je super motor, ale jen do Sebringu vážícího 1500 Kg...Ne do Chargeru.
S 2,7 V6 to
1) nejede
2) žere to jak 3,5 V6 = žere to na okresce jako HEMI (těžký, slabý motor s očesaným výkonem proti Sebringu a stará 4st. převodovka)
3) nic tam není jako výbava, protože 2,7 byly socka verze pro mexikánce a autopůjčovny, jinak si to nikdo soudnej nemohl koupit
2,7 je super motor, ale jen do Sebringu vážícího 1500 Kg...Ne do Chargeru.
Anonym
Myslím to smrtelně vážně. Morgan s V8kou a automatem je přesně to co na trhu chybělo.....A takový auto bych chtěl....
Manuál mě neláká
Manuál mě neláká
MattDiamond
Na to nadávání jaká je to šunka, šrot a žravá kraksna? >😁 to teda opravdu bude stát za to
MattDiamond
Neumazal, jen to celý dávám pryč z popisku u uživatele a aktuálně přepisuju s větší recenzí do moje.auto 😉
super7
proti gustu žádný dišputát, takže grr si nech na doma 😄
proč sis umazal to 2.7 u toho chargera >😁 ??
proč sis umazal to 2.7 u toho chargera >😁 ??
MattDiamond
Pořád věřím (a doufám), že se mě jen snažíte vyprovokovat >😒] protože tohle jinak....grr... >😁
Anonym
Moragan, V8 a ještě automat, nooo to je totální špica. Tak to bych chtěl mít v garáži :yes: :yes: :yes:
Klacek bych skousl v pripade nejake nakupni tasky co nema ani 150koni, protoze by mi v automatu chybel vykon anebo bych ho vyzadoval do auta na motorsport .
Tenhle morgan neni ani jedno ani druhe, tak nejak mi unika, k cemu do toho davat manual. Chcete s tim snad lamat casy na okruhu ? A vykonu tam je dost, tak na co se otravovat s razenim.