Novinky
Bully_
0
Lidi dlabou na ekologii, emise a Euronormy. Co je zajima je cena vozu, dane, spotreba. Nebudou schvalne kupovat dal seskrcena auta s "eurosestkou" jenom pro svuj dobry pocit. Stejne tak jako se (zatim?) nesmyslnymi elektromobily, tech par prodanych vozu je zanedbatelnou vyjimkou. Dokud nebudou zajimave financne - at kvuli porad stoupajici cene PH nebo danovym ulevam a dotacim- nerozsiri se. Ze nemaji s ekologii ve finale spolecneho skoro nic je dalsi vec :no:
Přejít do diskuze
Výroba MX-5 pro Evropu v Itálii? Pokud by to tak skutečně mělo být, tak to potěš koště.
Život petrolheada někdy přináší absurdně-humorné situace: když jsem se před lety svezl s prozatím poslední generací Spideru (na bázi modelu 159), byl jsem coby letitý alfista opravdu znechucen - byla totiž obrovská, obludně těžká, pod kapotou V6 se základem od Holdenu a k tomu všemu ještě pohon všech kol, hmotnost asi 1,7 tuny a průměrná spotřeba 17,5 l/100 km... Vzpomněl jsem si na Spider z let 1966-1993 a chtělo se mi brečet vzteky. Tehdy jsem si říkal, že Spider na bázi 159 je opravdový konec jedné automobilové legendy a vzhledem k zoufalým prodejům tohoto auta jsem jistě nebyl sám. A hned moje druhá myšlenka byla - hergot, když může vyrábět malý lehký roadster s pohonem zadních kol Mazda, proč už to nedělá Alfa?!!! Uběhlo pár let a hle, vedení Fiatu se zřejmě rozbřesklo a napadlo ho totéž. Škoda, že tak pozdě, ale aspoň přece. Takže můj názor: ano, je to šokující zpráva, ale vlastně se jedná o skvělou novinku - pokud to tedy obě strany budou skutečně realizovat. Alfa získá konečně model, který si zaslouží a přitom jeho vývojové náklady budou akceptovatelné. A ušetří pochopitelně i Mazda. Jestliže Alfa udělá svoji karoserii (určitě nádhernou) a použijé své motory MultiAir (určitě s famózním zvukem), budou jistě i Alfisté spokojeni. Výroba v Japonsku zase prospěje kvalitě, ale ne ceně na evropských trzích.... No uvidíme, nechme se překvapit, ale fanoušci Alfy už asi začínají šetřit 😊)) Ano, bylo by jistě stylovější a "emocionálně čisčí", kdyby takové auto mohla Alfa vyvinout a vyrábět sama, ale ekonomická situace ji to nedovolí a navíc žijeme v globalizovaném 21. století, takže nezbývá než to respektovat. A třeba nakonec budou Italové vyrábět kromě nového Spideru i MX-5 pro evropské trhy, co mi víme. Celkově vzato ale nelze než tuto překvapivou zprávu přivítat s nadšením - tento projekt má totiž drtivou logiku, a proto by mohl být úspěšný. Prostě pravý opak spolupráce Fiat-GM, která se tak katastrofálně podepsala na 159/Breře/Spideru. Takže bravo Alfo, bravo Mazdo, hlavně to dotáhněte do konce :yes: :yes: :yes: Pan Piech (i jeho hlásná trouba GTI) budou mít určitě radost >😒]
Myslím, že to zbytečně dramatizuješ. Nějakou informační hodnotu to má... kolega prostě vnímá velmi překvapující informaci o nové alianci (vzhledem k tomu, že mezi FIATem a Mazdou dosud žádná spolupráce neprobíhá), ale stejně jako ty vidí memorandum jako příliš obecné než aby bylo možno usuzovat na reálné dopady.
To je taková definice kruhem. Automobilka nemá dost peněz, protože neprodává dost aut. Dost aut neprodává proto, že nemá peníze na jejich vývoj do konkurenceschopné podoby. A pokud by náhodou i ty peníze měla, tak je do vývoje stejně neinvestuje, protože má strach, že to zákazníci stejně nekoupí.
Pokud tohle o automobilce napíšeš, říkáš tím vlastně, že je krůček od okamžiku, kdy si bude muset přiznat, že se není schopna se svými produkty na trhu prosadit a uživit.
Pokud tohle o automobilce napíšeš, říkáš tím vlastně, že je krůček od okamžiku, kdy si bude muset přiznat, že se není schopna se svými produkty na trhu prosadit a uživit.
no, mohl bych polemizovat že Porsche spíš vyrábí své sportovní auta jako doplněk ke Gazíkům, ale o to nejde....
Prostě Alfa (a celý Fiat) nemá zdroje na vlastní vývoj. Respektive zdroje by snad byly, ale jejich návratnost při investici do projektu typu roadster je velmi diskutabilní....
Čili to dělají jiným způsobem....
Je to sice svým způsobem na ho*no, ale je to realita, se kterou se nedá nic dělat.... A ani zde furt omílaný prodej komukoliv by to asi neřešil.... Nebo by snad VW pro Alfu vyvinulo vlastní krátkou platformu se zadním náhonem? Asi dost těžko...
Realita je taková, že v dnešní době se nikdo děláním sportovně laděných, ale zároveň masově vyráběných aut neuživí.... SAAB skončil úplně, Alfa paběrkuje, Porsche vydělává na gazíku a BMW si taky notně pomáhá SUVčky.... (které jsou vrámci své třídy samozřejmě na špici...). Takže nechtějte po Alfě, aby se vracela někam do dob své největší slávy (60. léta...). to je prostě pryč, dnes je to jen boj o přežití.... A vrámci tohoto boje je spolupráce s Mazdou ještě docela pozitivní počin....
Prostě Alfa (a celý Fiat) nemá zdroje na vlastní vývoj. Respektive zdroje by snad byly, ale jejich návratnost při investici do projektu typu roadster je velmi diskutabilní....
Čili to dělají jiným způsobem....
Je to sice svým způsobem na ho*no, ale je to realita, se kterou se nedá nic dělat.... A ani zde furt omílaný prodej komukoliv by to asi neřešil.... Nebo by snad VW pro Alfu vyvinulo vlastní krátkou platformu se zadním náhonem? Asi dost těžko...
Realita je taková, že v dnešní době se nikdo děláním sportovně laděných, ale zároveň masově vyráběných aut neuživí.... SAAB skončil úplně, Alfa paběrkuje, Porsche vydělává na gazíku a BMW si taky notně pomáhá SUVčky.... (které jsou vrámci své třídy samozřejmě na špici...). Takže nechtějte po Alfě, aby se vracela někam do dob své největší slávy (60. léta...). to je prostě pryč, dnes je to jen boj o přežití.... A vrámci tohoto boje je spolupráce s Mazdou ještě docela pozitivní počin....
No ještě, že ti to mudrlant tak přehledně vysvětlil... 😉
P.S. Uvažuju o tom, že bych ho požádal o paušální licenci a dával tuhle úvahu nyní pod každý článek. VWlk se nažere a koza zůstane v garáži 😄
P.S. Uvažuju o tom, že bych ho požádal o paušální licenci a dával tuhle úvahu nyní pod každý článek. VWlk se nažere a koza zůstane v garáži 😄
Protože malý roadster by měl být typickým produktem Alfy. Protože Porsche vyrábí ten GAZík navíc ke svým sportovním modelům, zatímco kdysi sportovní Alfa vlastně žádný sportovní model nemá. Protože prodejem cizích aut se Alfa degraduje z výrobce automobilů na jejich prodejce nebo možná úpravce.
Tak snad to bude tak, že role Alfy bude v tom vztahu více rovnocenná...
Tak snad to bude tak, že role Alfy bude v tom vztahu více rovnocenná...
No já s ním celkem souhlasím. Může to dopadnout tak, že Mazda využije dodatečné finance a třeba dvouspojku od Alfy a společně postaví ještě lepší auto než obvykle, což by byl klasický příklad úspěšné spolupráce dvou značek. Nebo to může dopadnout tak, že si Mazda postaví svou Miatu a Alfa si na to bouchne předek z Mita, což by pro Alfu bylo poněkud ostudné.
RX-7 se prodávala vcelku dobře, zhruba na úrovni svých hlavních konkurentů...
RX-8 by asi šla na odbyt lépe s 2.3T, ale na druhou stranu je otázka, jestli by to nebylo na úkor právě jízdních vlastností.
RX-8 by asi šla na odbyt lépe s 2.3T, ale na druhou stranu je otázka, jestli by to nebylo na úkor právě jízdních vlastností.
ano, měly BY se dělat auta pro řidiče, měly BY se dělat šestiválce bez přeplňování, měly BY se dělat motory, co nepotřebují každých 100tkm generálku, automobilky BY měly zachovávat svoji identitu. Ale když se tak evidentně neděje, proč BY zrovna Alfa měla být jediná, kdo se o to bude snažit?
Když i koncerny, které mají násobně vyšší zdroje než Fiat dělají naftové Jaguáry a dvoutunové Porsche, proč by sociální Fiat měl hrdinně investovat eura do autentického roadsteru, kterého se ročně prodá tak možná 15.000ks?
Když i koncerny, které mají násobně vyšší zdroje než Fiat dělají naftové Jaguáry a dvoutunové Porsche, proč by sociální Fiat měl hrdinně investovat eura do autentického roadsteru, kterého se ročně prodá tak možná 15.000ks?
Kolega Germán si tu z tebe dělá v jednom kuse srandu, ty mudrlante. Že to nepoznáš, no to jen dokresluje tvůj orientační obzor 8-s >😁
Tohle přece není řevnivost, to je primitivní atak na kolegy a jejich majetkové poměry s uváděním dokonce finančních částek, to prosím laskavě rozlišuj.
Uznávám, že příspěvek vypovídá především o něm, přesto bych si velmi silně vyprosil, aby mě tu dával někdo do souvislosti s těmi, co si tu honí (majetkové) triko. Osobně jsem (a samozřejmě dotčení kolegové) o svých majetkových poměrech tu nenapsal snad ani větu. O svých garážích jsem tu nenapsal dokonce ani slovo. Jsem velmi citlivý na vyvyšování se skrzevá majetek nad druhé. Proto se tímhle příspěvkem proti cílenému primitivismu velmi ohrazuji.
On nemá mapu... chápeš, ne?
Uznávám, že příspěvek vypovídá především o něm, přesto bych si velmi silně vyprosil, aby mě tu dával někdo do souvislosti s těmi, co si tu honí (majetkové) triko. Osobně jsem (a samozřejmě dotčení kolegové) o svých majetkových poměrech tu nenapsal snad ani větu. O svých garážích jsem tu nenapsal dokonce ani slovo. Jsem velmi citlivý na vyvyšování se skrzevá majetek nad druhé. Proto se tímhle příspěvkem proti cílenému primitivismu velmi ohrazuji.
On nemá mapu... chápeš, ne?
"Tyhle primitivnosti si laskavě odpusť. Překračuješ meze diskusně možného, představitelného a tolerovatelného. ..."
"Aby ses tu vysmíval ...."
Preco sam sebe nadavas? >😁
Sice jasne, pred tvojim egom sa aj zrkadlo deformuje, takze sa nikde nevidis. >😁 >😁
Vraj mas respekt voci ostatnym? Dalsi vtip >😁 Jedine voci tym, ktori minimalne zdielaju tvoj nazor >😁
"Aby ses tu vysmíval ...."
Preco sam sebe nadavas? >😁
Sice jasne, pred tvojim egom sa aj zrkadlo deformuje, takze sa nikde nevidis. >😁 >😁
Vraj mas respekt voci ostatnym? Dalsi vtip >😁 Jedine voci tym, ktori minimalne zdielaju tvoj nazor >😁
Uznávám, že respekt mám vůči těm, kteří respektuhodní jsou. Ty to nejsi. Přesto i vůči tobě tu nejen já, nýbrž všichni zaujímáme jistou rovinu velkorysé tolerance. Nauč se to též.
Ak aj pripustim, ze FIAT by pustil Alfu k VW (osobne tomu neverim), VW by si mohol kupit akurat nejake fabriky (ak by mal VW vobec zaujem; Sergio sa dlhodobo stazuje, ze jeho fabriky trpia nadbytocnou kapacitou), inak maximalne meno a ochranne znamky. Motory, spojky a prakticky celu techniku vyvija FIAT spolocne pre vsetky svoje znacky, nijaky MultiAir, TCT apod. by urcite neboli predmetom prevodu. Ani sam VW by nechcel nic ine len slavne meno s bohatou historiou. A mali by sme tu X-tu variaciu na rovnaku temu TDI, TSI, DSG, tlacitka a podvozky z Golfu atd. Dakujem, neprosim.
Jestli se tu nekdo chova jako hovado, tak jsi to ty.
Ja jsem nikoho neurazel ani neponizoval, to ze se nekdo diskusne "odstreli" je na diskusi naprosto bezna vec a stava se jak Germanovi, tak i mne.
Jsou tu i vyjimky, ktere se odstreluji uplne kazdym svym komentem, no tak uz to proste chodi.
Ten odstrel jsem slusne a vecne vysvetlil (pro mene chapave), tak si to hovado laskave odpust, nebo si ho prirovnavej sam k sobe doma pred zrcadlem.
Jeste nedavno jsem si o tobe myslel, ze jsi jen dalsi celekem normalni, lec zfanatizovany diskuter, ted ale koukam, ze jsi jen buran bez rozhledu kalibru wolffa, lamala, theoliho a dalsich :no:
Ja jsem nikoho neurazel ani neponizoval, to ze se nekdo diskusne "odstreli" je na diskusi naprosto bezna vec a stava se jak Germanovi, tak i mne.
Jsou tu i vyjimky, ktere se odstreluji uplne kazdym svym komentem, no tak uz to proste chodi.
Ten odstrel jsem slusne a vecne vysvetlil (pro mene chapave), tak si to hovado laskave odpust, nebo si ho prirovnavej sam k sobe doma pred zrcadlem.
Jeste nedavno jsem si o tobe myslel, ze jsi jen dalsi celekem normalni, lec zfanatizovany diskuter, ted ale koukam, ze jsi jen buran bez rozhledu kalibru wolffa, lamala, theoliho a dalsich :no:
Viz výše. Nemáš ani ponětí o slušnosti a respektu k ostatním a ještě bys chtěl poučovat - předvádíš tu jen ubohost, ubohost, ubohost. :no: :no: :no:
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli. Domnívám se, že nejpregnantněji to zde tradičně vyjádřil za všechny zdejší pověstný garážový mudrlant myšlénkou, která dosahuje účinnosti severní smyčky pevně obtočené klem krku, cituji😒br />
"Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek..."
Co dodat, snad jen... lidé, bzděte 8-s >😁 :yes😒br />
P.S. BRAVO MUDR...LANT 😐
"Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek..."
Co dodat, snad jen... lidé, bzděte 8-s >😁 :yes😒br />
P.S. BRAVO MUDR...LANT 😐
Kolega Germán se tu s ostatními normálně slušně a věcně baví o výběru auta. Možná reálně, možná si vymýšlí, to nevíš ani ty, ani já, ani nikdo jiný kromě něj samotného.
Ale ty a vwrátný GTI hned musíte vyletět a začít ho urážet a ponižovat nějakými výkřiky o "odprásknutí". PROČ se musíte pořád chovat jako hovada, pořád všechny kádrovat, postrádat i tu elementární míru slušnosti a respektu k ostatním a jejich názorům? Pokud ti to vadí, tak na to nereaguj a jdi si číst Mateřídoušku.
Ale ty a vwrátný GTI hned musíte vyletět a začít ho urážet a ponižovat nějakými výkřiky o "odprásknutí". PROČ se musíte pořád chovat jako hovada, pořád všechny kádrovat, postrádat i tu elementární míru slušnosti a respektu k ostatním a jejich názorům? Pokud ti to vadí, tak na to nereaguj a jdi si číst Mateřídoušku.
Ale no tak, tahle vzájemná řevnivost funguje na obě strany a finanční otázky a příslušnost k vesnické hospodě tu řeší kdekdo 😉
Tyhle primitivnosti si laskavě odpusť. Překračuješ meze diskusně možného, představitelného a tolerovatelného. Aby ses tu vysmíval a spekuloval dokonce kdo má kolik volných financí, to už jsi opravdu klesnul na úroveň doslovného diskusního primtiva, který tu za podledních deset let nemá obdoby.
Porschův naftový gazík, jak správně píšeš je unikum, ačkoliv je to Touareg, prodává se jako housky na krámě.
Je překrásnej, ale máš ještě chvíli času, první kousky přijdou někdy v lednu 2013...
A k Jagu automat samozřejmě patří 😉
A k Jagu automat samozřejmě patří 😉
Máš kus pravdy, jenže to tak už nejde dělat. Porsche by taky nemělo dělat naftový GAZík, ale dělá ho.
Pochybuju.
Alfa ma byt Alfa - ne Mazda.
Osobne si klidne dovedu predstavit podobnou "spolupraci" Fiatu a Mazdy, nebo Fiatu a Suzuki (o ktere se docela mluvilo), ale Alfa je charizmaticka automobilka, ktera by i pres riziko chyb mela delat veci po svem.
To totiz dela Alfu Romeo Alfou Romeo.
Alfa ma byt Alfa - ne Mazda.
Osobne si klidne dovedu predstavit podobnou "spolupraci" Fiatu a Mazdy, nebo Fiatu a Suzuki (o ktere se docela mluvilo), ale Alfa je charizmaticka automobilka, ktera by i pres riziko chyb mela delat veci po svem.
To totiz dela Alfu Romeo Alfou Romeo.
Ja jsem tady, ty rozumbrado, nikde o svych prijmech nepsal.
Nikde jsem nevytahoval zadne miliony ani nic podobneho, nevim, kde takove vylevy beres...
Moje reakce se tykala toho Jaguaru a setreni na nej ve smyslu - bud na ten Jag tak nejak elegantne mas, abys nemusel premyslet, kde ochudit vybavu, motor, nebo barvu, nebo na nej musis "setrit" abys koupil tu nejlevnejsi nabidku v okoli a dodal si pocit, ze mas neco vic, nez manik, ktery si tak nejak elegantne koupil treba...Accorda.
Ale to je neco, co tobe asi nevysvetlim...
Nikde jsem nevytahoval zadne miliony ani nic podobneho, nevim, kde takove vylevy beres...
Moje reakce se tykala toho Jaguaru a setreni na nej ve smyslu - bud na ten Jag tak nejak elegantne mas, abys nemusel premyslet, kde ochudit vybavu, motor, nebo barvu, nebo na nej musis "setrit" abys koupil tu nejlevnejsi nabidku v okoli a dodal si pocit, ze mas neco vic, nez manik, ktery si tak nejak elegantne koupil treba...Accorda.
Ale to je neco, co tobe asi nevysvetlim...
Je fajn, že si optimista, ale už by to naozaj chcelo i nejaké reálne výsledky v podobe rozšírenia portfólia AR, resp. celého FIATu, namiesto planých prehlásení, pretože inak si zvonia do hrobu. Jedine, že by AR, a napokon celý FIAT, začali úspešne predávať práve tie prehlásenia, to by asi razom boli jednou z najúspešnejších automobiliek...
Tiež nie celkom chápem tie čachre-machre s výrobnými kapacitami /presúvaním výroby Pandy a Ypsilonu/, ktorá mi z pohľadu odbytu týchto modelov príde úplne na hlavu, čo osobne nepovažujem za nákladovo optimálne, ale boli tu i nejaké články o tom v minulosti, tak snáď Makarón vie, čo robí, no i tak sa neubránim pocitu, že jeho rozhodnutia so smerovaním európskej časti "koncernu" mi prídu viac než prapodivné, a naozaj jediné, čo ho momentálne drží nad vodou je výhodný kup v Amerike.
Už to tu naznačil vyššie webpaja, no tiež mi to napadlo, s tými výrobnými kapacitami, pretože ak by mal na báze MX-5 vznikať Spider, tak by nebolo od veci využiť práve kapacity AR pre výrobu oboch modelov v EÚ, čo by i samotnú Mazdu mohlo ešte viac sprístupniť zákazníkovi spolu s toľkokrát vyčítanou konfigurovateľnosťou japonských áut...i keď zase zrovna v prípade športového roadsteru akým je MX-5, to osobne nepovažujem za to najpodstatnejšie, no na druhej strane európsky zákazník je zhýčkaný a mohol by to byť tiež pre Mazdu čiastočný tromf spolu s rozpustením nákladov. Osobne by mi toto spojenie neprekážalo, lepšie ako nič, lepšie ako zvonenie do hrobu, a agilný roadster by sa AR náramne hodil.
Tiež nie celkom chápem tie čachre-machre s výrobnými kapacitami /presúvaním výroby Pandy a Ypsilonu/, ktorá mi z pohľadu odbytu týchto modelov príde úplne na hlavu, čo osobne nepovažujem za nákladovo optimálne, ale boli tu i nejaké články o tom v minulosti, tak snáď Makarón vie, čo robí, no i tak sa neubránim pocitu, že jeho rozhodnutia so smerovaním európskej časti "koncernu" mi prídu viac než prapodivné, a naozaj jediné, čo ho momentálne drží nad vodou je výhodný kup v Amerike.
Už to tu naznačil vyššie webpaja, no tiež mi to napadlo, s tými výrobnými kapacitami, pretože ak by mal na báze MX-5 vznikať Spider, tak by nebolo od veci využiť práve kapacity AR pre výrobu oboch modelov v EÚ, čo by i samotnú Mazdu mohlo ešte viac sprístupniť zákazníkovi spolu s toľkokrát vyčítanou konfigurovateľnosťou japonských áut...i keď zase zrovna v prípade športového roadsteru akým je MX-5, to osobne nepovažujem za to najpodstatnejšie, no na druhej strane európsky zákazník je zhýčkaný a mohol by to byť tiež pre Mazdu čiastočný tromf spolu s rozpustením nákladov. Osobne by mi toto spojenie neprekážalo, lepšie ako nič, lepšie ako zvonenie do hrobu, a agilný roadster by sa AR náramne hodil.
Lexus by si naozaj do toho ťahať nemal, pretože tým "tretím" do party, ktorého mal Emel na mysli je Scion FR-S ako trojička Toyoty GT-86 a Subaru BRZ.
To víš, místní příspěvková (j)elita mají pořád na kontě nejmíň dva tři milióny k volnému použití. Takovému GTI-mu platí na jeho vwrátnici skvwěle >😁 A kolega mariachi si s ním nejspíš střídá směny.
S tím se dá žít. Myslím, že nejpopulárnější diskutéři zde jsou buď nevídaně výkonní, nebo musí mít přece jen příjmy nižší. Jsem ochoten dát do toho auta 800 tis bez daně. JAguar bude stát v dobré výbavě tak 1 M bez dph minimálně. A mimochodem, jsem jediný, komu v tom editoru příspěvků mizí kurzor????
Nemám na co odpovídat, za všechny jsi to tu shrnul ty... dnes to tu máš v pronájmu se svým dokonalým mundrlantstvím. Sám přece musíš uznat, že věta - "Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek..." dokonale potvrzuje zdejší tvrzení, že - JSI NEŽ TO, CO TVÉ VĚTY... 8-s 8-s >😁 Upřímnou soustrast, mudrlante.
A to že děláš nahoře křena prosťáčkovi, který "dostřádává" na jaguara, no to jen dokresluje tvůj zdejší diskusní rozhled...
BRAVO JESLE >😒]
A to že děláš nahoře křena prosťáčkovi, který "dostřádává" na jaguara, no to jen dokresluje tvůj zdejší diskusní rozhled...
BRAVO JESLE >😒]
V době uvedení podle mne patřil mezi nejlepší přeplňované čtyřválce. Ale dnes je podle mne ta špička dál. Když říkáš konkrétně, tak třeba v odezvě na plyn. Třetí generace 2.0 TFSI je podle mne lepší, na dveře klepe čtvrtá a máš tu dvoulitrové přeplňované čtyřválce BMW.
Mimochodem, celkem jsem koukal, že "obyčejný" Golf GTI (pravda, s DSG) natře Giuliettu QV i přes to, že Italka má vyšší výkon i točivý moment.
Mimochodem, celkem jsem koukal, že "obyčejný" Golf GTI (pravda, s DSG) natře Giuliettu QV i přes to, že Italka má vyšší výkon i točivý moment.
On ti neodpoví, ale to je fuk. Je to normální GTI-ho pokus o provokačku a vyvolání flamu, ale já tentokrát nemám chuť. Dnes se tu s kolegy bavíme o autech, takže GTI je mimo hru. Sice by se rád přidal, ale nikdo ho nebere vážně (pochopitelně), takže jen pokřikuje. Normálka.
jasně chlapi, už začněte na ty ALWY šetřit.... 😉
Jinak o multiairy bych se nebál, VW by byl sám proti sobě, kdyby dal k ledu spolehlivé turbobenzíny.... že není úplně sranda je vyrobit se sám přesvědčil....
Jo a myšlenka že SAAB předtím, že začal "vyrábět Opely" kdovíjak prosperoval, je taky humorná....
No nic, nebudu se vám do toho plést.... :yes:
Jinak o multiairy bych se nebál, VW by byl sám proti sobě, kdyby dal k ledu spolehlivé turbobenzíny.... že není úplně sranda je vyrobit se sám přesvědčil....
Jo a myšlenka že SAAB předtím, že začal "vyrábět Opely" kdovíjak prosperoval, je taky humorná....
No nic, nebudu se vám do toho plést.... :yes:
Já bych se tady kolegy diskutéra zastal. Pokud v neděli po obědě pustíš ČT24 a vydržíš u televize celé tři hodiny diskuzního pořadu Otázek Václava Moravce, tak jsi v té zamotané nic neřikájící hatmatilce schopen klidně do středy pokračovat 8-s >😁
Ten palec měl být nahoru, samozřejmě 😉 Přiznám se, že mě dneska nějak trápí migréna včetně aury... (neplést s Aurisem >😁 )
Nechcu ti tu do toho sneni kecat, ale tim, ze budes muset na Jaguara "jeste chvili setrit" ses do-ko-na-le odpraskl :yes:
8-s >😒] Připomínáš mi toho mudrlanta z Knoflíkové války - Kdybych to byl býval věděl, tak by jsem sem nechodil... >😒]
Ja viem, kto je autorom - precital som celu diskusiu. A prekvapenie - prave preto som napisal, ze to robis vtedy, ked ti dojde argument 😉
Ale dost bolo vykrucaciek, teraz by si mohol odpovedat.
Ale dost bolo vykrucaciek, teraz by si mohol odpovedat.
Pocuj, ten tvoj zvyk zakladat nove vlakno vzdy v momente, ked ti dojde argument v nejakej diskusii vyssie, to je nejaka nova internetova moda, ktoru som este nepostrehol, alebo cisto iba tvoja osobnostna crta?
Jaguar se povedl, ale je a bude k mání jen s automatem, o kterém jsi psal že ho nechceš (což docela chápu).
díky, kouknu se. O MB jsem neuvažoval, protože si myslím, že bude moc drahý.
díky. Teď jsem si četl o Jaguar Sportbrake. Asi bude stát dvakrát tolik, čili bych musel ještě chvíli šetřit, ale je to snad jediný kombík, který vypadá možná ještě lépe, než ta Alfa. Navíc mám pocit, že Jaguar má jistotu v podobě investic od indiánů. 😄
Seat nemá historii ani budoucnost. Fanoušky možná má, ale ať se jim to líbí nebo ne, je to v podstatě zbytečná značka. Obyčejný spotřebák s nižší úrovní než konfekční VW a Škoda. Hra na sportovnost je jen částečně úspěšná, resp. spíš BYLA.
Myslel jsem RX-8, ale pro tu starsi segru to plati taky - bez wankelu a s normalnim motorem by se prodavala podstatne lepe. Wankel mohli dat jako alternativu, aby videli jak na to zakaznici "leti".
Ostatne moje teorie je takova, ze Mazdy s wankelem se prodavaly spise kvuli kabatu, nez kvuli motoru...
Ostatne moje teorie je takova, ze Mazdy s wankelem se prodavaly spise kvuli kabatu, nez kvuli motoru...
Sbal to, nějaké úvahy, rozbory, sdělování vlastního pohledu na věc, jdi se bodnout, věta roku už tu zazněla.
Tak ji tu máme, intelektuální mršku, diuskusní úvahovou brilanci, a můžeš si být superjistý, že autor to myslel fakt, ale jako fakt hustě... vážně 8-s >😒]
Cituji zdejšího mudrlanta, uvahové eso a mistra garážových rozborů: "Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek..." >😒]
BRAVO MATEŘSKÁ ŠKOLKA, BRAVO... JESLE :yes😒br />
P.S. Předsednictvo zlatého ventilku děkuje...
Tak ji tu máme, intelektuální mršku, diuskusní úvahovou brilanci, a můžeš si být superjistý, že autor to myslel fakt, ale jako fakt hustě... vážně 8-s >😒]
Cituji zdejšího mudrlanta, uvahové eso a mistra garážových rozborů: "Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek..." >😒]
BRAVO MATEŘSKÁ ŠKOLKA, BRAVO... JESLE :yes😒br />
P.S. Předsednictvo zlatého ventilku děkuje...
Tak já ti to přeložím, aby ti nebylo líto že tomu nerozumíš: kolega nahoře se ptal: Je to dobrá zpráva nebo ne? A já mu odpovídám: To zatím nikdo neví.
Už jsi to schopen pochopit a zpracovat? Já si narozdíl od tebe nehraju na vševědoucího (což je u tebe při tvé míře neznalosti opravdu zábavné).
Už jsi to schopen pochopit a zpracovat? Já si narozdíl od tebe nehraju na vševědoucího (což je u tebe při tvé míře neznalosti opravdu zábavné).
Nesprávně jsi mě pochopil, zde nejde vůbec o značku, zde jde přece jen a než o to "mudrlantství", o ten rozbor dané situace, to jest s vážnou tváří napsat - dneska bude hezky, jestli nebude pršet... >😁 Klasický magistrát, přesně takhle tu píše své příspěvky, nic neví, to mu ale nebrání v tom, být tu za mudrlanta... >😒]
Krasny stroj, naviac nic v tejto kategorii nejazdi lepsie.
Jedine minus ma nedostatok vybavy, ktora prisla na trh len posledne 2-3roky (line assist a pod. prkotiny), inak sa to da vybavit hodne zosiroka.
Jedine minus ma nedostatok vybavy, ktora prisla na trh len posledne 2-3roky (line assist a pod. prkotiny), inak sa to da vybavit hodne zosiroka.
Já myslím, že VW bude za ty 2-3 roky Alfu chtít a koupí ji, i když bude v ještě větších problémech. Ta značka má oproti Seatu, totiž nepopiratelné charisma a potenciál. Já se spíš bojím toho, aby VW (pokud Alfu koupí), "neposlal do kytek" motory MultiAir, TCT nebo systém DNA.
Dobře, ale to bych moc nesrovnával. To co zmiňuješ byl od začátku Japonsko-japonský projekt, kde obě, (vlastně 3 jak správně říkáš, ale Lexus bych do toho přece jen netahal. i když je to luxusní značka Toyoty) automobilky od počátku věděly, CO chtějí postavit, jasné je i profilování modelů, imho to, pro jakou klientelu ty vozy jsou. Tuhle jasnou vizi koncern Fiat vůbec nemá, (nebo se aspoň zdá že nemá). Sdílení technologií bych samozřejmě chápal, ale to si opravdu Marchionne myslí, že v Evropě bude přebouchaný 300 C zákazníky zajímat? Kdyby se v USA prodávaly 300 C kromě amerických i s italskými motory, přišlo by mi to mnohem smysluplnější, ale Fiat v současnosti nemá "velkoobjemový" 3.0 nebo 3.5 V6 vlastní konstrukce, který by s "mastodontem" typu 300 C byl schopen slušně zahýbat. 300 C nebo Voyager bych v Evropě jako Lancii VŮBEC neprodával, tradiční zákazníky to akorát odláká a ten kdo chce, si raději koupí "Ameriku".
Já se jen obávám toho, zda tihle divní kříženci definitivně nepošlou značky jako Lancia nebo Alfa do kytek. Stačí se podívat jak dopadl kdysi progresivní SAAB, začal vyrábět Opely, následovala nutně ztráta image a pak už ani o jméno nikdo zájem neměl... Bude za 2-3 roky ještě třeba VW chtít oživovat Alfu Romeo???
Staršie A6 a passaty boli myslím technicky veľmi spriaznené. Nechce sa mi googliť či totožné len s iným naladením, ale aj tak..motor visiaci príliš v predu, hogo fogo hliníková náprava, motory samotné.
Pri úspešnom rebrandingu stačí, keď je dostatočný rozdiel v troch veciach: dizajne, cenovke a marketingu. Taliani vo všetkých troch zlyhali a tam niekde leží dôvod predajov novej themy. Napríklad. Naopak koncern má dlhú a úspešnú históriu tlačenia mainstreamovej techniky za prémiové cenovky.
Pri úspešnom rebrandingu stačí, keď je dostatočný rozdiel v troch veciach: dizajne, cenovke a marketingu. Taliani vo všetkých troch zlyhali a tam niekde leží dôvod predajov novej themy. Napríklad. Naopak koncern má dlhú a úspešnú históriu tlačenia mainstreamovej techniky za prémiové cenovky.
RX-7 už se nejméně deset let nedělá... a 2.3 Turbo je staré právě taky těch deset let, takže do RX-7 se dávat nemohlo. Každopádně Mazda dle svého prohlášení hodlá do Wankelu investovat více než dosud...
No já si říkám, že ta dezinformace byla puštěna schválně.
Spočítat se to asi úplně nedá... totiž, přímé výrobní náklady ano, ale to je ta menší část. Ale i mě přišla ta původní cena jako Sci-fi, takže odborníkovi z branže by to snad mělo být jasné.
Spočítat se to asi úplně nedá... totiž, přímé výrobní náklady ano, ale to je ta menší část. Ale i mě přišla ta původní cena jako Sci-fi, takže odborníkovi z branže by to snad mělo být jasné.
Nemaluj GTIho na stenu. AR pod vvv by bola tragedia a zlikvidovanie povodneho smerovania znacky. Boli by tam TSI a hnusny interier.
Já bych zase tak kritický nebyl. Jasně, Chryslery se znakem Lancia jsou hodně nouzové řešení, ale Alfa má dva svébytné modely.
Alfa Mazda je zatím otazník. Doufám, že v tomto případě bude podíl Alfy na tom autě přece jen větší. Už jsem tu vzpomínal třeba GT-86 - u té taky nikdo neřeší, že je to projekt dvou automobilek (technicky vzato tří).
Alfa Mazda je zatím otazník. Doufám, že v tomto případě bude podíl Alfy na tom autě přece jen větší. Už jsem tu vzpomínal třeba GT-86 - u té taky nikdo neřeší, že je to projekt dvou automobilek (technicky vzato tří).
Mazda uz mala predavat v europe modely s motormi Skyactiv a Skyactiv D a mat podla moznosti dve objemove verzie tych motorov. Len sa tak este nedeje.
Myslim, ze su znacnym prinosom a velmi konkurencneschopne v momentalnej trhovej ponuke a reklamu by zalozili na plneni normy Euro6. Na to dost ludi pocuva, lebo ekologia je in.
Myslim, ze su znacnym prinosom a velmi konkurencneschopne v momentalnej trhovej ponuke a reklamu by zalozili na plneni normy Euro6. Na to dost ludi pocuva, lebo ekologia je in.
M-B E 😉 . Dnes už zastaralý interiér, jinak je to stále premiant, co se týče vzhledu. Čtyřkolka nebo zadokolka pasuje nejlíp (k Alfě) 😄
Asi tak. To že duo komiků GTI-jossalito umí podle dvou fotek a značky "dokonale" >😁 odhadnout a na dvou stránkách popsat jak auto jezdí, jak bude poruchové a jak se bude prodávat, ještě neznamená, že takovéhle věštění z křišťálové koule budou provozovat ostatní, kteří třeba o autech i něco vědí a zajímá je i něco jiného než logo se zkříženými motykami na kapotě.
a pokračuje řekl bych i trápení celého koncernu FIAT... to co předvádí s křížením modelů mezi kontinenty nemá podle mého názoru žádnou budoucnost. Požadavky amerických a evropských zákazníků na vlastnosti auta vždycky byly zcela odlišné. Stačí se podívat jaký je nejprodávanější model auta v USA - Ford F-150 zatímco v Evropě je to VW Golf, víc netřeba dodávat.
Neznám žádného fandu do aut, který by chtěl Chrysler Lancia, Alfa Mazda nebo Fiat Dodge apod. Lancie a Alfy v dobách své slávy přece vždycky byly čistokrevné v tom nejlepším slova smyslu, o křížence zájem fakt nebude 😒
Tak jako odpískali dávno střední třídu tak to začíná vypadat, že FIAT brzy vyklidí i nižší střední - Bravo není nejmladší a konkurenceschopný nástupce nikde. Ok, mají dobrou 500, ale ta všechno nezachrání.
Neznám žádného fandu do aut, který by chtěl Chrysler Lancia, Alfa Mazda nebo Fiat Dodge apod. Lancie a Alfy v dobách své slávy přece vždycky byly čistokrevné v tom nejlepším slova smyslu, o křížence zájem fakt nebude 😒
Tak jako odpískali dávno střední třídu tak to začíná vypadat, že FIAT brzy vyklidí i nižší střední - Bravo není nejmladší a konkurenceschopný nástupce nikde. Ok, mají dobrou 500, ale ta všechno nezachrání.
zalezi, jak to bude vypadat, jak to bude jezdit a kolik to bude stat. Vzhledem k tomu, ze zatim ani neni jasne, jestli to vubec prdnou do vyroby to je pomerne predcasna otazka. Aby to nakonec nedopadlo tak, ze to bude drazsi a horsi nez boxster.
Tak o tom, že sportovní prémiovka Alfa bude jezdit líp než jízdně průměrný mainstream v podobě VW asi ani není potřeba mluvit, to je jasná věc. Totéž sedačky. Praktičnost je daná karoserií, kombi samozřejmě porazí připosražený sedan CC, ale on by na tom byl líp i normální sedan 159.
Naopak na elektronice a výbavě se podepisuje "datum narození Alfy".
Sleva 100 tis. Kč z ceníku by u 159 podle mého nemusel být problém, případně bych zkusil víc prodejců popř. i zahraničí. A můžeš se rovnou zkusit zeptat na možnost dokoupení delší záruky, nevím jestli to u 159 lze. Na druhou stranu to auto nemá žádné zásadní problémy se spolehlivostí.
Naopak na elektronice a výbavě se podepisuje "datum narození Alfy".
Sleva 100 tis. Kč z ceníku by u 159 podle mého nemusel být problém, případně bych zkusil víc prodejců popř. i zahraničí. A můžeš se rovnou zkusit zeptat na možnost dokoupení delší záruky, nevím jestli to u 159 lze. Na druhou stranu to auto nemá žádné zásadní problémy se spolehlivostí.
.... tak třeba výroba 159 byla ukončena z důvodu mizivých prodejů a navíc fabrika na jihu byla určena jako výrobna pro novou Pandu. Tak ji bylo potřeba vyklidit a nachystat na tento model.... Proto 159 šla...
Jinak žádná hitparáda to teď není, ale na kopání hrobu je ještě čas...
Jinak žádná hitparáda to teď není, ale na kopání hrobu je ještě čas...
je to snatek z rozumu, Mazda je na tom financne dost blede a pritom by mela co svetu nabidnout. A znacka Alfa bude pro prodej v Evrope...snad ? 😉 prinos. I kdyz mam pocit, ze s tou kooperaci to je jak s krizkem po funuse.
Kdyby s tim prisli pred 10ti lety...
Kdyby s tim prisli pred 10ti lety...
Z toho, co se s Alfou Romeo děje, nemůže mít automobilový fanda dobrý pocit, důvodů je ale hned několik. Slabý marketing, v podstatě neexistující ucelené modelové portfolio, diskutabilní cenová politika. Absence roadsteru vlastní konstrukce to jen potvrzuje, ukončení výroby 159 jsem nepochopil dodnes. Roadster s know - how Mazdy jistě špatný nebude, ale politika celého koncernu Fiat je pro mně srozumitelná asi tak, jako svahilština, viz. to, co se stalo s Lancií, nebo prodeje Fiatu jako takového, ale to už jsem odbočil.
Ahoj. Prosím tě, dotaz 1: co je Éčko 😄. Dotaz 2: co ti na té Alfě vadí? Automat určitě nechci, náhon na všechny čtyři také ne... Mají tam přesně tento model [odkaz] Jen bych chtěl naftu a navigaci mi nabízejí myslím Clarion...
Jen si to představte. Italský motor v malém roadsteru v designu Alfy Romeo, postavený na základech ikonické MX-5. Jak by tohle mohla být špatná zpráva? >😁 Upřímně doufám, že toto spojení vyjde.
tan ono je ale opravdu těžké předjímat, jak to dopadne (jestli vůbec). Chápu, že pro někoho, kdo ráno vstane, 10x políbí odznak folcvágnu a pak si zapne počítač, je to jednoduché.... Bohužel ti méně zapřísáhlí fandové si občas nějakou pochybnost neodpustí, no....
pokud to nebude jen badge sharing...tak jsem docela spokojený...výrobce zábavných vozů se spojil s výrobcem stylových vozů...to nezní vůbec špatně...problém je jak to provést...ano pokud to dopadne podobně neštastně jako v případě lancie...kde se nezměnilo prostě vůbec nic...tak je někde něco špatně...proč se prostě nepostaví něco na základě 300C...to fiatu za to nestojí prostě dvě naprosto odlišné automobilky jako chrysler a lancia odlišit...zjevně ne...a prodeje asi podle toho budou i vypadat...ještě že zatrhl prodej vozů chrysler v evropě...to už by se neprodala žádná thema...protože by si každej radší koupil originál chrysler...když už...jinak co se týče alfy...no ať si dělaj co chtěj...hlavně ať to nedopadne takto: asi nejhrůznější badge sharing v historii nejen alfy... [odkaz]
je potřeba se na to dívat realisticky, MX-5 s motorem od AR a designem od Pininfariny bude mnohem víc odkazem na klasické Spidery než Brera bez střechy, s platformou z Opelu a motorama od tamtéž....
Žádnej vodvaz to teda fakt není, ale co už....
Žádnej vodvaz to teda fakt není, ale co už....
Pokud se podivas na RX-7, tak kdyby mela pod kapotou 2,3 DISI Turbo, videl bys ji na kazdem rohu.
Takhle ji vidis maximalne v inzeratu...
Takhle ji vidis maximalne v inzeratu...
BTW: ta 5ka zepředu je fajn...měl si ukázat spíš zadek...ten je skutečně otřesný :no: :no: :no: za to jinak velmi sympatické automobilce mazda jedno velké - v tomto skutečně mazdu nechápu: ze skutečně stylové mazdy 5: [odkaz] udělal skutečně otřesnou mazdu 5 ve stylu korejského šrotu ssangyong: [odkaz]
...jsem vam to tehdy rikal vsem, cena bude 1,4 mega, vaha pres tunu (toho 4C).
Neni to Lotus, je to KTM (X-Bow).
Neni to Lotus, je to KTM (X-Bow).
159 SW má oproti CC větší kufr a víc místa nad hlavou vzadu? No nepovídej... Kdo by to byl řekl? 8-s
100kkč u Picanta nejde 😉 Zkus nový Éčko, tam jsou slevy fantastický, odpovídající zájmu o model v ČR.
U AR nejde o slevu, těch kompromisů z hlediska výbavy je dost. Umím si jí představit jako 2,4JTD s automatem a čtyřkolkou. V plný výbavě pak do 850k.
U AR nejde o slevu, těch kompromisů z hlediska výbavy je dost. Umím si jí představit jako 2,4JTD s automatem a čtyřkolkou. V plný výbavě pak do 850k.
To já si zas dovolím namítnout, že ačkoliv žádný fanda EUROvozů nejsem, musím uznat, že VW má portfolio, rebranding a postavení jednotlivých značek dovedeno téměř k dokonalosti. Jen ten Seat se moc nepovedl...
VW, Škoda, Audi - spousta společných modelů, motorů, platforem, ale přesto na sobě nekanibalizují (nebo jen minimálně). A to samé Lambo, Bentley, Porsche a konec konců i to Audi - tady má koncern ještě menší píseček klientů a stejně jej dokáže dokonale pokrýt, aniž by se značky žraly navzájem.
To co se teď děje s Lancii/CHryslerem je přesný opak...
VW, Škoda, Audi - spousta společných modelů, motorů, platforem, ale přesto na sobě nekanibalizují (nebo jen minimálně). A to samé Lambo, Bentley, Porsche a konec konců i to Audi - tady má koncern ještě menší píseček klientů a stejně jej dokáže dokonale pokrýt, aniž by se značky žraly navzájem.
To co se teď děje s Lancii/CHryslerem je přesný opak...
Je míra absence sebereflexe některých diskutérů. Je tu například jeden, který slintá, když mu redakce půjčí na projetí nějakou popelnici s červenou linkou, ovšem zároveň je schopen šmahem vyhodnotit závažnost nějakého prohlášení, o kterém víme hlavně to, že víme starou belu, co se v reálu vlastně chystá. K těm, co se tu vyjadřují k AR jen toto: Vybírám si nový vůz. Jel jsem testovací jízdu v CC (Jarov) na dálnici na Boleslav a zpět. Krásné počasí, silný vítr. AR totéž. Konstatuji, že AR 159 SW má stejně tichý chod, mírně nižší až stejnou spotřebu (měřeno jen na stejném úseku o cca hodinu dříve okamžitá spotřeba stejná rychlost). AR se jeví živější. Na AR je vidět zaostalost v elektronice (méně možností výbavy), žádní asistenti, hnusný palubní počítač a taky mi chybí automatické otevírání kufru. Ovšem je mnohem praktičtějsí. Do CC nedám ani tašku na hokej. V AR je zadních sedadlech více místa nad hlavou, já se do CC dozadu nevejdu. Také sedačky se mi jevily v AR mnohem lepší (TI packet). Tudíž když by mi dodala Mazda do 159 nějakou elektroniku a zvýšila záruku, je to pro mne lepší volba. NAvíc VW má záruku jen 2 roky (ze zákona nejnižší možná) a ani v žebříčcích spolehlivosti nic moc. Pobavil mne prodejce, který říkal, že dobré testy jsou o najetí 100000 km, ale že zrovna v nějakém tomto testu VW musel měnit převodovku. Konkrétní model nevím, vy to asi budete znát víc... Ahoj. Mimochodem, kolik se vám podařilo usmlouvat cenu u novýho auta? Já mám pocit, že 100 tis je bez problémů.
Pro začátek, je mi to blbé, ale nemůžu si nekopnout --> nejsem si vědom, že by se na auto.cz kdykoliv v předchozích letech objevil u "nezávazného memoranda" takto definitivní titulek. :no😒br />
No a teď k věci. Už mi připadá, že zkratka AR by mohlo označovat spíš sousloví Agonia Romantica, než Alfa Romeo. 4C chlapci už odpískali? Giulia nikde?
Takže se pokusíme znásilnit úspěšnou zadokolkovou platformu Mazdy?
Představa MX-5 s nějakým výživným TBi pod kapotou není vůbec zlá, stejně tak reinkarnace původního Spideru, který byl tak geniální, že to vydržel ve výrobě čtvrtstoletí. No, hlavní tíha obsahového sdělení tohoto článku je stejně limitovaná oním adjektivem "nezávazné", takže bych z toho žádné závěry nedělal.
Každopádně kdyby to vyšlo, tak jak už bylo zmíněno, hlavní gró by přinesla Mazda, která už je s vývojem nové ND docela daleko - otázkou je, jestli by z toho Alfa dokázala vytřískat něco víc, než malou přepudrovanou japonku absolutně nezapadající do jejího portfolia...
PS: 4C asi obrečím... 😢
No a teď k věci. Už mi připadá, že zkratka AR by mohlo označovat spíš sousloví Agonia Romantica, než Alfa Romeo. 4C chlapci už odpískali? Giulia nikde?
Takže se pokusíme znásilnit úspěšnou zadokolkovou platformu Mazdy?
Představa MX-5 s nějakým výživným TBi pod kapotou není vůbec zlá, stejně tak reinkarnace původního Spideru, který byl tak geniální, že to vydržel ve výrobě čtvrtstoletí. No, hlavní tíha obsahového sdělení tohoto článku je stejně limitovaná oním adjektivem "nezávazné", takže bych z toho žádné závěry nedělal.
Každopádně kdyby to vyšlo, tak jak už bylo zmíněno, hlavní gró by přinesla Mazda, která už je s vývojem nové ND docela daleko - otázkou je, jestli by z toho Alfa dokázala vytřískat něco víc, než malou přepudrovanou japonku absolutně nezapadající do jejího portfolia...
PS: 4C asi obrečím... 😢
Koupil by sis VW Passat s vyměněným znakem za 4 kruhy? Rebranding ano, ale v rámci jedné úrovně, případně ob generaci směrem dolů z pohledu prestiže.
Tady není asi nikdo, kdo by AR nepřál krásnou budoucnost, ta se však posledních x-let odehrává jen ve formě plamenných a zaručených prohlášení, která jsou následně odsouvána nebo přehodnocena.
Vypovídající hodnota tohoto článku je bohužel nulová.
Tady není asi nikdo, kdo by AR nepřál krásnou budoucnost, ta se však posledních x-let odehrává jen ve formě plamenných a zaručených prohlášení, která jsou následně odsouvána nebo přehodnocena.
Vypovídající hodnota tohoto článku je bohužel nulová.
Tady Bertoňák, tak se zase s Jardou hlásíme. Jsme v pěkným ajfru, já nevím co je ajfr tak nehodnotím, moje zásada, každopádně jedem s Jardou opět ve velký věci. Vy ostatně už víte, že my s Jardou vlastně malý věci ani neumíme, no prostě nám Alfa konečně zase hodila jednou lano. Je delší, ale na tohle my klasický tuningáři přes prsty nekoukáme.
Máme dokonalou fachu, je to zatim pod zámkem, ale v rámci "spy-informací" to sem pouštím, protože vím, kde jsou spřízněný tuningářský duše.
Máme na place mazdu 5 [odkaz] Jarda říká že je to dělo, no nevím, pamatujete na našeho leona, to dělo bylo, ale tohle? No každopápdně máme velkéj úkol od alfy, přebouchat tuhle pětku na alfu spidera. Koukáte co, no, já zpočátku taky koukal, ale jdu do toho s Jardou holejma pěstma a to by v tom byl čert, aby se nám to nepovedlo. Akorát bude trochu problém vykousat střechu, přeci jenom, Jarda má novej horní můstek a tak máme strach, aby mazda nebyla dělaná z pevnostní oceli. Tohle ale určitě překousnem.
Tak nám držte palce, až to bude hotový, dám vědět.
Tuning forever
Bertoňák
P.S. Z alfy se teď neozývaj, oni ale ví že boucháme na mazdě a nemáme teď moc času.
Máme dokonalou fachu, je to zatim pod zámkem, ale v rámci "spy-informací" to sem pouštím, protože vím, kde jsou spřízněný tuningářský duše.
Máme na place mazdu 5 [odkaz] Jarda říká že je to dělo, no nevím, pamatujete na našeho leona, to dělo bylo, ale tohle? No každopápdně máme velkéj úkol od alfy, přebouchat tuhle pětku na alfu spidera. Koukáte co, no, já zpočátku taky koukal, ale jdu do toho s Jardou holejma pěstma a to by v tom byl čert, aby se nám to nepovedlo. Akorát bude trochu problém vykousat střechu, přeci jenom, Jarda má novej horní můstek a tak máme strach, aby mazda nebyla dělaná z pevnostní oceli. Tohle ale určitě překousnem.
Tak nám držte palce, až to bude hotový, dám vědět.
Tuning forever
Bertoňák
P.S. Z alfy se teď neozývaj, oni ale ví že boucháme na mazdě a nemáme teď moc času.
Však já sem pár odkazů dal..., škoda, že se k ním kašpi nevyjádřil, trochu "fundovaněji"... >😒]
To je zase horkých slín v diskusii. Mne to príde ako dobrá správa pre každého fanúšika áut. Mazda MX 5 (miata) je dlhoročným etalónom nenáročného auta na zábavu. Kdežto s ohliadnutím na portfólio alfy za posledných...10-15 rokov tam práve takýto model chýba ako soľ. Kúsky ako brera vyzerali na zožratie, čo však z toho keď sa do zákruty valili s predným náhonom a šesťvalcom z doby kamennej, americkej..
Poznámka pre koncernistov- s ohliadnutím na dlhoročnú tradíciu prelepovania znáčikov na autách máte najmenej čo hovoriť. V európe rebranding nedotiahol nikto ďalej. Teraz, keď to z cost-cuttingových dôvodov začala robiť konkurencia tak ukazujete prstom... 😐
Poznámka pre koncernistov- s ohliadnutím na dlhoročnú tradíciu prelepovania znáčikov na autách máte najmenej čo hovoriť. V európe rebranding nedotiahol nikto ďalej. Teraz, keď to z cost-cuttingových dôvodov začala robiť konkurencia tak ukazujete prstom... 😐
Je ponekud paradoxni a jde ti ke cti, ze zrovna ty jsi byl prvni, kdo z tyhle zpravy podle me spravne vyvodil, ze Alfa definitivne odpiskava 4C, pripadne ji prisoudi na zaklade ustreleny ceny uplne okrajovou roli.
Jestli se tedy vubec nejakyho malyho sportaku od Alfy v dohledny dobe dockame, bude to preznacena pristi generace MX-5. Vznik toho auta je nicmene dost na vazkach, jednak proto, ze spoluprace s Mazdou nemusi vyjit a druhak kvuli tomu, ze Alfa v roce 2015 bud nemusi vubec existovat, a nebo muze fungovat v podstatne zmeneny podobe - napriklad pod novym vlastnikem.
Kdyby (!) to ale vyslo podle nastinenyho planu, nemusela by to byt zadna katastrofa, i kdyz by se nepochybne jednalo o velkou rezignaci na historii, image a tradici. Ale co z toho vyuziva v prislusnym segmentu Alfa dnes, kdyz podobny auto vubec nenabizi? Kazdy uvedeny model muze zkratka pozici Alfy jedine posilit, i kdyz se nebude konat navrat na davno zapomenuty vysluni. Pristi MX-5 navic poskytne nepochybne slusny technicky zaklad a pokud by se skutecne markantne upravil design v italskym stylu, tedy nikoliv ve smyslu konverze Chrysler => Lancia, davam ji nadeji na uspech. A hlavne by to byl projekt pro Fiat levny, vyvojove a vyrobne nenarocny, coz je pro nej v soucasnosti a patrne i na dlouho dopredu to nejdulezitejsi.
Cela zprava je pozitivni i pro priznivce MX-5ky jako takovy, protoze to podstatne zvysuje sance na predstaveni dalsi generace v dohledny dobe. Ani prodeje Miaty uz nejsou co byvaly a sama Mazda ma docela jiny starosti, nez posilat na trh ztratovy imagemakery.
Jestli se tedy vubec nejakyho malyho sportaku od Alfy v dohledny dobe dockame, bude to preznacena pristi generace MX-5. Vznik toho auta je nicmene dost na vazkach, jednak proto, ze spoluprace s Mazdou nemusi vyjit a druhak kvuli tomu, ze Alfa v roce 2015 bud nemusi vubec existovat, a nebo muze fungovat v podstatne zmeneny podobe - napriklad pod novym vlastnikem.
Kdyby (!) to ale vyslo podle nastinenyho planu, nemusela by to byt zadna katastrofa, i kdyz by se nepochybne jednalo o velkou rezignaci na historii, image a tradici. Ale co z toho vyuziva v prislusnym segmentu Alfa dnes, kdyz podobny auto vubec nenabizi? Kazdy uvedeny model muze zkratka pozici Alfy jedine posilit, i kdyz se nebude konat navrat na davno zapomenuty vysluni. Pristi MX-5 navic poskytne nepochybne slusny technicky zaklad a pokud by se skutecne markantne upravil design v italskym stylu, tedy nikoliv ve smyslu konverze Chrysler => Lancia, davam ji nadeji na uspech. A hlavne by to byl projekt pro Fiat levny, vyvojove a vyrobne nenarocny, coz je pro nej v soucasnosti a patrne i na dlouho dopredu to nejdulezitejsi.
Cela zprava je pozitivni i pro priznivce MX-5ky jako takovy, protoze to podstatne zvysuje sance na predstaveni dalsi generace v dohledny dobe. Ani prodeje Miaty uz nejsou co byvaly a sama Mazda ma docela jiny starosti, nez posilat na trh ztratovy imagemakery.
Jojo, už by ty jeho dva technici mohli zase něco vymyslet...
Poslední co si pamatuju byla amputace válce z VW motoru 1,6 a následnej prodej Fiatu, kterj típnul ještě jeden 😉
Poslední co si pamatuju byla amputace válce z VW motoru 1,6 a následnej prodej Fiatu, kterj típnul ještě jeden 😉
Včera jsem na recepci mluvil s jedním GŘ a tomu upadl knoflík...mě jen písmenko...co upadne tobě? 😉
Myslím globálně...dej topícímu se naději a uvidíš. Mazda po ukončení spolupráce operuje vůči subdodavatelům sama, spojení by se jí hodilo, stejně jako výroba v EU.
A pokud má něco předhodit, proč ne Miatu, je to ikona a dělá se relativně v menších počtech. Její nová generace chvíli stála ve vývoji kvůli nedostatku peněz, sdílení nákladů může být velmi rozumným tahem...od Japonců.
A pokud má něco předhodit, proč ne Miatu, je to ikona a dělá se relativně v menších počtech. Její nová generace chvíli stála ve vývoji kvůli nedostatku peněz, sdílení nákladů může být velmi rozumným tahem...od Japonců.
Prave jsem se akorat dozvedel, ze.. neumis cist, jelikoz ja o svetove ikone nic nepsal, jen jsem tvrdil, ze to bude idealni kombinace designu ( v koncernu neznamy pojem ) a japonske techniky.
To, jak si to vylozis je mi v podstate jedno, ale to nebudu ja, komu vadi ze v tomhle krasne pocasi doma netece studena voda, treba skoc k sousedum a tam se muzes osvezit... 😉
To, jak si to vylozis je mi v podstate jedno, ale to nebudu ja, komu vadi ze v tomhle krasne pocasi doma netece studena voda, treba skoc k sousedum a tam se muzes osvezit... 😉
skorej, ze to co je unikatne pre miatu a mazda je na to pravom hrda ide teraz inde a mazda miata uz nebude taka unikatna... snad si to aspon alfa odladi inymi pruzinami a tlmicmi nech to nie je to iste
Neumím si představit, že by vyjela na něčem jiným než na prodloužené Giuliettě. Takže platforma je...
Pokud je alespoň 10% pravdy na PR povídačkách Sergia a jeho party, pak si italský návrhář vzal přední část 159, narouboval na ni kukadla jako zrcadla a předal na vývoj.
Jak je Sergio vytíženej, nechal se uchlácholit slovy...to budete koukat šéfe...a posléze koukal, tak je to nechal předělat.
Poékud je to jinak, hoši v Mirafiori zítra po obědě, nebo pozítří nebo příští měsíc sundají kastli Giulietty, nahřejou podvozek, natáhnou Ivecem a pak se uvidí.
Pokud je alespoň 10% pravdy na PR povídačkách Sergia a jeho party, pak si italský návrhář vzal přední část 159, narouboval na ni kukadla jako zrcadla a předal na vývoj.
Jak je Sergio vytíženej, nechal se uchlácholit slovy...to budete koukat šéfe...a posléze koukal, tak je to nechal předělat.
Poékud je to jinak, hoši v Mirafiori zítra po obědě, nebo pozítří nebo příští měsíc sundají kastli Giulietty, nahřejou podvozek, natáhnou Ivecem a pak se uvidí.
Ale mazda tu přece jede na úplně jiném portfoliu, mx5 není nosný model, vidím to spíše na zoufalý pokus alfy udržet se v prodejnách.
Mazda potřebuje zkonsolidovat nákupy a možná by uvítala nějakou tu volnou výrobní kapacitu v EU...a kdo jí má teď nejvíc? Toto by mi přišlo logický.
Tohle garážové mudrlantství tu miluju... Kup si hlavu, co si jako myslíš, že ostatní tu neumí číst?
Já se přiznám, že postupu Alfy, resp Fiatu moc nerozumím. Jestli mají už hotovou Gulii, tak proč s ní nepřijdou? Zvlášť teď v době, kdy skončila 159 a mají jen 2 modely.
Místo toho chrlí jeden nejasný plán za druhým.
Místo toho chrlí jeden nejasný plán za druhým.
Bude to tím více odznáček, čím více alfa potřebuje mazdu. A jestli něco alfa "nepotřebuje" (z pohledu hodnoty a významu značky do budoucna) pak je to takováto kooperace.
to je nesmyslná otázka. Tohle je server pro fandy do aut, to neznamená, že si je všechny musejí i koupit.
To je zatím těžko říct. Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek...
nevěřím, že to bude jen odznáček, to je spíš tvé zbožné přání. Karoserie bude určitě jiná a motory budou Alfácké, v celku logicky. Podle mě to bude naopak dokonalá kombinace, MX-5 bylo a je zábavný roadster a hlavně zadokolka, takže pro Alfu zpět ke kořenům. Podvozek MX-5 a zbytek Alfa je podle mně pro fandu Alfy naopak dobrá zpráva, než překarosovaný EOS/Golf pod křídly VW...
Souhlas, taky jsem si říkal... tohle je pecka, konečně další dostupné sportovní auto, a ještě k tomu takhle dobré (váha, design, snad i technika). Vždyť co jiného koupíš za mega? Tenkrát Zko, teď ještě GT-86.
Když přišla korekce, říkal jsem si... no jo, to se dalo čekat, cena vypadala moc dobře než aby to byla pravda. A teď si říkám... jen aby bylo vůbec něco.
Když přišla korekce, říkal jsem si... no jo, to se dalo čekat, cena vypadala moc dobře než aby to byla pravda. A teď si říkám... jen aby bylo vůbec něco.
Je to "nějaká zpráva"...od někoho, kdo by měl podle podobných zpráv v posledních x-letech chrlit jednu novinku za druhou. A jelikož novinky nejsou...dáme aspoň další zprávu...
Tyhle pompézní plány měl VW v 90. letech. Exeo je z doby, kdy se spíš snaží udržet značku v chodu. Zase tak strašné prodeje nemá, ale mohlo by být líp. Původní plány VW nevyšly a je otázka, kolik zbylo místa pro Seat v dnešním světě. A také, jestli se u Audi vzchopí a dají té značce jasný cíl.
Úsměvem vyjadřuji obdiv Emelovi k dokonalé myšlénkové brilanci. Jinak Je to samozřejmě trága, to víme.
Tak abychom sem dali i nějaká čísla: prodej MX-5 v Evropě za rok 2011 činil 8.079 kusů, rok předtím 10.227 ks.
Zdroj😒br /> [odkaz]
Mainstreamová Mazda prodala za rok 2011 v Evropě asi 139 tis. kusů aut všech řad, prémiová Alfa Romeo asi 131 tisíc ks.
Zdroj:
[odkaz]
Zdroj😒br /> [odkaz]
Mainstreamová Mazda prodala za rok 2011 v Evropě asi 139 tis. kusů aut všech řad, prémiová Alfa Romeo asi 131 tisíc ks.
Zdroj:
[odkaz]
Uvidíme. Ono Wankel je celkem specifický motor, pokud se podíváš na RX-7 a RX-8, tak se celý motor vejde ZA přední nápravu, což pak logicky ovlivňuje i design té nápravy. Mazda sama Wankel s běžným motorem v rámci jednoho modelu nekombinuje - zatím.
TBi je zase v současné době montované do předokolek...
TBi je zase v současné době montované do předokolek...
To je, ale nic úsměvnýho...naše děti místo v Alfách budou jezdit ve Veloserech apod.
Žádná pěkná představa.
Žádná pěkná představa.
nabídne třeba právě tu kastli od Pininfariny a k tomu TBi a dvojspojku.... nevim....
Navíc Spider má v Evropě obrovskou tradici, ikdyž z ČR se to tak možná nezdá....
Navíc Spider má v Evropě obrovskou tradici, ikdyž z ČR se to tak možná nezdá....
Jo, taky na to koukám pozitivně. Jen je asi hloupé (tím nenarážím na tebe) povídat o přelepování znáčků, když se přímo v článku píše, že technika bude do značné míry odlišná. Na to lepení, jak už tu zaznělo, jsou tu jiní specialisté.
Jestli je to zpráva dne, pak je to dokonalá tragedie, neboť souhlasím s tebou, že Mazda je v tomhle ten obchodně vpředu. Můj tip je ten "odznáček".
Otázka je, co nabídne Alfa navíc a jestli udrží hmotnost dole. MX-5 je ve svém segmentu legenda. Už jen absence krásné italské karoserie by byla podle mne ohromná chyba. Karoserie u Italů tvoří minimálně polovinu auta. 😉
Poslední souvětí až zabolí, ale je v něm víc pravdy než ve všech možných prohlášeních AR, Fiatu a Lancie za poslední dobu.
.... ono to možná dopadne tak, že MX-5 bude s wankelem a Spider s TBi a dvojspojkou.... a když k tomu připočteš jiný design, máš z toho docela hezky odlišené auta....
Kdo ví, jak to bude....
Kdo ví, jak to bude....
Vidím to stejně, MX-5 jako nejlepší roadster světa s designem od AR, napadá mě jen málo lepších kombinací. Uvidí se, co z toho vznikne, já tomu celkem věřím. V současné době jsou Mazdy asi nejřidičtější auta, co lze pořídit, takže jsem celkem rád, že z toho bude čerpat i Alfa.
Původní prohlášení říkalo, že cena 4C bude do milionu, tedy 40k€. Později to bylo korigováno.
Dej si sprchu, právě ses dozvěděl, že světová ikona., ALFA ROMEO nemá na to vyvinout vlastní model a bere zavděk mainstreamem z japonska a ty tu křepčíš jak pinokio na bruslích.
nerozumím tomu, v čem by bylo lepší, aby "Alfa stála za prd, ale byla aspoň dostupná".... To už je pro fandu snad lepší regulérní krach značky, ne?
Že si tímhle Alfa dělá možná prostor pro zrušení projektu 4C je věc jiná....
Že si tímhle Alfa dělá možná prostor pro zrušení projektu 4C je věc jiná....
Ono to ukazují i prodeje toho Exea... nezapomínej, že VW chtěl mít ze Seatu konkurenta Alfy Romeo. To se mu zatím moc nedaří. Bohužel to občas začíná vypadat, že co se nepodařilo Seatu, by se mohlo podařit Alfě - jestli víš jak to myslím 😉.
No tys dopad´, z fiata milovník mazd. Osobně ti stejně tvou náklonnost k fiatům nevěřím. Podle mně je to obráceně.
Mazda je jasná, ta prostě novou generaci MX-5 vyvine, představí, vyrobí, bude úspěšně prodávat. S Alfou nebo bez ní. Osobně jsem zvědavý, jestli se vyplní drby o nasazení nového wankelu pro MX-5 a jestli se pak případně objeví i v Alfě.
Alfa může přispět technologiemi nebo penězi a zřejmě si pak na základě Mazdy upraví karoserii i interiér. Nic proti tomu, Subaru a Toyota také společně představili GT-86 a podle ohlasů je to jedno z nejlepších aut na trhu. Na mě to působí tak, že Alfa je tu až ta druhá... ale nemůžu říct, že bych byl překvapený.
A co 4C? Bude, nebude? Já jsem optimista a předpokládám že ano, roadster je něco trošku jiného... doufám.
Alfa může přispět technologiemi nebo penězi a zřejmě si pak na základě Mazdy upraví karoserii i interiér. Nic proti tomu, Subaru a Toyota také společně představili GT-86 a podle ohlasů je to jedno z nejlepších aut na trhu. Na mě to působí tak, že Alfa je tu až ta druhá... ale nemůžu říct, že bych byl překvapený.
A co 4C? Bude, nebude? Já jsem optimista a předpokládám že ano, roadster je něco trošku jiného... doufám.
Ale on je rozdíl to udělat v subpremii a v mainstreamu. Jak to pak dopadá, ukazují prodeje Themy apod...
Mno, ty zrovna pro nalepovani ani nemusis chodit daleko.
Wolff je uz zrejme pomatenej, ale u tebe vidim jen strach, ze kombinace ikonickeho, jedoho nejlepsich a nejzabavnejsich roadsteru vsech dob spoji techniku s italskym designem, a z toho vznikne snad jen jeste lepsi produkt. I kdyz faktem je, ze to VW koncern nemuze ohrozit, jelikoz zrovna v tomto segmentu ani nic nabidnout nedokaze.
Wolff je uz zrejme pomatenej, ale u tebe vidim jen strach, ze kombinace ikonickeho, jedoho nejlepsich a nejzabavnejsich roadsteru vsech dob spoji techniku s italskym designem, a z toho vznikne snad jen jeste lepsi produkt. I kdyz faktem je, ze to VW koncern nemuze ohrozit, jelikoz zrovna v tomto segmentu ani nic nabidnout nedokaze.
No ona.. jestli si vzpomenes, 4C zase az tak draha byt nemela...
A Miata taky není zadarmo...
A Miata taky není zadarmo...
To víš všichni se učí od mistrů (v nalepování, abys to špatně nepochopil)...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Atd... atd... >😁
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Atd... atd... >😁
Že zrovna fanda AR nebude vědět o levnějším modelu než je 4C mě překvapuje. Giulia je hotová, takže není otázka zda, ale kdy přijde a jestli mezitím AR nezkrachuje, nebo nebude prodána už s novým portfoliem (modelový příklad je Jag a LR).
Pro frontové fanatiky snad jen jemné upozornění - automobilky podepsaly nezávazné memorandum... to je asi tak, jako bys holce od vedle na pavlači u vás doma slíbil, že když ti ukáže pekáč, myslím jako s buchtou... sakra nějak jsem se do toho zamotal, prostě, když ti ukáže pekáč s buchtama, že si jí za pět let vezmeš...
Koukám, že nalepování odznáčků začíná být v jistých krajinách poměrně masívním národním garážovým sportem. No, doufejme, že se jedná pouze o předprázdninový pokus rozproudit plakátové diskuse, když v garážích je už dlouho na toto kdysi silné jižní téma ticho, v němž jsou ke slyšení snad jen... na prázdnou podlahu kanoucí slzy.
BRAVO ODZNÁČEK... 8-s 😒
Koukám, že nalepování odznáčků začíná být v jistých krajinách poměrně masívním národním garážovým sportem. No, doufejme, že se jedná pouze o předprázdninový pokus rozproudit plakátové diskuse, když v garážích je už dlouho na toto kdysi silné jižní téma ticho, v němž jsou ke slyšení snad jen... na prázdnou podlahu kanoucí slzy.
BRAVO ODZNÁČEK... 8-s 😒
No asi na to házím bobek.
Pro mě to neznamená nic jiného než to, že 4C vlastně nebude. (Teď ještě ohlásit s velkou pompou, že Giulia vyjede na nové platformě připravené pro Mazdu 6 a máme to komplet).
Tak děkuji AR.
Takhle napíšu to co sem myslel, že nikdy nenapíšu...
AR už fakt raději pod VW (resp. celý Fiat), páč... sice ty auta budou stát za *, ale aspoň budou a bude je možné koupit. tohle je už čirá agónie (F 500 to fakt neutáhne).
Jinak..., sbližování Mazdy s Fiatem sem předpověděl už v době, kdy Mazda ohlásila rozchod s Fordem, byl to jasný a zřejmý cíl.
Jinak poslední poznámka... Mazda je moje srdcovka, nicméně mazdy začaly stát za prd právě v momentě, kdy do toho začal kafrat Ford. Teď už je to zase mnohe lepší. Mimoto Ford měl vždy s reznutím větší problémy než Mazda samotná.
Jinak, kdyby čirou náhodou (opravdu haluzí), nějaké takové auto někdy vyjelo, nemuselo by být špatné...
Takže závěrem, Už se těším na příchod nově ohlášeného SUV na bázi nové generace úspěšného SUV Dacia Duster.
Pro mě to neznamená nic jiného než to, že 4C vlastně nebude. (Teď ještě ohlásit s velkou pompou, že Giulia vyjede na nové platformě připravené pro Mazdu 6 a máme to komplet).
Tak děkuji AR.
Takhle napíšu to co sem myslel, že nikdy nenapíšu...
AR už fakt raději pod VW (resp. celý Fiat), páč... sice ty auta budou stát za *, ale aspoň budou a bude je možné koupit. tohle je už čirá agónie (F 500 to fakt neutáhne).
Jinak..., sbližování Mazdy s Fiatem sem předpověděl už v době, kdy Mazda ohlásila rozchod s Fordem, byl to jasný a zřejmý cíl.
Jinak poslední poznámka... Mazda je moje srdcovka, nicméně mazdy začaly stát za prd právě v momentě, kdy do toho začal kafrat Ford. Teď už je to zase mnohe lepší. Mimoto Ford měl vždy s reznutím větší problémy než Mazda samotná.
Jinak, kdyby čirou náhodou (opravdu haluzí), nějaké takové auto někdy vyjelo, nemuselo by být špatné...
Takže závěrem, Už se těším na příchod nově ohlášeného SUV na bázi nové generace úspěšného SUV Dacia Duster.
... myslím že to nehrozí.... Alfa Spider je ikona, opravdu tradiční italské auto... narozdíl od obyčejného malého crossoveru.... Navíc MX-5 v Evropě nějak extra populární není, ne? (chápu že má stovky fandů, mě se to auto taky moc líbí, ale jde mi o reálné prodejní čísla....)
to nedopadlo pro Alfu jako Sedici/SX4, kde Sedici jen paběrkuje. No ale pokud budou mít odlišné karoserie(aspoň částečně) a motory, tak proč ne.
.... řekl slepý.... 😉
Horší než kabrio z Chrysleru 200 to nebude.... 😄
Ideově je Mazda MX-5 samozřejmě nejlepším základem pro Alfu Spider, však Alfa něco podobného dělala snad od roku 1960 až do devadesátých let....
S designem od Pininfariny a motory TBi... nemám problém....
samozřejmě, lepší by bylo kdyby to auto bylo komplet "made in italy", ale to je při současném stavu koncernu Fiat utopie.... ;-\
Horší než kabrio z Chrysleru 200 to nebude.... 😄
Ideově je Mazda MX-5 samozřejmě nejlepším základem pro Alfu Spider, však Alfa něco podobného dělala snad od roku 1960 až do devadesátých let....
S designem od Pininfariny a motory TBi... nemám problém....
samozřejmě, lepší by bylo kdyby to auto bylo komplet "made in italy", ale to je při současném stavu koncernu Fiat utopie.... ;-\