To víte - rekVWamní masírka dělá své.. ;-)
..jinak se celkově prodává stále ještě VÍCe technicky kvalitnějšího vyspělejšího CITROËNu C5 než brzdami, akustickým komfortem, šířkou interiéru atp. PODprůměrné Škody Superb :-)
S (u naftových motorů "běžným") 7-8mi letým zpožděním ho nově má i audi A6, tak třeba se VW na 2hý pokus podaří i koncernoVWá verze 2.2 HDi 150 kW a 25d a 250 CDi a ta jednou nakonec dorazí i do vozů Škoda ... tVWeba.. ;-)
PS: Ale jinak jedno turbo na každé 3 válce je FAJN :yes::-)
..i když TRI-turbo by mohlo být ještě "zajímavější" ;-)
Prostě někdo rád KVALITU´..
..a někomu asi stačí kVWalita
[odkaz]
..jen jsem NEtušila že (to druhé) se to týká i VÁS :-|
(nebýval jste fanouškem jedné "prémioooové" značky? To se to koncernoVWé fandoooovství "rozbředlo" i do škodovek? Jaký pro tenhle "technický skVWost" mezi vozy střední třídy doporučujete motor? Výkon z neznámých důvodů ztrácející V6, k "potrhání" zábavné TSi nebo "spolehlivostí VWýjímečné TDi 125 kW? :-)
PS: VELKÉ auto s levnou technikou (nižší třídy/"kategorie") pod kapotou je i Dacia - a té se prý také prodejně DOBŘE daří = tak možná máte dokonce DVOJÍ důvod k "oslaVWám" :-)
Tvé řeči nejsou bohužel ani rádobychytré.
Já mám sex výhradně se svou partnerkou, s kým/čím to děláš ty, mě opravdu nezajímá, myslím včetně tvého jezevčíka, kterého tu stále podvědomě prezentuješ... :*) >:D
P.S. A pro tvůj duševní klid, žádnou Škodovku nevlastním... ;-)
Neboj, právě tebe jsem myslel tím "nejen ona", ještě, že jsi tak spolehlivě zakejhal ... ;-)
A to jak praktikuješ autoerotiku na tento web opravdu nepatří... :*) >:-[]