:-) Vypadá to výborně, já si včera přetáhl toho lapeného červenáčka do zoneru a upravil jsme mu tam příď podle původní studie. Opravdu to bude vypadat jako ona. Bude to krásný vůz :yes:
či bude vyzerať dobre, rozhodne aj zvolena farba a výbava. Nechápem filozofiu automobiliek, že lorenc má mať aj lacný dizajn, dá sa predsa navrhnúť pekné auto za menšie peniaze, nie? Aj ked v ponuke by som.skôr prijal kúpe ako toto,ale predajne čísla rozhodujú...
Jsem rad, ze se Skoda vratila k tem hranam a liniim, ktere ukazuji na prvni generaci Fabie, to ji jasne designove identifikuje. A Kaban je dost dobry na to, aby na tech hranach postavil komplet portfolio.
A kdybys ty tak blbě nežvanil. Octavia II bude mít premiéru až na jaře v Ženevě ;-) jestli mi nevěříš, vsaď se o co chceš >:D Já už v Rapidu jezdil ;-)
Věřím ti ;-) Respektive i tato varianta existuje jako alternativa. Tak jak tak, tou dobou už bude Rapid dááávno v prodeji. A to je asi tak to hlavní,co jsem chtěl tím příspěvkem říct :-)
Nemám žádné neoficiální zdroje informací, ale nedivil bych se, kdyby to bylo dříve, koncern dokáže překvapit na poslední chvíli. Někde Škoda prohlásila, že Rapid ukáže v červnu, zveřejnění několika dílků puzzle časově odpovídá a v červnu se koná Lipsko. Pak je ještě v srpnu Moskva. Nedivil bych se, kdyby v Paříži mělo premiéru jen Toledo, koncern poslední dobou sesterská auta takticky pouští na premiéry odděleně.
No pekelne krasny auto je u me treba Lamborghini. Jinak prolis a prechod kapoty nad prednim svetlem ve mne vzbuzuje docela odpor a je tam jasne videt FabieII, coz je dost velka tragedie.
[odkaz]
Doby kdy jsem na kazdou novou Sade cekal a byl z ni hotovej a na zdi mel nalepenou Felicii KIT CAR jsou davno pryc. Pro cepicare nebo pro nekoho kdo zamrz v 90. letech dobry, ale jinak bida ;-)
Upřesnil by si prosím, které lambo máš na mysli? Jestli myslíš Aventador, tak to je pro mě obluda z jiné planety( nemám totiž moc rád když se něco snaží imigově vypadat jak něco jiného) poslední lambo které je krásné je asi Diablo, max ještě murcielago, ale rozhodně nejkrásnější z rodiny je Miura, a co je pekelně krásné auto je Alfa romeo 8C(myšlen pouze vzhled) [odkaz]
Dle mého názoru bude nový rapid nejhezčí škoda za posledních 15let
To dle meho nebude, je to socko auto, vetsi nez by bylo dobre na ty kola a podvozek. Dle meho nej Sade bude vzdy Octavia, tedy celkovymi proporcemi. Svetla predni, zadni nehodnotim, to je na jedno brdo ;-)
Nemam problem s zadnym Lambem, ani s Aventadorem, je hodne agresivni ;-)
Jsou to samozřejmě subjektivní pocity, já vycházím z toho co osobně preferuji: Fabia 1? katastrofa na N, Octavia 1? v combálu se mi docela líbí a aji sedan není tak špatné, Octavia 2? zezadu: dá se, zepředu: jsem na vážkách, superb 1 .docela pěkné a povedené auto co se týče vzhledu, ne příliž emotivní a ani nezapadá do šedého průměru, Fabia 2? nelíbí se mi a nikdy nebude... jiná věc je S2000 ale to bylo to samé s Fábií WRC: pěkné , octavia 3? o něco málo hezčí než OC2 ale furt je to to samé okoukané a ne příliž pohledné, Superb 2? není to taková katasrofa jak jsem si myslel než jsem ho poprvé viděl na silnici, combík super, ale sedan? ta zadní část vypadá jak kdyby ji někdo kreslil se třemi promile v krvi. Rapid? dle dostupných informací a zachování koncepčního designu: líbí a moc je jiné je takové víc hranaté víc evokující a přitom střídmé a elegantní v tomto levnějším segmentu moc hezčích aut není. škoda si více méně zachovává po generacích takový ten reálný pohled na svět aut, nechce nikoho moc provokovat a ani nechce zůstat v zadu. Dle mého názoru si škodovka ponechává takový neutrální postoj a řadil bych ji do vyššího průměru spíš mírně nadprůměru. ;-) Aventador je velice agresivní, ale ne moc hezký ;-)
Osobne nemam problem s OII a jejim zadkem. Predek pred faceliftem jak tady nekdo uz rikal smutnej cokl pred samoskou a po faceliftu jak nejaky korejsky Daewoo. Superb predek OK, zadek fakt nepovedeny. U kombiku mnohem lespi. Proporce OII asi nejlepsi. Takze cekam na OIII, ktera by snad uz mohla byt splacana prijatelne ;-)
tak ono zhruba uz vsetci vieme ako bude rapid vyzerat, snad nikto necaka nejake velke prekvapenie ked studiu sme uz videli ;-)
na rozdiel od citiga ktoremu nepasuju ani predne svetla ani ta maska ani cela palubovka bude rapid urcite krasne auto :yes:
uvidime po nabehu rapidu co to spravi s predajom octavii-mam pocit ze octavka uz na slovensku nebude predajnou jednickou ale stane sa nou rapid ;-) co vsak nie je zle zmena je zivot :yes:
rapidu fandim uz teraz - bude to poctive auto za poctive prachy, este som zvedavy na logana co pride za rok aj ten moze s predajmi este zamavat, daciu by som nepodcenoval navyse logan bude konkurent prave rapidu tak uvidime....este to bude o rok zaujimave a aj ked su hatch praktickejsie myslim ze taketo sedany na trhu chybaju a som rad ze nam teda dva nove na dalsi rok pribudnu
"na rozdiel od citiga ktoremu nepasuju ani predne svetla ani ta maska ani cela palubovka bude rapid urcite krasne auto "
Ono to tak je preto, že Citigo je iba úpravou up!-u. Pokiaľ by ho navrhoval komplet Kabaň a spol. tak by vyzeral inak... :yes:
Myslíš že bude mať RAPID úspech?
Neviem či bude prvý na našom trhu ( asi áno, kedže je to Octávka s vlastným dizajnom za malé peniaze ), ale úspešný rozhodne bude. Škodovkári si ho kupovať budú a uvažovať nad ním určite budú aj priaznivci iných značiek kvôli kombinácií predností Octavie ( kufor, karoséria ) a Fabie ( cena )...
A dizajn? Malá oktávka vyzerá podľa toho čo viem pekne. Ale dúfam že zachovajú interiér z konceptu ( a prosím, aj z toho čínskeho >:D )
Lebo ak bude v sériovke volant z Octavie ( a Fabie, Roomsteru, Citiga, Yetiho, Superbu, teda vpodstate zo všetkých súčasných škodoviek ) a tradičné čiernošedé plasty ( niežeby neboli kvalitné, ale nedá sa na ne pozerať, trochu fantázie ľudia ) tak Škodovka stratí polovicu priaznivcov...
No, doufám, že to mám chápat v pozitivním světle. Tohle bude tak krásný a současně snad doslova každému dostupný vůz, že to Škoda nebude stačit vyrábět.
Jo, bude to velkej trhák, navíc akcentuju právě tu cenovou hladinu, v ní to bude vůz opravdu na samém vrcholu. Do toho nová (snad střednětřídní) OCTAVIA... no Škoda je ozdobou koncernu.
Vidíš snad palec, ne? Tohle je to pravé pro zemi českou, už žádná Fabia v kombíku pro rodinu...
Spy photos naznačují, že na standardních kolech to až taková hitparáda nebude... přece jen, masy plechu jsou dost velké... ale celkové hodnocení je jednoznačně pozitivní, na tohle auto se těším. Pokud bych chtěl při koupi nového auta pro rodinu ušetřit, neměl bych s Rapidem žádný problém (asi).
No dobrá, pojďme to rozebrat... za auto pro rodinu považuju typicky kombík střední třídy, to je takový ideál. Majetnější mohou pokukovat po vyšší střední, běžné rodině vyhoví i nižší střední. Takže Octavii a Superb v kombíku (či nakonec i v liftbacku) považuju za plně vyhovující rodinné vozy. Rapid má šanci navázat na recept úspěchu Octavie, ale za nižší cenu se přiblíží i průměrným českým rodinám.
A ty teď říkáš, že Škoda žádné rodinné auto nedělá - tomu nerozumím. Myslíš snad deriváty typu MPV / SUV? Nebo co Škodě chybí?
Auta co jsi vyjmenoval se pochopitelně dají pro rodiné použití využít, ale mají své limity. 3 autosedačky do nich nedáš, nebo jen s velkými obtížemi do Superba.
Auto primárně určené pro rodinu si představuju tak, že bude schopné sloužit ikdyž se rodina rozrůstá, že bude schopné převézt vzadu pohodlně minimálně 3 dospělé pasažéry.
MPV nebo velké SUV? A proč ne malá dodávka + osobní verze (jako Berlingo, ...)? Tak by pokryli hned 2 mezery. Škoda i Seat teď vůbec nedělají užitkáče a ty od VW nezačínají cenově nejníže. Při finančních možnostech mnoha (nejen českých) rodin bych viděl větší perspektivu pro osobní verzi dodávky.
Řekl bych , že tento model sklidí ůspěch. Studie se mi velmi líbí, uvidíme nakolik se v praxi bude podobat reálnému modelu. Nicméně stupidní částečné poodhalování tohoto modelu pro masy, které Škoda praktikuje už od poloviny 80- let mě vysloveně irituje. Nicméně je zaměřeno na průměrného konzervativního klienta bez větší míry vlastní invence, tudíž přímo do černého. :-)
Jak tu tak ctu tu temer ciste pozitivni rozpravu tak se nestacim divit a ptam se sam sebe jestli se divame na stejny vuz. Inu design je vec vkusu a ciste subjektivni vec tak to tu nakousnu trochu z druheho polu...
To auto je neuveritelne nepovedene z kazdeho uhlu pohledu. Je to fabie s navarenym derivatem zadku z mission L. Nenasel jsem jediny uhel kde by to auto vypadalo dobre => celkove hodnoceni je hruza a des. Kdyby se me nekdo zeptal jak by mohla vypadat takova Thalie (ve zlem slova smyslu) v podani Skody, predstavil bych si ji presne takto a to pro Skodu rozhodne neni vyznamenani, dosahnout designove urovne Thalie nebo treba prvni generace fabie v sedanu :no:
ale o to jde, právě tím, jak s tím odhlalováním dělají fóry jako s nějakým prototypem od lamba, uměle tak tvoří dojem, že to bude něco unikátního a exkluzivního, a většina ovcostrejců jim na to samozřejmně skočí.
....ještě by mohli nafotit pedály !!! >:D >:D
šaškárna na "entou",
..podstatná bude základní výbava, motorizace a cena,.... obávám se , že až to člověk poskládá, v pohodě přeleze i 400 litrů :no:
na diskuse tak se zde opět otevírá prostor pro ty kteří nepřenesou přes srdce že se někomu může libit něco jiného než jim. A už vůbec né že by si jejih střed vesmíru nekoupili. Pro všechny takto smyšlící mám jen jednu odpověď. Máte li nějaký mindrák tímhle se jej nezbavíte >:D
V laciném strip-klubu,za podivného šera se nehezká tanečnice svléká.Ještě že sporé osvětlení je milosrdné a kousky šatů,jenž odkládá,by slizouni v prvních řadách shlédli uvadlou bradavku...........
A na trhu s JIŽ DÁVNO prodávají za stejnou cenu krásné vozy s volanty a klimou. Nedělají se u toho caviky,jak za časů Favorita,kdy se dvoumetrový tlučhuba v televizi skláněl,aby cípek plachty poodhrnul a blinkr ukázal.Je mi ze Škody divně u žaludku,zase se mi chce zvracet. :no:
UP! sa predstavoval 4 roky od porvej štúdie po sériovú podobu.
Rapid sa ukazuje 2 roky.
Peugeot 301 sa ukazuje ako blesk z čistého deba skoro polroka pred autosalónom.
Preboha načo?
Tento model sa mal predávať teraz, s polročným predstihom pred Ocatvia 3. Inak hrozí, že ľudia budú kupovať túto jednoduchšiu formu pred veľkou Octaviou (čo možno je aj úmysel).
Když tyhle kulišárny před uvedením nového modelu do prodeje předvádí takové Lamborghini, je to snad i napínavé...ovšem i konzument špekáčků potřebuje svůj idol a iluzi dobrodružství. :-)
A má pravdu!! Něco podobného se děje česku skoro 30 let. Nejdřív ukážou kolo, pak výfuk a na konec směr servis >:D Já nejraději chodím pěšky do baru a zpět taxi. Myslíš si, že nemám nárok na názor? :yes:
Tolik cavyků kvůli Škoda Thalia.... ono to totiž nebude nic jiného, než dražší alternativa k Thalii. Zvenčí pravda, trochu vyváženější proporce, interier - hnus - z konceptu nezůstal kámen na kameni. V tomto případě nesahá P301 ani po ventilky, ale to je věc osobního názoru. A to postupné odhalování - ano, jak už někdo výše napsal - připomíná mi to taky to Fáčko..... až mi jde husí kůže .... fuj. Nicméně přeji škodě úspěch už jen proto, že je to domácí výroba a my tu potřebujeme každou kačku. Pokud bude 301 vyráběn v Kolíně - přeji to oběma.
V tomto případě, po shlédnutí fotek jen konstatuji: na fotkách to bude fotogenické, v reálu nudné, šedé....jako skoro každý fauvé...bohužel. :-)
Takhle přesně se začal ukazovat Favorit za komunistů. První díl, který se tenkrát objevil na fotografii byl taky přední světlomet, ale levý, takže jistý rozdíl tu je. Že by stejní lidé, stejné myšlenky ? Letos je komunistické retro v módě.
Ono se takhle představovala už i 120, s těmi stejnými lidmi lidmi mě napadlo totéž. Jenže ono se většinové myšlení v těchhle končinách od těch dob příliš nezměnilo. Úspěch v zahraničí zaručuje především cena a hlavička mateřského koncernu. Co jsem se měl možnost bavit s němci, rakušany či poláky, proč volili škodu, odpověď byla ve všech případech téměř shodná, je to přece němec a za lepší cenu.
Z toho vyplývá, že jen silně dementní člověk to může dávat do spojitosti s favoritem a komunismem ;-) P.S. Nechtěl jsem to psát předtím takto napřímo,ale naznačení nepomohlo. Neber to prosím osobně >:D
Jinak řečeno-stačilo napsat, že se ti tento způsob prezentace nelíbí ;-)
A co ta lešeňovka na zadní nápravě?Nebude to poškozovat image koncernu jako celku? ;-) Jsem zvědav jak to naladí, problém neočekávám a imho to bude v klidu.Taky jsme zvědav jak "naladí" výbavu.Tam už optimistický nejsem, to bude kapku cenový "problém", ale bude to řešitelné, logicky penězi. ;-) Také se obávám jisté "levnosti" interiéru, který tam imho musí nastat, jinak kdo by šel do O3, respektive jak dalece si tyto dvě auta budou konkurovat, čti kanibalizovat.Konkurence as bude muset cenově reagovat, takže pro všechny jen samé klady.
Nic proti skodovka a VW group, ale tie iste klucky na dvere pouzívajú uz ak dobre pamatam od roku 1996. Heeej VW, to je fakt taky problem zmenit formu?
volby prezidenta v Ruské zemi >:-[] Všichni ví, jak bude vypadat, a přesto (nebo právě proto) nás překvapují samými úžasnými detaily.
Myslím, že jediné překvapení může přichystat CENÍK :-!
Taky by fotku mohli rozstříhat na 90 kusů, každý den kousek vložit do novin, vydavatel by měl na čtvrtrok zajištěn odbyt, a mohli by se šábnout na půl.
napínavé ako detektívka s colombom. >:D
radšej už ukážte celé auto,technické dáta,motory a hlavne-CENU!!!
rapid bude patriť medzi mojich úzkych finalistov na kúpu nového auta,lenže čím dlhšie s ním budú hrať hru na slepú babu,tým väčšia je šanca že si kúpim iné vozidlo ako je škoda rapid.
ich škoda. >:-[]
Já to moc nechápu ale všeci to tu opěvují jaké to bude pěkné auto atd... ale jako kastla není špatná ale co bude pod kapotou ???? Jako je jedno jestli je to Škoda nebo VW ale já třeba netuším co za motor bych si dal do auta... Protože 1.6Tdi je katastrofa..... 1.4 a 1.2 Tsi to je taky dost chudoba jediné co je schopné tak je to 2.0Tdi a ani to už není nic moc..... Konstatuju že jsem tyto motorizace řídil....
Tak jestli jsi je řídil, tak to jsi sem raději ani neměl psát >:-[] protože je vidět, že jsi zcela mimo.
1.6TDI-CR je velmi povedený, 1.2TSI a 1.4TSI jsou jedny z nejlepších motorů daného výkonu a objemu (nehovořím teď o spolehlivosti...).
Reálně příliš nemají. Fiat se příliš neprodává, o Alfě raději nehovořit. PSA má 1.6THP, který je objemem přeci jen výš. Reálně tu tedy máme jen 1.2TCe od Renaultu, jenže tam schází alespoň an našem trhu masivnější nasazení. No a pak 1.0 EcoBoost od Forda, který se právě objevil na trhu.
Hyundai/Kia má jen bezzubou GDI a s turbomotory zatím opět dohání peloton.
Jsem si nevsiml, ze by nekde psali ze je GDI bezzuby motor ;-)
Ale 1,6 TDi jezdim v praci a to je opravdu katastrofa ;-) Nevim jak moc je to podobne 1,2TSI.
Dlouhé převody....ale oni jsou v poslední době katastrofické skoro všechny motory tohoto druhu.Ten motor je na špičce, to je pravda, ale stejně stojí za straou bačkoru.Takhle nějak bych to popsal...
Dlouhý převody vidím naopak jako výhodu. Tebe baví poslouchat ve 150 řev do maxima vytočenýho motorou? Mě teda ne. Jinak pokud ti přijde špatná dynamika, tak věz, že to není auto na závodění, ale normální přesun z bodu A do bodu B s minimální spotřebou a v tom si myslím, že je ten motor vynikající.
150 da slusnej motor na 3, takze co jsou to za moudra??? Tech 150 da tak mozna HTP u omezovace, ale o takovem sh.tu se nikdo nebavi. Ta 1,6 da ve sluzebni Fabii 170 a v minimalnim kopci ji dojde dech at na tom stojim ze bych proslapl podlahu. Slusnej motor se zacina teprv probouzet >:D Vynikajici motor je pro vas 1,9SDI, jezdici jeste s lepsi spotrebou mistre dlouhy prevode ;-)
Tak to asi není problém, vytočit u silnějšího motoru trojku na 150. Ale je poněkud nepříjemné jet na šestku 130-150 a mít motor vytočený na dobře slyšitelných řekněme 4500 otáček.
Jistě, chvíli je to fajn, zvlášť pokud motor "zpívá", ovšem jet takto řekněme 800 km v kuse nic moc. To abyste si dal špunty do uší. Rozumíme si?
Dole (1.-4. stupeň) ať si klidně jsou převody krátké, ale delší pětka a šestka jsou u káry, určené i na dálnici, dost příjemné. Nebavím se o F1 nebo závodních kárách, ale o běžných autech pro každodenní provoz.
jak psal dole Banjo. Nebavíme se o maximální ryhlosti na určitý rychlostní stupeň, ale o jízdním projevu na 5-6ku při řekněme 150. Moje auto točí něco málo přes 3 tisíce, což se ještě dá. Ovšem módá krátkých převodovek v minulých letech vyhnala otáčky při takové rychlosti u spousty aut přes 4000 ot což se už moc nedá. Jinak málo který auto se ve 170 teprv začíná probouzet. Spíš bych to formuloval tak, že některý auta ve 170 ještě nezdechnou a pořád táhnou. Každopádně nevím proč ti vadí, že ve 170 to přestává táhnout. Kolik by si očekával, že to pojede? Nečekáš od 1,6 TDI nějak moc? Nevím, že by jiná automobilka nabízela malolitrážní TDI motor, který lítá přes 200 kopec nekopec, ale jinak souhlasím, že 1,9 SDI byl výborný motor.
Bavim se o Fabii 1,6 TDI. nebude to asi 77,ale tipuju 66, 55kW, nezkoumal jsem technicak. Na 5 predjizdeni nic extra, optimalni rychlost je 4. Pokud chce clovek lepsi zrychleni musi dat 3, ktera se tvari ze tahne a po 3 tisicich uz to jen rve a nejede a clovek nevi co delat. Podradit nelze, preradit nahoru to umrtvi motor vlivem prevodu a nic se take nedeje. Je to motor na klidne jezdeni ;-)
Tipnul bych to ze to bude tahnout cca stejne ta 1,6TDI a 1,2TSI.
Na kolik fouka 1,2 TSI a 1,4 TSI turbo? Nekde jsem koukal ze snad 1,4 bar, je to pravda? Zajimalo by me kolik je skutecny objem tech motoru v prepoctu na atmo tlak, po prepoctu tak 1,2TSI(cca 1,7l) a 1,4TSI (cca 2,0l)
Nazvat 1.4T jako lepší bych se rozhodně neodvážil. Nejel jsem s ním, to podotýkám. Ale alespoň dle testů je velmi citlivý na zacházení s plynem. Jinak si myslím, že budou zcela srovnatelné. Proti 1.2TSI Fiat nic nemá.
Navíc 1.4T je dost drahý, o Bravu obecně ani nemluvě (i když už přeci jen zlevnilo). Tolik k racionalitě.
Se mi libi jak tu znalci hodnoti motory dle objemu bez foukani ale kolik ktery motor fouka a jaky je jejich skutecny objem nikdo nevi. Popravde racionalne slusnej motor je takovej, kterej funguje bez konstrucnich chyb a tim Alfa asi netrpi jako TSI, ktere v kazde kubature maji stejne problemy. To je jako bych tady blabolil o kvalite a svem starem 20letem verku, kdyby jel a nebyl na vrakaci byl by skvelej a spolehlivej bourak. Se mi libi porad to papirove srovnavani, co je lepsi, ale radsi dam 50 navic nez aby se mi v tom stoural nejakej vo.as a za par let mi to poslal na vrakac;-)Vzpominam jak kamosovi, delali tesneni pod hlavou u Renaulta a najednou blok v haj.lu a novej motor nekde hledat na vrakaci, tak to fakt ne. Nebo kdyz ctu na Skoda-foru, jak ma nekdo na Fabii TSI po 5tis ubytek 1litr oleje a celej motor zaolejovanej, zduvodu vsemozneho uniku. Jo pro spotrebitele, to je jiste vyhoda, menit motor, auto ze chce, ale ne ze musi :no:
Tak skutečný objem ti udává výrobce... Kolik fouká je mi jako uživateli naprosto egal, mě zajímají vlastnosti. Jak toho výrobce dosáhne, je jeho věc.
Problémů na forech najdeš u kterékoliv automobilky, která se samozřejmě aspoň trochu prodává.
Navíc nikde není psáno, že TSI mají konstrukční chybu a já za mě říkám, že nemají konstrukční chybu. Že dojíždí na kvalitu dodavatelů je věcí jinou. Ano, dlouhý řetěz má predispozice být náchylnější a v kombinaci s nekvalitním řetězem vzniká problém. Ale to neznamená, že konstrukčně je špatně.
To je jako označit C-R vstřikování za konstrukčně špatné, protože s nekvalitní naftou máš za chvíli vstřiky v háji...
Problém je v tom, že nedokázali uhlůídat kvalitu dodavatele, resp. že možná tlačili na cenu až příliš...
A co si tak představuješ za motory, respektive co od takového motoru čekáš? Opravdu to byla taková hrůza, nebo máš spíš trochu jalový ruce nebo nohy? >:D Zrovna 1.2TSI považuju z vlastní zkušenosti za parádní motor bohatě postačující nižší střední třídě
Je otazka co bude zaklad a za kolik. Ze tam bude TSI je asi jasne a idelani nevim, ale ostatni neni nic extra, kdyz pominu 2,0TDI. Idealni si myslim je 1,4TSI a pak 2,0TDI. Jen doufam ze tam v zakladu bude aspon 1,4 a ne 1,2HTP. To uz by byla fakt pecka >:-[]:no:
Tak pokud považuješ motor 1.2 za parádní motor tak to sánka dolů šéfe... asi víš o čem mluvíš... a pokud jsi přesedl z auta alá Flinstounovi do 1.2TSI tak se nedivím že je to pro tebe parádní motor....a rvůbec nemluvím o rozvodu tohoto motoru...
Ne opravdu se s ním jezdí dobře, což ti ovšem potvrdí skoro všichni, co s ním jeli... (třeba v Golfu je s ním jízda vážně příjemná....) Já jsem sice výkonově trochu někde jinde, ale to neznamená, že budu šmahem odsuzovat méně výkonné motory a základní motorizace....
Ty prosím raději k TSI už nikam nic nepiš, poněkud se ztrapňuješ 8-s
Rozvody jsou známá věc a na jízdní charakteristiku nemají pražádný vliv. Tak se přestaň chytat stébla...
Takto pomalu se na veřejnosti odhalovat??? Přijde mi to jako když chtějí zakrýt nedostatky a proto neukážou vše. Navnadí na pár chabých detailů, a věří, že si pak v celku lidi odpustí poznámky typu, "achh jo", "toto", "to teda", "noo" a budou žít ve svém zbožňovaném světě, který je jen jejich realitou >:-[]
Všetci vieme, ako bude nový model vyzerať a prekvapiť nás môže akurát tak pár detailov ...
Takáto "komédia" sa mi zdá dosť zbytočná ....
Samozrejme by to bolo iné, keby Škoda odhaľovala nejaký provokačný prototyp .... ale nie bežné auto, ktorého základné tvary sú už dávno určené a oproti novému Saeta sa nič podstatné nezmení ...
Jako obvykle to (postupné odhalování) nejvíc pohoršuje ty, kteří se tu dlouhodobě snaží navodit dojem, že je nějaká taková Škodovka vůbec, ale vůbec, nezajímá... >:-[]
Snad to nakonec nebude tím, co má/nemá většina kriticky diskutujících ve své "garáži". Když se podívám kolem sebe na našichcestách, tak pro mnohé bude i tenhle obyčejný Rapid, motoristickým snem.
Pokud by se silná slova v diskusích zakládala převážně na pravdě, vypadalo by to u nás zřejmě trochu jinak... :*);-)
Take me udivuje to prumerne stari vozidel cca 14 let, ale ve vetsich mestech mi prijde ze nejhorsi auto co vidim je Fabia, takze to do toho snu neni zas tak daleko ;-) Mozna to ale bude tim, ze me ta Fabia tluce do oci >:-[] Ono kdyz ma doma nekdo 10 lete slusne auto, tak asi pro nej nova Fabia s motorem 1,2 HTP snem asi nebude ;-)
Myslíte z toho že už TEĎ je JASNÉ (byť s tím nikdo ještě nejel) že to bude prodejní hit - které ho se prodá (v česku) VÍC než VŠECH Hond a atd. atp. (DOHROMADY? (no vlastně trochu ANO :-)
PS: A víte co je JEŠTĚ HORŠÍ? Že jsou tací, které to snad i bude "těšit" ;-)
hrajeme na schovánanou na překvapení. Ježne co bude? Něco jako Fabia sedan, hnus a desing tragedie. Jenže pozor, tahle slátanina bude v česku autem roku >:D Češi jsou přeci patrioti :no:
Jak vidíš a čteš, tak můžu :-) tenhle výtvor má malá kola, opět "těžký" zadek a předek je Fabia 2. Možná časem udělají změny, ale bude to jen "povedenější" následovník fabie1 a proto Fake :no:
Dnes je 29.května a plachta na tomto designérském skvostu se ani nehne ? Zase budu bloumat ulicemi Prahy a v duchu hledat hezčejší a krásnější majstrštyk....... >:-[]
hlavne by som chcel foto vnútra výfuku,tlmiacej hmoty pod kapotou,žiarovky v reflektore a v brzdovom svetle,spojkového pedála a vnútorného spätného zrkadla!
to čo je za marketing v škoda-auto? 8-s
Teď nemyslím těch pár fotek detailů, ale skutečnost, že ten článek jako bájný Fénix každý den vstává z popela a vzlétá na čelo těch "aktuálních".
No, chlapci, přiznejme si, že úroveň webu jde asi nezadržitlně dolů. Přibývá bulvárních blbin, reklamy a videí, ubývá zajímavých článků a víc se recykluje.
U odpadních materiálů je to jistě chvályhodný trend, ale tenhle web jsem před pár lety za odpadní materiál ještě nepovažoval. :no:
No možná jen o malinko: [odkaz] Ale zas je tam o chlup víc místa tak se tam větší snad budou dát nacpat. Spíš narážím na to, že když se teď dívám na tu Mission L tak je tam taky taková velká volná plocha nad zadními koly a nad tím se nikdo nezastavoval.
Jinak ale takhle vypadá moc pěkně [odkaz] ;-) to se povedlo :yes: