Srovnávací testy
Přihlásit pro přidání komentáře
CenturionCz
Mám rodinu a do kapsy tak trochu hluboko. Jasnou volbou pro mě tedy byl Eos 3,6 VR6. Na skladě ale (nepochopitelně) žádný nebyl a čekat na objednávku jsem nechtěl. Pak jsem žasel do Mazdy a tam jsem se opět dostal do problémů. Jak můžou nechat dva modely si konkurovat? Nejsem jistě jediný, kdo měl problém si mezi dvoulitrovou MX-5 a 2,2 M6 kombi vybrat. Chodily tam kolem těch aut celé skupinky lidí a zaměstnanci prodejny jen stěží byli schopni oba vozy od sebe rozeznat...
Jelass
škodovka by to se svým sportovně užitkovým a lehce teréním modelem Octa kombi tour 1.6 stejně vyhrávala :-!
skejpa
Děkuju redakci za takovýto test. Je sice aprílový ale stejně je nádherný. Obě auta se mi líbí, ačkoliv bych šestku bral spíš v benzínu. Každopádně tak jak jsem se nasmál u článku, to se mi už dlouho nestalo. Kór u pedálů >:D
A pro zdejší koncernomily ještě menší popíchnutí - BRAVO MAZDA ! >:-[] :yes:
A pro zdejší koncernomily ještě menší popíchnutí - BRAVO MAZDA ! >:-[] :yes:
Já se pobavil nejvíc u věty "zadní odkládací schránku na rukavice, které se u MX-5 poněkud nemístně říká kufr" >:D
martin_MPS
Po delší době perfektně zvládnutý test. Snad si chlapci z Hirošimy vezmou rady k srdci a daj do Miaty pořádný diesel a pořeší tu svízel s tím zadním stěračem a hlavně střešním nosičem Je to ostuda !!!! Verze 4x4 by také nebyla k zahození, v závějích by se cítila jako doma.
Bohužel platforma u MX-5 nedovoluje pohon 4x4, proto je v příplatkové výbavě za 1600,- (+DPH) permanentka na silničářský pluh, který před tebou bude jezdit a prohrabávat cestu :-)
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ronault.
Jediný poctivý diesel, a to vám znalec na slovo vzatý Áda poví hned, je přece TDI. Nějaké ZMR-DC zdaleka nemá nad nefalšovaný TDI-PD.
Za další, nikde se nepíše, že oba auta tahají břicho po zemi, což je trestuhodné. Že v obou jsou ty hnusné kelímky od piva, raději ani nemluvit.
Jediné plus je v tom, že ani jedno z těch aut není Rendlík Megere RS, i když ta MX-5 se tím hnusem a černobílou televizí pod kapotou k tomu hnusu blíží.
Za další, nikde se nepíše, že oba auta tahají břicho po zemi, což je trestuhodné. Že v obou jsou ty hnusné kelímky od piva, raději ani nemluvit.
Jediné plus je v tom, že ani jedno z těch aut není Rendlík Megere RS, i když ta MX-5 se tím hnusem a černobílou televizí pod kapotou k tomu hnusu blíží.
Pekelná Micinka
Jedna věc by se přeci jen srovnávat dala, byť by bylo překvapivé, kdyby se objevily nějaké znatelné rozdíly. Co mám na mysli? Kvalitu dílenského zpracování. PS. Líbí se mi slon na klíči. :-)
lamal
Vyborne, pobavilo. .. od zaciatku som dvihal obocie, ze WTF a pozeram, kto je autorom ... neskor pre istotu pozriem na datum a bolo jasne :-) ...necakal som, ze i v sobotu tu najdem test...
btw MIATA ... pekny nazov...niekto mi ho vycital v nedavnej diskusi pod clankom nejakej audi...
ta posledna fotka na konci 100b >:D
btw MIATA ... pekny nazov...niekto mi ho vycital v nedavnej diskusi pod clankom nejakej audi...
ta posledna fotka na konci 100b >:D
matoza
vie niekto aky je rozdiel medzi motorom 2.0l u mx-5 a 2.0l u mazdy 3? rozdiel spotreby je znacny 11.2 / 6.5 / 8.2 oproti 9.1 / 5.3 / 6.7 pritom vykonovo tam nie je velky rozdiel
[odkaz]
[odkaz]
×
Sdílení komentáře
×
Porovnavat neporovnavatelne.
Chvalim taky napad. ;-)
Ja by som ty plusy a minusy vyriesil jednoducho, vlastnictvom obidvoch aut. :-!