Novinky
No to je fakt, jestli ale je pozdni uvedeni na americky trh skutecne oduvodneno nestihanim vyroby pro evropu tak bych to jako duvod nevidel, to ze se nelibi. Navic pro BMW je trh USA klicovy.
Ja bych za tim videl treba to ze je to auto postavene na modifikovanem podvozku 3er, mozna prijde FL spis kvuli vychytani technickych deckych nemoci a jine svetla/kapota/drobnosti v interieru se stim svezou. Anebo taky proste jen uzral cas a v planu to bylo od zacatku, precijen 3 roky po uvedeni teprve ukazat FL casto znamena ze prvni FL auto si clovek bude moct koupit treba az v 2012, a na tom by uz vubec nic divneho nebylo.
Kazdopadne varime z vody 😄
Ja bych za tim videl treba to ze je to auto postavene na modifikovanem podvozku 3er, mozna prijde FL spis kvuli vychytani technickych deckych nemoci a jine svetla/kapota/drobnosti v interieru se stim svezou. Anebo taky proste jen uzral cas a v planu to bylo od zacatku, precijen 3 roky po uvedeni teprve ukazat FL casto znamena ze prvni FL auto si clovek bude moct koupit treba az v 2012, a na tom by uz vubec nic divneho nebylo.
Kazdopadne varime z vody 😄
No, po srandě není, rozdíl mezi zadokolkovou 1er a čtyřkolkou X1 v ovladatelnosti je, jistě, ovšem 1er je v c-segmentu úplný vrchol. Chápu, papírově to vypadá pro X1 bledě, vyšší váha, těžiště, jenže je to bmw, má perfektní rozložení váhy a tužší odpružení, jinými slovy, pokud postavíš X1 proti focusu, astře (uvádím ty jízdně špičkové, ale přerostlejší HB) zjistíš, že v ovladatelnosti se jim naprosto vyrovná, brzdnou dráhu delší také nemá. Chce to vyzkoušet, sám jsem byl vůči X1 velmi skeptický, ale zjistil jsem, že je to jedno z nejpovedenějších bmw poslední dekády, každopádně suvéčkem bych ho nenazval.
Souhlas až na tu "mrštnou čtyřkolku s jízdními vlastnostmi špičkového HB". Málo platné, X1 je SUV a na špičkové HB dokonce ani průměrné HB jízdně samozřejmě nemá, vysoké těžiště, dva metráky nadváhy a je po srandě. V porovnávacích testech X1 vs 1er je rozdíl v jízdních vlastnostech (čas na dráze, slalom, brzdná dráha, zrychlení se srovnatelnou motorizací) více než velký. Samozřejmě prostor, použitelnost i pro rodinu zase mluví pro X1.
Také je otázka, jak se dané auto líbí. Pokud má velké množství potenciálních zákazníků s designem problém, tak se facelift urychlí.
Uprimne, toho predniho narazniku jsem si ani nevsiml, teda vsiml, ale povedenost zbytku karoserie i interieru nad tim nedostatkem jasne prevazuje. I ten aktualni design X1ky vnimam pozitivneji nez treba X3ku, ktera v predesle generaci mi prisla sice ne pekna, ale mel jsem z ni pocit, ze ji v BMW chteli udelat nepeknou, kdezto u te aktualni se snazili o hezci design, akorat se tak moc nepovedl...
Takze facelift bude jednoznacne lepsi
Takze facelift bude jednoznacne lepsi
by měl odstranit designový problém X1ky, kterým je nepovedený přední nárazník. I z fotek pofoliovaných aut, které lze vidět na netu, je jasné, že radlice je pryč, takže můžu zvednout palec a připomenout, že pokud má někdo zájem o mrštnou čtyřkolku s jízdními vlastnostmi špičkového HB, která se dá používat i jako rodinné auto, pak X1 by měl mít rozhodně ve výběru. Za podobné peníze mě nějak nenapadá alternativa. 😉
3-4 roky je naprosto bezne, cely model se pak meni po 7 letech (taky bezne). BMW je zname tim ze dela jedny z nejlepsich motoru na svete (pokud ne ty vubec nejlepsi) coz dokazuji nadstandartni vykony, zivotnost, spotreba, ocenneni v ruznych soutezich/testech atd a to v kazde tride a kubature => usmev nad trivalcem BMW tak muze mit jen nekdo kdo si neuvedomi ze to dost mozna bude nejlepsi trivalec na svete 😉
Ale jinak tva averze k BMW ve svetle prodeju teto znacky je usmevna 😄
Ale jinak tva averze k BMW ve svetle prodeju teto znacky je usmevna 😄
A uz teda places, kad vytahujes onanistov?
Co sa panovi nezda? Po 3 alebo 3,5 rokoch sa faceliftuje asi u kazdeho, a tak to je uz desatrocia. A tahat kiu do komentarov pod clanok o BMW je celkom velka ubohost, kia je nepochybne dobre auto, ale vo svojej kategorii, toto je trosku ina liga.
Co sa panovi nezda? Po 3 alebo 3,5 rokoch sa faceliftuje asi u kazdeho, a tak to je uz desatrocia. A tahat kiu do komentarov pod clanok o BMW je celkom velka ubohost, kia je nepochybne dobre auto, ale vo svojej kategorii, toto je trosku ina liga.
Toppere, přiznej, že ty chceš bejt na konci roku vyhlášenej diskutérem roku na auto.cz , co? >😁 Tak se ale snaž, ať se tu občas od tebe objeví příspěvek, který má alespoň patu, když už né hlavu...