Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Kia Cee’d 2013 na 60 nových fotografiích

Světová premiéra nového Cee’du je za námi a čas, který zbývá do zahájení prodeje automobilka vyplňuje rozsáhlou galerií své novinky pro nižší střední třídu.
Zpět na článek
2. 4. 2012 11:10
2. 4. 2012 11:16
2. 4. 2012 11:21
2. 4. 2012 11:14
2. 4. 2012 11:20
2. 4. 2012 16:52
2. 4. 2012 17:52
2. 4. 2012 17:55
2. 4. 2012 11:27
2. 4. 2012 11:32
2. 4. 2012 17:26
2. 4. 2012 17:48
2. 4. 2012 17:53
2. 4. 2012 18:03
2. 4. 2012 14:55
2. 4. 2012 12:34
2. 4. 2012 14:41
2. 4. 2012 16:54
2. 4. 2012 18:05
2. 4. 2012 13:02
2. 4. 2012 15:01
2. 4. 2012 15:37
2. 4. 2012 19:59
2. 4. 2012 12:35
2. 4. 2012 13:03
2. 4. 2012 13:09
2. 4. 2012 17:32
2. 4. 2012 14:25
2. 4. 2012 15:05
2. 4. 2012 17:35
2. 4. 2012 13:37
2. 4. 2012 13:49
2. 4. 2012 13:22
2. 4. 2012 13:48
2. 4. 2012 14:13
2. 4. 2012 14:07
2. 4. 2012 14:14
2. 4. 2012 14:59
5. 4. 2012 14:10
2. 4. 2012 15:07
2. 4. 2012 17:07
2. 4. 2012 17:39
2. 4. 2012 18:11
2. 4. 2012 18:41
2. 4. 2012 18:53
2. 4. 2012 18:42
5. 4. 2012 14:05
2. 4. 2012 15:03
2. 4. 2012 16:32
2. 4. 2012 17:43
2. 4. 2012 18:13
2. 4. 2012 19:50
10. 4. 2012 11:45
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2012 11:05
trosku mi ta palubovka pripomina
C4ku a skoda ze displey navigacie nie je vyssie ale aspon je skloneny a otoceny , ocenujem lavu pruznu listu stredoveho tunela ktora je pre nohu lepsia ako nepruzna hrana, celkovo skutocne bez chyb :yes: a musim priznat ze auto vyzera z mojho pohladu v interieri ovela bytelnejsie a utulnejsie ako i30 s vertikalnym sposobom prevedenia palubovky.

Skutocne je ceed pekne auto zvonku aj zvnutra a to netvrdim preto ze mam ceed rad ale skutocne korejci spravili velky pokrok a pokial toto auto na fotkach bude pre niekoho lowend tak moze ist rovno k ocnemu alebo na psychiatriu, karty sa obratili, z koristi sa stal predator alebo lepsie povedane z toho co inych nahanal sa stal ten ktoreho teraz nahanaju :yes:

Ceed ma napr aj moznost menit si velkost grafiky a cislic na pritrojovom stitku teda na budikoch, ma to vobec nejaka premia? Len sa pytam lebo ta dnesna akoze premia uz ma sem tam problem aj s akoze lowendom v testoch, situacia sa vyrovnava, sranda skoncila

:yes:

uz sa tesim na hyundai ix45, ktory tu bude co nevidiet :yes:
Rozbalit vlákno
5
3. 4. 2012 07:18
Re: trosku mi ta palubovka pripomina
Toppere, možná stačilo jen napsat, že jsi Slovák. Vy ten obdiv k rejžovýmu koncernu máte tak nějak v genetické výbavě (někteří i v popisu práce od PR agentury). Dobrý je ovšem i exot, který se dole rozplývá nad svým"podivuhodným vozítkem" - hjondéééé i30 1.4. Všem doporučuju si jeho příspěvek prostudovat, protože odhaluje celou psychologii kupce H/K. Borec, který o motoru 1.4 se 109 koníky napíše "je neskutečnou radostí si s ním hrát, skotačit - a ten zvuk", borec, který o nejsmradlavějším interiéru na světě napíše "komfortní sedadla (ty potahy, to posezeníčko, to pohodlí a vůně - se snad ani nedá popsat!" - takový borec prostě musel přesednout z pantografu (Česko) nebo žebřiňáku (východní Slovensko). Což vysvětluje i nenáročnost kupců H/K a jejich spokojenost s koupí.
3. 4. 2012 07:39
Re: trosku mi ta palubovka pripomina
Áno Topper je jeden extrém, ktorý nadšene zastáva svoju obľúbenú značku, ale ty si žiaľ ten opačný extrém, ktorý bude vždy len kadať nezmysli proti kórejským značkám... A ťahať do toho, že je Slovák je už úplne mimo misu... Všade sa nájdu trošku strelený ľudia, ako u nás, tak i u vás ;-)
3. 4. 2012 11:04
Re: trosku mi ta palubovka pripomina
Ty zase máš zřejmě v genetické výbavě odpor vůči všemu korejskému. Mám najeto cca 35 tis ve staré i30 a nějak jsem si nevšim že by něco smrdělo a podobné nesmysly co píšeš. Sedadla jsou v i30 jednoznačně lepší na dlouhé trasy než v Octávce kterou taky jezdím. 1,4l motor nebudu posuzovat protože jedím s CRDI 85kW. A zvuk CRDI je rovněž příjemnější než TDI v Octávce. Ano, Octávka má lépe odhlučněné podběhy a větší kufr. Ale to je asi tak všechno.
Avatar - Katikakus
3. 4. 2012 12:39
Re: trosku mi ta palubovka pripomina
Myslim, ze si s topperem nemate co vycitat. On vynika svym prehnanym fandovstvim, ty fanatickym odporem. V konecnem dusledku vas oba vsichni maji za hlupacky a oba jste jenom k smichu.

Ty se navic krome hlouposti nestydis davat na odiv svuj primitivitismus... 8-s :no:
5. 4. 2012 15:39
Re: trosku mi ta palubovka pripomina
haha!
Avatar - guze
2. 4. 2012 11:10
interier
Proč nedávají (neukazují) i fotky základních verzí??
Rozbalit vlákno
2
Avatar - miromen
2. 4. 2012 11:16
Re: interier
Tam to bude podle mě docela tragedie vzhledem k fotkam ktere jsou vidět zde.
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 11:21
Re: interier
stačí se podívat na verzi, co testovali a nemělo to navigaci. Interier je pak jeden velký plast a vypadá to hrozně.
Avatar - miromen
2. 4. 2012 11:14
Zklamani
Po prvnim zhlednuti vyumělkovanych fotografii se mi interier Ceedu zamlouval.
Teď ale musim řict že z těchto fotek interier teda nic moc. Hlavně se mi nelibi středovy panel a celkova plastovost.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 11:17
interier je hrozný
Ten interier je hrozný. Nehodnotím materiály ani zpracování, ale ty plastový plochy vypadají hrozně a to jsou prezentovány fotky vrcholných verzí. Bez navigace je ta plocha ještě o hodně větší a vypadá to fakt hrozně lacině na pohled.

[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - miromen
2. 4. 2012 11:22
Re: interier je hrozný
Souhlas. Ja s vyrazem hrozny ještě počkam až uvidim interier v realu ale moc optimisticky to nevidim.
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 11:28
Re: interier je hrozný
Tak to tedy poupravím, že na fotkách hrozný, protože naživo jsem to ještě neviděl, ale myslím, že to moc změna naživo nebude.
2. 4. 2012 12:04
Re: interier je hrozný
Hodnotit interiér jen z fotek a hned odsuzovat je blbost. Chce to vidět naživo.
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 12:12
Re: interier je hrozný
Jenomže i z fotek vidím, že se mi to nelíbí. Takže nehodnotím zpracování ani použité materiály, ale pouze vzhled.
2. 4. 2012 12:42
Re: interier je hrozný
Samozřejmě, názor na vzhled je hodně individuální. Naštěstí je dneska možno vybírat z nepřeberné nabídky. Co nenabídne Kia/Hy bude k nalezení u jiné značky. Buďme jako zákazníci rádi za konkurenci.
2. 4. 2012 12:46
Re: interier je hrozný
Tak musím říci, že ačli se mi designově zvnějšku líbí nová Kia Cee'd, ale i nové Hyundai i30... co se ovšem interiéru; a zvláště pak palubní desky, týče, volil bych určitě Hyundai i30... Tohle se mí líbí prostě víc:

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 13:15
Re: interier je hrozný
Ačkoliv ani i30 v mému oku úplně nelahodí, tak je na tom v porovnání s ceedem lépe.
2. 4. 2012 13:18
Re: interier je hrozný
Za mě interiér taky spíše i30 :yes: než ceed. Palubka i sedadla. Zvenku remíza.
2. 4. 2012 14:59
Re: interier je hrozný
Ceed mi pripomina P308, ale Hyundai je taky korejsky gic. Palubovka Ceedu je pradoxne krajsia s tym radiom bez navigacie. Nepacia sa mi tie Hyundai "usi" - vyduchy klimatizacie.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 16:49
Re: interier je hrozný
ake plastove plochy ? videl si uz niekedy renault megane z vnutra ? nepride mi nic plastovejsie ako v inych autach +- a uz vobec nie ze je `hroznyy` ano az taky hrozny ... ty vole... nenosis melir a podpatky ? je to normalne auto ... aj v interieri
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 17:35
Re: interier je hrozný
lamale, zajdi na oční. Víc ti k tomu nemá cenu psát.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 17:58
Re: interier je hrozný
je to subjektivne nema sa tu cenu hadat ale kazdy si tu nadrza svojim favoritom to je jedine co je tu iste... ja nenadrzam ani ceedu ani i30 ani golfu ani nicomu inemu no udivuje ma tu za ake subjektivne zalezitosti sa tu bojuje...to je len cisto vec preferovania znaciek nic ine...pokial sa bavime o tych zakladnych interieroch
Avatar - Starfighter
2. 4. 2012 11:20
Interiér
Interiéry pro autosalonová a novinářská auta jsme už viděli. A teď co bude mít na očích přes 90% zákazníků:

[odkaz]

8-s :no:
Rozbalit vlákno
30
Avatar - strýček BOB
2. 4. 2012 11:25
Re: Interiér
Ten bakelit kolem rádia je opravdu vrcholná lekce estetiky, jako bonus volant z plastu a potahy sedadel z recyklovaných pet lahví + základní 1.4atmo a máš nejprodávanější model Kia ceed. Ten tvůj odkaz ještě není ukázkový tesil edition, toto má kožený volant a ovládání rádia na volantu.
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 11:26
Re: Interiér
Přesně tak, plastová katastrofa.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 16:52
Re: Interiér
tak peugeot 308 si s nim nema co vycitat to je tiez pekna plastovina a uz na pohlad s hrubou a nekvalitnou strukturou - p 308 SW 1,6 hdi ... to ze ma dake uletene `elegantne` francuzke tvary mu nic nepomoze ked sedis za tym a vala sa na palubovke prach
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 17:38
Re: Interiér
Až na ten stříbrný plast na středovém tunelu (který by si mohli odpustit) tam nevidím problém

[odkaz]
Avatar - lamal
2. 4. 2012 17:52
Re: Interiér
prosim ta kamarat... teraz si uvedom co tu pises cely cas:

ceed- otrasne strieborne lemovanie pred radickou - katastrofa !
ceed- plastove plochy - katastrofa !

a teraz sa pozri na ten odkaz co si poslal a celkom uprimne mi povedz, ze to nie je to iste a este horsie...

objektivita tunajsich diskusii sa rovna nule, je to vazne bieda... ja som jazdil na P308 s ciernym interierom ktory by mal vyzerat lepsie ale ani to mu nepomohlo..je to vec nazoru, no ja som kvalitny zakladny interier nevidel este ani u skody ani v golfe ani nikde....
Avatar - miromen
2. 4. 2012 17:55
Re: Interiér
Tak to je pochopitelne protože všeci su chuje a jen ty jsi ostřiš.
2. 4. 2012 11:27
Re: Interiér
Nic krásnýho, ale jako kdyby tomu u ostatních značek bylo jinak... ;-\
Avatar - miromen
2. 4. 2012 11:32
Re: Interiér
No uplně všude to neni a navic jde o to že tenhle interier moc krasy podle mě teda nepobral.
2. 4. 2012 17:18
Re: Interiér
No nevím, viz třeba tohle. To je taky k zblití:

[odkaz]

Když si k tomu navíc vezmu, že zatímco ten Cee`d je předprodukční kousek (kde v jiných testech bylo psáno, že interiér nemá finální verzi použitých materiálů, podobně jako tomu bylo u předprodukčního Ria, které mělo na některých místech obyčejné hladké plasty, které v sérii naštěstí nezůstaly ) a ten Golf sériovka... prostě je třeba se smířit s tím, že nejprodávanější verze mají do těch "letákových" vždycky hodně daleko.
Avatar - miromen
2. 4. 2012 17:26
Re: Interiér
A copak je na tom interieru k zbliti ? Navic je harmonicky a kvalitni což je už nějaky patek jiste. U toho Ceedu lze zatim hodnotit vzhled a ten je dle mě nepovedeny,nesourody a přeplastovany.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 17:48
Re: Interiér
ty si dobre v lese sa pozri ake su tam tie tvoje plastove plochy... fuj dobre ogrcany interier a o ceede tu idete nieco pisat >:D
Avatar - miromen
2. 4. 2012 17:53
Re: Interiér
No tak ake pak su tam tie plastove plochy ? Hadam meriš rovnakym metrom...
Avatar - lamal
2. 4. 2012 18:03
Re: Interiér
akoze ty si to podla fotiek zmeral metrom kolko ich tam je ? pozri ten interier v golfe mi prisiel proste normalny nebudem nan ani nadavat ani ho zhadzovat, ale nepride mi o nic lepsi ako ten v ceede... proste zakladna suchota a vsade rovnaky typ povrchu ...nic viac nic menej a ceed je to iste
Avatar - Starfighter
2. 4. 2012 11:44
Re: Interiér
Že je pěkný, to opravdu nemohu říct.
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 11:56
Re: Interiér
Rozhodně ethalon krásy to není.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Interiér
Já bych na to šel z jiné strany - které z obdobných aut vypadá nějak zásadně líp?
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 12:27
Re: Interiér
Z pohledu interieru podle mě většina.
Ale každý má jiné oko.
Avatar - miromen
2. 4. 2012 12:34
Re: Interiér
Vidim to naprosto stejně. Interier Ceedu z fotek řadim do kategorie nelibi.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 16:54
Re: Interiér
ty si dobre v lese sorry... p. Veverka ma uplnu pravdu vyzera to tak ako kazde auto v tejto triede ... skor neviem zhltnut ten dizajn prednej masky , to je gycove bohuzel ale zbytok auta je akceptovatelny... aj interier navyse potesi u korejca ze nic take neokopiroval ale ma vlastnu tvar
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 17:41
Re: Interiér
Můžeš to vidět jak chceš, ale mě se ten interier prostě nelíbí.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 18:05
Re: Interiér
jo vsak v pohode je zbytocne o tom diskutovat i ked si si sam odpovedal poslanim odkazy na interier peugeot, ma presne tie iste veci ako vycitas ceedu...ale vsak nevadi nech zije objektivita ;-)
2. 4. 2012 13:02
Re: Interiér
Zásadně lépe vypadají v podstatě všichni, o Golfu jako mistru dokonalé třídní estetiky, uměřenosti, symetrie a stylu snad psát nemusíme, ale podívejme se na kabinu vámi kritizovanou v testu - [odkaz] Vše je tam na svém místě, kabina pro šoféra. Nebo zde - [odkaz] Jde o jiné řešení oproti 308, avšak esteticky vyspělé, přehledné, žádný pes a ves... A co třeba tohle - [odkaz] Důsledná osová symetrie, vše někde začíná a v logickém místě končí.

A zde? [odkaz] Tvarová změť bez jakékoliv optické návaznosti na sousední plochy. Například prolis od tlačítka víka u souseda končí nikde, pravý středový ofuk je až nepřijatelně uzký, jde spíše o štěrbinu, celkový ponton horní části je v pasáži středu přílis hmotný (jakoby na přístrojovku naplepený), pod ním pak středový panel zase nekoresponduje svojí subtilností. Za zásadní nedostatek lze považovat absenci jednotící vizuální koncepčnosti, absenci jednolitosti, stylu.

Ono je to však tak správně. Cee´d není premiant třídy, na to jsou tu jiní. A na to, čím cee´d je, je to jistě dobrý vůz.
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 13:19
Re: Interiér
Nedá se než souhlasit. Ještě i já si přidám a doplním, že například ten stříbrný rámeček dole před řadící pákou tam je jak pěst na oko a ještě je na každé straně jinak zakončený, což toto všechno jenom podtrhuje.
2. 4. 2012 15:01
Re: Interiér
Preco si nedal link aj na Focus III? >:-[]
Avatar - Ronault.
2. 4. 2012 21:27
Re: Interiér
Tady je to marné, oba jsme si mohli vyzkoušet, že panovi Vaverkovi se interiér 308 nelíbí, protože je nudný, neb nemá žádnou ozdobnou linku či prolis v pravé polovině. No jo, to je tak, když zábavnost je dávána před vkus ;-)
Jinak souhlas. Ještě bych počkal na živý dojem z interiéru, třeba to vyzní lépe. Takto je tam moc ploch bez kvalitní textury nebo dekoru, což působí trochu lacině, hodně to připomíná Leon.
2. 4. 2012 19:59
Re: Interiér
ti zakaznici budu mat na ociach zapnute budiky, takze ak chces byt objektivny, tak hod fotku so zapnutymi budikmi.
Ale inac aj mne sa viac paci interier i30.
Toto je prilisna snaha odlisit sa od hyindai, az je to kontraproduktivne
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2012 11:37
chlapci chlapci
hodte sem fotky interieru svojich aut a podme sa cez fotky bavit o kvalite >:D , niektorym tu fakt j.e.be

ale nemusite sa hanbit, my slovaci mame podobnu mentalitu . ani za boha neprizname ze je druhy leps i aj keby nam koleno vrtali kupime si vsetci fabie, som velmi rad ze uz nepatrim k tej zmagorenej generacii :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - miromen
2. 4. 2012 11:42
Re: chlapci chlapci
To že ma většina slovaku v palici vymeteno je znamo to nam psat nemusiš.
2. 4. 2012 13:15
Re: chlapci chlapci
Ešteže ste nás predbehli aj v tomto a pozametali si mozgovňu už za boľševika. Ku va, tí češi sále potrebujú Slovákov ako soľ. Kde by si len to svoje ego honili?
Avatar - lamal
2. 4. 2012 16:56
Re: chlapci chlapci
ty si dobry jouda >:D tak sa odstahuj do afriky nech si co najdalej, nikomu chybat nebudes lolo
Avatar - miromen
2. 4. 2012 17:03
Re: chlapci chlapci
Nejlepši by bylo od nas odstěhovat některe spoluobčany k vam. Mysli si že by celkem zapadli a někteři dokonce i vyčnivali.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 17:25
Re: chlapci chlapci
kazdy je tam kde mu je dobre tak asi ti spoluobcania o ktorych sa bavime zapadaju tam kde su... ale je to pekne ako ti slovaci trhaju zily , mas komplexy z ohrozenia ? ty budes asi dobra chudina v realne ked potrebujes riesit taketo veci, skus to dohnat sebarealizaciou, mozna zistis, ze i ty nieco dokazes aj bez ego masturbacie, ked sa budes snazit ;-)
2. 4. 2012 19:40
Re: chlapci chlapci
no takymito prispevkami sa ale degraduješ ešte nizsie ako topperove onánie nad korejcami... :no:
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 12:00
Re: chlapci chlapci
zToppore, zToppore. Víme, že jsi slabě řečeno "jiný" ale že budeš stavět toho ceeda do kategorie k Fabii jsem od tebe nečekal. Holt jsi nám naznačil, co si o ceedu "myslíš". (slovo "myslíš" je v uvozovkách, protože v tvém případě je použití tohoto slova dost zavádějící)
2. 4. 2012 12:13
Re: chlapci chlapci
v tomto musim s topperom suhlasit...

Vsetci tu rozpravaju o interieri v zakladnej vybave atd...

pokial ja viem tak vacsina modelov vsetkych aut na SK a taktiez urcite aj v CZ sa predava v zakladnej az nizsej vybave ´,tak neviem co sa tu potom odbavujete...
Ci je to skoda,VW ci ina znacka ako kia, renault adt... v zaklade pekny interier nie je a pritom sa najviac predava.. Ja neuznavam filozofiu zakladnych vybav na ukor auta (vacsie auto za menej penazi) avsak ani nevycitam.
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 12:30
Re: chlapci chlapci
Ale tady nejde o to, že je to základní výbava, ale že to vypadá "divně" a v základní výbavě to ještě vynikne. Prostě ty hordy plastů a to stříbrné "cosi" co rámuje odkládací prostor před řadicí pákou je hrozný., Korejci si prostě jejich milovaný stříbrný plast neodpustí nikde.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 17:01
Re: chlapci chlapci
vobec to nevyzera divne divne vyzera ceed z predu ale interier je uplne normalny povedz mi co nevyzera v zaklade divne ? vo fabii pomaly grcam zo zakladnych materialov, 308 tiez, megane tiez... povedz mi co je ten etalon vytuzenej kvality ktory v zaklade lame rekordy kvality ? to su uplne dristy co tu ty nakladas , beriem tvoj nazor ale zbytocne sa tu rozkrikujes ake to je strasne spatne otrasne a nevkusne jak keby ostatne auta nemali to iste... v tejto triede urcite
Avatar - miromen
2. 4. 2012 17:06
Re: chlapci chlapci
Ty jsi tak mimo že plati to co jsem napsal jinde. Jinak u tebe zřejmě nepomuže ani navštěva očaře protože u tebe bude problem jinde.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 17:31
Re: chlapci chlapci
mna nejaka nenavyst od chlapca z ciech akurat tak pobavi ty jebino ! :-)

myslim, ze kazdy kto vidi tie tvoje onanisticke zakomplexovane a ubohe reakcie ma jasno co za posuka si, tak kto by sa uz len nad tym vzrusoval >:D

tam si sadni do golfa zober si pakel vreckoviek a tam čuč a sem nelez ;-)
Avatar - miromen
2. 4. 2012 17:44
Re: chlapci chlapci
Jen potvrzuješ me poznatky. Jsem rad že se nemylim.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 18:07
Re: chlapci chlapci
ty si omyl sam o sebe, raz kydas na slovakov potom sa tu hras na inteligenta.. .sa preber je to chore, nie je nic horsie ako psycho co ma zakazdym inu tvar, podla toho ako mu vyhovuje

dnes 11:42 miromen
To že ma většina slovaku v palici vymeteno je znamo to nam psat nemusiš.
5. 4. 2012 15:40
Re: chlapci chlapci
presne tak miromen je spravny clovek >:-[]
3. 4. 2012 10:36
Re: chlapci chlapci
A tak když jinak nedáš, tak sem házím fotky interiéru svého auta. Materiály: hliník, keramika, dřevo a kůže. Minoritně plast ;-)

[URL=[odkaz] [URL=[odkaz] [URL=[odkaz]
2. 4. 2012 12:35
MERCEE´DES
Jak tak pročítám diskusi, notorickým přívržencům kupodivu nevadí ani navigace situovaná výrazně pod čarou pohledového ponoru. Že by syndrom domácího korbáčika? Ber to s nadhledem, to víš, není Mercedes jako mercee´des...

Co je však ve fotokonfrontačních souvislostech podstatné - Do cee´du se samozřejmě nepřesedá ani z focusu ani z GOLFu, do cee´du se přesedá z... Loganu. A právě v tomto světle vyznívá estetická údernost cee´du v celé své síle. Ano, to nahoře je vůz pro toho, kdo nechce, či chtít nemůže to nejlepší ze třídy, avšak má dostatek sebezáchovných instinktů vypouštět ze spektra zájmu chvost třídy. A tedy v tomto zorném úhlu nelze než cee´du přitakat, je to vizuálně velmi zdařilý lowendový kompakt.

Co se týká kabin, pak třídní referencí je stále toto - [odkaz] Ano, takto má vypadat přístrojová deska pro (super)mainstreamového jezdce jezdícího třídu kompakt. Co se týká karoserie, ideál je taktéž známý - [odkaz] Ty si ale pořiď výhradně to, co se ti líbí, přece bys nechtěl, aby na světě žili pouze lidé se vkusem...
Rozbalit vlákno
54
2. 4. 2012 12:48
Re: MERCEE´DES
Ano, přístrojová deska obyčejného mainstreamu... nemohu si pomoci, ale tohle je o dost lepší: [odkaz]
Avatar - SCHROJF
2. 4. 2012 12:59
Re: MERCEE´DES
:yes: ,mas pravdu,pekne,po presednuti z Loganu,a aspon,ze interier novej i30 sa drzi osvecenej dvoj tubusovej koncepcie pristrojovej dosky...dost nechapem 3 tubusovu KIU naco je ukazovatel paliva velky ako otackomer?A co ta antena???Ta sa snad hodi iba pocas MS v hokeji...na pripevnenie vlajocky!!! ;-)
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 13:25
Re: MERCEE´DES
Nemůžu si pomoci, ale mě to o dost lepší nepřipadá a dokonce mi to nepřipadá lepší vůbec.
Tisíc lidí, tisíc chutí (ovšem někomu chutná od Babici [Hy/kia] a někomu od Pauluse, obobjí často vypadá podobně, ale při ochutnání teprve poznáš ten zásadní rozdíl)
2. 4. 2012 13:03
Re: MERCEE´DES
No, do Cee´du se možná nepřesedá z Golfu. Ale možná jsem výjimka a dovedu si představit, že z auta střední třídy přesednu do i30. Auta rostou, nepotřebuji se předvádět a do Hyundaie i30 se mi vejde vše, co potřebuji. Navíc motor 1,6 GDI se jeví jako velmi dobrý. Nechci tu dělat reklamu, takže další adepti jsou také, ale připadá mi, že nynější střední třída nějak přerostla a pro normální kombinovaný provoz (město, chata, hory) již není nejvhodnější. Možná ale půjdu do módní kategorie SUV, doufám, že se zde trochu přiostří konkurence a některé ceny půjdou dolů.
2. 4. 2012 13:09
Re: MERCEE´DES
To přece není téma "předvádění se", zde jde o koncepce karoserií. A pokud je pro tebe střední (mainstreamová) třída již přílis velká, pak ano, kup kompakt, s tím problém nemám, ale proč i30? Za rohem nová Octavia, nový Golf...
2. 4. 2012 13:21
Re: MERCEE´DES
Proč i30? >:D Vždyť je tolik důvodů proč klidně a ANO i30! Už dříve dokonce prvotní verze porazila Oktávku:

"Celkově je korejský vůz z Nošovic ve vedení. A není to těsné, právě naopak. Škoda se svým systémem příplatků a vysoké základní ceny nedokáže Hyundai překonat v podstatě v NIČEM jiném než ve velikosti zavazadlového prostoru a několika drobnostech. To je překvapivý výsledek. Stačí jen usednout do obou aut za zhruba stejné peníze, rozdíly jsou opravdu markantní. Ani dovybavení neudělalo z interiéru octavie příjemné místo k životu, plasty působí ve srovnání s korejským standardem hrozně. A navíc ten motor – Škodovka v poslední době masivně propaguje přeplňované jednotky TSI a dobře ví proč. Její atmosférické jsou totiž nevýkonné a neúsporné." - [odkaz]

A co se Golfu týče - viz srovnávací test: "Těsné vítězství Golfu je ale i triumfem Hyundaie. Nová i30 za Golfem v NIČEM zásadním nezaostala. Moderní atmosférický motor je plnohodnotnou alternativou přeplňovaného TSI. K silným stránkám patří vnitřní prostor a design. Drobné nedostatky pak Hyundai vynahradí příznivější cenovou politikou... Ještě jsme se nepodívali na ceny. Zde padá německá kosa na korejský kámen. Zřejmý je už rozdíl při pohledu na základní ceny testovaných motorů – i30 1,6 GDI za 345 tisíc stojí o 81 tisíc méně než Golf 1,4 TSI. Dorovnání výbavy a doplnění několika běžných položek (navigace, vyhřívaná sedadla, parkovací senzory) by mohlo poměr sil změnit, ve skutečnosti je ale Golf v řeči ceníkových cen ještě o dalších 20 tisíc dražší." - [odkaz]

Všimněte si slov v "NIČEM" ... Takže ještě navíc s přihlédnutím k nudnosti designu Golfu, jasná volba: i30!!! :yes: >:D ;-)
Avatar - miromen
2. 4. 2012 13:24
Re: MERCEE´DES
Nemel hlouposti a raději se pokochej něčim pořadnym.

[odkaz]
[odkaz]
2. 4. 2012 13:30
Re: MERCEE´DES
>:D

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - miromen
2. 4. 2012 13:36
Re: MERCEE´DES
Hodně slabe kontra.
Avatar - lamal
2. 4. 2012 17:32
Re: MERCEE´DES
ty si cely sam o sebe slabe kontra woe >:D še smejem z tebe
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 13:49
Re: MERCEE´DES
Mám pocit, že jsi se na ty videa nad tím ani nedíval, to je úplně jiný svět. i30 vs Golf GTI je asi jako rohlík z Lidlu v akci za 0,90 Kč vs. výborný ručně dělaný rohlík z malé domácí pekárny.
2. 4. 2012 14:12
Re: MERCEE´DES
V tom se mýlíš... už nejde o "světy", ale o kvalitu a možnosti; a takový rozdíl, který ty popisuješ se svými rohlíky, to tedy ani náhodou není není... "Těsné vítězství Golfu je ale i triumfem Hyundaie. Nová i30 za Golfem v NIČEM zásadním nezaostala. Moderní atmosférický motor je plnohodnotnou alternativou přeplňovaného TSI. K silným stránkám patří vnitřní prostor a design. Drobné nedostatky pak Hyundai vynahradí příznivější cenovou politikou... Ještě jsme se nepodívali na ceny. Zde padá německá kosa na korejský kámen. Zřejmý je už rozdíl při pohledu na základní ceny testovaných motorů – i30 1,6 GDI za 345 tisíc stojí o 81 tisíc méně než Golf 1,4 TSI. Dorovnání výbavy a doplnění několika běžných položek (navigace, vyhřívaná sedadla, parkovací senzory) by mohlo poměr sil změnit, ve skutečnosti je ale Golf v řeči ceníkových cen ještě o dalších 20 tisíc dražší." - [odkaz]

Dobře si to přečti...
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 14:27
Re: MERCEE´DES
To, že na golfa původem z roku 2003 se teď korejci horko těžko dotahují je sice pěkný, ale psal jsem o GTI, nedej bože GTI 35 edition, nebo R. To je prostě jiný svět a porovnání s rohlíkama tam sedí jak pr*el na hrnec.
Avatar - Stefič
2. 4. 2012 13:32
Re: MERCEE´DES
já bych to zase tak jasně neviděl. Golf je sice poměrně drahý šereda, ale zase sází na osvědčený nenápadný styl a účelnost. Je to pro lidi, kteří neradi sází na novinky a designové výstřelky. Proti korei je to trošku něco jiného. Každý si musí vybrat dle svého vkusu. Jak čteme, kvalitní auta jsou obě.
2. 4. 2012 13:38
Re: MERCEE´DES
Tak má reakce byla přdevším na otázku GTI: "ale proč i30?" A pak ukazoval na Oktávku a Golf... Takže jsem jen napsal jasná "pro", proč klidně ano... poněvadž s i30 má (asi nevědomky a nezná ony testy a zkušenosti) asi jistý problém... A ano, auta si volíme sami... jen je třeba taky dobré něco o nich vědět... ;-)
2. 4. 2012 14:25
Re: MERCEE´DES
Nechceš tu doufám nikomu vnucovat názor, že minulá i30 na jednačtyřce byla esem kompaktní Evropy >:D Já tu s tebou diskutuji a neuvědomil jsem si tvé garážové zázemí... slepá adorace nejlevnějšího auta ve třídě, ano, takto se tu dá také diskutovat... 8-s
2. 4. 2012 14:57
Re: MERCEE´DES
Koukas co?

Nekdo holt kupuje jen hloupe auto, fajnsmekri si pak poridi "podivuhodne vozitko" >:D
Avatar - lamal
2. 4. 2012 17:35
Re: MERCEE´DES
tak i30 1,4 urcite nebola esom eruropy, ale to ze ty a onanisti mate v garazi 3koveho pripadne max 4golfa to tiez nikdy nepriznate, on sa za to aspon nehanbi...
2. 4. 2012 13:37
Re: MERCEE´DES
A ty se ve své naivitě domníváš, že jako tomu VW dáš těch sto tisíc navíc za nic? :-) Uvědom si laskavě, že když píšeme o Golfu, je to to nejlepší co lze ve třídě pořídit. Nechceš-li však přeplňovaný motor, pak se projeď v bavorácké jednašestce, osazuzje jí například peugeot v 308.

Nemůžeš přece porovnávat i30 a golfa, to bys tu rozesmál nejen sebe :-) Umíš si představit, co vyjede na podzim za dokonalou kládu? Vždyť ten nový golf bude nejen nejlepší jako stávající, on bude opět dalším milníkem kompaktní třídy.

Ach, přečetl jsem si tvojí poslední větu o nudnosti golfa... že já se vůbec obtěžuji... :-!
2. 4. 2012 13:41
Re: MERCEE´DES
Ano - a ono ach - je tak výstižné >:D ... VZHLED! A k tomu, že je popsán jako nudný mnou... tak ať to řekne zase někdo jiný: "VW Golf již tradičně neohromí designem, který je usedlý až nudný." - [odkaz]

;-)
2. 4. 2012 13:49
Re: MERCEE´DES
Měl by ses soustředit na svojí hlavu... vědět něco o tom, jak má vypadat auto.
2. 4. 2012 13:55
Re: MERCEE´DES
Koukám, že někdo zase zaměňuje pojmy design a vzhled. ;-)
2. 4. 2012 13:22
Re: MERCEE´DES
A když ze zásady nechci koncern? a nechci německou produkci? Chci benzínový motor, preferuji bez turba. Snad dá Mazda do své "3" 2 l benzín SkyActiv i v Evropě.
Avatar - miromen
2. 4. 2012 13:25
Re: MERCEE´DES
Auris,Civic,308,Megan....
2. 4. 2012 13:32
Re: MERCEE´DES
i30! Vždyť je tolik důvodů proč klidně a ANO i30! Už dříve dokonce prvotní verze porazila Oktávku:

"Celkově je korejský vůz z Nošovic ve vedení. A není to těsné, právě naopak. Škoda se svým systémem příplatků a vysoké základní ceny nedokáže Hyundai překonat v podstatě v NIČEM jiném než ve velikosti zavazadlového prostoru a několika drobnostech. To je překvapivý výsledek. Stačí jen usednout do obou aut za zhruba stejné peníze, rozdíly jsou opravdu markantní. Ani dovybavení neudělalo z interiéru octavie příjemné místo k životu, plasty působí ve srovnání s korejským standardem hrozně. A navíc ten motor – Škodovka v poslední době masivně propaguje přeplňované jednotky TSI a dobře ví proč. Její atmosférické jsou totiž nevýkonné a neúsporné." - [odkaz]

A co se Golfu týče - viz srovnávací test: "Těsné vítězství Golfu je ale i triumfem Hyundaie. Nová i30 za Golfem v NIČEM zásadním nezaostala. Moderní atmosférický motor je plnohodnotnou alternativou přeplňovaného TSI. K silným stránkám patří vnitřní prostor a design. Drobné nedostatky pak Hyundai vynahradí příznivější cenovou politikou... Ještě jsme se nepodívali na ceny. Zde padá německá kosa na korejský kámen. Zřejmý je už rozdíl při pohledu na základní ceny testovaných motorů – i30 1,6 GDI za 345 tisíc stojí o 81 tisíc méně než Golf 1,4 TSI. Dorovnání výbavy a doplnění několika běžných položek (navigace, vyhřívaná sedadla, parkovací senzory) by mohlo poměr sil změnit, ve skutečnosti je ale Golf v řeči ceníkových cen ještě o dalších 20 tisíc dražší." - [odkaz]

A našlo by se více srovnávacích testů, kde i30 je lepší volbou než 308, Auris,či Megane...
2. 4. 2012 13:48
Re: MERCEE´DES
Neplácej tu nesmysly. Já chápu, že může pro někoho i30 představovat zenit života, ale takto neznale přece nelze na věc nazírat. Sakra! copak i30 jede také na haldexu, na DSG? Copak i30 má dvoulitrový motor, který byl třikrát za sebou světovým motorem roku dané kategorie? Víš vůbec co tu proti sobě stavíš? Ty neznáš GTI, R, cabrio? Uvažuj. i30 je bežný lowend, atakuje spodní příčky třídy - Bravo, mégane. Na vrcholu je Focus, Golf. To jsou doslova jiné světy. Dávej svým diskusím realistické proporce prosím :-!
2. 4. 2012 14:08
Re: MERCEE´DES
Ne, vážně, mě jen udivuje, že napíšeš "spodní příčky" a recenzenti napíší pravý opak: "Těsné vítězství Golfu..." Rozumíš, těsné! Je třeba se taky někdy podívat pravdě do očí a asi i uznat kvality a pokrok jiných... A všimni si: zásadně tady škodolibě neplísním Golf! Vážně, nemám proč... ;-)
2. 4. 2012 14:13
Re: MERCEE´DES
Nesmíš to všechno tak naivně baštit. Chybí ti názorové proporce. Golfa nemáš za co plísnit, to bys musel ostatní hodit rovnou do žumpy ;-)
Avatar - jurajos
2. 4. 2012 14:04
Re: MERCEE´DES
Zaujímavé odkazy.
Len tu máme asi ešte jedného "premianta" vedľa ktorého aj ten Ceed vyzerá ako dobrá voľba.
[odkaz]
2. 4. 2012 14:06
Re: MERCEE´DES
No jo no, to se holt někomu nepovedlo okopírovat AR147...nejlepší je ten sporák >:D
2. 4. 2012 14:07
Re: MERCEE´DES
No, vyděl bych to tak na plichtu :-)
Avatar - strýček BOB
2. 4. 2012 14:11
Re: MERCEE´DES
Hm, sedm let staré řešení Seatu. V té době Kia produkovala toto [odkaz] >:D >:D
Avatar - iudex
2. 4. 2012 14:59
Re: MERCEE´DES
Čiže u Kie galaktický progres, u koncernového Seatu to isté prešľapovanie na mieste. ;-)
2. 4. 2012 15:11
Re: MERCEE´DES
až ma natiahlo 8-s
Avatar - kari.laz
2. 4. 2012 14:29
Re: MERCEE´DES
JJ, to je podobná zvrhlost. Akorát, že korejci s tím přišli v roce 2012 jako úplná novinka.
5. 4. 2012 14:10