Mazda pokračuje v oslavě dvacátých narozenin populárního lehkého roadsteru MX-5. Na IAA v polovině září připomene, že nízká hmotnost je klíčem ke sportovním vlastnostem aut.
ja hledal v Nemecku, a zaruka je u takovejch firem bezna po dobu 2 let na upravy co provadej, taky samozdrejme zalezi jake auto clovek priveze a co chce upravit, lakovani bych se nebal, to maj zmakle, ale takoveto upravy jsou proste zasah a tovarni zaruka pak neplati na ty upravene casti auta
Ja mat tie peniaze, tak si radsej kupim tu MXku priamo upravenu z tovarne. Zaujimalo by ma, ci by som v Zlatych Strankach nasiel takeho upravcu alebo by som za nim musel vycestovat mimo SK. Po druhe, kryla by mi tieto upravy tovarenska zaruka? Licovanie/lakovanie vymenenych odlahcenych dielcov? To by som musel najst skutocne velmi profesionalnu dielnu. Trvalo by to dlhsie ako cakacia doba an auto u predajcu? Asi som prilis pohodlny, co?:) Ale nie, ved tie eurace aj tak nemam. Prerobit Z3 je inak zaujimavy napad...musi to byt auto-individualista.
dnes je levnejsi si nechat takove auto vyrobit z jineho auta nazakazku od nejakeho maloserioveho vyrobce
takova poradna uprava us tak vyborneho podvozku MX5, uprava motoru + s nim souvisejicich uprav, lepsi brzdy a uprava karoseie se do 10-15k euro vleze, snizeni vahy bude u takoveto upravy hracka, nejaky ty kila pujdou dolu s vyhozenim skladaci strechy a kapoty z karbonu, blatniky, atd.. jsou dnes tisicovkova zalezitost :-)
jistou podobnou upravu starsi MX5 nebo Z3 jsem taky zvazoval a nabydek s cenou na kompletni predelani jsem si par vyzadal, ja tedy chtel vepredu ponechat pro ridice stit po vzoru Audi R10 nebo motorek, proste jen aerodinamickej stitek z plexi pred ridicem na kapote a komplet uprava celeho auta se pohybovala prave v rozpeti 10-15k euro
Skoda, nejaku obmedzenu seriu do sveta pustit mohli....bola by sice drahsia ako normalna MXka ale urcite lacnejsia ako podobne auta tejto koncepcie...ktorych je aj tak ako safranu....