Novinky

Zpět na článek

Audi S6 je ještě rychlejší, než výrobce slibuje

12 komentářů

rc__46
americke magaziny testuju tento pre nich naj parameter (0-60mph) s tzv."one foot rollout" niektori dokonca pouzivaju aj viac ako one foot t.j. 30 cm.
dost to skresava casy dole v prip. a6 to moze byt 0.5-0.6 sec kludne.

je treba si nastudovat fakty a potom robit zavery
Avatar - Anonym
Anonym
Otázkou taky je, zda se mezi 96 km/h a 100 km/h nenachází okamžik přeřazení na vyšší převod.
MadCFO
C&D> To keep things even, we positioned the cars on the track with a 12-inch rollout for all the tests because that distance matched up with most of the meters. Also, a car accelerates to 3 mph in about 12 inches, so that distance worked well for the meter with speed rollout.
Avatar - MarTin1
MarTin1
Tenhle magazín je v tom legedární.... třeba CLS 500 má papírově 5.2 a oni naměřej 4.3, u 63 AMG dokonce 3.6.... jak už napsal kolega nahoře, tak je to "letmej rozjezd", není to vyloženě 0-100km/h a ANO zrovna v těch 96kmh většina vozů řadí 3jku.... (většina 6ti kvaltů ne, ale 7 a víc řaděj 3jku těsně před 100, takže zde máte vysvětlění.
_MT_
Ještě nedávno šestikvalty měly jedničku do zhruba 80 (nebo i 100 v extrémních případech) km/h. Třeba Infiniti M37 jede myslím 250 na 4 a to má 7 stupňovou převodovku. Když člověk odhlédne od jejich podivné metodiky, je naprosto běžné, že auto dosáhne lepšího zrychlení. Když Q3 2.0 TDI na zimácích v prakticky mrazu zvládne porazit svůj papírový čas (a to skoro o vteřinu), tak proč by to nezvládla S6 za mnohem optimálnějších podmínek (byť nečekám, že tak výrazně)? Osobně bych čekal, že bude rychlejší tak o dvě desetiny.
_MT_
Jinak S8 řadí trojku ve zhruba 87 km/h. Nepředpokládám, že by S6 měla delší převody, takže je jedno, jestli končí na 96 nebo 100 km/h, tak jako tak to bude trojka. Navíc přeřazení se pohybuje v řádu desetiny vteřiny. Aktivně nesleduji vývoj u Audi, ale mám takový pocit, že ostré S-tronicy se pohybují na úrovni 50 ms. Rozhodně jsou pod 200, nad 200 to jsou všechno líné lemry. Nemá smysl dělat dvouspojku, když podobného výkonu dosáhne dobrý klasický automat.

Edit: Úplně jsem zapomněl, že S8 má 8 stupňové ZF. 😐
Avatar - Ham.
Ham.
No asi bude to podladění na 309kW trochu nižší než se píše na papíře a pár kW tam bude navíc grátis.
_MT_
U přeplňovaných motorů je běžně něco grátis.
Kpt. Silver
a vypínajú sa mu valce, pre boha, kde to žijeme?
Avatar - lamal
lamal
to je prosim pekne sposobene spatnym rozdelovacom, Audi u 50% modelov zamerne pouzilo spatny rozdelovac, ktory v istych situaciach hlavne v nizkej zatazi vypne az 4 valce

njn strasna doba aby si uz ani na S6 nemal dobry rozdeluvac ;-\

aspon ze tie karburatory to ma este dobre
Kpt. Silver
Ak dajú vypínanie valcov do Grand Cherokee 5,7 Hemi, tak dobre, ale do sport modelu, to je dosť na prd. Veď ak niekto kúpi auto Audi S-ko za tie dukáty, vypínanie valcov má v paži!
Avatar - lamal
lamal
tak ked to neobtazuje, efektivite sa nekladu medze ... urcite si daju pozor na to, aby to nekazilo dojem z auta