Novinky
ix35 sa od juna minulého roka vyrába v českých Nošoviciach a nie v Žiline.
je situacia taka,že ešte sa moc nehovori o nejakom lamani rekordou,,,akurat sa zavadza novy ceed do vyroby čo bude nejaky čas trvat kvoly rozdielnej konštrukcii,nastaveniu vyrobneho procesu atd...momentalne Kia vyraba Vengu ,Sportage ,Proceed ,Ceed wagon a ceed 2
😉 Nošovice mají nejmodernější haly na výrobu kysaného zelí-Žilina soupeří ve výrobě vajec v EU >😁 >😁 >😁 Hujda vozíky jsou vyráběny v Kazachstánu a Turkmenistánu.Po za***ní EU a podlízavé ceně 99 990,- po skončení pobídek vypadly z trhu >😒] >😒] >😒] >😒]
vyroba 208micky v trnave uz bezi naplno a tam sa tiez rata s narastom
VW tiez pojde hore lebo rozsiril vyrobu o citigo a up :yes:
Co třeba nějaký výzkum, věda a něco hi-tech. A ne jen *lbá montovna? To už né?
Chcem tym povedat asi tolko, ze orientacia trhu na lacnu malo kvalifikovanu pracovnu silu nie je problem len SK, ale prakticky vsetkych post-socialistickych krajin. Ono otazka neznie "chcete robit vyvoj, alebo montovat?" ale skor "beriete montaz, alebo radsej nezamestnanost?". Tak si vyber...
Vyvoj v automobilce je hezky, ale kdo ho ma nejaky extra z tehle lacinych aut. Skoda ktera pouziva spoustu univwerzalnich dilu, motory atd. to zrovna take nevytrhne. Ten vyvoj u Skodovky se tyka tak mozna kastle, dvere a narazniky a to zrovna tisice lidi neuzivi 😉 Je treba se podivat take na to, ze dodavatelske firmy do Kie musi mit vlastni vyvoj, aby dodali zbozi v pozadovane kvalite. To uz bude mnohem zasadnejsi cislo. Je treba maknout a casem se to muze muze zmenit a ne jen blbe frfnat. Muzem byt radi, ze se tu chytli korejci, kteri nevypadaj, ze by to tu chteli zavirat 😉
Ano tento segment vývoje/výroby u továren H/K na našem a slovenském území není, je to však jen díky značné automatizaci/robotizaci výroby o které se škodovce stále jen zdá. Oni to prostě vůbec nepotřebují, jim stačí vývoj SW a ten si, ano, dělají doma.
Ty dvě fabriky(Nošovice a Žilina) jsou vážně světová špička, věř mi.
Jinak několikrát jsem to tady již psal, přístup k asiatům(indům, číňanům), jak ho předvádíš ty a tobě podobní je(slušně řečeno) velmi nezodpovědný. Nostalgické žvásty o tom, jak je Evropa důležitá a jak se bez ní nikdo neobejde .... . Celkové prodeje v Evropě stále klesají, dnes cca 1/5 světových prodejů, ještě nedávno to byla čtvrtina. Myslím, i my ještě zažijeme dobu, kdy většina evropských automobilek bude buď zavřená a nebo se stanou součástí korejských, japonských, indických a čínských globálních koncernů.
A je to bohužel i díky tomu přístupu co k nim máme. My a nikdo víc!!! Četl si dnešní noviny? Tata(Jaguár, Land Rover mimo jiné) se spojila s Chery - už to začíná a ty, my jen "čumíš". 😲
Pěkný den a začni/začněme se snažit místo těch zbytečnýcha planých řečí.
U nás vývoj na slovensku montovna.
Proto přeci dělají.
Navíc pokud proti sobě postavím žilinu s nošovicemi(-+7000) a MB(28000), je to cca trojnásobný počet zaměstnanců a to jsem nechal čtvrtinu v boleslavi ve "výzkumu", aby jsi byl spokojen.
Tak nevím, která z nich je pokrokovější/produktivnější/vyspělejší.A to je o čem mluvím.
Zkrátka nepodceňuj/nepomlouvej toho, kdo tě za pár let bude živit(třeba).
Já jen komu čest, tomu čest - Škodovce to patří taky, jen ubožák neumí být soudný a usmívá se/plive jen na jednu stranu.
Jen drobnost, už jsem to tu též jednou uváděl, v.u. názory mám i přesto, že jezdím firemní A6 3,0 TDI quattro.
Spolužák dělal diplomku na blízké téma. Závěr v jedné větě: "Zatímco v 60. letech bylo největším světovým "nákupčím" patentů Japonsko, již v 80. letech se právě Japonsko stalo největším vývozcem patentů a know-how." (Vzpomeňme na Jawu, když se ptáš na autoprůmysl.)
Koukám, že na centrále začínáte být trošku podráždění...
Na centrále zatím nedělám, ale třeba jednou ...? 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
*/skoda-auto-si-postavi-nove-vyvojove-… />[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale jaký je rozdíl mezi vývojem a montovnou? Smontovat něco dokáže každý. Ale vymyslet něco, chce už fištrón.
No a co se stane, pokud nebudou dobré prodeje? Sníží se výrobní kapacita. A kdo přijde na 99procent o práci? Cvičené opice někde na východě potažmo v bývalé východní Evropě.
Vezmi si SIEMENS kolejová vozdila na Zličíně. Skončil. Proč skončil tady a ne v Německu? Důvodů je několik, začalo to tím, že nebylo co dělat. Tím pádem se rozhodlo, že se bude rušit. A kde se bude rušit když je Siemens něm. firma? Správně, v Praze. Hřebíček do rakve do SKV Zličín byl ten, že se jednalo pouze o montovnu.
A pro toto pána s logem Hodna pod tebou. Věř že práci lidem dávám. Ne v autoprůmyslu. Sice jen 60 ale z toho tak dvacet se podílí na vývoji v oblasti důlní techniky a zbytek lidí je v provozu.