Technika
zdravím.a co takhle zahrnout do testu i protektorované pneu....?na Vraníkách jezdím přes 10 let a jsem velice spokojen.. :yes:
Předloni jsem po pečlivém zvažování vybral právě tyto Dunlopy (v rozměru R15) ze dvou důvodů😒br />
1. v podobných testech vždy byly do 4. místa
2. jejich cena je výrazně nižší než těch pneu, co byly v testech před nimi (a často i za nimi).
Dnes nelituji - sedí skvělé, jsou tiché, na hodnocení životnosti je ale ještě brzo...
2. jejich cena je výrazně nižší než těch pneu, co byly v testech před nimi (a často i za nimi).
Dnes nelituji - sedí skvělé, jsou tiché, na hodnocení životnosti je ale ještě brzo...
nelituješ jen proto, žes nevyzkoušel Michelin 😄 Já šel z Dunlopu velkou náhodou na Michelin a už mám za sebou 3 sady. Jsou ještě tišší,ale hlavně najedou mnohem větší porci km. A to vyváží logicky i jejich vyšší cenu, takže ve finále jsou levnější.
Souhlas, taky to tak mám.... :yes:
Po pive a motorovom oleji dalsia nekonecna tema. Tak teda aj ja. Rozhodne sa inaksie sprava pneumatika kategorie "T" oproti "V". To sa tyka gripu, hlucnosti, opotrebovania, ... A uz uplne ine by boli vysledky testov na autach so zadnym pohonom. Takze, pri tychto radach sa nenechajte zmiast. Vazeni prispievatelia, ked budete nabuce uverejnovat Vas pneu-tutorial, tak pre dobro veci napiste aj tieto podstatne detaily. Dakujeme za porozumenie.
Podle poznatku majitelu jsou vlastnosti Michelinek na mokru oproti značkove konkurenci podpruměrne. Ja mam sice zkušenost pouze v malem rozměru a mužu porovnat s Bridgestone a da se řict že tomu tak opravdu je.
podprůměrné je silné slovo. Já třeba v dlouhé táhlé zatáčce v nájezdu na dálnici dostal na mokru smyk ve 120kmh,ale v tu chvíli to byla naprosto neopovídající rychlost těm podmínkám. Navíc jsem objevil jejich limit 😄 205/55 R16 Pilot Primacy. Nemyslím si, že by to jiné pneu zvládly lépe. A když už o kolik? 5kmh?
Michelin boduje hlavně výdrží(!!!) a komplexními nadprůměrnými vlastnostmi a to je pro mě podstatnější než 1.místo v testu.
Michelin boduje hlavně výdrží(!!!) a komplexními nadprůměrnými vlastnostmi a to je pro mě podstatnější než 1.místo v testu.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Takisto som už niekoľko rokov priaznivcom Dunlopu. Na zimu mám obuté 4D, letné mi vydržia ešte túto sezónu (asymetrické Sport FastReponse) a sledujem tieto testy aby som si vedel vybrať nástupcu. Vyzerá to ale, že ostanem pri značke. Párkrát ma už zachránili od prekérnej situácie...
Jak borci rozeznávají gumy na vodě nejlépe s odstupem jednoho roku. Ta slabší bude na okruhu tak o 3 sekundy pomalejší, ale borci to poznají s první kapkou.
naprostý souhlas, musí se porovnávat porovnatelné za stejných podmínek, někdo měl dříve energy saver (ekopneu) pak si např koupí conti sport contact3 a samozřejmě může poznat že michelina byla na vodě horší, pokud by měl předchozí michelinku např. pilot sport3 tak je situace naprosto jiná, michelin dělá X typů pneu pro osobáky a proto nelze paušalizovat 😉
Michelin Energy Saver nebyl na vode "horsi", ale primo strasidelnej 8-s
kdybych je ten první rok co vyšli neměl tak bych ti i věřil, ale že bych poznal měřitelný rozdíl v chování na vodě to říct nemůžu - pro běžného řidiče rodinného auta naprosto vyhovující pneu 😄 každý si musí vybrat pneu podle toho co od ní očekává, od saveru přece nemůžeš očekávat špičkové vlastnosti na vodě 😉
Ja je mel 2 roky na Impreze a bylo to vodni peklo, fakt jsem se i obcas bal. Ve chvili kdy jsem na nich zacal jezdit byly asi 2 roky stary a tak na 60% vzorku (prebiral jsem auto po predchozim majiteli, nekupoval jsem samozrejme jety pneu). Mel jsem moznost primo je porovnat se starsimi a stejne jetymi GoodYear Hydragrip na stejny trati a navic ve starsi a vice jete Impreze a to bylo nebe a dudy. I Barum Bravuris 2 jsou na vode lepsi nez tyto Micheliny (ty mam obuty na Impreze ted).
saver x bravuris2 - opet porovnavas hrusky s jablky, kazda z pneu je urcena na neco jineho
ja mel savery na zkousku rok a nicim negativnim me neprekvapili, samozrejme jsem s nima nejezdil po okruhu nebo v desti nezkousel kolik zvladnou na dalnicnim privadeci 😉
ja mel savery na zkousku rok a nicim negativnim me neprekvapili, samozrejme jsem s nima nejezdil po okruhu nebo v desti nezkousel kolik zvladnou na dalnicnim privadeci 😉
Energy Savery byly originál obuté na ceedu, který jsem bral do práce (uf, naštěstí už je pryč >😁 )
Prdlačka motor 1.6 diesel, kolik to má přesně nevím 80-90 kW tuším? A na mokru i zcela nové pneumatiky nebyly schopné rozjet auto bez protáčení kol s lehkou nohou.
Nemám zkušenosti s jiným autem a touto gumou. Možná to bylo šílenou konstrukcí Kie, ale bylo to fakt vražedná kombinace. V situaci, kde jsem jel na Octavii s CSC 3 s velkou rezervou, Ceed už dělal zatáčce papá. :no:
Prdlačka motor 1.6 diesel, kolik to má přesně nevím 80-90 kW tuším? A na mokru i zcela nové pneumatiky nebyly schopné rozjet auto bez protáčení kol s lehkou nohou.
Nemám zkušenosti s jiným autem a touto gumou. Možná to bylo šílenou konstrukcí Kie, ale bylo to fakt vražedná kombinace. V situaci, kde jsem jel na Octavii s CSC 3 s velkou rezervou, Ceed už dělal zatáčce papá. :no:
Proc bych porovnaval hrusky s jablky? Porovnavam 2 gumy stejneho rozmeru na stejnym aute a stejny trati. Obe jsou urceny pro letni obuti. A stojim si za svym, ze Micheliny ES staly na mokru za prd! A uspora paliva u ES? Tady moznost porovnani nemam, ale hodnoty spotreby nijak nevybocovaly z prumeru, ktery jsem za stejnyho pocasi jezdil i na zimnich gumach.
to je jako bys porovnaval napr. sharana a superba, obe maji 4 kola, strechu, volant apod.. ale kazde auto ma jinou cilovou skupinu zakazniku
nemuzes srovnavat ekopneu s bravuris2 coz je barumacky hi-tech v radosti z jizdy,
pokud chces srovnavat tedy s bravuris2 tak od michelinu musis vzit primacy hp resp. primacy3, už jsi pochopil kam mířím?
nemuzes srovnavat ekopneu s bravuris2 coz je barumacky hi-tech v radosti z jizdy,
pokud chces srovnavat tedy s bravuris2 tak od michelinu musis vzit primacy hp resp. primacy3, už jsi pochopil kam mířím?
Ja koupil Yokohamy, mate s nima nejaky zkusenosti nekdo, at vim jestli jsem prohloupil nebo ne? Obecne temto testum moc neverim >😁
Tyhle letni japonsky gumy montovalo Subaru v prvovyrobe a vsichni si na ne stezovali. Ja mel Geolandary na Outbacku v rozmeru 215/60-16 XL a opravdu v zatackach a zvlast na vode nebyly nic moc. :no: Continentaly co mam ted jsou asi vyrazne mekci, takze sice dobre drzi, ale maji vyrazny drazky a tak je tahaji podelny spary. Navic maji asi mekou bocnici a ikdyz foukam na vyssi tlak, mam pocit lehkeho vlneni.
Po Bridgestone Duelerech jsem si teď na jaře koupil letní Bridgestone Turanza 255/50 R19 a i v tomhle rozměru se jedná o hodně solidní pneumatiku... hlavní rozdíl,co zatím oproti duelerům vidím(4000 km najeto), je hlučnost, která je znatelně nižší. Jízdu na mokru zatím nějak fundovaněji ohodnotit nemůžu(poštěstilo se mi zatim jet převážně na suchu), ale jízda na limitu na suché okresce se zdá být u obou pneu stejně uspokojivá... 😄
Kleber, Vredestein či Michelin?? 😉
To, že tam není žádna pnevu od Michelinu je dosti podivné?
[odkaz]
>😁
Jinak ty Michelinky, ač bohužel jen vpředu, tak musím pochválit, je pravda, že nejezdím zrovna pilu (i když občas nějaký dálniční přivaděč říznu rychleji než se sluší a patří), ale jinak nejsou hlučné a i na vodě v pohodě.
Nejsem sám, ale na Fanoušovi jsem se to snažil tak vykrýt a obětoval peníze a koupil hned všechny 4 a šlo to poznat. Ale taky je pravda, že Dunlopky 13" stály 800, to je polovina 16"