Na to, že je auto.cz "odborným" webem, unikl autorům celkem podstatný detail. Z fotografií, na které sem dal odkaz pogo26 ( [odkaz] ), je vidět, že má Dokker oproti Lodgy dvě nesouměrná křídla dveří (stejně jako Logan MCV). Lodgy má klasické páté dveře vyklápěné nahoru. Z toho plyne, že by se do Dokkeru mohla lehce naložit i europaleta.
Příště by si autoři podobných článků mohli zjistit lepší informace. Už mě štve, jak to tu celkově upadá!!!
nj otazka je, ze ci ako uzitkove auto bude splnat vsetky kriteria co treba... hlavne by som sa obaval dobreho dieslaka a rozumne odstupnovanej prevodovky... ked tam daju nejaku kratku 5ku... a dalsia vec nejaka korozia toho sa snad vyvarovali
jono asi to bude tím "eurem", ale stejně nechápu, že nemají nějakou jinou alternativu. Ono s modelem co začíná prodeje v půlce roku 2012 je základ 1.6 s 60kw opravdu zvláštní 8-s Nic to nemění na faktu, že se zmíněnými motory (1.2tce prý točí 2900ot a silnější 1.5dci 2200ot ve 130km/h) ve výbavě exception (neboli prestige) jde o velmi zajímavé auto :-)
Dacia našla díru na trhu....kromě Fiatu který už pickup v ČR snad neprodává je Dacia jediná s takovým "pracantem" a když se k tomu přidá Dokker,můžou se těšit ze zisku...
Dokker mě příjemně překvapil..vypadá o dost líp jak Lodgy
Musim říct že Lodgy ve vyšších výbavách a s motory 1.5dci 80kw a 1.2tce 85kw mě hodně zaujal. Dokker jako užitkové vozidlo vypadá také velmi zajímavě vzhledem k ceně.
Co ale nechápu je 1.6mpi 60kw? WTF? I logan měl 1.6 66kw, později 77kw tuším.