Novinky
MariAchi
0
Jdi do toho, nejake misto na policce jeste najdes.
Přejít do diskuze
No vidis. Audi A6 2.8FSI (154 kW) s prednim nahonem ma zrychleni 7,7s a kombinovanou spotrebu 7,4 na sto. Jak se tem nemeckym inzenyrum dari tak dlouho zakaznika vodit za nos? Neznate nekdo hmotnost GS250?
Ja jsem spis zklaman. Ten predek mi prijde takova "Korea" (odlisit se za kazdou cenu). Zrovna Lexus to podle mne nema zapotrebi. Interier celkem dobry az na to napojeni stredoveho tunelu na pristrojovou desku ve stylu "vetknuty prazec" ;-\ (pravda Audi to u A6, A7 pouziva taky). Ovladani tempomatu "kdesi dole pod volantem" taky neni moje kava.
Ja som s verziou GS250 uz jazdil a bol som velmi milo prekvapeny. Predtym som bol skepticky, ale jazda predcila vsetky moje ocakavania. A hlavne ten zvuk vo verzii F Sport !
Oficialne kombinovana spotrebay u GS250 je podla EU normy 8,9l a zrychlenie na 100 8,6s.
Podla praxe su tie spotreby absolutne realne ( toto sa tyka benzinovych vozov ).
Oficialne kombinovana spotrebay u GS250 je podla EU normy 8,9l a zrychlenie na 100 8,6s.
Podla praxe su tie spotreby absolutne realne ( toto sa tyka benzinovych vozov ).
A tohle ma vypovidat o kvalitach nejakeho vozu? Nebo o kvalitach prumerneho cecha, kterej by si koupil i ferrari v nafte, kdyby na nej mel?
Promin, ale cisla jsou vysledkem kvality daneho produktu, nebo spis orientace trhu na naftu, postoje lidi k znacce.
Promin, ale cisla jsou vysledkem kvality daneho produktu, nebo spis orientace trhu na naftu, postoje lidi k znacce.
Udavana spotreba u japonskych aut se od reality moc nelisi. V rozdilech mezi udavanou a realnou spotrebou vedou evropske automobilky.
No to já nevím kde jsou sakra ty Prestige!Jestli je mají v kufru, nebo v kastlíku...nebo kde...Nejlogičtější by bylo, kdyby je měl řidič na nohách, ale prostě mi nesedí že někdo kdo řídí něco z D3 nebo i toho Lexe, tak bude nosit Prestige.Tomu prostě nějak nerozumím. 8-s
Lexuse s VW dal theolli, takže kdo co by s čím srovnával nebo ne, to si domluvte mezi sebou. 😄
Každopádně kdo je nejhorší a nejlepší na papíře, to je jedna věc.Realita je ovšem taková že s papírovejma hodnotama si účetní oddělení jednotlivejch automobilek můžou maximálně tak vytřít...podlahu.Fakt je ovem ten, že v ČR(žijeme v čechách, takže vycházejme z místních tabulek a ne z čísel pro Indii nebo Finsko) za minulej rok na jednoho prodanýho Lexuse připadlo v luxusním segmentu něco přes 14 BMW, přes 16 Mercedesů a dokonce víc jak 22 vozů koncernu VW.
Lexuse s VW dal theolli, takže kdo co by s čím srovnával nebo ne, to si domluvte mezi sebou. 😄
Každopádně kdo je nejhorší a nejlepší na papíře, to je jedna věc.Realita je ovšem taková že s papírovejma hodnotama si účetní oddělení jednotlivejch automobilek můžou maximálně tak vytřít...podlahu.Fakt je ovem ten, že v ČR(žijeme v čechách, takže vycházejme z místních tabulek a ne z čísel pro Indii nebo Finsko) za minulej rok na jednoho prodanýho Lexuse připadlo v luxusním segmentu něco přes 14 BMW, přes 16 Mercedesů a dokonce víc jak 22 vozů koncernu VW.
Spotreba mesto 13, kombinovana 9. To jsou realne udaje. Ty papirove budou misty o 4 litry nizsi.
Ve spolehlivosti ani dneska - a vyvěsíš tabulku s testy vozů, které sjely z výrobních linek i před 13 lety. >😁
tak a MB,BMW,AUDI ma kde prestige? akurat tak v znaku lebo ludia to maju proste v sebe zakorene v nicom inom to neni nemaj strach ze LEXUS ho nema 😄 a zrovna s VW by som ho fakt nezrovnaval co sa uz tyka iba technilogii, volakedy davnejsie som zrovnaval spominane znacky v luxusnej triede mam z toho aj pracu a nechci vediet ktora znacka bola na tom najhorsie? a to nehovorim o dynamickych charakteristikach samotnych technologiach bol jednoznacny vytaz LEXUS LS 600h potom BMW 750i, AUDI A8 4,2 FSI, MB S500
kto vie aké bude mať parametre, Nm, spotreba....?
môže to byť viac ako slušná alternatíva pre komfortnú tichú ale dynamicky neobmedzujúcu jazdu.
môže to byť viac ako slušná alternatíva pre komfortnú tichú ale dynamicky neobmedzujúcu jazdu.
Číslo 27 - Japonci se tu neprodávají protože lidi jsou nemyslící fanatici do koncernu - *odškrtnuto*
no v té spolehlivosti ani dneska není VW na tom růžově a myslím že pořád na T/L hodně ztrácí a ne jen na Japonce ! [odkaz]
v prodejích drtí na "prach" v Americe,myslím že tam si Audi moc neškrtá ,tady v Evropě a zvlášt u nás jsou lidi zblblý VW- manií!
Ještě nám pověz něco o tom, jak Lexus(společně s Toyotou už asi třicátým modelem) rozdrtí v prodejích v evropě německou prémii na prach, ať si to můžeme odškrtnout ze seznamu "100+1 diskuzních žvástů aneb tentokrát už to stoprocentně vyjde!". :yes:
Mimochodem kde na fotkách jsou ty Prestige?Hledal jsem důkladně,ale kromě toho Lexusu jsem na fotkách objevil už jen pár stromů a baráků... 8-s
Mimochodem kde na fotkách jsou ty Prestige?Hledal jsem důkladně,ale kromě toho Lexusu jsem na fotkách objevil už jen pár stromů a baráků... 8-s
Zas tak drasticky bych se nevyjadroval. VW teda nemusim, ale zrovna A6ka ma konecne interier taky kvalitni a na urovni, na druhou stranu exterier je nudnej uz ted.
Co se spolehlivosti tyce, tak tam zrejme toyota jeste porad porazi koncern, a jestli ne, tak minimalne povesti spolehlivosti.
Co se spolehlivosti tyce, tak tam zrejme toyota jeste porad porazi koncern, a jestli ne, tak minimalne povesti spolehlivosti.
tady je kvalita,tady je presige,tady je luxus,vyjímečnost tady je SPOLEHLIVOST tady je vše co VW Group nemá!!!!