Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Odbory ve Škodě Auto navrhly růst platů o sedm procent

Odbory se s vedením mladoboleslavské automobilky Škoda Auto nedohodly na nové kolektivní smlouvě ani po čtvrtém kole jednání.
Zpět na článek
22. 2. 2012 15:42
22. 2. 2012 16:35
22. 2. 2012 18:48
22. 2. 2012 19:03
23. 2. 2012 20:47
24. 2. 2012 10:46
23. 2. 2012 00:54
23. 2. 2012 11:21
23. 2. 2012 11:29
22. 2. 2012 15:42
No jo no
Jj, tam kde jsou prachy, tam se odboráři snaží...tam kde nejsou, drží se morda.
Docela by mne zajímalo, jkaou průměrnou mzdu mají dotyční odboráři, bó jim to škodovka imho taky platí.
Rozbalit vlákno
6
22. 2. 2012 16:35
Re: No jo no
Tak najlepsia veta je: "Obory chtějí zavést nový bonus za plnění růstové strategie firmy, který by byl vyplácen jednou ročně za to, že je plněna výroba, kvalita, vývoj a náběh nových modelů" >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
22. 2. 2012 17:02
Re: No jo no
Už chybí jen ten řecký za včasný příchod do práce >:D
22. 2. 2012 19:03
Re: No jo no
jak to bylo v te pohadce, jak hospodar sezral slepici nosici zlata vejce ? Spousta montoven napric evropou omezuje vyrobu, Skoda zrusila vyrobu na Ukrajine a posouva se dale na vychod.. to by me zajimalo, jako eso maji odborari v rukavu. Aby se jednoho krasneho dne nestala Skoda treba iranskou, indickou nebo cinskou znackou.
23. 2. 2012 20:47
Re: No jo no
Jen ať se snaží. Proč by měly jít zisky do Německa. Čím víc zůstane tady, tím lépe.
Pr.elkující čeští manažeři udělají vše, aby zahraničním vlastníkům zajistili maximální zisky. Evropa se zničí sama, vše přesune do Číny a Indie a tady budou lidi padat hlady.
24. 2. 2012 10:46
Re: No jo no
To je ekonomicka otazka, jestli ma nase Skoda tak silnou pozici, ze se ji dlouhodobe vyplati "investovat" do zvysovani platu ceskych zamestnancu, anebo to tam postupne utlumit a presunout se jinam. Treba do nejakych mene "odborarsky aktivnich" lokalit, Rumunska, Bulharska...
Taky jde o to kouzelne slovicko "prumer".
Trochu jinak je postradatelna delnicka profese a trochu jinak vyvojovy inzenyr, ktery je sice na platu mnohonasobne drazsi, ale pokud je dobry, vyprodukuje nesrovnatelne vetsi prinos nez sebelepsi delnik. A inzenyri nerostou stromech, museji se roky skolit, takze tam bych prostor pro nejake zvyseni videl spise. V konecnem dusledku ale nikdo neni nepostradatelny :-!
Pokud to odborari skutecne prezenou, mohou na to dojet velmi lehce uplne vsichni.
23. 2. 2012 00:54
Soudnost
Slušný nárůst na to, že se jedná o pouhou montovnu...
Jinak pod čarou - aktuálně jsem se tento týden bavil s kolegy z Itálie (sever - okolí Milána - velmi silná průmyslová oblast kde se velmi často vyvíjí stroje, zařízení - tzn. průmysl s velmi velkou přidanou hodnotou) jaké jsou platy strojních inženýrů:
- nástupní plat cca 1300E, plat po cca 10 letech praxe cca 2000-2500E

Z toho mi dlouhodobě požadavky škodováků připadají jako sebezničující...
Rozbalit vlákno
2
23. 2. 2012 11:21
Re: Soudnost
Ty seš taky montovna...
23. 2. 2012 11:29
Re: Soudnost
Tak pardon, je to vyrobna :p