Na okreskach pri rychlostech nad cca 140 km/h podvozek temer prestal zvladat kontrolu naklonu kolem podelne osy. Prakticky kazda nerovnost nebo vlna zpusobila serii rychlych zakymaceni auta ze strany na stranu. Tohle se delo pri vsech zakladnich nastavenich podvozku, rozdil byl jen v intenzite.
Par dni jsem mel k dispozici 4S. Zaver = zlamani, zejmena naladeni podvozu. GTS jsem neridil jeste, ale po predchozi zkusenosti proste neverim. Neda vam to, co cekate, snad jedine krom pekneho randalu 8mi valce.
A kde máte video z jízdy redaktorů ACZ? Porsche na Ascari půjčovalo jednotky Racelogic Video VBOX, aby si novináři mohli domu odnést záznam svého kola. Tak sem s ním. :-)
Nicméně popis technických fines tohoto modelu jste moc nezvládli. :-( Ale máte plus za popis systému přenosu přirozeného zvuku pohonného ústrojí do interiéru v předchozím článku.