Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT Ibiza 1,2 TSI – Pohled dravce

Nejprodávanější SEAT přichází s novým designem přídě. Bude omlazení vzhledu v dnešní době stačit?
Zpět na článek
18. 5. 2012 08:54
18. 5. 2012 09:17
18. 5. 2012 09:32
18. 5. 2012 09:42
18. 5. 2012 10:01
18. 5. 2012 10:49
18. 5. 2012 10:57
18. 5. 2012 11:00
18. 5. 2012 11:03
18. 5. 2012 11:15
18. 5. 2012 11:26
18. 5. 2012 11:43
18. 5. 2012 13:40
18. 5. 2012 21:22
19. 5. 2012 14:28
19. 5. 2012 16:33
19. 5. 2012 19:23
19. 5. 2012 21:00
19. 5. 2012 21:03
19. 5. 2012 21:56
18. 5. 2012 11:54
18. 5. 2012 12:31
18. 5. 2012 13:24
18. 5. 2012 13:29
18. 5. 2012 13:41
18. 5. 2012 13:50
19. 5. 2012 14:29
18. 5. 2012 12:29
18. 5. 2012 13:49
18. 5. 2012 14:01
18. 5. 2012 21:29
18. 5. 2012 22:26
19. 5. 2012 16:31
19. 5. 2012 19:29
18. 5. 2012 15:41
18. 5. 2012 15:45
18. 5. 2012 16:16
18. 5. 2012 16:30
18. 5. 2012 21:37
18. 5. 2012 22:27
18. 5. 2012 11:39
18. 5. 2012 11:53
18. 5. 2012 12:13
18. 5. 2012 13:43
18. 5. 2012 13:51
18. 5. 2012 14:01
18. 5. 2012 16:19
18. 5. 2012 21:20
18. 5. 2012 21:27
18. 5. 2012 21:40
18. 5. 2012 22:23
21. 5. 2012 10:08
19. 5. 2012 14:32
18. 5. 2012 09:52
18. 5. 2012 09:42
18. 5. 2012 15:44
18. 5. 2012 19:38
19. 5. 2012 09:28
19. 5. 2012 14:33
19. 5. 2012 17:20
18. 5. 2012 22:51
18. 5. 2012 15:57
18. 5. 2012 10:40
18. 5. 2012 13:33
18. 5. 2012 14:05
18. 5. 2012 14:31
18. 5. 2012 15:05
18. 5. 2012 15:39
18. 5. 2012 17:50
18. 5. 2012 19:15
18. 5. 2012 21:15
18. 5. 2012 21:22
18. 5. 2012 21:40
18. 5. 2012 21:50
18. 5. 2012 22:09
18. 5. 2012 22:19
19. 5. 2012 10:16
19. 5. 2012 13:25
19. 5. 2012 15:05
18. 5. 2012 22:15
18. 5. 2012 21:46
18. 5. 2012 22:07
18. 5. 2012 21:20
18. 5. 2012 21:47
18. 5. 2012 22:04
18. 5. 2012 22:13
18. 5. 2012 22:21
18. 5. 2012 22:37
18. 5. 2012 22:44
18. 5. 2012 22:52
18. 5. 2012 22:56
18. 5. 2012 23:12
18. 5. 2012 23:18
18. 5. 2012 23:37
19. 5. 2012 00:03
19. 5. 2012 14:43
21. 5. 2012 17:45
21. 5. 2012 18:15
21. 5. 2012 18:46
21. 5. 2012 19:38
21. 5. 2012 20:30
21. 5. 2012 22:21
22. 5. 2012 07:53
21. 5. 2012 21:09
21. 5. 2012 21:39
22. 5. 2012 09:12
22. 5. 2012 09:10
22. 5. 2012 10:13
22. 5. 2012 12:48
18. 5. 2012 22:51
18. 5. 2012 23:01
19. 5. 2012 14:45
18. 5. 2012 15:04
18. 5. 2012 16:06
18. 5. 2012 20:27
19. 5. 2012 15:24
19. 5. 2012 20:27
19. 5. 2012 21:47
19. 5. 2012 23:19
20. 5. 2012 08:37
20. 5. 2012 13:02
20. 5. 2012 01:48
18. 5. 2012 16:04
19. 5. 2012 15:29
19. 5. 2012 16:07
19. 5. 2012 19:25
18. 5. 2012 15:50
18. 5. 2012 16:34
18. 5. 2012 17:25
18. 5. 2012 19:10
18. 5. 2012 20:20
18. 5. 2012 21:57
21. 5. 2012 17:35
24. 5. 2012 17:42
19. 5. 2012 15:11
21. 5. 2012 17:28
1. 7. 2012 18:55
20. 9. 2012 21:23
18. 5. 2012 08:54
Dravec
Ibiza s českým motorem 1,2 TSI je velmi dobrá volba a navíc facelift přední části se opravdu podařil :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
18. 5. 2012 09:07
První věci...
... které bych si právě koupil navíc pro tohle auto jsou LED koncová světla (4000Kč rozumná cena) a xenon s LED na předek (20000Kč). Tohle auto není ničím výjmečné, není hezké, je spíš tkové... divné. Takže oživit ho již výše zmíněnými příplatky je nutnost - navíc to dobře vypadá.

A k Seatu... no, tomu už nepomůže ani svěcená voda. Hoši, siesta >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
19. 5. 2012 16:26
Re: První věci...
Práveže ´biza mi príde ako najlepšia voľba z koncernového tria. Stojí menej ako polo a vyzerá normálnejšie ako fábia. Dokonalý koncernopromis >:-[]
Avatar - 3_diamanty
18. 5. 2012 09:09
podareny face
:yes:

ibiza ostava nadalej najkrajsim malym autom :yes:

drzim palce
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
18. 5. 2012 11:07
Re: podareny face
Hát barátom tuším si zabudol, komu fandíš. ;-)
Avatar - escorpion
19. 5. 2012 05:31
Re: podareny face
A nie rio ? Trpíš schizofréniou ?
18. 5. 2012 09:17
Pohled dravce?
Pohled snad čehokoliv, ale jen ne dravce. Proti gustu žádný dišputát, za sebe ale říkám, že Ibiza je stále jedno z nejškaredších auto v kategorii... fejslift nefejslift... přestože se média a reklamy snaží přesvědčit svět o opaku...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - M.E.N.
18. 5. 2012 22:49
Re: Pohled dravce?
Tvůj nick mi perfektně sedí s tvými názory pane "KVASOŇI"... :no:
19. 5. 2012 20:51
Re: Pohled dravce?
Bohužel, je to pravda, typický příklad auta, u kterého design rychle zestárl či okoukal se. Dneska se ohlídnu raději po Fábii po faceliftu v nové zelené barvě než po tomhle a to je co říct. To třeba Fiesta si líbivý vzhled zachovala o něco déle.
Avatar - M.E.N.
20. 5. 2012 01:11
Re: Pohled dravce?
Myslím si, že design je otázkou vkusu,,, Mě se moje Ibiza neokoukala a to jsem měl ST jako jeden z prvních tady na Ostravsku...
21. 5. 2012 00:30
Re: Pohled dravce?
Ono jde taky o to, ze vlastni auto se dost pomalu okoukava. Zezacatku je to prave naopak :-)
Avatar - M.E.N.
21. 5. 2012 18:25
Re: Pohled dravce?
Nesouhlasím! Stál jsem s mojí (resp. teď už s přítelčinou) Ibou vedle šedé reference COPA v 5ti dvířku a ano COPA s plastovými zrcátky 15" alu s jednoduchými světly nevypadala nic moc, ale ono stačí málo a z auta je rázem něco jiného. Já mám na Ibize černá dvojitá světla z Cupry, 16" nízkoprofilové kola, černé okna, vše v laku, alu hagusy a auto je k světu. Stačí málo a většina aut se dá hodně jednoduše poladit. Krásu dělají maličkosti, třeba jako gril s motivem včelích plástvi z FR oproti klasickým šprušlím... Tolik můj názor. Dále si taky myslím že právě verze 5ti dvířka je karosářsky nejméně povedená. Třídvéř má neskutečnou jiskru a kombi má zase takový sportovní nádech. Myslím, že jako auto pro mladý pár (kola na střechu v létě, lyže v zimně atd.) je Ibiza super moderní autko, za rozumné peníze. To co se občas lidem nelíbí není auto, ale předsudky ke značce. Pro některé je Seat stále Španělský paskvil. Pro mě je Seat kvalitní koncernové auto s pevným podvozke, přesným řazením, super motorem a kvalitním zpracováním. Ovšem s nadčasovým, sportovně laděným nádechem (oproti klasickým VW a Škodovce).
Avatar - Choochoo
21. 5. 2012 10:54
Re: Pohled dravce?
Kazdemu se libi neco jineho a s tou Fabii treba u predku souhlasim. Vyska je samo tragedie. Dravec mozna tak prezrany ;-) Dravec u me nema nad kolem plechu jak na dalsi auto, je to jak blatnik u SUV. Na me tak trochu tezkopadne, tak trochu mi to pripada jak cinsky tuzing ;-) Sikma svetla z toho sportak neudelaj, je to jak drsny primhoureny pohled aut s dobastlenymi mracitky ;-)
Tento pohled na blatnik, linky, sloupek je hodne divny a rozhodne ne dravy.
[odkaz]
DAlsi pohled dravce po cinsku, alias cinsky Gilf
[odkaz]
Avatar - lamal
18. 5. 2012 09:32
ibi
Nech mi tu niekto netvrdi, ze 1.2 TSi nevie ist viac ako za 8,5l ani pri tazkej nohe >:D To sa tak zle predava, ked su tu tieto tvrdenia ?

a tie LED svetla aj vyzeraju tak ako za 4000 KC ...
Rozbalit vlákno
53
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 5. 2012 09:39
Re: ibi
Myslíte si snad, že neumím sešlápnout plyn na plno nebo na okresce využít 100 % výkonu motoru? :-)
Avatar - lamal
18. 5. 2012 09:42
Re: ibi
Nie, skor mam ine skusenosti s tymto motorom, ked clovek nepozera na palubny pc na, ktorom je /dlhodobejsi/ priemer 6l a nasledne sa povozi s plynom na podlahe v ocakavani, ze to vylezie vyssie ako na 8,5 l hm ... 10 litrov hocikedy
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 5. 2012 09:50
Re: ibi
Záleží v jaké autě... Ibiza (+Polo a Fabia) je to pravé pro tento motor. Taková Altea nebo Yeti nikoliv.
Avatar - lamal
18. 5. 2012 10:01
Re: ibi
v golfe to bolo ... staci troska slapat na krk v meste, kedze zabera od spodu nie je to problem a mimo mesto par prudkych vyjazdov z 50tky a prebehnuti a 10 litrov tam je ako nic ... a je to pochopitelne za vykon sa musi platit, 1.2 TSi nie je perpetum ...

ale ako udaj o sviznej jazde moze byt za tych 8,5 sa da povozit, len to proste nie je tak, ze nad 8,5 sa je problem dostat ... nie je
Avatar - Ronault.
18. 5. 2012 10:49
Re: ibi
A co je to za nesmysl to spojení "špapat na krk ve městě"? To jako chodcům na přechodu nebo jak? Pokud závodíš ve městě mezi semafory, i když existuje něco jako zelená vlna, tak ti bude všechno žrát jak prokopnuté, jen problém není v autě, ale mezi volantem a sedačkou. 8-s
Avatar - lamal
18. 5. 2012 10:57
Re: ibi
tvaris sa ako keby mesto bolo len o semaforoch a zelenej vlne ... mesto su aj ulicky a rozne ine situacie kde aj v ramci 50tky mas kde vyuzit pruznost a svizne hybanie sa ... snad nechces o tom polemizovat ?

druha vec nepisal som len o meste, hlavne o jazde mimo mesto
Avatar - Ronault.
18. 5. 2012 11:00
Re: ibi
"staci troska slapat na krk v meste"

K jádru pudla, které auto ti v takové absurdní situaci jako je svižná jízda v obci jede za normovanou spotřebu?
18. 5. 2012 11:03
Re: ibi
Na jedničku ve 3 odpoledne po Praze s následným sprintem do Brna lze vytvořit jakoukoli spotřebu. Ale jinak je 10 nesmysl, s Golfem jsem toto nikdy nedokázal.
Avatar - lamal
18. 5. 2012 11:15
Re: ibi
to ti to sem musim vystrihnut aby si pochopil, ze tam bolo aj nieco ine ako mesto ?

`a mimo mesto par prudkych vyjazdov z 50tky a prebehnuti`

len vidiet ako sa silou mocou snazis proti tomu bojovat a vytrhavas si s kontextov len to co ti vyhovuje

aka absurdna situacia ? ja si na svojom aute doprajem dynamiku v rozpati 1500-3000ot bezne a nie ja na tom nic absurdne, ani nebezpecne, ci proti zakonne ... sa tu snazis vytvorit nejaku uniformu v jazdeni ?

- kde som nieco pisal o inych autach a normovanej spotrebe ? ja som pisal len to, ze dostat sa nad 8,5 litra na 1.2 TSi nie je ziaden problem a vobec ma nezujima ani tvrdenie Burtik, ze jemu sa to este NIKDY nepodarilo >:D

zabavne to tu je, aspon sa drzte kontextu
18. 5. 2012 11:26
Re: ibi
Nad 8.5l se dostaneš jen na autobahn, dlouhým popojížděním v kolonách nebo vyloženě agresivní jízdou daleko za rychlostními limity nebo třeba s plným autem a bednou na střeše na dálnici. Všechno jsou to extrémní situace z hled. spotřeby.
Mám odjeto na 1.2 77 kw golfu 55 tis. km. Kolik Ty?

P.S. pár prudkých přidání z 50 km žádnou extra spotřebu neudělá pokud tedy nezrychluješ z této rychlosti na 1. rychlostní stupeň. Z této rychlosti je idální volit 3. rychlost. stupeň.
Avatar - theolli
18. 5. 2012 11:43
Re: ibi
na to nepotřebuji být daleko za rychlostními limity a udělám ti desítku ve městě ani nemrkneš a jestli nevěříš klidně ti to předvedu a stačí mi brzda a plyn!
18. 5. 2012 13:40
Re: ibi
Tak pokud jezdi takhle na spotrebu (jakoze na co mozna nejvyssi spotrebu), tak samozrejme ano.
Pokud s tim autem jezdis tak, jak se s nim jezdit ma, pak neni duvod presahovat prumer, ktery udava vyrobce.
Avatar - theolli
18. 5. 2012 21:22
Re: ibi
jenže tady,je řeč o tom že když budu autu dávat za uši že 8.5 nepřelezu..........já tvrdím že jo a jak nic!!
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 14:28
Re: ibi
Samozřejmě idiot za volantem pojede klidně i za 15 l/100km, ale idiotovi za volantem pomůže k nízké spotřebě jen šlapací kára.
Avatar - gld
19. 5. 2012 16:33
Re: ibi
Myslím, že si nepochopil podstatu vlákna. Keby robil 15 litrov "nechtiac", vtedy je pako. Ale pri jazde na krv je to len známka dobrého rýchlostného priemeru.
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 19:23
Re: ibi
Jenomže nikdo tady od počátku nepíše o tom, že nejde dosáhnout více jak 8,5 l/100km v aktuální nebo krátkodobé spotřeba, třeba na 10 km po městě, ale dlouhodoba spotřeba nad 8,5 l/100km u TSI v takovém malém autě je dost... a když se bavíme o autě, tak mě nezajímá, jestli mám aktuální spotřebu 1 nebo 100 l/100km, ale jakou spotřebu budu mít při každodenním užívání. To je ten rozdíl, když tady diskutuje školka a řeší kolik je max. rychlost na tachometru a dle toho odsuzuje rychlost auta...
Avatar - gld
19. 5. 2012 21:00
Re: ibi
Takže reč je o dlhodobom priemere? Odkedy? Pôvodný výrok znel o čosi vágnejšie..niečo na štýl "viac ako za 8,5 litra sa s tsi nedá jazdiť". A potom začala škôlka. Z tohto dôvodu je ešte pred započatím flamovania vhodné ujasniť si, o čom sa hádame.
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 21:03
Re: ibi
Vše se odvíjí od testu: "Na druhou stranu, i když budete dávat dvanáctistovce pořádně za uši, je prakticky vyloučené, aby spotřeba paliva výrazněji překročila hranici 8,5 l/100 km.". Pochybuju, že pan Vaverka píše o aktuální spotřebě na pal.pc. To je snad jen orientační údaj na pal. pc a aktuálním stylu jízdy.
Avatar - gld
19. 5. 2012 21:56
Re: ibi
Však jasne, tú pasáž z testu som myslel. Z nej nie je jednoznačne jasné, či sa jedná o priemer dlhodobý (čo pochybujem) alebo priemer pri "prasení" (to skôr). Nejaký priemer to však bude :-) Či už za 10 km alebo 1000, to si tu očividne každý vysvetlil po svojom a od toho sa odvíjali tie názorové nezhody. Mám taký pocit.
Avatar - Ronault.
18. 5. 2012 11:54
Re: ibi
To máš marný. Tady si někdo na pár kilometrů půjčí auto aby si dokázal, že koupil lépe a dělá všechno proto. Prostě obhajoba vlastní garáže.
Avatar - lamal
18. 5. 2012 12:31
Re: ibi
ronault, ty ani nevies na com jazdim a okrem toho jazdim dost casto asi na 5tich autach sporadicky, nie som vobec zaujaty iba si nemyslim ze down sizing treba vynasat do neba a hlavne tie rozpravky o spotrebe motorov TSi
18. 5. 2012 13:24
Re: ibi
Ty zatim jazdis jen kecama, uz ses tu odstrelil tolikrat, ze konkurujes marriankovi.
Avatar - lamal
18. 5. 2012 13:29
Re: ibi
A ty cim jazdis ? robil si verejnu promenadu pred clenmi diskusie aby ti zrali tie tvoje sra.cky ?

ty tu patris z pomedzi vsetkych medzi najvacsich zufalcov, co sa cely trasie v kazdej diskusii VW group a chodi sem nekladat ako vsetci len teoretizuju a ty si ten real man.

Vytri si s tym prd.el ku aj s tym tvojom golfom zas.ra tym
18. 5. 2012 13:41
Re: ibi
>:D >:D

Zase ses odstrelil, gratuluju!

Ty jsi absolutni diskusni spodina, divim se, ze se s tebou vubec nekdo bavi... :no:

P.S.

Omlouvam se marriankovi, ten je rozhodne aspon slusny.
Avatar - lamal
18. 5. 2012 13:50
Re: ibi
jasne totalne som sa odstrelil ty lama, si zufalcek thats all ;-)
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 14:29
Re: ibi
Auta na Need for speed se nepočítají.
Avatar - lamal
18. 5. 2012 12:29
Re: ibi
to ani nepis, ze za 55tisic km si nedosiel na to, ze to ide na 10 litrov , lebo to len vyzera na nejaku ... no ujmu, pripadne pekne povedane nevsimavost a mimo realitu

mal by si pochopit, ze rec je o tom kolko zerie pri vyuzivani potencialu a nie o tom, ze napr zo 100km si zajazdis 20km na podlahe a zvysnych 80 normalne a nakoniec sa dostanes na tych 8,5 ...

kazdy benzinak nad 100k pri vyuzivani potencialu zerie nad 10 litrov to je uplne bezne ... a 1.2 tsi nie je vynimka
Avatar - theolli
18. 5. 2012 13:49
Re: ibi
neřeš je uplakánky,ono i HTP když jede 140 po dálnici je na 10+ to mám vyzkoušené a což TSi,VW umí skvělé motory >:D >:-[]
Avatar - lamal
18. 5. 2012 14:01
Re: ibi
tak clovek si tu obcas aj seriozne podebatuje, ale potom sem pride nejaka marie a zacne tu robit ramena a oznacovat tu vsetkych za teoretikov ... po nejakych vymenach nazorov uz vies odkial vietor vaje, ale aj tak potesi ich tu zahnat do kuta par vetami po ktorych uz vytahuju `teoretizovanie` a podobne zufalosti :-)

kazdopadne napr ronault i ked je zatazeny na downsizing a vyzera to tak, ze svoj megy 1,6 atmo zachvilu vymeni za daku malu fukacku, na ktoru je patricne no povedzme nazhaveny, povazujem ho za seriozneho diskutera s ktorym sa da ako tak hodit rozumna rec aj pri odlisnych nazoroch
Avatar - theolli
18. 5. 2012 21:29
Re: ibi
ale jo,at si jezdí kdo chce v čem chce ale tady je řeč o tom že když dáš autu za uši že udajně nepřeleze 8.5 litrů/100km což je blbost. Jak to začnu honit od semaforu na semafor,po okruhu mu šlápnu na krk tak jsem na 12 ani nevím jak jenže už tu jsou střelcí co do toho začínají tahat okamžitou spotřebu,a že to má 6 že to nemůže,že když pojedeš normálně,a a a..............................tady je jesně řečeno o využívání potenciálu a tam to dokážeš vyšroubovat v turbu výrazně výš jak v atmosféře!!
Avatar - gld
19. 5. 2012 16:31
Re: ibi
Bolo by dobré spomenúť, či sa bavíme o aktuálnej alebo priemernej spotrebe. A či údaje o tej priemernej pochádzajú od optimistického palubného počítača alebo z dotankovania.

Každopádne spraviť spotrebu viac ako 8,5 litra nemôže byť problém. 1.2 tsi som nejazdil, takže mávať kilometrami nemôžem, no hrozná spotreba sa dá urobiť na čomkoľvek. Flegmatický postoj motora k jazdnému štýlu je rozhodne výhoda (väčšinou vyhradená dieslom), ale v reále to také ružové nebude ;-)
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 19:29
Re: ibi
Jak ti píšu výše, tak tady snad nikdo neřeší aktuální nebo krátkodobou spotřebu. Koho to zajímá? Taky dokážu se svou 1,6 atmosférou s LPG zajet za 6,8 l/100km celou nádrž, když jsem jel přes z Budapeště přes SK po okreskách s prázným aute, ale stejně tak dokážu udělat 12l/100km, když s přeloženým autem jedu 150 po dálnici, ale důležité je, že průměrně jezdím za 9-9,5 l/100km s převahou plně naloženého auta a dálnic. Školka a jejich problémy jdou v této diskuzi mimo... teda doufal jsem.

Spotřeba je takové věčné bajné téma. Počínaje těmi, kteří jezdí po dálnici s TDI za 4 l/100km při 150 km/h do Chorvatska, ale pak z nich vypadne, že 150 km/h jeli jen 10km, nebo naopak těma, kdo hlásá, že Golf s 1,2 TSI 77 kW jezdí normálně za 11 l/10km, ale teda jeli s ním ve městě a ještě stylem plyn brzda...

Naštěstí je tady spritmonitor.
Avatar - miromen
18. 5. 2012 15:41
Re: ibi
Jako majitel Golfa 1.2 TSI potvrzuji. Jezdit nad 8.5l to už musi člověk vyloženě chtit tedy jet jak de.bil nebo byt na cestě za pirata s velkym P. Samozřejmě jsou situace jako např. popojižděni v koloně kde si tento a nejen tento motor přihne nad těch 8.5l. Tohle by mohlo snad byt pochopeno. ;-)
Avatar - lamal
18. 5. 2012 15:45
Re: ibi
a co je podla teba velky pirat , obcas to roztiahnut na 3ke po 150 na okreske, alebo si sem tam z chuti popredchadzat co je v ceste ? >:D Ale di ty 8-s
Avatar - miromen
18. 5. 2012 16:16
Re: ibi
To co popisuješ dělam docela často a ma pruměrna spotřeba je pod 7l. :-!
Avatar - lamal
18. 5. 2012 16:30
Re: ibi
>:D >:D >:D diky to nepotrebuje komentar, chod sa vyspat prosim ta

tu mas este raz tych tvojich pod 7 litrov [odkaz]

tymto si to zaklincoval, s tebou tiez nema vyznam o tom debatovat
Avatar - theolli
18. 5. 2012 21:37
Re: ibi
někdy mi připadá že tu jsou absolutní amatéři co se neumí pořádně rozjet!!
Avatar - lamal
18. 5. 2012 22:27
Re: ibi
ale nemozes im to vycitat ... nie su si toho vedomi ze maju nejake medzery, kazdy je v niecom lepsi v inom nie... a niekto je idiot to je tiez pravda >:D
Avatar - theolli
18. 5. 2012 11:39
Re: ibi
Já ho pochopil,nevím proč se ho snažích chytat za slovo,má pravdu!!
Avatar - Ronault.
18. 5. 2012 11:53
Re: ibi
Má pravdu, předsedo, má pravdu! Ach... 8-s
18. 5. 2012 12:13
Re: ibi
Koukám, že je zde dnes mozková paralympiáda. >:D
Avatar - lamal
18. 5. 2012 16:19
Re: ibi
to vies ono sa nad 8,5 nie je mozne dostat, tento golf mal urcite nejaku `zavadu`

[odkaz]
Avatar - theolli
18. 5. 2012 21:20
Re: ibi
přesně tak :yes: :yes: oni si tu místní cirkusáci neuvědomují že pokud někam tlačím vzduch musím k tomu úměrné množství paliva taky tlačit, na ten vzduch mi to nepojede...................ale VW asi jo!
Avatar - lamal
18. 5. 2012 21:27
Re: ibi
VW asi jazdi na chudobnu zmes, dodava len vzduch z turba az kym neprepali piesty :-) a ze tych piestov sa uz v praxi prepalilo inak... ludia co ladili amatersky motory na turbo a davali chudobnu zmes tak tie extremne teploty pri chudob zmesi im pretavili piesty... nuz podcenili vlastnost paliva aj ako chladenia okrem ineho na bohatsiu zmes dosahujes krutiaci moment motora a nie na chudobnu... chudobnejsia je pri sechiometrickom pomere kde viac menej udrziavas rychlost a setris palivo cez lambdu
Avatar - theolli
18. 5. 2012 21:40
Re: ibi
jo..........kamaráde, to je tu pro některý vyšší dívčí >:D :yes:
Avatar - lamal
18. 5. 2012 22:23
Re: ibi
nj co narobis, uskalia motor managmentu a zakladnej fyziky su pre niekoho tabu :-)
Avatar - Choochoo
21. 5. 2012 10:08
Re: ibi
Od majitele Touranu vim, ze jde propalit pisty i na TSI, oni ti amateri nejsou jen v garazich ;-)
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 14:32
Re: ibi
Školka hadra. Jeden si tady půjčí auto aby dokázal, že si koupil lépe a jezdí dokolečka kolem parkoviště u Lídlu, druhý plyn brzda.

A to je jen lepší verze, reálná je spíše tak věk 16 let, doma v garážii tatínkovo Rio a jeden test, kde napsali,že 1,2 TSI nemá vždy spotřebu takovou, jak výrobce udává.

Školka hadra...
18. 5. 2012 09:52
Re: ibi
Autor mnel na mysli jizdu "s tezkou nohou" v rámci provozu po běžné silnici. Tzn. že má pravdu.
Na jedničku po parkovišti nebo s nonstop jízdou po autobahn určitě vytvoříš vyšší průměr, ale to je mimo mísu.
18. 5. 2012 09:42
OSTŘÍŽ
Panovačný pohled ostříže, v dané třídě ojedinělá a povedená manýra, v komplexu pak velmi vyvážená karoserie, obdařená špetkou jedinečnosti, výjimečnosti, vskutku seatovská trefa. A lze velmi silně přitakat panu testérovi, že kdo nehledá absolutní třídní dotaženost všeho (POLO), kdo sem/tam přimhouří voko, získává opravdu báječný vůz. Akcentoval bych v daných souvislostech rys karoserie, kterým je - neokoukatelnost, čerstvost - jasný tah na emotivnější stránku našich duší, a to i v krajinách nejen prosluněných.

Poprávu je nutno zvolat - BRAVO SEAT :yes:
Rozbalit vlákno
10
18. 5. 2012 11:05
Re: OSTŘÍŽ
Nevím, mě přijde, že největší problém Ibizy je to, že sesterské Polo působí mnohem sportovněji a emotivně než Ibiza.
Avatar - miromen
18. 5. 2012 15:44
Re: OSTŘÍŽ
Tak to mě třeba vubec nepřijde. A už vubec ne co se interieru tyče.
18. 5. 2012 19:34
Re: OSTŘÍŽ
Tak si porovnej

[odkaz]
vs.
[odkaz]

a

[odkaz]
vs.
[odkaz]
Avatar - miromen
18. 5. 2012 19:38
Re: OSTŘÍŽ
Neboj ja ty auto z realu dobře znam. A určitě sportovněji na mě pusobi Ibiza a to same jak jsem psal interier kde Polo ma do sportovnosti hodně daleko. To ale neznamena že by se mi Polo nelibilo. Pravě naopak jen ten interier jsem nezkousnul.
19. 5. 2012 09:01
Re: OSTŘÍŽ
Na mě Ibiza působí jako klasické korejské vlnobití jak zvenku, tak zevinitř. Polo vnímám jako ostře řezaný evropský subkompakt se sportovním šmrncem.
Avatar - miromen
19. 5. 2012 09:28
Re: OSTŘÍŽ
Korejske vlnobiti ? Sakra tak korejsky design si s Ibizou tedy vubec nespojuji. Pro mě je Ibiza ve třidě designem nejodvažnějši a nejpovedenějši vuz. Dravy řezany vzhled ktery k Seatu paradně sedi. To same interier ktery je sparťansky se sportovnim šmrncem a k zevnějšku pěkně sedi. Ale je mi jasne že ne každemu bude po vkusu. Takova Fabia bude mit určitě širši kruh zastancu. Polo se mi taky libi ale sportovně na mě pusobi akorat z předniho pohledu. Zadni čast už je usedlejši a k předni časti tedy podle mě moc nesedi. No a interier ten ma jak už jsem psal ke sportovnu hodně daleko a je to snad nejmeně napadny interier třidy.
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 14:33
Re: OSTŘÍŽ
Ale vlnobití tam vidím taky. Není toho tolik jak třeba Elantra, ale ne zrovna málo.
Avatar - miromen
19. 5. 2012 17:20
Re: OSTŘÍŽ
Ale ano vlnobiti tedy knk. komplikovanějši předni čast + hlavně ty 2 bočni prolisi dělaji sve. A pamatuji si když byli uvedeny prvni fotky Ibizy kdy se na ni hodně lidi divalo skrze prsty a to i včetně mě. Ale v realu se pak ukazalo že to určitě neni špatne a časem si myslim byl tento vzhled pozitivně přijat. Holt odvažnějši design to ma vždy těžši na trhu ale Ibiza zabojovala velmi dobře. Jenže ja v Ibize vubec nevidim korejsky design kdy jeji pojeti a celkova vizaž ma dle mě do korejcu fakt daleko.
Avatar - M.E.N.
18. 5. 2012 22:51
Re: OSTŘÍŽ
Porovnáváš POLO v R paketu v červené barvě s Ibizou v klasické výbavě a v šedé metalíze... Dej IBIZU CUPRA v červené a třeba přehodnotíš názor... :-!
Avatar - lamal
18. 5. 2012 15:57
Re: OSTŘÍŽ
polo je urcite krajsie a designovo kvalitnejsie, prepracovanejsie
18. 5. 2012 10:16
1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Mam Ibizu 1.4 16V 63 kW. V dobe nakupu 1.2 TSI nebylo. Souhlasim, ze radio je chaos, a ovladani pod volantem je na prehmat, ale zvykl jsem si stejne jako na ovladani u golfa, ktere mi taky neslo (behem pronajmu auta,s motorem 1.2 TSI, tam mi to prislo malo, golf je tezsi a je to znat). Co je ale hlavni, ze auto je naprosto spolehlive a dal jsem s nim 15 000km, z toho 10 000km po Evrope a 5 tisic mesto/okrsky. Paradni podvozek a volant, jen ten motor je pro klidne jezdce.
Proto se chci zeptat, projel jste nekdo v Ibize i TSI motory? Atmosfera ma 132 Nm, ta 1.2 TSI 177 Nm, 1.4 ma tusim 220 Nm. Kterej motor je lepsi na trochu vyblbnuti po okrskach a svizne projeti mestem 50/80 km/h max. Nevozim zadne naklady. Treba 1.4 strelim a koupim TSI, facelift se mi libi....
Rozbalit vlákno
17
18. 5. 2012 10:33
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Buďte rád za tu atmosféru. Mám Ibizu ST s 1,2TSI. Jede to fakt parádně, to jo. Ale pokud chcete taky spolehlivost a jistotu, raději pryč od TSI. O problému s rozvodovým řetězem se i tady, jakož i na různých fórech popsaly megabajty. Sám mám zkušenosti přesně stejné jak to ve fórech popisují, tj. kolem 10tis. km se při startech začne tu a tam ozývat chrastění řetězu, pokud se tomu nevěnuje pozornost, časem pochopitelně může dojít i k přeskočení s patřičnými následky.
Bonusem je zde těžké pořízení s autorizovanými servisy (nebo alespoň před rozmáznutím tohoto problému v tisku bylo). Musel jsem to řešit přes zákaznickou linku SEATu, pak mi teprve bez řečí namontovali opravnou sadu rozvodů. Dle některých diskutérů na fóru se však problém po čase opakuje...
K tomu už mám asi třetí verzi sw řídící jednotky (po každém přehrání auto jede úplně jinak, tj. posune se momentová křivka), také byla svolávací akce na regulaci turba. Jo, a zapalovací kabely velmi chutnají hlodavcům, stálo mě to 2000 Kč za kabely (dnes už se dají koupit i za 500 na netu) + vymazání chybových hlášek v řj (naštěstí zdarma) + instalace ultrazvukové plašičky + chrániče kabelů. Pak nám frustrované kuny zaútočily na hadice u Transita...
Upřímně říkám, že Ibiza je velice příjemné a zábavné auto. Zase bych si ji vybral, ovšem pro klid duše se starou dobrou 1,4 atmosférou
18. 5. 2012 11:32
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Amen. Podepisuji v plném rozsahu.
Avatar - Ronault.
18. 5. 2012 10:51
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Tak 15t km ještě není měřítko, to někteří dělají za 3 měsíce s přehledem. Až tam bude 150t nebo 250t, tak bude čas na hodnocení motoru.

Ovládání pod volantem je na první posaz chaotické, ale to neznamená, jak sám píšete, že je neergonomické, naopak je. Jen prostě přinutit novináře otevřít návod k použití auta a zkusit se s ním trochu sžít a ne jen projet pár km a vrátit, je nadlidský výkon.
18. 5. 2012 11:08
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Ja pisu svoje zkusenosti a opravdu me nezajima, ze nekdo ujel nejakou vzdalenost za nejaky cas. To je uplne jina zkusenost a pri rozhodovani jsem zahrnul svoje potreby. Tedy trochu bezpredmetna reakce.

Az budu mit najeto 150t km, tak napisu svoji konkretni zkusenost. I kdyz to s nejvetsi pravdepodobnosti nenastane.
Snad jen dve poznamky, nedavno byla tusim ve Svete Motoru zkusenost s ibizou s timto motorem po ujeti 100 000 km a vysla pozitivne a tento motor, je zakladnim motorem koncernu a montuje se radu let do vice automobilu.

Co se tyka radia. Moje OSOBNI zkusenost poprve s radiem byla negativni. Pokud by me to tolik odrazovalo, tak bych si to auto nekoupil. Navic to casto resim prehravanim z mobilu, abych mohl poslouchat inet radia/mp3.

Jeste jedna vec me napada, problemova zpatecka, obcas nezapadne, je treba vyslapnout spojku a zaradit znovu.
Avatar - Ronault.
18. 5. 2012 11:13
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
To nebyla narážka, jen bych se zatím zdržel hodnocení po 15t km, to je prostě málo. Ale je pravda, že 1,4 63 kW nějak problematický není, ale třeba i Autobild s 1,4 TSI v Golfu udělal 100t km bez problémů.

Já osobně mám raději ovládání pod volantem, je to jen o tom, se naučit, kde které tlačitko je, čili pár dní ježdění, tak je to pohodlnější.
18. 5. 2012 11:24
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
1.4 s turbem mi prijde take lepsi. Kdyby me neodrazoval interier, mel bych uz doma Gulietu 1.4T.

Samozrejme, 6valcu nebo 8valcu atmosfera, to je neco jineho, ale jaksi ceny benzinu v Evrope to dost prodrazuji.

Atmosfery maji urcite delsi historii, nez maloobjemova turba (pomijim sportovni segment), takze musi byt spolehlivejsi. Ted mame nove ultraturba na 1 litru. Uvidime, jak rychly je vyvoj.

Ovladani pod volantem jsem mel tusim kdysi v Renaultu Laguna a taky to bylo ok.
Pak treba u Audi A3 nebylo ani na volantu ani pod volantem, vse tlacitka a taky to slo, atd.
Avatar - lamal
18. 5. 2012 14:24
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
250t sa ale 1.2 TSi nikdy nedozije, ale mas pravdu aj to bude dostatocne meritko, ze sa toho ani jeden nedozije

za to dam ruku do ohna
Avatar - Ronault.
18. 5. 2012 22:09
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Výborně, to zase budou mít kluci z popáleninového radost, že jim přidělávám práci.
Avatar - ZaklinacTristan
19. 5. 2012 14:18
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Len taky mensi offtopic - nezda sa ti, ze to s tym zdoraznovanim svojej profesie (najma ked si len teraz skoncil skolu) trocha prehanas?
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 14:33
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Z čeho tak soudíš? Tuto větu nenapíše laik? Popravdě ti to může být zcela jedno, víš o mě prd a já o tobě ještě méně, nevidím důvod, tohle v nějakém off topicu rozebírat. :no:
Avatar - ZaklinacTristan
19. 5. 2012 15:02
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Z toho, ze pravidelne od teba citam zdoraznovanie, ze studujes/pracujes ako lekar. Len mi to pride smiesne, ale ved kludne, dost vela medikov/lekarom tym trpi.
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 19:42
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Tohle je věc, kterou si diskutuj ve zpovědnici nebo na lide.cz, tady ne.
Avatar - ZaklinacTristan
19. 5. 2012 22:00
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Tusim som sa ta dotkol :-) A uprimne si ma pobavil tou spovednicou...
Avatar - Ronault.
19. 5. 2012 22:19
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Jo, určitě ses mě dotkl... ach. Naopak, příjde mi zbytečné rozebírat v diskuzi na auto.cz s člověkem, který tady přispěl 88 příspěvků a neznám ho svou osobu, stejně jako já se nezajímám o jeho. Jsou tu lidé (a není jich málo), kteří mě znají osobně a i když jsem tady z počátku své povolání tajil, tak se stejně oni prokecli, takže já nemám důvod to tady tajit, ani se za to stydět.
Jestli to v diskuzi často používám, tak nejsem vyjímkou, těch informatiků, co tady probírají počítače nebo strojařů či ekonomů je tady mraky, jen to není taková "exotika". Ale jestli máš s tím nějaký problém, tak jak píšu, zajdi jsi na zpovědnici cz, tam to zkus rozebrat s nějakými neznámými lidmi a třeba se ti uleví...
Avatar - miromen
18. 5. 2012 15:57
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Ja mam Golfa 1.2TSI 77kw a otec Ibizu 1.4 16V 63KW stejně jako ty. S otcovou Ibiziu mam něco najete stejně jako on s mim Golfem. Když si otec poprve pujčil Golfa tak byl zklamany z toho že si nepočkal pravě na 1.2 TSI. Z meho pohledu je muj Golf proti otcově Ibize "raketa" kdy při jizdě s 1.4 16V 63KW mi přijde jako by auto nejelo. Navic menšim problemem u nejen Ibizy je že k 1.2 TSI nedavaji 6 kvalt ktery ma vyznam v tom že motor miň žere a je pružnějši v Golfu než stejny motor v Ibize. Takže z meho pohledu tento motor na Golfa určitě stači a nepřijde mi že by to bylo malo. Samozřejmě pokud požaduješ něco rychleho tak musiš o level vyše.
19. 5. 2012 15:06
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
dnes byl test na autosalontv....se vsim souhlasim, zvlast vybava v te verzi reference je zalostna. Mimochodem k tomu sestikvaltu. Je zajimave, ze u Ibizi mi sesty stupen nechybi, a to jsem najel polovinu km po Evrope a pres Nemecko. Ale jen u tohoto auta, vetsi auto bez sestikvaltu nikdy.

Jak jsem psal, jel jsem golfa 1.2 TSI tyden a byl zivejsi, nez 1.4 v ibize, ale golf ma cca 2 metraky navic a je to znat, plus je krabicovatejsi, takze do golfa bych dal 1.4 TSI a idealne atmo sestivalec, ale to se v Evrope asi uz dit nebude.

A jeste jedna vec, jde o to, co auto snese, hlavne podvozek. Myslim, ze ibiza ma nejlepsi podvozek v malych autech a dobre nastaveny. Kdyby auto "letalo" jako jina mala auta, tak by to nebylo na poradu dne. Ale to rikam vzdy, nejhorsi je mit auto, kde motor nestaci podvozku, pokud ridic aspon trochu chce, tak je to trapeni....A proto se trapim kvuli Ibize :-) s 1.4 atmo ...
Avatar - miromen
19. 5. 2012 17:13
Re: 1.4 atmo vs 1.2 TSI vs 1.4 TSI
Souhlas s tim že 5kvalt stači a je vhodně poskladany ale jde o to že ten 6kvalt ma vyznam a určitě je to znatelne +. Jinak rozdil ve vaze neni kolem 200kg ale je to knk. 133kg což je sice rozdil ale opět se ukazuje kvalita TSI kdy tato vaha neni pro auto nějaka větši překažka navic za pomoci pravě toho 6kvaltu se ta vaha častečně umazava. Mam vyzkoušenou jizdu i s 1.4 TSI 90kw a tohle třeba řešeni pro lepši dynamicke zažitky neni tedy v připadě Golfa. Takže řešenim by byla až 1.4 TSI dopovana kompresorem se 118kw.
18. 5. 2012 10:40
Trable s Ibizou
To me mrzi, ze s tim mate takove trable. Ja ji koupil na 30tisic km, ted mam 45t km. Shodou okolnosti jsem byl vcera na kontrole, vymene filtru a oleju. A vsechno v pohode. jen jsem tusim na 40t km menil predni gumy, protoze byly po ceste po Evrope na vnitrni strane uplne sjete. Pry vada u vice VWG aut kvuli nastaveni predni napravy...

Ale jinak je auto spolehlive, jak rikam, rozjezd je mdly, proste maloobjemova atmosfera. To jedine bych menil, jeste radio a blikac trojuhelnik dal nahoru na panel.
Ale jinak, pokud se toci motor, tak na male lehke predokolkove auto sedi jak pribite.....
Rozbalit vlákno
32
18. 5. 2012 10:49
Re: Trable s Ibizou
Já bych dokonce skoro řekl, že stará atmo 1,4 je v tomto lehkém autě i zábavnější, protože se chová "klasicky" - lze ji vytáček (jsem odkojem japonskými "malorážkami"). TSI ze sebe vydá to nejlepší v nižších otáčkách, tam je zátah opravdu fenomenální, vytočení už nepřináší žádný nárůst momentu a tím i " řidičskou radost". Já jsem TSI koupil hlavně kvůli mým občasným dlouhým jízdám po dálnici - zde jsou velkou výhodou dlouhé převody a úžasné ticho v kabině, přičemž spotřeba málokdy přeleze 7 l.
Uživatelsky je 1,2 TSI velmi příjemná, ovšem raději bych počkal nějaký čas, než to ve vývoji doladí. Dětských nemocí a nejistot je trochu dost. Jakož i strkání hlavy do písku ze strany výrobce a autorizovaných servisů...
18. 5. 2012 11:17
Re: Trable s Ibizou
Dekuji za radu. Myslim, ze rok pockam a pak se uvidi. Auto vzdy muzu nechat manzelce nebo ho prodat >:D

K tomu TSI, jezdil jsem asi tyden v Golfu 1.2 TSI, pronajem na sluzebni ceste a mate pravdu, ze na delsi vzdalenosti a dobrou jizdu s pruznym zrychlenim pri vyjezdu z vesnic a mest nebo semaforu to bylo fajn. Ale projet zatacku s podrazenim a vyjezdu prerazenim, tak to opravdu pro me nebylo.
Dle meho je 1.2 TSI slaba pro nizsi stredni tridu, do malych aut ale idealni, pokud nekdo nechce sportovat, ale chce mit tocivy moment k "ruce".

A co se tyka spolehlivosti...to mate pravdu. Na to opravdu nemam cas ani energii ci penize ...
18. 5. 2012 12:58
Re: Trable s Ibizou
První co mě zaujalo je, že to má jiný kryt motoru než měly starší motory. Teda nevím, jestli se změnil jen kryt nebo je to zas nějaká modernizovaná verze.
18. 5. 2012 13:08
Re: Trable s Ibizou
Nene, je to kvůli hlodavcům. Dříve byly kabely odkryté a kuny k nim měli "bezbariérový" přístup. A zrovna tyto kabely jim nějak lákavě voní, či co, takže po mnoha a mnoha stížnostech majitelů s překousanými kabely vymysleli ve škodovce tenhle kryt.
Avatar - miromen
18. 5. 2012 16:03
Re: Trable s Ibizou
Neměl jsi v Golfu nahodou slabši variantu TSI ? Protože to co pišeš a vzhledem k tomu že maš Ibizu 1.4 16V 63KW mi to vubec nesedi.
Avatar - lamal
18. 5. 2012 14:29
Re: Trable s Ibizou
To som necakal, ze aspon jeden majitel tu napise pravdu o vykonovej resp momentovej charakteristike, ze sa to uz moc neoplati tocit... par masiacov do zadu tu boli desne debaty o tom , ze 1.2 TSi je trhac, ktory si libuje v kazdom aute /octavia fabia golf/ prave v okoli obmedzovaca a vysokych rpm

palec hore
Avatar - rohYpnol
18. 5. 2012 14:53
Re: Trable s Ibizou
Nevyplatí, to jsem tu psal dávno. Schází prostě výkonová gradace. Motor jede i v modelech nižší střední VELMI dobře, člověk si rychle zvyká. Jen se poněkud namlsá a čeká ve vyšších otáčkách víc. Jenže ono nic.
To ale rozhodně není negativum, jen vlastnost. Dynamika i pružnost jsou na motor daného výkonu špičkové. Koneckonců porovnání s 1.6 GDI Hyundaie mluví za vše.
V dané výkonové a objemové kategorii mě nenapadá lepší motor. Velké očekávání mám od 1.2 TCe, ale jak první ohlasy naznačují, je poměrně dost citlivý na těžší nohu. Což 1.2TSI nijak dramaticky není.
Jediné negativum tak zůstává otázka spolehlivosti, která by měla být vyřešena. Navíc otázka výměny rozvodů je sice nepříjemnost, ale cena by měla být poměrně akceptovatelná. A to nehovořím o tom, že je záruka, navíc prodlužovali i kulanci, takže do 6 let a nájezdu myslím 120 (?) tis. km výměna bezplatná s dobrovolým příspěvkem výrobci.
Avatar - lamal
18. 5. 2012 15:10