Přesně, ale já například nevidím nic dobrého na až moc "vyšperkovaných" verzích některých aut. Často jsou úpravy nepovedené a modelu spíš uškodí, navíc to rychleji stárne a je moc nápadné. Tenhle přístup VW je mi o hodně sympatičtější.
Jj a ani jeho majitelé (mám na mysli originální nevytuzené verze) zpravidla nemají potřebu dokazovat si něco, nápadným/výstřednějším vzhledem svého hh, právě naopak, "efekt" vlka v rouše beránčím s bonusem relativní uživatelské přívětivosti/praktičnosti/schopnosti být i autem na každý den, to je základ už původní nečekaně úspěšné filosofie Golfu GTI. ;-)
Jasně, tradiční prvek zejména I. (ale i u II.) generace Golfu GTI a klasický "retroprvek" jeho V. a VI. generace. Dyť to by mohlo být téma na samostatný článek, o čem by se dalo psát podobně třeba u H/K netuším... ;-)
Jaká tragedie?! To je ten styl, ta tradice, na kterou navazuje a kterou můžou všichni kolem závidět, proto je taky GTI x let etalon této třídy. A právě takové detaily, jako červená linka nebo kárované sedačky tvoří legendu. A už vůbec nechápu redakci, proč se jí zdá GTI cabrio nenápadné? Jak by se mělo GTI odlišovat více? Tuzingovými radlicemi a žehlícími prkny vzadu? Právě ty detaily, o nichž hovořím výše to vy víc než vynahrazují a podle nich znalec pozná, s kým má čest. GTI není auto, jež by mělo někomu něco dokazovat.
Zvenku docela ujde, takový jednoduchý ale líbivý.Akorát ráfky se mi nelíbí. Ale ten interiér hodně obyč. na sportovní model a naprostá tragédie ty karovaná sedadla 8-s