Ano, za design je u Brilliance podobně jako u prvních vlastních mnodelů korejského Daewa nebo Hyundaje zodpovědný Giugiaro. BTW tenhle pán navrhl např. i Golf, Passat a Scirocco nebo třeba Škodu 720... :-)
Tu pomoc potrebujes predevsim ty, protoze tvuj setrvaly blud, ze francouzske kreatury firmy rendlik a syn jsou krasne a spolehlive, je psychicke onemocneni. Netrpis navic halucinacemi? Viz [odkaz]
Euro aby ses do roka a do dne ještě nedivil... :-| Rozhodně nejsem zastáncem číny a jejích ne zrovna kvalitních výrobků, ale tady se probouzí spící čínský drak, a věř že jednou se právě čína stane automobilovou velmocí vyvážející do celého světa. Nechci být špatným prorokem ale naše západní společnost těmhle komuno-kapitalistickým soudruhům neskutečně nahrála a pomohla svou krátkozrakou politikou levné výroby právě u nich. Číňani umí fantasticky tři věci - makat jak čerti za hubičku, rychle se učit a ještě rychleji kopírovat bez ohledu na jakékoliv licenční/autorská/či jiná práva. Takže, kdo zasel vítr bude sklízet vichřici. A věřte, že s čínou do budoucna budem muset počítat ve všem - tedy i v těch autech... :-(:-!
ja na škodylaku 120 L v 93... :-) ale záverečné zkúšky boli na Favorite s ktorým som do tej doby v autoškole nešiel ani raz. Bola to celkom sranda. Oco Favorita mal, takže som vedel kde boli rozdiely. Ale akosi som si zabudol okuliare nasadiť na nos (vtedy som ich ešte nenosil stále), poliš si toho na poslednú chvílu všimol a aj keď som jazdy zvládol v pohode, vrátanie parkovačky a bez problémov, ten sviniar si všimol (brýle nutné) a nechal mi to zopakovatť o dva týždne. Tam som si dal pozor na všetko a všetko bolo O.K... ;-)
Design exteriéru super, jeden z nejlepších ve třídě. :yes: Škoda, že ten návrh nezkusili prodat nějaký renomovaný značně, vyrábět tohle někdo kvalitně a spolehlivě, doladit interiér a hlavně bezpečnost, tak by to mohl být trhák... takhle to zůstane pouze dalšim čínskym šmejdem, výjímečně s povedenym designem (tušim, že dokonce od Italdesignu(?) ).
No myslim si, ze to, co s tim rybnikem provedli, bylo nejlepsi, co s nim mohli udelat. Stejne na tom bylo najeto uz nejmene 50 tisic km, coz znamena, ze 100% relativne bezporuchoveho obdobi mel ten krap uz za sebou. >:-[]
Pozri sa, ako dopadol interier:
[odkaz]č-thalie-neho… />Mozno to bol nejaky specialny naraz a akekolvek auto by tak dopadlo, ale to, co sa tam stalo s interierom, som este nevidel.
Hvězdy nevypovídají o ničem. Co rok to jiná váha hodnocení, tedy že 4* v roce 1999 a v 2008 nejsou rovno. Pak se v tom vyznej... A to že ti pátou * přidají za to že máš varování natištěný na palubce a ne připepený (prý to nejde sloupnout) to mi přijde přitažený za vlasy. Nová metodika to trochu vyřešila, ale i ta má své mušky.
Otázkou je, o čem ty hvězdy vypovídají, mám pocit, že hlavně o umění konstruktérů připravit model na EuroNCAP testy (tedy konkrétní typ testů)!!! A když se dávají či odebírají hvězdy jen za nějaké kontrolky - to je úlet!
Aha, tak to sme na tom podobne, ja som začínal s š105L ročník 84, štyri kvalty, smrť v očiach... ale v spomienkach to auto má špecifické postavenie. ;-)
To bylo jen z nostalgie. Už stodvácu nemám 16 let. Bylo to moje první auto, na kterém jsem se vyučil řidičskému řemeslu. Kdo ví, kde je jí dnes konec, budiž jí země lehká.
Frantíkov nejak veľmi nemusím no jedno čo im určite uznávam, že sú namakaní v bezpečnosti... Tuším Laguna bola vôbec prvé auto čo malo 5 hviezd keď ostatný sa bili po hrudi že majú štyri.... Ak sa chce Čína vyrovnať zavedenej konkurencii musí sa zlaepšiť hlavne bezpečnosť a kvalita no stúpne aj cena a to si už kúpim radšej niečo osvedčené. :-!
Tak to je presne adept na šrotovné, takéto káry by už po cestách chodiť jednoznačne nemali, ohrozujú seba (čo mi je v podstate jedno) ale aj ostatných. Kolega mal nehodu keď z podobného škodylaka za jazdy odpadlo koleso a čelne sa zrazilo s jeho autom v cca 120km/h, si viete predstaviť ten náraz a škodu na jeho Focuse... ;-\
Škoda 120 L r.v. 1978, bez posilovačů, prasklý věnec volantu, děravá podlaha, po třetím majiteli, za čtyři roky najeto po celé ČR v pěti lidech, se čtyřmi bicykly na střeše 45000 km.
Myslím si, že mám právo o něm psát.
Text chápu docela dobře - navrch huj, vespod fuj. Kdyby nakrásně zlepšili kvalitu a bezpečnost, cena by se dostala na úroveň srovnatelné konkurence.
V porovnani s koupi vozu rendlik rybnik je tohle urcite lepsi varianta: hezci, levnejsi a tipuji, ze se spolehlivosti to vyjde priblizne nastejno. Za par let, az v tom budou moderni diesely, zpusobi cinska prumyslova invaze dalsi hlubokou krizi evropskeho automobiloveho prumyslu, kterou nekteri vyrobci, dosud vyrabejici jen oskliva nespolehliva auta, uz nerozdychaji.
škodylaka - myšleno stodvaciáška si raději ani neber do klávesnice. To je klasik, který ocení jen skuteční fajnšmekři.
Jinak asi jsi mne špatně četl anebo máš problém s chápáním textu. Psal jsem jasně o designu Brillance. A také jsem poměrně jasně napsal za jakých podmínek mají tato auta šanci na prodejní úspěch v Evropě. Tak to ještě jednou přelouskej a nemusíš posílat známý crash test, který zrovna číňanovi dobrou reklamu neudělal... :-!;-)
Sakra, ty Brillance jsou docela pěkný auta... Dotáhnout tak bezpečnost a kvalitu tak minimálně na ekonomicky slabších trzích Evropy (včetně našeho a slovenského) mají reálnou šanci uspět... :-| To kombi je fakt pohledné auto...