Jinak S8 řadí trojku ve zhruba 87 km/h. Nepředpokládám, že by S6 měla delší převody, takže je jedno, jestli končí na 96 nebo 100 km/h, tak jako tak to bude trojka. Navíc přeřazení se pohybuje v řádu desetiny vteřiny. Aktivně nesleduji vývoj u Audi, ale mám takový pocit, že ostré S-tronicy se pohybují na úrovni 50 ms. Rozhodně jsou pod 200, nad 200 to jsou všechno líné lemry. Nemá smysl dělat dvouspojku, když podobného výkonu dosáhne dobrý klasický automat.
Edit: Úplně jsem zapomněl, že S8 má 8 stupňové ZF. :-|
Ještě nedávno šestikvalty měly jedničku do zhruba 80 (nebo i 100 v extrémních případech) km/h. Třeba Infiniti M37 jede myslím 250 na 4 a to má 7 stupňovou převodovku. Když člověk odhlédne od jejich podivné metodiky, je naprosto běžné, že auto dosáhne lepšího zrychlení. Když Q3 2.0 TDI na zimácích v prakticky mrazu zvládne porazit svůj papírový čas (a to skoro o vteřinu), tak proč by to nezvládla S6 za mnohem optimálnějších podmínek (byť nečekám, že tak výrazně)? Osobně bych čekal, že bude rychlejší tak o dvě desetiny.
Ak dajú vypínanie valcov do Grand Cherokee 5,7 Hemi, tak dobre, ale do sport modelu, to je dosť na prd. Veď ak niekto kúpi auto Audi S-ko za tie dukáty, vypínanie valcov má v paži!
Tenhle magazín je v tom legedární.... třeba CLS 500 má papírově 5.2 a oni naměřej 4.3, u 63 AMG dokonce 3.6.... jak už napsal kolega nahoře, tak je to "letmej rozjezd", není to vyloženě 0-100km/h a ANO zrovna v těch 96kmh většina vozů řadí 3jku.... (většina 6ti kvaltů ne, ale 7 a víc řaděj 3jku těsně před 100, takže zde máte vysvětlění.
to je prosim pekne sposobene spatnym rozdelovacom, Audi u 50% modelov zamerne pouzilo spatny rozdelovac, ktory v istych situaciach hlavne v nizkej zatazi vypne az 4 valce
njn strasna doba aby si uz ani na S6 nemal dobry rozdeluvac ;-\
C&D> To keep things even, we positioned the cars on the track with a 12-inch rollout for all the tests because that distance matched up with most of the meters. Also, a car accelerates to 3 mph in about 12 inches, so that distance worked well for the meter with speed rollout.
americke magaziny testuju tento pre nich naj parameter (0-60mph) s tzv."one foot rollout" niektori dokonca pouzivaju aj viac ako one foot t.j. 30 cm.
dost to skresava casy dole v prip. a6 to moze byt 0.5-0.6 sec kludne.