Vypadá přinejmenším zajímavě ale nevím, nějak mě ty "kulatější" tvary Italie nesedí k designu původní 512... Chci říct, že na té Italii to nevypadá tak dobře a moc to neladí jako na tom originálu.. Ale hlavně že se bude líbit panu majiteli, přece jen, bude mít auto které je jedinečné ;-)
Nejhorší na tom všem je, že lidi, kteří si mohou tyhle auta dovolit, si je zaparkují do garáže a až na pár vyjímek s nimi nejezdí. Na tom videu je vidět, že s ním majitel ani ze showroomu neodjel po vlastní ose. :no: Auta jsou od toho, aby jezdily. A to bez ohledu na jejich vzácnost.
souhlas, je to na hlavu, kdo viděl poslední serii Top Gearu, podobný problém tam byl s Ferrari 250 GT California Spyder v cene 168 milionu korun, kdy se James May pomalu bál s autem vyjet a majitel se už při zmínce o tom, že by s ním chtěl James projet podivil s otázkou "nerozumím, jak jet? jako ven?? " >:D
aneb drž se svého kopyta. Mr. slowhand sice umí poskládat noty, ale v poskládání si designu mi přijde jeho schopnost trochu slabší... Zkrátka, 512 byla a tak i zůstane.
Podle mě je P4/5 odkazována hlavně na unikátní 330 P4, možná je v ní ale i odkaz na další modely, nevím jistě. Nejvíc ale připomíná již zmíněnou 330... Teda hlavně karoserií, technika je z Enza.