Novinky
Slušný nárůst na to, že se jedná o pouhou montovnu...
Jinak pod čarou - aktuálně jsem se tento týden bavil s kolegy z Itálie (sever - okolí Milána - velmi silná průmyslová oblast kde se velmi často vyvíjí stroje, zařízení - tzn. průmysl s velmi velkou přidanou hodnotou) jaké jsou platy strojních inženýrů😒br /> - nástupní plat cca 1300E, plat po cca 10 letech praxe cca 2000-2500E
Z toho mi dlouhodobě požadavky škodováků připadají jako sebezničující...
Jinak pod čarou - aktuálně jsem se tento týden bavil s kolegy z Itálie (sever - okolí Milána - velmi silná průmyslová oblast kde se velmi často vyvíjí stroje, zařízení - tzn. průmysl s velmi velkou přidanou hodnotou) jaké jsou platy strojních inženýrů😒br /> - nástupní plat cca 1300E, plat po cca 10 letech praxe cca 2000-2500E
Z toho mi dlouhodobě požadavky škodováků připadají jako sebezničující...
Docela by mne zajímalo, jkaou průměrnou mzdu mají dotyční odboráři, bó jim to škodovka imho taky platí.
Pr.elkující čeští manažeři udělají vše, aby zahraničním vlastníkům zajistili maximální zisky. Evropa se zničí sama, vše přesune do Číny a Indie a tady budou lidi padat hlady.
Taky jde o to kouzelne slovicko "prumer".
Trochu jinak je postradatelna delnicka profese a trochu jinak vyvojovy inzenyr, ktery je sice na platu mnohonasobne drazsi, ale pokud je dobry, vyprodukuje nesrovnatelne vetsi prinos nez sebelepsi delnik. A inzenyri nerostou stromech, museji se roky skolit, takze tam bych prostor pro nejake zvyseni videl spise. V konecnem dusledku ale nikdo neni nepostradatelny :-!
Pokud to odborari skutecne prezenou, mohou na to dojet velmi lehce uplne vsichni.