Moragan, V8 a ještě automat, nooo to je totální špica. Tak to bych chtěl mít v garáži :yes: :yes: :yes:
MattDiamond
0
Automat vám imponuje? ;-\ Vás asi doma málo řezali >😁
Anonym
0
jojo, automat je super. Fofrklacek je dneska přežitek >😁
MattDiamond
0
Pořád věřím (a doufám), že se mě jen snažíte vyprovokovat >😒] protože tohle jinak....grr... >😁
super7
0
proti gustu žádný dišputát, takže grr si nech na doma 😄
proč sis umazal to 2.7 u toho chargera >😁 ??
MattDiamond
0
Neumazal, jen to celý dávám pryč z popisku u uživatele a aktuálně přepisuju s větší recenzí do moje.auto 😉
super7
0
aha, tak to už se těším ;o)
MattDiamond
0
Na to nadávání jaká je to šunka, šrot a žravá kraksna? >😁 to teda opravdu bude stát za to
Anonym
0
Jo, vybrat si Charger s tím nejblějším motorem a v socka výbavě....To nezbývá než nadávat...
S 2,7 V6 to
1) nejede
2) žere to jak 3,5 V6 = žere to na okresce jako HEMI (těžký, slabý motor s očesaným výkonem proti Sebringu a stará 4st. převodovka)
3) nic tam není jako výbava, protože 2,7 byly socka verze pro mexikánce a autopůjčovny, jinak si to nikdo soudnej nemohl koupit
2,7 je super motor, ale jen do Sebringu vážícího 1500 Kg...Ne do Chargeru.
MattDiamond
0
No jo, taky už jsem si na to přišel. Ono to celkově není auto pro evropu. Snad se doufám najde nějakej *** co to teď koupí >😁
Anonym
0
Co by to nebylo pro evropu, má to podvozek z Mercedesu. Pro evropu to je, ale máš to špatnej motor a chudou výbavu....
Týpci co to sem tahali to koupili v USA/CAN za pár no... Tady to prodali ze ziskem....
To samý magnum, jeden čas se jich sem začlo tahat hafo, ale pak zlevnili 300C kombíky evropa a už to nikdo nechtěl...
super7
0
tak nějak (škodolibě) jsem to i myslel 😉
Anonym
0
Charger 2,7 je americká obdoba Oktávky 1,6 MPI. Ted co je větší šrot >😁
MattDiamond
0
Pff..na chargerka aspoň letí holky >😁 a toho místa vzádu? Mmm 😜
Anonym
0
No myšleno tak že Charger je proti Oktávce luxus >😁
Parda71 (BMWfans)
0
To si myslíš ty 😉
Anonym
0
Myslím to smrtelně vážně. Morgan s V8kou a automatem je přesně to co na trhu chybělo.....A takový auto bych chtěl....
Manuál mě neláká
MattDiamond
0
Tak proti gustu žádný dišputát. Mě celkově to přijde zbytečně předimenzované. Dávat takovej pětilitr do auta co váží 1100 kg (vychází to na nějakých 315 koní na tunu) mi přijde zbytečně moc pro takový auto. Stejně tak maximálka 249 km/h. Tohle není závoďák a snad stejně nikdo rozumnej nepojede tak rychle. Když je to ještě tak nearodynamické auto, tak to musí být utrpení a rámus (ne motor, ale stresující hučení větru) i s nataženou střechou. Podle mě by stačil nějaký menší motor tak do 200 koní a je to ideální roadster na okresky. A k tomu právě snad už tradičně patří i ten manuál.. Automat se hodí snad jen do města a nebo na dálnici, ale pro radost a sport si fakt nejsem jistý. Auto s možností pádel možná, ale takhle..nevím nevím..
Anonym
0
Ono výkon není jen o maximálce. Co takhle zrychlení , schopnost protočit kola na fleku atd....je toho víc kdy se hodí silný motor.
Tak na příjmené kochání krajinou je automat fajn, kdo si chce zařádit, vybere si verzi s manuálem.
Parda71 (BMWfans)
0
Tááák :yes:
Navíc i zvuková kulisa je neopomenutelná a výkonu není NIKDY dost 😉
_MT_
0
Tak třeba Aero ti dá jasně najevo, že hnát ho k maximům nemá smysl. Nejspíš by se dřív rozpadlo. Síla navíc neuškodí. A ten zvukový doprovod...
npc
0
Osobne bych si do sveho auta nikdy manual nedal, teda se dvema vyjimkami.
Klacek bych skousl v pripade nejake nakupni tasky co nema ani 150koni, protoze by mi v automatu chybel vykon anebo bych ho vyzadoval do auta na motorsport .
Tenhle morgan neni ani jedno ani druhe, tak nejak mi unika, k cemu do toho davat manual. Chcete s tim snad lamat casy na okruhu ? A vykonu tam je dost, tak na co se otravovat s razenim.
Parda71 (BMWfans)
0
Tohle je to pravé auto na víkendy, v tom se svézt by byl sen. :yes:
proč sis umazal to 2.7 u toho chargera >😁 ??
S 2,7 V6 to
1) nejede
2) žere to jak 3,5 V6 = žere to na okresce jako HEMI (těžký, slabý motor s očesaným výkonem proti Sebringu a stará 4st. převodovka)
3) nic tam není jako výbava, protože 2,7 byly socka verze pro mexikánce a autopůjčovny, jinak si to nikdo soudnej nemohl koupit
2,7 je super motor, ale jen do Sebringu vážícího 1500 Kg...Ne do Chargeru.
Týpci co to sem tahali to koupili v USA/CAN za pár no... Tady to prodali ze ziskem....
To samý magnum, jeden čas se jich sem začlo tahat hafo, ale pak zlevnili 300C kombíky evropa a už to nikdo nechtěl...
Manuál mě neláká
Tak na příjmené kochání krajinou je automat fajn, kdo si chce zařádit, vybere si verzi s manuálem.
Navíc i zvuková kulisa je neopomenutelná a výkonu není NIKDY dost 😉
Klacek bych skousl v pripade nejake nakupni tasky co nema ani 150koni, protoze by mi v automatu chybel vykon anebo bych ho vyzadoval do auta na motorsport .
Tenhle morgan neni ani jedno ani druhe, tak nejak mi unika, k cemu do toho davat manual. Chcete s tim snad lamat casy na okruhu ? A vykonu tam je dost, tak na co se otravovat s razenim.