Trochu mi to ujelo. Audi má dvoje R a já je spojil dohromady. Jednak je to značení pro jejich závodní vozy (třeba R16 je R8 GT3), a pak je to modelová řada. Jde o interní označení u všech modelů, jen R8 (teď myslím prototyp pro Le Mans, ne silniční), R10, R15 a R18 (a možná i další) nemají jiné jméno, protože jde o samostatné modely, nikoli o přestavbu. Zato R16 a R17 jsou přestavby.
Nicméně původní sentiment zůstává. Je víc "R" a jezdí i v jiných soutěžích. Jen ta poslední věta neplatí - jablka a hrušky.
Těch R je víc a nejsou jen pro Le Mans. Třeba R17 je A5 pro DTM. Zkrátka je to ta nejsportovnější řada značky a R8 je aktuálně jediný silniční zástupce.
Tak u tohoto příspěvku veřejně přísahám, že to je naposledy, co na tebe reaguju... Toto je čistá tragedie. Tam nahoře máš, toppere, auto, co z 265kW vymáčkne 0-100 za 4,1s, auto, který ti při zrychlení vmáčkne oční bulvy do toho prostoru, kde maj normálně lidi mozek, auto, při jehož proklatě nasupenym hromobití pětiválce zažije poluci i eunuch...
Změň si nick na "tuppec1982"!
Čím větší houno o tom víš, tím zasvěceněji o tom píšeš, podobně jako pod Golfem GTI Cabrio.
Už pět let před první RS4, byla RS2 (Audi R4/R6 leda tak ve tvé pomatené hlavě s extrémně šikmými a řídkými mozkovými závity). Nepočítám li veterán Audi typ R (1928-1932), případně "filmové robotické" Audi RSQ, nebo monoposty R..TDI pro LeMans, tak zatím jediné sériové Audi R, byla až R8ička v roce 2006, tedy celých 12 let po RS2, takže se buď prober, nebo piš jen o svých "supervýkonných" korejských image modlách... >:-[]
P.S. Nebýt Němců a dalších, tak Korejci v autech neví kam dál, protože by najednou neměli koho kopírovat a ke komu vzhlížet... :*)
Až ho budeš mít tak nám ho vyfoť ty tlučhubo >:D Ale v jednom máš pravdu, pokud by si ho hypoteticky měl, tak se z toho fakt všichni poserou, protože to auto je úžasná střela, kterou by ti každej záviděl.
Přesně Japonci turba vůbec nepoužívali. Třeba Mici 3000 GT nemělo ani jedno a všechny EVO nebo Subaru jsou asi atmosféry >:D A navíc kde by je Japonci vůbec turba brali když je ani nevyrábí, že? Třeba takový IHI. Čoveče snad radši už mlč. Jinak ta Audina je podle mě super pecka auto. Kdybych ho měl bylo by mi úplně šuma fuk jak se jmenuje. Na jméno to auto totiž nejezdí. To může řešit jen nějakej internetovej tlučhuba. Normálnímu člověku je to úplně jedno.
Zrychlenim pod ctyri vteriny si nejsem jist, to je v dimenzi aut typu Ferrari FF a 911 Turbo...
Jeste me napada, jak muze vytvaret auto se zrychlenim na stovku za ctyri vteriny vetsi pretizeni nez treba Aventador nebo 599 GTO. Leda bys do toho pocital kopanec od turba, pak je to mozny. :-)
Nevidím na názvu nic směšného, ani na autě, je tam jen TT RS. Němci nestaví parodie vozů, to si pleteš s korejskejma značkama. Myslím, že dodatek "plus" má svůj význam ;-)
Taky nechapu...nevim, co topper1982 papa za prasky, ale asi by s tim mel prestat...ale treba nas prekvapi a ja porad cekam ze ano, a ze nam tu uvede ty Audi R4 a R6.
Jen doplním (pro Toppera), že když už musíš plevelit diskuze nicneříkajícíma nesmyslama, tak si to plevel v jednom vlákně a netvoř na to, aby jsi řekl desetkrát úplně to samé "nic" deset vláken. A to se pokus držet i pod diskuzema o korejcích, kde jak všichni víme, máš krev odlitou do jiné části těla a věřím že i jednu ruku pod stolem, tak se ti hůř manipujule na webu. Nikoho nezajímá patnáct stejných příspěvků, kde žádný nemá žádnou přidanou hodnotu od toho tvého první (ten většinou nemá hodnotu taky žádnou).
PS: Toppere, nemusíš být nutně pod každým článkem první. Radši napíšeš jakoukoliv volovinu, jen aby jsi byl první.
Ten motůrek mě fascinuje,vůbec bych se nezlobil kdyby ho koncern dával do vrcholné verze budoucího Golfu VII.Ale toho se asi nedočkáme.S dvouspojkou a haldexem to musí být pecka :yes:
Nezasírej,pod každým článkem o koncernovým autě,diskuzi těma svejma splínama.Stejně ty tvoje breky nikoho nezajímají a děláš tady ze sebe akorát idiota..
Topper ještě jsi zapoměl na TT-S ty odborníku. Další ukázka zarytého odpůrce německých aut. Nevidím na těch názvech nic tak složitého. A na název to přece nejezdí. Já osobně bych si, kdybych měl na výběr, koupil "standard" RS a hotovo..
To auto je nehorázný kladivo, s S-tronicem dokonce jezdí i pod 4 vteřiny a pro zajímavost ma hned po Bugatti Veyron největší přetížení při zrychlení(tuším nějakých 1,1G)
poruchove turba nikomu nechybaju ;-) snad len tebe :yes:
japonci tiez moc turba nemaju a co ma byt? :yes:
kia nerozprava to len taki experti ako ty kecaju, kia maka a jej vysledky su vidiet na celom svete co sa o niektorych europskych znackach mimo europy neda povedat ;-)
a neboj to turbo pride dockas sa :yes: este budes plakat za klasickymi atmosferami
Tvoje problémy na moju hlavu...
Keď to má 265 kW a na stovku zrýchli za 4,1s (!), môže sa edícia volať aj Rýchly zajko edition.
Kia zatiaľ stále len rozpráva o turbomotore 1,6, ktorý nechodí a nechodí... >:-[]
za par rokov budeme mat audi TT RS plus GT ultra edition 500 hybrid blue
to bude sleha potom >:D
:yes:
takze nazov TT RS plus je este trapny, casom sa viacej nasmejeme u nemcov
uz teraz sa tesim na novu RS 4 plus hybrid blue emotion vo verzii ultra light edition vo farbe gordon blue s novym tdi blue motion eco dieslom, to bude frajerina vsetkych vytrem potom ked si taketo auto kupim to budu korejci cucat rejzaci na ten nazov sa do.seru
mame TT
mame TT RS
mame TT RS plus
este by to chcelo TT RS plus minus >:D
cista parodia ti nemci :yes:
zhovadia vsetko
pamatam si casy nie je tak davno tomu co bola len audina R4 a R6 potom nemcom uz oznacenie R akosi nestacilo tak prisla RS4 a RS6, ocakavam ze v dalsej generacii nam pribude po terajsej RS4 a RS6 nova RS4 plus a RS6 plus, ved nech je sranda - cim dlshi a stupidnejsi a nezrozumitelnejsi nazov tym je to auto predsa viac cool, mnohi na to letia dnes je to v mode