Novinky
0
reálně již rok a půl s cx7 jezdím a jsem max. spokojen. výkon je sice dostatečný, ale nevím jestli bych si na línou lemru s dehtem zvykl i když láká o tři litry nižší spotřebou. já mám v reálu spotřebu 10, když jezdím v limitech a 12,5 když to trochu honím (na dálnici i 200). kdo nevěří nechť se se mnou sveze 😄
Přejít do diskuze
V sucasnom maju tusim spolocny diesel 140 k...tie bendziny 2.0 pred tym boli rovnake, diesele uz netusim. Zmena vykonu? mozno len pre odlisenie ako 3.0 V6 ma v jaguari 202, v LR 177 ci kolko vlastne...a v C5 neviem ci kW zase nie inak...
jojo, mondeo ma tusim mazdacky benzin (nevim jestli i v tom soucasnem ale driv to tak bylo). jen mozna u mondea byl o kilowat mensi vykon - nevim proc.
Ja tam jazdim kazdy rok, mam to sice 360 km ale aj tak najblizsie z vsetkych trosku lepsich. Problem bude zase zladit bratov v jeden den 8-s
Papierovo vyselektovat - největší hloupost, promiň. V novinách a na webu se dozvíš stejně jen to co automobilky chtějí, aby jsi se dozvěděl, to nejsou reálné informace. PR automobilek se nakonec vždy dostane na weby a do automagazínů, dílem jsou novináři zkorumpovaní, dílem je ne nich cílevědomě a úspěšně prováděný brainwashing. Výsledkem je potom že lžou a píšou podle přání "spřátelených" značek.
DEOLATOR MÁ PRAVDU.
DEOLATOR MÁ PRAVDU.
Mat Tvoje mnozsvo casu, tak tiez iba obchádzam autosalóny. Bohuzial ako asi vacsina si musím najprv papierovo vyselektovat, co pripadá do úvahy a tých pár, co postúpia do finále si pojdem vyskúsat osobne. Ale ked más tolko skúseností s novinkami, ktoré este ani nie sú v salónoch, sem s nimi. 😉
Chlapci. Já to udělám jinak. Zajdu za prodejcem, projedu, vyzkouším, zjistím, zda vyhovuje či zda je nějakejch papírovejch 11,3 fakt taková hrůza a pak teprve přijdu dávat adekvátní rozumy sem zpět na "chytrofórum"...
Áno, ked nenastane neocakávaná situácia v rodine, chcel by som sa dostavit (Klaudius by ma zabil, keby som sa na to i teraz vykaslal >😒] )
Chyba nemusí být taky u Mazdy, ale u Auto.cz, kteří se třeba někde přepsali nebo překoukli, a tak...? 😉 třeba to má 127koní, zrychluje to za 7,5s, spotřebu to má 2,2l a objem 11,3??? >😁 :yes:
no vidis. a ja reknu objem 2 litry a vykon 108kW - priklad. 147 koni zni mozna pro tebe lip a pripada ti to jako ze ti to jede rychleji >😁 ...
ja bych schvalne dal anketu pro registrovane, kdo ma radsi v automobilove hantyrce kone a kdo kilowaty 😄
at je to tak nebo onak, kW jsou odbornejsi a vzhledem k tomu, ze nejsme v hospode, muzem si dovolit pouzivat neco odbornejiho 😄
ja bych schvalne dal anketu pro registrovane, kdo ma radsi v automobilove hantyrce kone a kdo kilowaty 😄
at je to tak nebo onak, kW jsou odbornejsi a vzhledem k tomu, ze nejsme v hospode, muzem si dovolit pouzivat neco odbornejiho 😄
To ano, ved to som aj napisal, ze aj mainstrem. 4007/Outlander/C-crosser poznam, aj keby si tam dal CR-V aj Forestera s boxer dieselom, kazdy ma slabsie parametre a za 10 s. to stiha...silnejsi 125 kW v koleose/X-trail detto 😉 ... ako pises, chyba bude v prevodovke/rozvodovke... inak si to vysvetlit neviem, no naopak nesom skepticky kym sa na tom nepreveziem. Vela aut priklad dam na RRS TDV8 ma cez 200 kW a brutalny krutak, auto je tazke a sprevodovane na silu, na stouku ledva stiha pod 10 s. no pri merani zrychlenia 80-120 je diabol a konkuruje najlepsim... takze treba pockat na jazdu, papierove udaje zneju trosku cudne (okrem spotreby, 7,5 na SUV neni vobec vela, hoci 6-ka ma oficialne menej, no v reali cca tak by mala jazdit, ale osobnu skusenost s nou nemam)
PS: chystas sa do Nitry?
PS: chystas sa do Nitry?
Nechaj ho tak >😁 Proste budeme pouzivat kilowatty a vsetko je v poriadku. V servisoch sa tiez nepytaju na kone. Prote kW je odborny vyraz a tak to ma byt. A ak sa mu nepaci, nech si pokecia s Kylie - ona ma rada kone >😁
To máte úplnou pravdu, ten motor asi vůbec nejede, když zrychluje za 11.3 s. To je tedy hrozný, těšil jsem se na tento motor, ale můj 1,6 v R. Scenic mu do 100km stačí!
Koně nic nezkreslujou, je to tradice a neláme to jazyk. Pro mě není auto jen dopravní prostředek tak říkám, že můj kombajs má obsah 2 litry a 147 koní.
stacil by jen jeden poradnej diesel. nejakej trilitr sestivalec. pak by nebylo treba hledat nic jineho. kdo chce benzin, bude nadsenej tim co tam je. kdo chce setrit vezme novej diesel a kdo by chtel trochu obojiho vzal by ten trilitr...
pro me je teda daleko lepsi a hlavne min zkreslujici jednotka KW. kone ja prave vubec nepouzivam.
ale zpet. 136KW diesel co ma mazda v nabidce by klidne stacil. tohle je krok zpet.
ale zpet. 136KW diesel co ma mazda v nabidce by klidne stacil. tohle je krok zpet.
Más pravdu, údaj o zrýchlení na sto je niekedy menej vypovedajúci ako údaje o pruznosti, trebárs na 5ke z 80 na 120 km/h. Kým v zrýchlení na sto moze byt rozdiel 0,1 - 0,3 s na úrovni odchýlky merania, pri pruznosti to moze byt sekunda - dve, a to je uz citelné i subjektívne. A tento údaj moze dost pomost urobit si lepsí obraz o dynamike auta bez zvezenia. Niektoré automobilky to ale uvádzajú (napr. Ford na svojej stránke).
A s poslednou vetou absolútny súhlas.
A s poslednou vetou absolútny súhlas.
Aj pri mainstreame to vsak vacsina dokáze rovnako ci lepsie, a to dokonca so slabsími motormi😒br />
Peugeot 4007: 2,2 HDI - 115 kW - 1747 kg - 9,9 s
Hyundai Santa Fe: 2,2 CRDi - 114 kW - 1898 kg - 11,3 s.
Problém teda bude v stratovom výkone niekde medzi klukovkou a kolesami.
Je pritom jasné, ze spotreba bude v reáli min. o liter vacsia, je jedno, ci u Volva alebo Audi.
Hyundai Santa Fe: 2,2 CRDi - 114 kW - 1898 kg - 11,3 s.
Problém teda bude v stratovom výkone niekde medzi klukovkou a kolesami.
Je pritom jasné, ze spotreba bude v reáli min. o liter vacsia, je jedno, ci u Volva alebo Audi.
Problem je mozna taky v tom, jak se spotreby meri. Nehcpau, proc do ted neexistuje metoda, ktera by opravdu ukazala, kolik bude auto prumernemu ridici "zrat". Na co nam jsou nejake normovane podminky? U dieslu to neni jeste tak hrozne, ale u nekterych benzinovych aut, obzvlast sportovnich... Kdyz se od toho potom nekde odviji zdaneni nebo povoleni vjezdu do mesta...
Porovnavat zrychleni 0-100 mi prijde docela zcestne, obzvlast u techto aut. Dulezitejsi je prece pruzne zrychleni, a o tom tu zadne udaje nejsou. Podle me je to dostatecne pruzny motor, zaroven i relativne ekologicky (jestli vubec diesl muze byt). To, ze je to jen 4valec je snad dobre, ne? Nebo to jsou vsichni tak strasne vedle s TDI sestivalcu tezkych na predek? 😄 Je treba si uvedomit, ze dieslova auta nejsou na sportovani, i kdyz to automobilky muzou tvrdit (ne, ani Octavie RS nebo golf GTD 😉 ).
Porovnavat zrychleni 0-100 mi prijde docela zcestne, obzvlast u techto aut. Dulezitejsi je prece pruzne zrychleni, a o tom tu zadne udaje nejsou. Podle me je to dostatecne pruzny motor, zaroven i relativne ekologicky (jestli vubec diesl muze byt). To, ze je to jen 4valec je snad dobre, ne? Nebo to jsou vsichni tak strasne vedle s TDI sestivalcu tezkych na predek? 😄 Je treba si uvedomit, ze dieslova auta nejsou na sportovani, i kdyz to automobilky muzou tvrdit (ne, ani Octavie RS nebo golf GTD 😉 ).
Že papír snese všechno a BMW, Audi, Volvo a Mercedes jsou premiovky beru. Ale ty hodnoty vypadají divně i při porovnání třeba s Mazdou 6 Wagon ( chápu že je o cca 180 kg lehčí, nižší a není 4x4 ) Ale diesel 2,2 středního výkonu 120 kW má zrychlení 9,2s a spotřebu 5,6. Nejvyšší výkon 136( což je údajně mírně přiškrcený motor v CX7 kvůli čtyřkolce ) má zrychlení 8,5s a spotřebu 5,7. Asi snese každý papír něco jiného.
ano Touareg , nie Tiguan - co je skor vahova kategoria CX7 ... ale aj tak ma toui motorov asi 3x tolko na vyber ako mazda... to je fakt ;-\
Problem je ten, ze to porovnavas len s premiou! Ale pravda je, ze vsetky suv od cca 110 do 125 kW - je ich dost, dokazu byt na stouke aj s mensim vykonom pod 10 s. cize tu by som videl skor problem prevodovky ako motoru... a osobne si myslim, ze vas zial nad 5 KW je uplne zbytocny, to by pomohlo o kolko?? 0,3 s. na stouku??
S volvom aj Q5 za 6 litrov by si musel chodit rychlostou kamionov... vsetko je trosku pritiahnute za vlasy...mozno aj CX v reali zoberie pol liter viac...
S volvom aj Q5 za 6 litrov by si musel chodit rychlostou kamionov... vsetko je trosku pritiahnute za vlasy...mozno aj CX v reali zoberie pol liter viac...
Tady spíš jde o lidi, kteří CX7 chtějí, ale nechtějí rozežraný benzín. Ten rozdíl mezi benzínem a naftou u Mazdy bude podobný jako svého času u Subaru když zaváděli boxer diesel.
Zájemci o CX7 už nemusí odcházet ke konkurenci. A najejme si čistého vína, po vyčerpání zájmu skupiny lidí co diesely nemusí se CX7 prakticky neprodává, bez dieselu je ztracená. Snad nebude pozdě...
Zájemci o CX7 už nemusí odcházet ke konkurenci. A najejme si čistého vína, po vyčerpání zájmu skupiny lidí co diesely nemusí se CX7 prakticky neprodává, bez dieselu je ztracená. Snad nebude pozdě...
Mazda celkově uvádí vždy nějaké vyšší hodnoty. Třeba trojka s dvoulitrem má zrychlení nad 10 sekund. Divil bych se kdyby vlastně sportovně založená Mazda měla dlouhé kvalty. Jinač papír snese všechno.
Ano, stojí to za zamyslenie. Mozno tá spotreba bude v reáli blizsia (napr. to Volvo k papierovej spotrebe pridá v praxi 1,5 litra a Mazda mozno len 0,5 litra), ale podstatne horsie zrýchlenie pri porovnatelnom výkone a hmotnosti ukazuje na znacné straty v pohonnom systéme. 8-s
Mě je spíše divné, proč je to auto tak "líne a žravé". Jen tak narychlo jsem kouknul na par SUV s podobnym vykonem a váhou a
všichni jsou trochu jinde ???
Mazda CX7 2.2D 127kW/400Nm hm.1768kg zrychleni 11,3 s komb.spotreba 7,5
Audi Q7 2TDI 125kW/350Nm hm.1730kg zrychleni 9,5s komb.spotreba 6,7
Volvo XC 60 2,4D 129kW/420Nm hm.1825kg zrychleni 9,8s komb.spotreba 6,0
BMW X3 2D 120kW/350Nm hm.1825kg zrychleni 8,9 s komb.spotreba 6,5
Mercedes GLK 2.2D 125kW/400Nm hm.1845kg zrychleni 8,8s komb. spotreba 6,9 (automat)
všichni jsou trochu jinde ???
Mazda CX7 2.2D 127kW/400Nm hm.1768kg zrychleni 11,3 s komb.spotreba 7,5
Audi Q7 2TDI 125kW/350Nm hm.1730kg zrychleni 9,5s komb.spotreba 6,7
Volvo XC 60 2,4D 129kW/420Nm hm.1825kg zrychleni 9,8s komb.spotreba 6,0
BMW X3 2D 120kW/350Nm hm.1825kg zrychleni 8,9 s komb.spotreba 6,5
Mercedes GLK 2.2D 125kW/400Nm hm.1845kg zrychleni 8,8s komb. spotreba 6,9 (automat)
No zrovna vcera som sa rozprával s kolegynou, ze po Mazde 6 chcú kúpit CX7, len ich odrádza trochu ten pazravý benzín. Ale más pravdu v tom, ze predaje, aké CX7 dosiahla s jediným, aj to benzínovým motorom, sú obdivuhodné. Fakt skoda, ze také dobré auto nemá siroké portfólio motorov ako VW group; ja si tam viem predstavit paletu od 2,2d - 120 kW az po 3,0 V6 d - 177 kW.
Tak myslím, ze tu na auto.cz sú ludia, ktorí sa autám a technike rozumejú trochu viac ako bezný priemer a uvazujú skor v oficiálnych jednotkách výkonu (W, resp. kW), ako v laických "konoch". I ked chápem, ze kone sa jednoduchsie vyslovujú a lepsie znie, ked poviem, ze mám 100 koní namiesto 74 kW... Ja osobne kone povazujem za trochu skreslujúce, lebo "pridávajú" subjektívne vnímaný výkon.
A k Mazde: más pravdu, ze 5valec by bol dostojnejsou motorizáciou. I ked si myslím, ze i tých 136 kW (186 koní) by stacilo.
A k Mazde: más pravdu, ze 5valec by bol dostojnejsou motorizáciou. I ked si myslím, ze i tých 136 kW (186 koní) by stacilo.
Hoši hoši, vy zas koukám máte problém, že kvůli němu ani nespíte... >😁 Ani jeden z vás tohle auto nesedlá. Ani já. A na tom bych se odpíchnul. Mazda svoje auta dělá tak jak dělá. Konkrétně Mazda CX je velice povedené auto, což dokazují i prodeje - když pobereme v úvahu cenu a zatím jediný motor. To já pokládám za úspěch a Subaru by se mohlo učit... 😉
Pište to v koních kdo to má pořád přepočítávat, aby se dověděl výkon. kW se hodí k elektromotoru. Bugatti má 1000 koní a ne 1000/1,36 kW. Těch pár koní rozdílu asi ani nebude poznat, ale stejně by se tam hodil pětiválec už kvůli zvuku.
Ale aspon ta nezozerie pri tankovani, ako ta benzinova 2,3-ka. 127kW staci, to uz slusne rozhybe aj takuto potvoru. Len sa obavam, ci tento diesel neprisiel prilis neskoro. Uviest v europe velke suv bez naftoveho motora, to je teda velke minus...
btw, neviem ci je informacia v clanku o pohone rozvodu spravna. Pokial viem, naftove motory od Mazdy maju vsetky ozubeny remen, nie retaz...
btw, neviem ci je informacia v clanku o pohone rozvodu spravna. Pokial viem, naftove motory od Mazdy maju vsetky ozubeny remen, nie retaz...
Tiez mi napadlo, preco tam nie je 136 kW verzia z Mazdy 6. 8-s Alebo si povedali, ze takémuto SUV netreba tak vela kilowattov a stací aj 127? Chápem, ze 5- ani 6-valec Mazda nemá, ale preco do tak velkého a tazkého auta nedajú to najsilnejsie, co majú, to mi logiku nedáva.