Ekonomika
kyklop
0
asi tak >😒] :yes:
Přejít do diskuze
Neni nad sofistikovane rejpnuti. Ale zas musime uznat, ze Sergio asi vycitil kdy a co nakoupit.
kašli na něj, kamaráde.... 😉
BTW, prodávám ojetý Stilo v naftě, nechceš? Pozink, dýzl, malá spotřeba.... jako stylovka, jestli mi jako rozumíš.... 😉
BTW, prodávám ojetý Stilo v naftě, nechceš? Pozink, dýzl, malá spotřeba.... jako stylovka, jestli mi jako rozumíš.... 😉
Což o to.. pamatuju si na oslavné ódy nad Swiftem... Svého času...
No teď už to pomalu ustalo a už jen čekám na dobu, kdy budeme osočeni z veselé koncerzace - spagetti - hamburger - saké >😒]
No teď už to pomalu ustalo a už jen čekám na dobu, kdy budeme osočeni z veselé koncerzace - spagetti - hamburger - saké >😒]
Tak pokud se budeme bavit jízdně, tak si myslím, co myslím, sem přesvědčen, že na to by furt stačila stará dobá 159... tak nějak se bojím, že se mnichovští stále na 159 jízdně nedotáhli..., ten náskok toho auta, zejéna po odlehčení je enormní...
Bohužel 159 už za tu dobu jednoznačně na nejlepší zaostala v interiéru... 😢
Bohužel 159 už za tu dobu jednoznačně na nejlepší zaostala v interiéru... 😢
No a? Vy milovníci eintopfu a bílých klobás si taky občas nadšeně notujete nad něčím z velkoněmecké říše a my se zase bavíme, tak v čem je problém?
500 pro USA/CAN se vyrábí jen v Toluce, na lice kde se dřív dělali PTčka.
Ve stejný Fabrice plichtí i Freemontáka a Journey.
BTW včera sem viděl jet Freemont, smaozřejmě diesel. Krásnej zvuk to mělo, jen co je pravda. Ale aspon člověk hned pozná co je pod kapotou >😒]
Ve stejný Fabrice plichtí i Freemontáka a Journey.
BTW včera sem viděl jet Freemont, smaozřejmě diesel. Krásnej zvuk to mělo, jen co je pravda. Ale aspon člověk hned pozná co je pod kapotou >😒]
Ani ne, 200ka se prodává dobře.....Letos bych s náhradou nepočítal a nejspíš ani příští rok.
hele von ten Barik neni špatnej kluk.... 😉 Jasně, jednou dvakrát za rok se v diskusi upíše a nemá pravdu, ale jinak toho ví hodně a diskutuje objektivně a realisticky :yes: 😉
.... tak taky bych raději plkal na téma že nový sedan od Alfy porazil ve srovnávacím testu BMW 3er, ale buďme realisti.... 😉
Prostě doba je zlá a Fiat potřebuje peníze.... A když to nejde v Evropě, tak aspoň že to jde jinde.... Tak snad to opravdu "vydrží" a jednou zas bude veseleji i na evropském trhu....
Prostě doba je zlá a Fiat potřebuje peníze.... A když to nejde v Evropě, tak aspoň že to jde jinde.... Tak snad to opravdu "vydrží" a jednou zas bude veseleji i na evropském trhu....
podle mě F500 se dělá v Mexiku od jeho uvedení v USA.... to auto se myslím nikdy netahalo z Polska....
že si tu "bazalka" klub bude jednou notovat s "hemi voe" klubem. Dojemný příklad přesoceánského přátelství. Tak jen ať vám to vydrží, hoši. 😄 😉
Ano, v Americe se prostě velkých sedanů vždycky prodávalo a prodává hodně, v jižní Evropě naopak málo resp. čím dál tím méně.
No vidíš, a přes ten pokles starších modelů to stačilo na takhle dobrý výsledek.
Ostatně náhrada Chrysleru 200 novou generací už zřejmě není daleko - a že je to docela potřeba.
Ostatně náhrada Chrysleru 200 novou generací už zřejmě není daleko - a že je to docela potřeba.
Uz nabehla vyroba 500 v Mexiku? Skoda, ze vetsine lidi v USA IMHO pokud neco asociuje s Fiatem, je to problematicka kvalita. O puvodni 500 pak neslyseli ani lide, co se o auta trochu zajimaji... Kazdopadne je dobrou zpravou, ze se dari Chrysleru. Na to by se mel Fiat soustredit. Do alfiho dobrodruzstvi bych se radsi nepoustel, nebo jen jeden dva modely v siti Chrysleru...
No hlavně těchle dvou modelů za měsíc prodalo tolik, co Thesisu za povoloviny jeho produkce.
Jinými slovy Thesisu prodala Lancie za celou dobu výroby tolik, co Chrysler prodá za 2 měsíce. Vkus zákazníka je tak vcelku jasný >😁
Jinými slovy Thesisu prodala Lancie za celou dobu výroby tolik, co Chrysler prodá za 2 měsíce. Vkus zákazníka je tak vcelku jasný >😁
No jenže probíhaj naopak doprodeje Nitra, Caliberu, Dakoty jejihž prodeje každý měsíc klesaj, Viper už byl tenhle měsíc na nule, tak ty se možná už doprodaly a Durangu se tenhle měsíc taky zrovna nevedlo....
Takže ten Dart akorát vyrovná výpadky těhle 4 modelů + zaškobrntutí některého z dalších modelů v jednotlivých měsících...
Dodge vlastně vyrábí už aktuálně jen 6 modelů a RAM 2 a to jeden hraje pouze roli statisty. Takže s Dartem to bude 7 modelů pro Dodge.
Ještě by to chtělo tak dva nový modely pro Chrysler.
Jeep šlape Ok, tam je to v pohodě.
Takže ten Dart akorát vyrovná výpadky těhle 4 modelů + zaškobrntutí některého z dalších modelů v jednotlivých měsících...
Dodge vlastně vyrábí už aktuálně jen 6 modelů a RAM 2 a to jeden hraje pouze roli statisty. Takže s Dartem to bude 7 modelů pro Dodge.
Ještě by to chtělo tak dva nový modely pro Chrysler.
Jeep šlape Ok, tam je to v pohodě.
Paráda :yes:
A to v lednu ještě nebyl v prodeji nový Dodge Dart - podle webu Dodge má přijít ve druhém kvartálu. A ten by s těmi čísly mohl taky pořádně pohnout 😉
A to v lednu ještě nebyl v prodeji nový Dodge Dart - podle webu Dodge má přijít ve druhém kvartálu. A ten by s těmi čísly mohl taky pořádně pohnout 😉
vida, 3200ks, to je krásné číslo :yes:
Pikantní je, že za únor se v USA prodalo víc F500 než doma v Itálii.... :😉
Samozřejmě, není to je nějakým "zázračným" úspěchem v USA, ale taky propadem italského trhu, který šel v únoru meziročně dolů o 20%.... 8-s
Buď jak buď, čísla z USA jsou parádní :yes:
Pikantní je, že za únor se v USA prodalo víc F500 než doma v Itálii.... :😉
Samozřejmě, není to je nějakým "zázračným" úspěchem v USA, ale taky propadem italského trhu, který šel v únoru meziročně dolů o 20%.... 8-s
Buď jak buď, čísla z USA jsou parádní :yes: