Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výroční zpráva Škoda Auto: Zdárně udržujeme kurs růstu

Obrat značky poprvé překročil hranici deseti miliard euro, provozní výsledek vzrostl o 66,1 % na 743 milionů euro
Zpět na článek
21. 3. 2012 10:18
21. 3. 2012 12:40
21. 3. 2012 14:10
21. 3. 2012 14:34
21. 3. 2012 15:01
21. 3. 2012 15:10
21. 3. 2012 15:23
21. 3. 2012 15:56
21. 3. 2012 16:08
21. 3. 2012 18:16
21. 3. 2012 18:11
21. 3. 2012 20:44
22. 3. 2012 08:00
21. 3. 2012 18:47
21. 3. 2012 10:18
Gratulace...
...pro Škodu! :yes: Jen tak dál!
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2012 12:40
Volne prelozeno
v cim vetsich ekonomickych potizich se budou rozvinute ekonomiky potacet, tim lepe se bude prodavat low cost. ;-)
Rozbalit vlákno
4
21. 3. 2012 12:59
Re: Volne prelozeno
To jsis to vyložil špatně! Kdyby to bylo jak píšeš,museli by teď vzkvétat Renault,Fiat,Peugeot,Citroen a Škoda prpouštět a zavírat továrny. A ve skutečnosti je to přesně naopak...
21. 3. 2012 13:08
Re: Volne prelozeno
Chapu Skoda je vlastne premie a proto se tak skvele drzi na trhu ktery celkove klesa coz je zpusobeno zajiste celosvetovym ekonomickym rustem. ;-)
21. 3. 2012 15:08
Re: Volne prelozeno
Zase špatně! Právě že vůbec nic nechápeš >:D
21. 3. 2012 15:26
Re: Volne prelozeno
Tak tak nic nechapu. Dokonce nechapu ze VW neurcilo Skodu jako konkurenci pro Audi, ale uplne nekam jinam. A kdybych se chtel ptat proc u znacky s vice nez stoletou tradici, dostanu velmi jednoduchou odpoved, dostat Audi tam kam je stalo dost penez, zato Skoda ma v zapadni evrope povest jakeho si solidniho lec levneho vozu. Tudiz proto.
21. 3. 2012 14:10
bude hůř
S přihlédnutím ke znovu otevřeným spekulacím o možném uzavření závodu Opelu se jedno ukazuje zcela jasně: celá branže především v Evropě trpí kvůli nadbytečným kapacitám. Od roku 2007 se zdejší trh zmenšil o 14 procent a negativní vývoj lze čekat i letos. Z velkovýrobců na starém kontinentu ziskově montují jen VW a Hyundai.

*/nemecky-tisk-proc-jsou-vw-bmw-a-daim…
Rozbalit vlákno
12
21. 3. 2012 14:34
Re: bude hůř
Tak nejak. Proto taky v tomto clanku: Inspirací pro novou Škodu Rapid byla Octavia první generace, zde na auto.cz je jasne popsana dalsi strategie kam by se nakonec mela skoda ubirat. K low costu ktery se bude prodavat cim dal tim lip.
Avatar - kari.laz
21. 3. 2012 14:48
Re: bude hůř
Normální člověk si nejdřív článek přečte, než začne vypouštět rádoby moudra. Jediná inspirace první octavií je, že to bude podobně velké, ale jinak to s ní nebude mít nic společného.
21. 3. 2012 15:01
Re: bude hůř
Ano ta jeste nebyla low cost, tohle auto uz ano. Normalni clovek si tento clanek precetl i to co v nem neni a da se odtusit.Vidime kam jde vyvoj svetovych trhu, vidime jak se chovaji ostatni znacky Renault ~ Dacia, Nissan nove Datsun, Opel vzkrisi Wartburga a u VW bude low cost Skoda. V cem je problem?
21. 3. 2012 15:10
Re: bude hůř
Vidím,že někteří si dají dvě a dvě dohromady, vyjde jim pět a cítí se jako nejchytřejší tvorové na světě! >:D
Avatar - kari.laz
21. 3. 2012 15:15
Re: bude hůř
Já nikde problém nevidím, jenom ty máš nějaké bujné představy.

Tohle je slušná perla:
" Normalni clovek si tento clanek precetl i to co v nem neni"

To mi připomíná jitrnici, kterou svět neviděl.
21. 3. 2012 15:23
Re: bude hůř
Prima Skoda fans se schazeji, a kdy uz napisete neco k tomu clanku? O mych bujnych predstavach si za par let povime. ;-)
Avatar - kari.laz
21. 3. 2012 15:44
Re: bude hůř
Zatím tu žádný škoda fans nevidím, zato tu brázdí jeden škoda killer. Já jsem své napsal a tedy to, že společného s první octavií má připravovaný vůz jen rozměry. Tím jsem se snažil vyvrátit tvůj blud. Pokud by jsi ten blud nenapsal, tak by jsem se této diskuze nejspíše vůbec nezúčastnil.
21. 3. 2012 15:56
Re: bude hůř
Tak jeste jednou. Cim byla novodoba Octavie? Nemzslim v CR kde ji staveli na uroven stredni tridy a jako konkurenta Passatu. Mzslim v zapadni evrope. Solidnim a levnym vozem ktery prerustal svou tridu, ovsem pouze velikosti zavazadelniku. Cim ma byti Rapid tedy "Rapid" jelikoz jmeno neni definitivni? Solidnim vozem za male penize, ja tedy paralelu s Octavii vidim. Nemohu za to ze ty ne.
Avatar - kari.laz
21. 3. 2012 16:01
Re: bude hůř
Rapid má být hlavně postaven mezi Octavii a Fabii, takže těžko bude stejně velký jako Octavia, nebo stejně malý jako Fabia.
21. 3. 2012 16:08
Re: bude hůř
Tady nejde o velikost, Octavie se velikostne posune o tridu vys a bude ve stredni, pisu o tom co tohle auto ma predstavovat, bude to vlastne takovy Golf u Skody, navrat ke korenum, kdyz mrknes na ty rendery tak najdes mnoho spolecnych rysu s prvni novodobou Octavii a vlastne s prvni Skodovkou celkove vytvorenou pod kridly VW. Tak jako vsechny Golfy se odkazuji na predchozi generace az ke Golfu I stejne tak to zrejme bude u tehle tridy ve Skode. Je proste zadelano na novou legendu.
Avatar - Choochoo
21. 3. 2012 18:04
Re: bude hůř
Kdyz jsem videl Seata, je jasne kam Skoda s Rapidem smeruje a s tim low costem musim souhlasit. To dokazuje i Cigo. Rapid bude laciny auto, ktery preroste tridu Fabie diky zavazadelniku ;-) cast podvozku z Fabie a urcite spousta dalsich univwerzalnich dilu pro lacinou skladacku ;-) Osobne si myslim, ze Rapid vezme spoustu zakazniku Octavii.
21. 3. 2012 18:16
Re: bude hůř
Motto v tvem profilu me sestrelilo. >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Choochoo
21. 3. 2012 18:11
Odmeny
Co takhle prihodit zamestnancum nejaky extra odmeny za hospodarsky vysledek, podobne jako vw v nemecku, kdyz jim to tak slape. Nebo ze by pres odmeny managementu na delnickou tridu nezbylo? To je akorat porad slyset handrkovani o nejaky procento u rustu platu >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Astene
21. 3. 2012 20:44
Re: Odmeny
Extra odměny za hospodářský výsledek se už nějakou dobu ve Škodovce dávají. Bohužel jejich úroveň je oproti VW o dost nižší.
Avatar - Choochoo
22. 3. 2012 08:00
Re: Odmeny
Myslim tu uroven, nedavno se zrovna psala jak za rekordy u vw dostanou zamestnanci spoustu penez ;-)
21. 3. 2012 18:36
Z každého kopce
se dá jít už jen dolů ;-)
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2012 18:47
Fabia....
...má problémy a linka bude vypnuta o něco dříve než je termín celoškodovské CZD...
Rozbalit vlákno
0