Peking 2012
Mel jsem z toho trochu strach, ale musim uznat, ze vypada perfektne. Stejne bych ale radsi videl Lambo limuzinku nez SUV.
silně mi to připomíná Evoque,že by měl VW mindráky z jeho úspěchu ???
Vážně myslíš, že VW chce Evoku konkurovat Lambem? 😄 Ten si udělá vlastní Cross Coupe...
Na mne to spíš působí jako výsledek receptu: "Vem jedno BMW X6 a jedno Porsche Cayenne, promíchat protřepat, na platformu audi Q7 směs nalej, motor VW W12 k tomu přidej = a jako Lamborghini Ursus (za 250.000€ ?) to PRODávEJ 😄
Nevím jak jsem otevřel fotku první co mě napadlo a viděl v tom byl právě Evoque,to je pouze můj pocit 8-s tím neříkám že se mi nelíbí!!
Ne! První, co tě napadlo, byl mindrák značky Lamborghini z Land Roveru! Dva rozdílnější výrobce bys těžko hledal...
A první co mě napadlo po přečtení tvé chytrosti bylo že jsi .........,nikdo se nebavil o výrobcích ale o jednom autě,tak si srovnej tu bramboračku v palici než něco napíšeš
Přečti si znovu svůj blábol z 11:48 a pak udeř hlavou do zdi, pokud to nepomůže, opakuj stále dokola, alespoň bude od tebe pokoj 😄 Osobní invektivy bys měl opustit, škodí to zdraví...
Reagoval jsi na můj druhý příspěvek nikoliv první a mimo to v prvním jsem nic nesrovnával ale to je evidentně pod prahem tvého chápání! Asi chceš druhým říkat co má vidět,cítit no......myslím že to tu bylo už,ne??
Krutopřísná kára :yes: jestli bude alespoň z 80% takhle vypadat v sérii,tak to budou dlouhý pořadníky 😄
Ta asi nebudou, jelikož cena bude jistě pěkná "paleta". Nemyslím, že to ostatní SUV ve třídě nějak ohrozí, spíš to bude takový doplněk... LM2 byl extrém, takže bych ani tradici nijak nepřeceňoval.... 😉
Jinak jako koncept to určitě vypadá zajímavě, dokonce bych i řekl, že si mi celkem líbí :yes:
Jinak jako koncept to určitě vypadá zajímavě, dokonce bych i řekl, že si mi celkem líbí :yes:
Já ty pořadníky myslel v kontextu dané třídy(jak typové,tak finanční)takové Porsche Cayenne taky není žádná láce a jak se o něj movití klienti perou 😉 i když uznávám že Lambo bude asi ještě o řád cenově výš.
O řád cenově výš ?
Chceš tím říci, že když Cayenne stojí třeba 3,5 míče tak Lambo bude stát 35 míčů ? To snad nemyslíš vážně.
Nebo nevíš co je to řád. ;-\
Chceš tím říci, že když Cayenne stojí třeba 3,5 míče tak Lambo bude stát 35 míčů ? To snad nemyslíš vážně.
Nebo nevíš co je to řád. ;-\
To tím říct rozhodně nechci 😉 myslel jsem to tak,že Cayenne stojí dle verze od 1.5 do 3.5 a lambo bude někde mezi 4-5 mil někde mezi Caynne a novým suv od Bentley.
...(slušně) vybavené SUV Lamborghini odhaduji na 250.000€..
Tak toto auto rozhodne nepojde proti zauzivanym znackam typu audi, BMW ci merc. Proste to nie je pren ziadna konkurencia. Aventador tiez nejde proti sls, R8 ci inym. Toto je nova trieda. Takze reci o konkrencii a pod su uplne mimo. Nebude ani ziadnym doplnkom. A ze si myslis ze sa ludia za nim nepotrhaju a nebude nan rocna cakacia doba? Pamatas na casy ked prisiel cayenne a bol po predstaveni vypredany na pol roka dopredu? Alebo aventador (mimochodom to je ina cenova liga) na ktory si pockas rok? Ide o lambo a to je docela padny dovod ho mat. A urcite sa najde vela ludi ktorym sucasne suv vadia koli tomu ze ich ma kazdy.
Jako ze zadu to vypadá prostě bombasticky, profil kabiny je taky dobrej, ale narvat na to supersporťáckej čumák to prostě nejde. Je to disproporční a neharmonické. Když stavím SUV tak ho musím stavět tak a ne, že zvednu aventadora na vyšších pružinách. Svůj design ostrých hran a rovných ploch mohli užít i jinak.
Souhlasím. :yes: ...Na druhou stranu, jak jinak udělat SUV, které by aspoň trochu zapadalo do modelové řady Lamborghini?
Tak jako (třeba) Ferrari - NIJAK! 😉
No ja bych byl s timhle tvrzenim opatrnej. Aby se nam za par let taky nelepil znak konika na zadek z vejsky jednoho metru >😁
..ano tahle "hrůza" MŮŽE nastat, když už KRABICI dělá Porsche a teď Bentley a Lambo a ... tak možná časem i Ferrari "nezbyde" než... 😐
PS: Což ale NIC NEmění na mém názoru, že "svět by se BEZ krabice od Lamborghini JISTĚ obešel" 😉
PPS: Samozřejmě ale asi JE "lákavé" využít jednu techniku a prodávat TOLIK "různých VWozů"
1) audi Q7
2) vw Touareg
3) bentley E😜 9 F
4) lamborghini Urus
5) porsche Cayenne
BEZVA (unifikace, no) ne? :yes: 😄
PS: Což ale NIC NEmění na mém názoru, že "svět by se BEZ krabice od Lamborghini JISTĚ obešel" 😉
PPS: Samozřejmě ale asi JE "lákavé" využít jednu techniku a prodávat TOLIK "různých VWozů"
1) audi Q7
2) vw Touareg
3) bentley E😜 9 F
4) lamborghini Urus
5) porsche Cayenne
BEZVA (unifikace, no) ne? :yes: 😄
Nevím, jestli se pojem unifikace u Urusu trochu nepřeceňuje. Vždyť co může použít z koncernu? Pár čudlíků v interiéru, nějaké ty elektronické krabičky, (možná) podlahu a podvozek, který si stejně naladí podle sebe. Zbytek jako karoserii, interiér, motor i převodovku mají svou. Jasně, mohli by si vyvinout i to přebírané. Je otázka, co navíc by tím zrovna v kategorii SUV získali? A jak ukázal Cayenne, i když dva vaří ve stejném rendlíku, výsledek se může dost lišit. Víc než na sdílených komponentech (v této kategorii) podle mě záleží na celkovém odladění a detailech. Věřím, že SUV s desetiválcovým benzínem si s ničím v koncernu nespletete...
URČITĚ komplet celou platformu/techniku 😉
Rozdíl mezi vozem A(udi Q7) a B(entley E😜 9 F) až třeba L(amborghini Urus) je pak že vývod klimatizace je
a) kulatý
b) hranatý
c) (třeba) šišatý
..ale všechny jsou samozřejmě na STEJNÉM místě.. apod. 😄
Rozdíl mezi vozem A(udi Q7) a B(entley E😜 9 F) až třeba L(amborghini Urus) je pak že vývod klimatizace je
a) kulatý
b) hranatý
c) (třeba) šišatý
..ale všechny jsou samozřejmě na STEJNÉM místě.. apod. 😄
Možná (když do ní narvou motor a převodovku) převezmou platformu a podvozek. Budu se opakovat, ale co přinese Lambu, když si platformu udělá samo? Ono i nyní pochybuju, že platforma pro Q7 a spol. byla už připravená pro Lambo V10, takže i tu určitě čekají změny... A zbylá technika... Buďte konkrétní. Co z dalších přebíraných dílů Vám úplně zkazí dojem z Urusu? Stejné parkovací senzory, klimatizační jednotka, elektromotorky pro stahování oken...?Mimochodem dost pochybuju, že třeba Ferrari běžně tyto komponenty nebere od Fiatu...
Ale to je JASNÉ, že KDYŽ už děláte SUV pod dalšími značkami (kdyby se třeba povedl plán na koupi Alfy) tak se VYPLATÍ na VŠECHNY vozy použít STEJNOU techniku.
JÁ bych se prostě "obešla" BEZ krabice (čti SUV) od Bentley a rozhodně i bez SUV od Lamborghini. Vy snad nějak "postrádáte SUV Ferrari nebo Aston Martin či snad (nedejbože) od Rolls Royce?? 😉
JÁ bych se prostě "obešla" BEZ krabice (čti SUV) od Bentley a rozhodně i bez SUV od Lamborghini. Vy snad nějak "postrádáte SUV Ferrari nebo Aston Martin či snad (nedejbože) od Rolls Royce?? 😉
Já jsem ale rozporoval (ne)smyslnost "unifikace", ne (ne)smyslnost tohoto vozu jako takového 😄 Osobně mi je celkem jedno, jestli bude mít Bentley nebo Lambo své SUV. Tato katogerie aut mě míjí, ale když je zákazníci chtějí... Také jsem do nedávna nepostrádal něco jako je Ferrari California nebo FF, když tu máme třeba Mercedes... 😄
California či FF jsou jen "variace" na automobily co Ferrari běžně vyrábí, SUV je "zcela něco jiného" (než Bentley či Lamborghini.. 😉
MNĚ prostě SUV od Rolls Royce nijak NEchybí (naprosto mi "stačí" Range Rover) a nepostrádám ani SUV od Ferrari (když už je tu Porsche, případně BMW X6 - další "nával" ultra-drahých krabic od dalších značek ... kdyby raději vyvinuli třeba nějaký nový zajímavý motor.. kdyby Lamborghini Gallardo nebylo NEjstarším vozem své kategorie - Porsche či Ferrrari ho v testech porazili už ve svých minulých generacích atd. atp. 😄
MNĚ prostě SUV od Rolls Royce nijak NEchybí (naprosto mi "stačí" Range Rover) a nepostrádám ani SUV od Ferrari (když už je tu Porsche, případně BMW X6 - další "nával" ultra-drahých krabic od dalších značek ... kdyby raději vyvinuli třeba nějaký nový zajímavý motor.. kdyby Lamborghini Gallardo nebylo NEjstarším vozem své kategorie - Porsche či Ferrrari ho v testech porazili už ve svých minulých generacích atd. atp. 😄
Ano, také bych raději viděl nové Gallardo než Urus. To už je ale předpokládám nebo spíš doufám na konci vývoje a jestli by měl přijít Urus za tři roky, tak u něho je naopak vývoj teprve na začátku, takže Gallardo by brzdit neměl. Nebo třeba konkurent Astonu Rapide by nebyl špatný, ale pokud bude Urus dostatečně exkluzivní a drahý, aby vyčníval nad Cayenne a nebyly ho plné ulice, tak proč ne. Mohl by pomoci Lambu podobně jako Cayenne Porsche. Aventador jim jistě slušně pustil žilou a nové Gallardo jim v konkurenci Italie nebo McLarenu moc nepomůže zahojit se. Takže také mi Urus nechybí stejně jako mi Cayenne nechyběl u Porsche, ale když Lambu pomůže hnout se dál...
"FF je jen "variace""...pak ty máš v hlavě variátor...a navíc určitě ze zcela neprémiové Audi A4 😄
Ano, souhlas. Svět by se bez SUV Lamborghini obešel. Bohužel je otázkou, jestli by se do budoucna Lamborghini, v této dle mne motoristicky trochu pokřivené době, obešlo bez SUV ;-\ 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak vám neviem, toto sa ľuďom páči? Naozaj? Podľa mňa je to hnus :no:
No svět URČITĚ NEpotřeboval další (ultra)drahé SUV ani další vůz na technice audi Q7, ale... ale (už to tak vypadá že) budeme mít KRABICI od Bentley i KRABICI od Lamborghini 😄
Opět krvácivá stigmata Audi? Máš to jen na dlaních nebo i jinde? >😒]
Máte v tom trochu HOKEJ (stále není PO sezóně? 😄 ) - udělat z jednoho vozu (audi Q7) pět aut (Cayenne, Urus, E😜 9 F, Touareg a to Q4) asi (snad doufám) spíš NEbude "Boží plán" 😉
..a já spíš NEbudu "velmi vyvolená věřící" 😄
..jen NEjevím nadšení z té(to) UNIFIKACE vwýroby, toť vše 😉
..a já spíš NEbudu "velmi vyvolená věřící" 😄
..jen NEjevím nadšení z té(to) UNIFIKACE vwýroby, toť vše 😉
Nechápu..proč nevyužít dobrý a kvalitní základ?Proč by každá značka měla být do poslední matičky rozdílná? Exterier i interier jasně odkazuje na příslušnost k dané značce..Urus je nádherný kus techniky ačkoliv někomu může připadat zbytečný...ale s Q7 si ho asi nikdo nesplete.
Jako že audibus je "dobrý a kvalitní základ" (rsp. NEJLEPŠÍ mezi všemi krabicemi?? 😉
Neb (jen) TAKOVÝ základ je "dostatečný" pro SUV od značek jakými Bentley či Lamborghini jsou.., nebo? 😄
PS: Ano, tou poslední větou jste to TREFIL - na tom co je "pod kabátkem" většina lidí NEkouká a tvarem plechů "nahoře" si audi Q7, bentley E😜 9 F a lamborghini OPRAVDU nikdo NEsplete..
Neb (jen) TAKOVÝ základ je "dostatečný" pro SUV od značek jakými Bentley či Lamborghini jsou.., nebo? 😄
PS: Ano, tou poslední větou jste to TREFIL - na tom co je "pod kabátkem" většina lidí NEkouká a tvarem plechů "nahoře" si audi Q7, bentley E😜 9 F a lamborghini OPRAVDU nikdo NEsplete..
No nevim, není náhodou základem Touareg? V každém případě, je to jediný SUV z týhle skvadry, kterého bych si koupil... 😉
Jak jsem naznačoval již několikrát...máš stigmata Audi i na zádeli >😁 P.S. Doporučuji test deespetky v autosalonu primy, to je žráádlóóó >😒]
Tak vy posuzujete vozy dle "autosalonu primy"? No tak to OPRAVDU JE "žráááádlóóó" :yes: >😒]
PS: I když jestli vás "těší" unifikace Q7 na modely Lamborghini či Bentley..
..tak: to k vám asi i "pasuje" 😉
PS: I když jestli vás "těší" unifikace Q7 na modely Lamborghini či Bentley..
..tak: to k vám asi i "pasuje" 😉
Už se tě tady několik lidí ptalo, komu vadí, že podlaha bude mít stejný tvar plechu jako např. Touareg? 😉 >😁
Nechápu, co je špatného na sdílení dílů. Všichni tu křičíte, jak jsou auta předražená, jak chcete, aby byla cena co nejnižší. Unifikace toto umoňuje. Zároveň pomáhá automobilkám dosáhnout vyššího zisku při nižších prodejních cenách, rychleji rozprostřít vývojové náklady. Jen se podívejte, jaké má na čele vrásky Aston Martin, že nemá kde vzít "unifikované díly" - podvozky, motory apod...
Když vás "těší" unifikace, tak "se těšte" ze sdílení mezi vozy vw Polo a Seat ibiza a audi A1, tady je řeč o LAMBORGHINI (tj. vozech NEJvyšších cenových kategorií + doslova ŠÍLENÝCH provozně servisních výdajů = prostě o reálně NEJvyšší lize automobilů
PS: A mně "vadí" (uráží?) spíš samotný VZNIK další "krabice" - prostě tak jako mi NEchybí SUV od Ferrari, NEpostrádám ho od Lamborghini (kdyby raději zapracovali na novém Gallardu - je nejstarší v kategorii a soupeři od konkurence ho "vyklepli" již ve svých minulých generacích ... třeba na TOM by mohli "zapracooooVWat", než na další (5té) mutaci téhož vozu
PS: A mně "vadí" (uráží?) spíš samotný VZNIK další "krabice" - prostě tak jako mi NEchybí SUV od Ferrari, NEpostrádám ho od Lamborghini (kdyby raději zapracovali na novém Gallardu - je nejstarší v kategorii a soupeři od konkurence ho "vyklepli" již ve svých minulých generacích ... třeba na TOM by mohli "zapracooooVWat", než na další (5té) mutaci téhož vozu
U Lamba vzali za zaklad alespon to nejlepsi co v koncernu maji, u Citrönu vzali podvozek z picassa a nacpali na to DS5 a vydavaji to za luxusni. 😉
:yes: luxusní je hlavně zadní stěrač 😄 ...no a ty potahy jak popruhy z UAZu...úplná haute couture >😒]
VÝBORNÝ příklad! Platforma použitá pro model DS5 (který je LUXUSem NAD modelem C5, ale velikostí, podvozkem, jízdně i použitými motory POD ním) je ale menší "ostuda" než pro Lamborghini použít techniku z VOLKSWAGENu (který stojí v základu POD milion - kdežto SUV Lamborghini bude za ... 250.000€? 😄
1.za design, 2.za SUV obecně, 3.kvůli jossalitovi-jelitovi
To máš v průměru za 2, chudáčku, to se ti asi moc nepovedlo, co? >😁 :no😒br />
Ale cením, dnes si napsal dokonce i něco, co by se dalo označit za projev nějakého přijatelného názoru. :-!
Ale cením, dnes si napsal dokonce i něco, co by se dalo označit za projev nějakého přijatelného názoru. :-!
Jaký je průměr z x^3, děti?
To máme x^1 krát x^2, hle, průměr mocnin je jen 1,5. Anebo x^0 krát x^3 a průměr je rázem jen 1. No vida, to by bylo abychom koncernu nemohli dát jedničku.
Nebo se to dělá jinak a někdo neumí matematiku?
/justkidding
To máme x^1 krát x^2, hle, průměr mocnin je jen 1,5. Anebo x^0 krát x^3 a průměr je rázem jen 1. No vida, to by bylo abychom koncernu nemohli dát jedničku.
Nebo se to dělá jinak a někdo neumí matematiku?
/justkidding
lambo predsa nemoze zaostat kedze porsche ma cayenne 😉
buduci majitel s nim bude opat chodit sa ukazovat niekde na rivieru a robit zo seba doleziteho a pri ochodakoch zaberie 3 parkovacie miesta ale IQ mu to auto neprida smola, v praxi v meste nepouzitelne auto :yes: podobne ako X6 alebo cayenne, neviem ako inde v eu ale na slovensku plati ze cim vacsia svina tym drahsie a nepraktickejsie auto. 😉
a pre rypalkov ze zavidim nie je tomu tak - nefandite si - staci vidiet tu aroganciu s akou sa majitelia tychto aut pohybuju ako parkuju a tie holohlave xichty co to soferuju to nie je zavist - skutocne nie je im co zavidiet 😉 maju to tazke, aj zivot maju kratky :yes:
A nechápu tři palce nahoru a vesměs negativní postoj. Jestli to měla být ironie, tak velmi obtížně čitelná. :no:
Podla mna je to zaujimave, aj ked lambo a SUV mi nejak nejde dohromady, vyzera to vsak pekne.