Ja jsem spis zklaman. Ten predek mi prijde takova "Korea" (odlisit se za kazdou cenu). Zrovna Lexus to podle mne nema zapotrebi. Interier celkem dobry az na to napojeni stredoveho tunelu na pristrojovou desku ve stylu "vetknuty prazec" ;-\ (pravda Audi to u A6, A7 pouziva taky). Ovladani tempomatu "kdesi dole pod volantem" taky neni moje kava.
Zas tak drasticky bych se nevyjadroval. VW teda nemusim, ale zrovna A6ka ma konecne interier taky kvalitni a na urovni, na druhou stranu exterier je nudnej uz ted.
Co se spolehlivosti tyce, tak tam zrejme toyota jeste porad porazi koncern, a jestli ne, tak minimalne povesti spolehlivosti.
Ještě nám pověz něco o tom, jak Lexus(společně s Toyotou už asi třicátým modelem) rozdrtí v prodejích v evropě německou prémii na prach, ať si to můžeme odškrtnout ze seznamu "100+1 diskuzních žvástů aneb tentokrát už to stoprocentně vyjde!". :yes:
Mimochodem kde na fotkách jsou ty Prestige?Hledal jsem důkladně,ale kromě toho Lexusu jsem na fotkách objevil už jen pár stromů a baráků... 8-s
tak a MB,BMW,AUDI ma kde prestige? akurat tak v znaku lebo ludia to maju proste v sebe zakorene v nicom inom to neni nemaj strach ze LEXUS ho nema :-) a zrovna s VW by som ho fakt nezrovnaval co sa uz tyka iba technilogii, volakedy davnejsie som zrovnaval spominane znacky v luxusnej triede mam z toho aj pracu a nechci vediet ktora znacka bola na tom najhorsie? a to nehovorim o dynamickych charakteristikach samotnych technologiach bol jednoznacny vytaz LEXUS LS 600h potom BMW 750i, AUDI A8 4,2 FSI, MB S500
No to já nevím kde jsou sakra ty Prestige!Jestli je mají v kufru, nebo v kastlíku...nebo kde...Nejlogičtější by bylo, kdyby je měl řidič na nohách, ale prostě mi nesedí že někdo kdo řídí něco z D3 nebo i toho Lexe, tak bude nosit Prestige.Tomu prostě nějak nerozumím. 8-s
Lexuse s VW dal theolli, takže kdo co by s čím srovnával nebo ne, to si domluvte mezi sebou. :-)
Každopádně kdo je nejhorší a nejlepší na papíře, to je jedna věc.Realita je ovšem taková že s papírovejma hodnotama si účetní oddělení jednotlivejch automobilek můžou maximálně tak vytřít...podlahu.Fakt je ovem ten, že v ČR(žijeme v čechách, takže vycházejme z místních tabulek a ne z čísel pro Indii nebo Finsko) za minulej rok na jednoho prodanýho Lexuse připadlo v luxusním segmentu něco přes 14 BMW, přes 16 Mercedesů a dokonce víc jak 22 vozů koncernu VW.
A tohle ma vypovidat o kvalitach nejakeho vozu? Nebo o kvalitach prumerneho cecha, kterej by si koupil i ferrari v nafte, kdyby na nej mel?
Promin, ale cisla jsou vysledkem kvality daneho produktu, nebo spis orientace trhu na naftu, postoje lidi k znacce.
Ja som s verziou GS250 uz jazdil a bol som velmi milo prekvapeny. Predtym som bol skepticky, ale jazda predcila vsetky moje ocakavania. A hlavne ten zvuk vo verzii F Sport !
Oficialne kombinovana spotrebay u GS250 je podla EU normy 8,9l a zrychlenie na 100 8,6s.
Podla praxe su tie spotreby absolutne realne ( toto sa tyka benzinovych vozov ).
No vidis. Audi A6 2.8FSI (154 kW) s prednim nahonem ma zrychleni 7,7s a kombinovanou spotrebu 7,4 na sto. Jak se tem nemeckym inzenyrum dari tak dlouho zakaznika vodit za nos? Neznate nekdo hmotnost GS250?