Ekonomika
Nezbývá než pogratulovat a s velkou mírou nadšení popřát zdejším estétům, aby se šli podívat tam, kde se mohou poučit, jak to vypadá v prodejně nejlepších aut jednadvacátého století.
Prostě... ráno setři v kuchyni drobky z vixlajvantového ubrusu vyvedeného v modružlutejch kostičkách, načechrej ve skleničce od hořčice umělohmotné konvalinky, na zdi narovnej drátěnýho švejka a seřiď kukačky, zamávej porcelánovýmu jelenu v říji na sekretáři v pokojí, pak kopni do dveří od latríny, dej bacha ať na dvorku neuklouznejš po kuřinci, zachrochtej čuňíkovi a vyraž do světa. Do VWelkého světa. Pokus se vejít do jiné dimenze. Do dimenze budoucnosti. Teď mě napadá, že jsem sice už napsal jak se kupuje Jaguar a BMW, ale zatím jsem nenapsal, jak se kupuje Volkswagen. Napravím to. Napravit to v aktuálním kontextu přece musím.
P.S. Čisté, průzračné linie, ten "pravý" úhel jako rámec života. Vědomí reality, vědomí síly. A uvnitř? Up!, nejlepší vůz třídy mini. POLO, nejlepší vůz třídy subkompakt. GOLF, nejlepší vůz třídy kompakt. PASSAT, nejlepší vůz třídy střední... už chápeš, že tohle není nic pro tebe, já vím, že víš... jsi přece než to, co tvůj... dvorek 8-s
BRAVWO STRAHOVW :yes:
Prostě... ráno setři v kuchyni drobky z vixlajvantového ubrusu vyvedeného v modružlutejch kostičkách, načechrej ve skleničce od hořčice umělohmotné konvalinky, na zdi narovnej drátěnýho švejka a seřiď kukačky, zamávej porcelánovýmu jelenu v říji na sekretáři v pokojí, pak kopni do dveří od latríny, dej bacha ať na dvorku neuklouznejš po kuřinci, zachrochtej čuňíkovi a vyraž do světa. Do VWelkého světa. Pokus se vejít do jiné dimenze. Do dimenze budoucnosti. Teď mě napadá, že jsem sice už napsal jak se kupuje Jaguar a BMW, ale zatím jsem nenapsal, jak se kupuje Volkswagen. Napravím to. Napravit to v aktuálním kontextu přece musím.
P.S. Čisté, průzračné linie, ten "pravý" úhel jako rámec života. Vědomí reality, vědomí síly. A uvnitř? Up!, nejlepší vůz třídy mini. POLO, nejlepší vůz třídy subkompakt. GOLF, nejlepší vůz třídy kompakt. PASSAT, nejlepší vůz třídy střední... už chápeš, že tohle není nic pro tebe, já vím, že víš... jsi přece než to, co tvůj... dvorek 8-s
BRAVWO STRAHOVW :yes:
A co ta podprahová reklama? Myslím tvůj nick v pozadí jedné z fotografií... 😄
mohu se zeptat v čem je VW lepší než ostatní automobilky...pokud pominu novej styl showroomu tak mě nic nenapadá... 😉
Samozřejmě, že se můžeš zeptat. I když mě mírně překvapuje, že to nevíš.
Volkswagen je lepší než ostatní mainstreamové automobilky úplně, ale úplně ve všem. Má nejharmoničtější, nejpropracovanější modelové portfólio, nejvyspělejší, přímo učebnicový design, doslova mistrovskou techniku a v neposlední řadě (jak vidíš nahoře) nejpropracovanější prodejní a servisní kulturu. Že je to současně produkční evropská jednička s velmi reálnou dohlednou ambicí na produkční světovou jedničku snad víš.
To však až tak důležité není, pro nás, tedy myslím jako pro šoféry je však důležité, že Volkswagen umí vyrobit nejkrásnější mainstreamová (vím, supermainstreamová) auta na světě. jeho modely jsou svébytné produkty, žádné hledání tvarů, originalit a kýčovitých povrchních křivek, poctivej, dotaženej, špičkovej design, design který v sobě nese jak prvek tradice, tak prvek budoucnosti, a to v absolutně špičkově vyváženém mixu. Volkswagen současně umí dokonale vyhmátnout touhy a potřeby (super)mainstreamových jezdců - umí uspokojit jak starce, tak mladého eurobýčka, singlistu i početnou rodinu, v zkratce řečeno, Volkswagen je dnes bezvýhradné evropské (super)mainstreamové produkční eso Evropy.
V neposlední řadě je nutno charakteristiku rámovat širšími souvislostmi - Volkswagen je produktem průmyslově nejrozvinutější krajiny světa, neexistuje jiná země, která by se právě ve výrobě aut mohla snad s Německem srovnávat. Vždyť vzato absolutně, pak to opravdu nejlepší na světě pochází skutečně z Německa - Mercedes-Benz, BMW, AUDI, PORSCHE v rovině prémiové a Volkswagen v rovině mainstreamu (vím...) , to vše doplněno lidovým Opelem jako americkou odnoží koncernu GM.
Přitom samotný Koncern Volkswagen samozřejmě pod svá křídla pojímá teritoriálně širší porfólio - Bentley, Bugatti, Lamborghini, SEAT a samozřejmě naší přenádhernou Škodu... V komplexu vzato není na planetě nyní úspěšnější automobilový koncern. Až se mni chce napsat, že to co předvádí Volkswagen není ani tak koncern jako... automobilový koncert.
Nelze v těchto souvislostech opomenout především to, že Volkswagen (jako koncern) netvoří bezhlavou výrobní politiku, naopak, pokrývá opravdu účelnou a propracovanou komplexní šíři jak velikostních tak kvalitativních tříd. Koneckonců, i v rovině sportovní (supersport, GT) je Volkswagen absolutní světovou (spolu)špičkou - Lamborghini, Porsche, Audi R8, Bugatti, tyto ikony hovoří jistě samy za sebe.
Volkswagen však stejně jako movité zákazníky, umí uspokojovat i zájemce, kteří třeba zrovna interesantně majetkově vybaveni nejsou. Volkswagen těmto zájemcům nabízí vskutku bez-kon-ku-ren-ční vozidla. Vždyť existuje nějaká alternativa ke Golfu GTI? Dnes nikoliv. Existuje nějaká alternativa k Octavii scout? Dnes nikoliv. Přitom jsou to auta určená nejširším vrstvám zájemců, a to i z řad mladých lidí.
Konečně nelze opomenout jeden z noha ceněných rysů vozů Volkswagen, tím rysem je dlouhodobá výdrž. Je to ostatně notoricky známé, není nic mimořádného dnes potkat na silnici Golfa II, Golfa III, tedy auta jejichž konkurenční produkce skončila dávno na šrotištích, či se sama korozivně auto-destruovala.
Volkswagen je v podstatě nejen německý, ale i evropský automobilový klenot, zaujímá pevné a nevyvratitelné místo na evropském i celosvětovém automobilovém nebi, je ten, který určuje směr, ten který určuje techniku, materiály, styl, prostě se výraznou měrou spolu s dalšími mistrovskými hráči (zejména Mercedes-Benz, BMW, VOLVO, JAGUAR) spolupodílí na dokonalém evropském automobilovém obraze.
Buďme nekonečně šťastní, že naše krásná Škoda patří pod širokou a rozvětvenou rodinu značek sdružených pod koncern VOLKSWAGEN. Být vše v naší zemi tak úspěšné jako Škoda, mohl by si každý z náš jistě dovolit třeba i nejeden vůz z produkce právě toho nejúspěšnějšího, z produkce koncernu VOLKSWAGEN :yes:
Volkswagen je lepší než ostatní mainstreamové automobilky úplně, ale úplně ve všem. Má nejharmoničtější, nejpropracovanější modelové portfólio, nejvyspělejší, přímo učebnicový design, doslova mistrovskou techniku a v neposlední řadě (jak vidíš nahoře) nejpropracovanější prodejní a servisní kulturu. Že je to současně produkční evropská jednička s velmi reálnou dohlednou ambicí na produkční světovou jedničku snad víš.
To však až tak důležité není, pro nás, tedy myslím jako pro šoféry je však důležité, že Volkswagen umí vyrobit nejkrásnější mainstreamová (vím, supermainstreamová) auta na světě. jeho modely jsou svébytné produkty, žádné hledání tvarů, originalit a kýčovitých povrchních křivek, poctivej, dotaženej, špičkovej design, design který v sobě nese jak prvek tradice, tak prvek budoucnosti, a to v absolutně špičkově vyváženém mixu. Volkswagen současně umí dokonale vyhmátnout touhy a potřeby (super)mainstreamových jezdců - umí uspokojit jak starce, tak mladého eurobýčka, singlistu i početnou rodinu, v zkratce řečeno, Volkswagen je dnes bezvýhradné evropské (super)mainstreamové produkční eso Evropy.
V neposlední řadě je nutno charakteristiku rámovat širšími souvislostmi - Volkswagen je produktem průmyslově nejrozvinutější krajiny světa, neexistuje jiná země, která by se právě ve výrobě aut mohla snad s Německem srovnávat. Vždyť vzato absolutně, pak to opravdu nejlepší na světě pochází skutečně z Německa - Mercedes-Benz, BMW, AUDI, PORSCHE v rovině prémiové a Volkswagen v rovině mainstreamu (vím...) , to vše doplněno lidovým Opelem jako americkou odnoží koncernu GM.
Přitom samotný Koncern Volkswagen samozřejmě pod svá křídla pojímá teritoriálně širší porfólio - Bentley, Bugatti, Lamborghini, SEAT a samozřejmě naší přenádhernou Škodu... V komplexu vzato není na planetě nyní úspěšnější automobilový koncern. Až se mni chce napsat, že to co předvádí Volkswagen není ani tak koncern jako... automobilový koncert.
Nelze v těchto souvislostech opomenout především to, že Volkswagen (jako koncern) netvoří bezhlavou výrobní politiku, naopak, pokrývá opravdu účelnou a propracovanou komplexní šíři jak velikostních tak kvalitativních tříd. Koneckonců, i v rovině sportovní (supersport, GT) je Volkswagen absolutní světovou (spolu)špičkou - Lamborghini, Porsche, Audi R8, Bugatti, tyto ikony hovoří jistě samy za sebe.
Volkswagen však stejně jako movité zákazníky, umí uspokojovat i zájemce, kteří třeba zrovna interesantně majetkově vybaveni nejsou. Volkswagen těmto zájemcům nabízí vskutku bez-kon-ku-ren-ční vozidla. Vždyť existuje nějaká alternativa ke Golfu GTI? Dnes nikoliv. Existuje nějaká alternativa k Octavii scout? Dnes nikoliv. Přitom jsou to auta určená nejširším vrstvám zájemců, a to i z řad mladých lidí.
Konečně nelze opomenout jeden z noha ceněných rysů vozů Volkswagen, tím rysem je dlouhodobá výdrž. Je to ostatně notoricky známé, není nic mimořádného dnes potkat na silnici Golfa II, Golfa III, tedy auta jejichž konkurenční produkce skončila dávno na šrotištích, či se sama korozivně auto-destruovala.
Volkswagen je v podstatě nejen německý, ale i evropský automobilový klenot, zaujímá pevné a nevyvratitelné místo na evropském i celosvětovém automobilovém nebi, je ten, který určuje směr, ten který určuje techniku, materiály, styl, prostě se výraznou měrou spolu s dalšími mistrovskými hráči (zejména Mercedes-Benz, BMW, VOLVO, JAGUAR) spolupodílí na dokonalém evropském automobilovém obraze.
Buďme nekonečně šťastní, že naše krásná Škoda patří pod širokou a rozvětvenou rodinu značek sdružených pod koncern VOLKSWAGEN. Být vše v naší zemi tak úspěšné jako Škoda, mohl by si každý z náš jistě dovolit třeba i nejeden vůz z produkce právě toho nejúspěšnějšího, z produkce koncernu VOLKSWAGEN :yes:
Ani to číst nebudu, přesně vím, co tam píšeš, mám to naučeno zpaměti a dokázal bych to vyjmenovat i ve dvě v noci :-!
...
...
...
Neříkám, že tomu věřím >😒] 😉
...
...
...
Neříkám, že tomu věřím >😒] 😉
Věřit tomu nikdo nemusí, stačí to "jen" dobře vědět... >😁
Je to takový poctivý souhrn GTIho prózy na téma VW. 😉
Je to takový poctivý souhrn GTIho prózy na téma VW. 😉
Správwně vwědět je důležité..... >😁
K tomu jen dodám, GTI je tady v roli maminky, která ti vysvětlí, jakou ženu co se týká vzhledu a vlastností si máš hledat. Jenže svět je tak rozmanitý a tobě se hrozně líbí ta extravagantní bloncka co neumí vařit, taky se ti líbí ta nádherná bruneta v černočerným ohozu na nemožně klenutejch botách co nemá smysl pro řád a disciplínu a nepohrdneš ani přírodní zrzkou, hippie s báglem na zádech která o víkendech skáče padákem a učí tě surfovat a rozdělávat oheň. Možná ti to ani s jednou nevyjde a pokorně se oženíš s tou maminkou doporučenou pěknou, spolehlivou a milující holkou od vedle a budeš jí mít rád, ale nezkusit ty ostatní je hřích.
Zkrátka, k VW musíš "dozrát".... 😉 >😒]
A díky mami, ale už jsem dospělej a rozhodnu se sám. 😄
K tomu jen dodám, GTI je tady v roli maminky, která ti vysvětlí, jakou ženu co se týká vzhledu a vlastností si máš hledat. Jenže svět je tak rozmanitý a tobě se hrozně líbí ta extravagantní bloncka co neumí vařit, taky se ti líbí ta nádherná bruneta v černočerným ohozu na nemožně klenutejch botách co nemá smysl pro řád a disciplínu a nepohrdneš ani přírodní zrzkou, hippie s báglem na zádech která o víkendech skáče padákem a učí tě surfovat a rozdělávat oheň. Možná ti to ani s jednou nevyjde a pokorně se oženíš s tou maminkou doporučenou pěknou, spolehlivou a milující holkou od vedle a budeš jí mít rád, ale nezkusit ty ostatní je hřích.
Zkrátka, k VW musíš "dozrát".... 😉 >😒]
A díky mami, ale už jsem dospělej a rozhodnu se sám. 😄
Čeče, tak tomu se říká výplach mozku v praxi.
Máš talent pro agitaci, jen co je pravda...
Máš talent pro agitaci, jen co je pravda...
Konkrétně pro značku VW, ne koncern😒br />
Hele, GTI, reaguji konkrétně na tvoji pasáž s designem. Tuhle otázku ti pokládám již minimálně potřetí a dosud jsi mi na ni neodpověděl...
Kde či odkud čerpáš, že každý z nás by měl obdivovat design VW, když design automobilů je silně subjektivní pro každého z nás ?
Jasně, opět začneš plkat o nějakých plakátech nebo tak něco, ale to není zdaleka relevantní odpověď na moji otázku.
Čekám od tebe seriozní reakci, žádné "kecy" kolem, prosím...
Díky
Kde či odkud čerpáš, že každý z nás by měl obdivovat design VW, když design automobilů je silně subjektivní pro každého z nás ?
Jasně, opět začneš plkat o nějakých plakátech nebo tak něco, ale to není zdaleka relevantní odpověď na moji otázku.
Čekám od tebe seriozní reakci, žádné "kecy" kolem, prosím...
Díky
Nejde vůbec o to, co bysme měli jaksi, jak píšeš - každý z nás. Jde o to, že lidská společnost na daném území a v daném čase vytvoří karoserii (píšeme o autech), která odráží optimální míru vkusu, stylu, proporcí, v komplexu jaksi estetickou optimální karoserii. Samozřejmě není jedna karoserie tohoto významu, jde o styl karoserií o styl aut.
Při velkém počtu lidí (hodnotitelů) existuje vždy subjektivní rozptyl individuálních estetických představ, avšak, a na tohle prosím velký pozor, ten individualismus jde rovným dílem jak do estického plusu, tedy do estetické vjemové nadstavby (prémie), tak samozřejmě i do mínusu. A právě v tom můžeš spatřovat svůj potenciální fatální omyl při nazírání jak na estetitku VW, tak na estetiku těch druhých (v mainstreamu). Ty se totiž domníváš, že estetika každého je rovna v kvalitativní rovině estetice druhého, a tudíž, že nelze říci o nějakém výrobku, že je estetičtější, povedenější, než druhý.
No, k tomuto si musíme napsat ještě potřebný dovětěk. Dáme si příklad. Proč myslíš, že Bullitt ve stejnojmenném filmu řídil toho Mustanga a neřídil například Fiat topolino? Odpověz si na to sám. Neboť právě tahle odpověď ti dá zpětně i odpověď na to, proč je holt ten VW i v tom designu absolutním současným mistrem. Proč myslíš, že ta jeho dívka jezdí v Porsche 356, proč myslíš, že například filmová ikona soukromých oček (L. Harper) jezdí taktéž v Porschi 356? V té době, kdy se ty filmy točily, byly na výběr stovky aut (jako dnes) jenomže holt ti co tomu tehdy rozuměli doporučili aby Bullittova dívka měla Porsche a ten Harper shodou okolností též. Ten dokonce v dokonale omláceném Porschi, s jedněma dveřma jen v základním laku... Přitom ten Harper také mohl jezdit třeba v dovozovém... Moskviči. No... nejezdil. A není to proto, že by si snad Porsche předplatil svá vozidla do těch filmů, to snad chápeš.
Chceš příklad z literatury? Předpokládám, že jsi mladý, přečti si sborník Temné uličky, což je současná špička kyber-fantasy literatury, která tě strhne svojí kvalitou textu, fabulací a mistrovstvím autorových představ (celkem čtyři autoři, akcentuji především Jim Butchera a samozřejmě Simona R. Greena). No a čím myslíš, že (v budoucnosti) jezdí jeden ostrej hrdina z pera Jim Butchera? Jezdí v... Broukovi, v tmavomodrém omláceném broukovi. Můžeš jen domýšlet, proč tenhle ostrej hoch nejezdí v růžové pětistovce... Styl, styl, styl. To je oč tu běží.
Vždy v každé době jsou výrobky (auta) které tu svojí danou dobu jaksi definují, odráží ji a působí tak na vnější svět, zprostředkovaně pak ovlivňují estetické cítění nejen těch, kdo ten styl jednak vytvoří, jednak jako první označí, nýbrž i těch, kteří to... pochopí, uchopí. Samozřejmě budou a nepochybně jsou i mezi námi tací, co ti řeknou, že je jim jedno v čem jel Lew Harper, a že by se jim nejvíce líbil stejně v tom Topolinu. Takovým lidem nevysvětlíš na dané téma nic. Já věřím, že mezi takové mistry ty nepatříš...
Tedy ve zkratce - Volkswagen nejvyšší mírou vkusu definuje pro největší procento lidí, šoférů očekávanou estetiku mainstreamových (vím, supermainstreamových) aut dneška. Auta vysílají přesně takový signál, jaký obecně vysílat mají, tedy jaký intuitivně ta většina očekává - absolutní vyváženost, sílu, vybalancovanou konzervativnost s avantgardou, podprahově pak vysílají signál bezpečí, jistoty a to vše pak shrnují do toho nejdůležitějšího - Volkswagen definuje styl doby. Není to jednorozměrná cesta, je v tom suma vjemových pohledů, od kulturního, uměleckého rozhledu, znalosti filmů, literatury atd.
A to je celé, v podstatě je to velmi prosté. Jenomže holt to dokáže v mainstreamu (vím...) jenom ten Volkswagen...
Při velkém počtu lidí (hodnotitelů) existuje vždy subjektivní rozptyl individuálních estetických představ, avšak, a na tohle prosím velký pozor, ten individualismus jde rovným dílem jak do estického plusu, tedy do estetické vjemové nadstavby (prémie), tak samozřejmě i do mínusu. A právě v tom můžeš spatřovat svůj potenciální fatální omyl při nazírání jak na estetitku VW, tak na estetiku těch druhých (v mainstreamu). Ty se totiž domníváš, že estetika každého je rovna v kvalitativní rovině estetice druhého, a tudíž, že nelze říci o nějakém výrobku, že je estetičtější, povedenější, než druhý.
No, k tomuto si musíme napsat ještě potřebný dovětěk. Dáme si příklad. Proč myslíš, že Bullitt ve stejnojmenném filmu řídil toho Mustanga a neřídil například Fiat topolino? Odpověz si na to sám. Neboť právě tahle odpověď ti dá zpětně i odpověď na to, proč je holt ten VW i v tom designu absolutním současným mistrem. Proč myslíš, že ta jeho dívka jezdí v Porsche 356, proč myslíš, že například filmová ikona soukromých oček (L. Harper) jezdí taktéž v Porschi 356? V té době, kdy se ty filmy točily, byly na výběr stovky aut (jako dnes) jenomže holt ti co tomu tehdy rozuměli doporučili aby Bullittova dívka měla Porsche a ten Harper shodou okolností též. Ten dokonce v dokonale omláceném Porschi, s jedněma dveřma jen v základním laku... Přitom ten Harper také mohl jezdit třeba v dovozovém... Moskviči. No... nejezdil. A není to proto, že by si snad Porsche předplatil svá vozidla do těch filmů, to snad chápeš.
Chceš příklad z literatury? Předpokládám, že jsi mladý, přečti si sborník Temné uličky, což je současná špička kyber-fantasy literatury, která tě strhne svojí kvalitou textu, fabulací a mistrovstvím autorových představ (celkem čtyři autoři, akcentuji především Jim Butchera a samozřejmě Simona R. Greena). No a čím myslíš, že (v budoucnosti) jezdí jeden ostrej hrdina z pera Jim Butchera? Jezdí v... Broukovi, v tmavomodrém omláceném broukovi. Můžeš jen domýšlet, proč tenhle ostrej hoch nejezdí v růžové pětistovce... Styl, styl, styl. To je oč tu běží.
Vždy v každé době jsou výrobky (auta) které tu svojí danou dobu jaksi definují, odráží ji a působí tak na vnější svět, zprostředkovaně pak ovlivňují estetické cítění nejen těch, kdo ten styl jednak vytvoří, jednak jako první označí, nýbrž i těch, kteří to... pochopí, uchopí. Samozřejmě budou a nepochybně jsou i mezi námi tací, co ti řeknou, že je jim jedno v čem jel Lew Harper, a že by se jim nejvíce líbil stejně v tom Topolinu. Takovým lidem nevysvětlíš na dané téma nic. Já věřím, že mezi takové mistry ty nepatříš...
Tedy ve zkratce - Volkswagen nejvyšší mírou vkusu definuje pro největší procento lidí, šoférů očekávanou estetiku mainstreamových (vím, supermainstreamových) aut dneška. Auta vysílají přesně takový signál, jaký obecně vysílat mají, tedy jaký intuitivně ta většina očekává - absolutní vyváženost, sílu, vybalancovanou konzervativnost s avantgardou, podprahově pak vysílají signál bezpečí, jistoty a to vše pak shrnují do toho nejdůležitějšího - Volkswagen definuje styl doby. Není to jednorozměrná cesta, je v tom suma vjemových pohledů, od kulturního, uměleckého rozhledu, znalosti filmů, literatury atd.
A to je celé, v podstatě je to velmi prosté. Jenomže holt to dokáže v mainstreamu (vím...) jenom ten Volkswagen...
Ano, jsem mladý, ale i přesto jsem milovníkem vozů jako je Bullit, 356 je taky krásný kousek, ale...
Ty máš stále snahu většinu zde přítomných přesvědčit, že onen konkrétní design VW by měl následovat každý... To prostě nelze, to určitě sám moc dobře víš. Jediných modelů od VW kterých si já osobně cením a designově obdivuji jsou CC a Scirocco.
Promiň, ale mě nepřesvědčíš ničím. V podstatě na mě nemá vliv kinematografie z historie ohledně posuzování designu či stylu aut (krom tedy Kowalskiho a Bullita). Neříkám, že design VW je špatný, ale já OSOBNĚ ho vnímám jako příliš usedlý a v podstatě nevýrazný.
Mnohokrát jsi zmínil slovo "Styl", které opět příliš generalizuješ. Nemyslíš, že je to opět "krok vedle" ? Pro mě určitě budou stylová jiná auta než pro tebe, pro mě určitě budou "stylový" jiný džíny než pro tebe a takhle bych mohl pokračovat dále...
Ty máš stále snahu většinu zde přítomných přesvědčit, že onen konkrétní design VW by měl následovat každý... To prostě nelze, to určitě sám moc dobře víš. Jediných modelů od VW kterých si já osobně cením a designově obdivuji jsou CC a Scirocco.
Promiň, ale mě nepřesvědčíš ničím. V podstatě na mě nemá vliv kinematografie z historie ohledně posuzování designu či stylu aut (krom tedy Kowalskiho a Bullita). Neříkám, že design VW je špatný, ale já OSOBNĚ ho vnímám jako příliš usedlý a v podstatě nevýrazný.
Mnohokrát jsi zmínil slovo "Styl", které opět příliš generalizuješ. Nemyslíš, že je to opět "krok vedle" ? Pro mě určitě budou stylová jiná auta než pro tebe, pro mě určitě budou "stylový" jiný džíny než pro tebe a takhle bych mohl pokračovat dále...
Stále se motáš v kruhu a estetiku jednoho stavíš na stejnou úroveň estetiky druhého, což je samozřejmě z objektivního pohledu zcela, ale zcela špatně. Není vůbec důležité, co za styl považuješ ty, důležité je, co za styl považuje většinová část společnosti, tedy ta kvalitativní část, která určuje estetiku, především designéři, umělci a vůbec lidé, kteří mají znalosti, vkus, cit pro krásu, pro materiály a pro styl. Od těch lidí se uč.
Možná právě tvá mladost ti brání v tom, abys pochopil, že já tu nikoho o ničem nepřesvědčuji, a skutečnost, zda kompaktní mainstreamový styl tvoří v Evropě Golf nebo C4 holt už budeme muset nechat na každém z nás. Na mne se za to, že auta, jako je Golf GTI, či Porsche 911 jsou vrcholem evropského stylu daných kategorií nezlob, já to tu jenom píši... 😉
Možná právě tvá mladost ti brání v tom, abys pochopil, že já tu nikoho o ničem nepřesvědčuji, a skutečnost, zda kompaktní mainstreamový styl tvoří v Evropě Golf nebo C4 holt už budeme muset nechat na každém z nás. Na mne se za to, že auta, jako je Golf GTI, či Porsche 911 jsou vrcholem evropského stylu daných kategorií nezlob, já to tu jenom píši... 😉
Ano, v podstatě máš pravdu, že tu jsou na to jiní lidé, ty nám mohou "určit" co je hezké a designově povedené, ale opět na každém z nás je jak si to přebere a jak to vnímá. Určitě mi člověk tvých rozměrů rozumí. GTI, nebo jak tě mám oslovovat, já necítím potřebu se od někoho učit v tomto směru. Já v tomto směru posuzuji hlavně dle sám sebe a vždycky to tak bude. Nevylučuji, že se během mého života můj pohled či vkus v této oblasti změní, ale prozatím je tomu tak jak tomu je...
Ano, 911 je pro mě stále žijící legendou. Ano, design tohoto vozu je pro mě vrcholný... Ale opět se musím zmínit, že Golf GTI není pro mne žádným zázrakem, auto je to hezké, ale rozhodně mě nepřitahuje tolik jako Focus RS či Mégane RS a nespočívá to v tom, že tu teď s tebou chci soupeřit. Jednoduše to tak cítím. C4 nebo Golf ? Nevím no, mě osobně tyhle "kompakty" neberou. Není tomu tak dávno co jsem s jedním kompaktem jezdil, jezdil jsem s ním necelý rok, ale raději jsem ho vyměnil za Střední. Ale kdybych byl opět v situaci kdybych musel volit nějaký ten "kompakt", tak si myslím, že by mi to trvalo nějakou tu chvíli, než bych se rozhodl a stejně bych v každém případě hledal (únikovou) cestu do Střední.
Ano, 911 je pro mě stále žijící legendou. Ano, design tohoto vozu je pro mě vrcholný... Ale opět se musím zmínit, že Golf GTI není pro mne žádným zázrakem, auto je to hezké, ale rozhodně mě nepřitahuje tolik jako Focus RS či Mégane RS a nespočívá to v tom, že tu teď s tebou chci soupeřit. Jednoduše to tak cítím. C4 nebo Golf ? Nevím no, mě osobně tyhle "kompakty" neberou. Není tomu tak dávno co jsem s jedním kompaktem jezdil, jezdil jsem s ním necelý rok, ale raději jsem ho vyměnil za Střední. Ale kdybych byl opět v situaci kdybych musel volit nějaký ten "kompakt", tak si myslím, že by mi to trvalo nějakou tu chvíli, než bych se rozhodl a stejně bych v každém případě hledal (únikovou) cestu do Střední.
Proč v každém případě hledáš cestu z kompaktu do střední? Potřebuješ víc prostoru, máš rodinu apod.?
Jsou to moje osobní preference... Hlavní aspekt je větší pohodlí, auto samo o sobě je větší, což je pro mne výhodou, protože dost často vozím věci pro sport, které jsou dosti objemné...
Můžeš namítat tím, že si kompakty nabízí též Kombi což je pravda. Ale opět ti namítnu, že to pohodlí tam stále není 😉
Také jsou mi sympatičtější větší auta než menší a rozhodně to není tím, že bych si na tom chtěl honit nějaký "ego" 😜
Můžeš namítat tím, že si kompakty nabízí též Kombi což je pravda. Ale opět ti namítnu, že to pohodlí tam stále není 😉
Také jsou mi sympatičtější větší auta než menší a rozhodně to není tím, že bych si na tom chtěl honit nějaký "ego" 😜
Zrovna ego se středním meinstreamem nehoní...
Kdybych chtěl kombíka, tak jdu taky raději už do střední třídy, z kompaktů snad jedině Octavia combi. Ale jinak, když kompakt, tak určitě hb, i když jsou i výjimky, jako třeba současný 5dv. Megan, toho taky raději v kombíku, 5dv. hb totiž vypadá velmi divně...
Kdybych chtěl kombíka, tak jdu taky raději už do střední třídy, z kompaktů snad jedině Octavia combi. Ale jinak, když kompakt, tak určitě hb, i když jsou i výjimky, jako třeba současný 5dv. Megan, toho taky raději v kombíku, 5dv. hb totiž vypadá velmi divně...
Takže jsme se v podstatě shodli, to je dobře... No, s tím Meganem bych to tak růžově neviděl 😉 Jediný co se mi od něj líbí je 3dv coupé, které jsem málem už pořídil, ale nakonec z toho padlo.
Mě se líbila více 2. generace Megana, teď mi ta 3. přijde tak něco jako golf - nenadchne, neurazí.
Mě se líbila více 2. generace Megana, teď mi ta 3. přijde tak něco jako golf - nenadchne, neurazí.
Ale já přece nikde nepíšu, že bych si současného Megana koupil, píšu jen o tom, že kombík vypadá líp, než 5dv. hb, ale to neznamená, že je to hned nejhezčí kompaktní kombi.
Megane II hb byl exteriérem rozhodně povedenější, než ten současný, ale co má ten současný společného s Golfem. Golf je evropská designová konzervativní klasika, kdežto Megan III hb je jen trochu podivná trendová "bublina", respektivě designově jedna z mnoha současných kompaktních "nakynutých" bublin...
Megane II hb byl exteriérem rozhodně povedenější, než ten současný, ale co má ten současný společného s Golfem. Golf je evropská designová konzervativní klasika, kdežto Megan III hb je jen trochu podivná trendová "bublina", respektivě designově jedna z mnoha současných kompaktních "nakynutých" bublin...
To já vím, že to nepíšeš... Ani já nikde nenapsal, že by sis ho (ne)měl pořizovat 😉 A s tou "bublinou" s tebou souhlasím, i já ho tak vnímám. Ale stále mi to přijde také konzervativní oproti 2. generaci, tohle jsem měl na mysli.
K Meganu III mě napadá hned několik přívlastků, ale slovo konzervativní mezi nimi opravdu není.
Jistě, proti zádi Meganu II hb bude asi každý další Megan relativně konzervativnější... 😉
Jistě, proti zádi Meganu II hb bude asi každý další Megan relativně konzervativnější... 😉
VW a jeho koncernové "křoví" vyníká především tím, že má vyvážený mix vlastností...to znamená není v ničem nejlepší ani nejhorší...jinými slovy jsou auta od VW(rozuměj vw, škoda, seat) auta pro hlavní proud lidí...ničím neurazí ani neohromí...neutrální design a image...který se přesně hodí do šedi každodenního života...široká možnost konfigurace, vysoká zbytková hodnota a široká servisní a dealerská síť...to vše jim hraje do karet...spolu s chytře vymyšleným marketingem a propagací z něj činí jasnou evropskou prodejní jedničku...ale tvrdit že jsou nejlepší...?? krapet přehnané... 😉 jsou dobří, nejprodávanější(v EU) ale ne nejlepší...když si to rozkouskuješ...tak v každé kategorii najdeš stejně dobré ne-li lepší auto než má v portfoliu VW...(nepočítám golf-classe tam je skutečně golf no.1)...
stejně tak(kdybych měl být hnidopichem) si můžeme vzít na paškál auto jako obecný pojem a rozkouskovat jeho schopnosti...i tady vidíme, že VW nemá žádnou vlastnost ve které by vyloženě vynikal...podvozky, motory, řizení, design interiéru(dobrá design nechám stranou tam má každý právo na názor), spolehlivost, jízdní komfort, ostré verze produkčních aut, poměr cena/výkon...a podobně...nechci po tobě abys po mě souhlasil, jen ukazuju jak to vidím já...
stejně tak(kdybych měl být hnidopichem) si můžeme vzít na paškál auto jako obecný pojem a rozkouskovat jeho schopnosti...i tady vidíme, že VW nemá žádnou vlastnost ve které by vyloženě vynikal...podvozky, motory, řizení, design interiéru(dobrá design nechám stranou tam má každý právo na názor), spolehlivost, jízdní komfort, ostré verze produkčních aut, poměr cena/výkon...a podobně...nechci po tobě abys po mě souhlasil, jen ukazuju jak to vidím já...
Mám to kousek, tak jsem to byl očíhnout a klobouk dolů. Vypadá to fakt povedeně. Navíc mají na prodejně Golf Cabrio - bílej krasavec! Kucí z NHCARu asi zainvestovali a na jednom místě tam mají nový koncept prodejen VW, Škoda(ještě rozestavěné) a Kia... :yes: Takhle to má vypadat, důstojný stánek, žádná garáž z vlnitýho plechu.
Novým štýlom stvorili dokonalý autoportrét vlastného charakteru. :yes😒br />
Biela = svetlo. To sa dnes nosí. :yes:
V jednoduchosti je krása. Platilo a platí. :yes😒br /> Kupodivu nepôsobí to ani chladne, ani gýčovito. :yes😒br />
Skrátka nedá sa nepochváliť. Volkswagenu sa zas niečo podarilo.
V jednoduchosti je krása. Platilo a platí. :yes😒br /> Kupodivu nepôsobí to ani chladne, ani gýčovito. :yes😒br />
Skrátka nedá sa nepochváliť. Volkswagenu sa zas niečo podarilo.
😉 >😁 :yes:
Přesně jako volswagen. Někde se na tyhle blbosti prostě prachy vzít musí. Volswagen neprodává o moc více než jiné koncerny a stejně má na takovéto kraviny finance. Ono když vám přijede prodat vysavač,filtr na vodu,pojištění člověk v mercedesu a drahém saku tak je scela jasné kde ty peníze bere. Nebo před hernou ,které vlastní známý stával caddilac a podobné a stejně ty lidi jdou dovnitř za tím účelem že vyhrajou ... lidi jsou blbci ,díky kterým takové firmy ještě existují i když jim tyhle věci kolem nedojdou.
Tak Vw pochopil, ze oblbnout lidi vším okolo je daleko lacinejsi,jak dělat kvalitní a trvanlvy produkt, který se prodává sam... Po vzoru Apple.
Očekávám, ze kvalita a inovace už nepůjde takovým tempem, naopak se dočkáme posunu Vw do pozice stylovky.
Očekávám, ze kvalita a inovace už nepůjde takovým tempem, naopak se dočkáme posunu Vw do pozice stylovky.
P.S. A komu se to nelíbí, ať si pr... políbí a skočí si ke konkurenci... 😉
Na jaře se chystám do Prahy a zároveň tam okouknu nový Porsche stánek, který tam vznikl, který dost lidí chválí, tak uvidíme 😄
Jen se tážu, jak ta krásně bílá bude vypadat za rok až dva, když bude prodejna stát v městské aglomeraci, kde je smog a po dešti se to vše snese na zem. Mě stačí jedno zapršení po smogové situaci v Brně a i před tím čerstvě umyté stříbrné auto je najednou špinavé. Co teprve bílá stavba v centru takové Ostravy nebo Třince? 😐
Cokoli co není pravidelně udržováno časem "zajde", na bílé bude případné zanedbání "jen" víc vidět, takže o důvod víc ti udržovat pečlivěji/pravidelněji, trochu podobně jako třeba bílé auto...
[odkaz]
P.S. Moc nechybělo a mohl jsem podobnou "pobočku" provozovat i u nás. Otázka je, jestli by nedopadla jako ta v Třinci, i když by vypadala podstatně lépe, a to včetně místa na kterém by stála...
Myslim že nemusim do SZ ani psat a jen napišu že 63kw verzy jsem bohužel nejel. Nicmeně podle zkušenosti jinych slabši verze dřive umira což se da ale předpokladat. Navic silnějši verzy ma cenu točit i nad 5 000ot kdežto slabši těsně pod 5 000ot. Samozřejmě podle situace je někdy lepši jit i u te slabši verze přes 5 000ot než stracet čas podřazenim.
Jen pokud se nepletu tak jsi pravě z F-M a to nemam daleko takže neni když tak problem....
Jsem z ČT, vlastně na půli cesty mezi ČT a Havrem, takže asi ještě blíže než F-M. Někdy se můžeme domluvit 😉
Servisoval bych stejně v Brně, tady v ČT jsem jen o weekendech a do budoucna budu ještě méně.
Obava s parkovanim Golfa je zřejmě na mistě a byla to jedna z věci kterou jsem pořad probiral. Nešlo ani tak o auto jako o jeho vybavu. Snad do posledni chvile jsem se rozhodoval zda Dynaudio zabalit do RCD 310 nebo 510. Nakonec jsem si řekl že se kvuli nějakym šmejdum nebudu omezovat. Golfa budu mit zanedlouho 2 roky a zatim mam klid a to naš kraj jak určitě viš patři mezi ty ktery je kriminalniky doslova posety.
Dynaudio bych asi nepřiplácel, jen mě mrzí, že je tak velký příplatek za USB vstup, jinde je v ceně. RCD510 je pěkné, ale asi bych se taky obešel, už RCD310 nevypadá na tuto třídu vůbec zle. Je ale pravda, že RCD510 má vstup na SD, což supluje USB...
Raději to odklepej, nikdy nevíš. 😉 Já taky v Brně parkuju v černé čtvrti a zatím relativně klid, tedy žádné odcizení, jen jeden škrábanec, ale kdo by kradl moje auto, že jo... >😁
Jo připlatek za USB je opravdu šileny a pravě 510 tohle řeši a navic za něj neni tak přehnany připlatek. U 310 byl problem v modrem podsviceni ale to už je vyřešeno tušim od MR 2012 kdy je podsviceni sjednoceno a je tedy černobile. Jinak ja si na poslech hudby docela potrpim a Dynaudio bylo pro mě jasna věc ale neměl jsem možnost nikde poslechnout takže jsem šel do neznama. Ale teď mužu s klidem řict že se připlatek oplatil a rozdil je opravdu velmi znatelny ikdyž auto neni samozřejmě poslechove studio.
Jo, ta 63 kW verze už měla černo bílé podsvícení, takže ladila se zbytkem, v modré by to opravdu stálo za zvážení. Já zase tak vysazený na hudbu v autě nejsem, jen by to nemělo chrastit a dobře ladit stanice. 😄
Já mám v Laguně z r. 2001 integrovanou anténu taky, kde to netuším, ale chytá stanice opravdu dobře, toho bych se neobával a má to spíše výhody, co nejde odšroubovat, to se neukrade.
Zvukově si třeba u Laguny stěžovat nemůžu, na ty roky hraje velmi dobře, to o dvě třídy menší 207 kulhá, hlavně při vyšší hlasitosti jde cítit horší odtlumení i uložení, inu ty třídy jde poznat.
Připlácel sis za multifunkční volant?
Jj, to vím velmi dobře. A jak se dá někdy koupit dobře, to jsem uplatnil i u té dvě stě sedmy. 😄
Jak to maj ti Frantíci zvládnout, když i jejich sympatizanti usilovně hledají G - bod. >😁
Kolem bylo myslím více autosalonů, nejen Škoda...