Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
že se svezli novináři ne, to je to podstatný >😁
Ať se sveze, ale napíše o tom! Kolik čtenářů má takovou příležitost? Málokdo, proto tu čtou poslední písmenko a hltají každou větu.
Tady není co hltat, jde o velmi špatnej článek nesvědčící pranic o zapálenosti autora pro motorismus. Očekával bych chycení se za nos a vlaječku aktualizováno spolu s výrazně předělaným textem. Ale na to asi nepřijde, maximálně na pár vět, že se nestihl připravit článek, nebo to zase tak úplně nestálo za to.
To co je tady vyplkáno není hodno žádného producenta automobilů, natož poměrně prestižní značky.
Pak je lepší se na to vykašlat a napsat jaký mají na Ringu wursty...
Tady není co hltat, jde o velmi špatnej článek nesvědčící pranic o zapálenosti autora pro motorismus. Očekával bych chycení se za nos a vlaječku aktualizováno spolu s výrazně předělaným textem. Ale na to asi nepřijde, maximálně na pár vět, že se nestihl připravit článek, nebo to zase tak úplně nestálo za to.
To co je tady vyplkáno není hodno žádného producenta automobilů, natož poměrně prestižní značky.
Pak je lepší se na to vykašlat a napsat jaký mají na Ringu wursty...
Možno ani nevieš akú máš pravdu. Mám možnosť sa občas stretnúť s jedným "moto" novinárom. Prehľad o autách asi na mojej úrovni, čiže nič nadpriemerné, záujem upadajúci. Čím ďalej, tým viac to berie ako prácu. Každý týždeň/dva má nové auto na testovanie, niečo o ňom zosmolí, niektoré pochváli, niektoré trochu skritizuje. Rozhodne sa však nedá povedať, že by bol nejaký nadšenec, alebo niečo podobné. Proste práca...
Mám obavu, že už začínám vědět. Skloubit navždy vášeň s prací je vořech...pro někoho i po pár měsících, neřku-li letech.
Ale asi je lepší psát o každý motorický změně mainstreamu co inzeruje do aleluja a testovat do omrzení každej model 10x, než lahůdkám věnovat pozornost.
Ale asi je lepší psát o každý motorický změně mainstreamu co inzeruje do aleluja a testovat do omrzení každej model 10x, než lahůdkám věnovat pozornost.
Jo, je to smutné. O těch autech a zkušenosti s nimi by se jistě dal napsat seriál, nezapomenutelnej seriál. Dole ti snad trochu zlepším náladu svým skromným příspěvkem... 😉
Jo, už zlepšil 😉 Mě se po jízdě s XKR třásla kolena ještě u kafe v šourůmu a ejhle, vono je lepší projít fabrikou v Nošovicích asi 😄
P.S.: a to ta věta v hlavičce článku vypadala tak slibně
P.S.: a to ta věta v hlavičce článku vypadala tak slibně
😄
Pánové, mám za to, že ty nejzajímavější věci v životě se dají shrnout do pár vět. A když v textu máme odkazy na tři články, každý věnovaný dojmům ze svezení s tím kterým autem, přišlo mi zbytečné "objevovat Ameriku" a psát jinými slovy opět to samé. Dnešní text má spád a obsahuej ty nejzásadnější poznatky a hlavně - není to seznam zatáček na Nordschleife prokládaný drsným popisem apexů. Přesně tak jsem to chtěl, i když teď mě mrzí, že vás, nejvěrnější příznivce, jsem tím asi zklamal.
PS: kola měla být 3+3+3, nakonec se z toho stalo 3+3+2+2. Popravdě, o moc víc se asi za den rozumně zvládnout nedá, ale prakticky je to hrozně málo (to je fakt, nikoliv stížnost).
PPS: jestli to naše pracovní nasazení dovolí, k tomuto tématu se snad ještě vrátím(e).
PS: kola měla být 3+3+3, nakonec se z toho stalo 3+3+2+2. Popravdě, o moc víc se asi za den rozumně zvládnout nedá, ale prakticky je to hrozně málo (to je fakt, nikoliv stížnost).
PPS: jestli to naše pracovní nasazení dovolí, k tomuto tématu se snad ještě vrátím(e).
Tohle je svátek, takříkajíc garážové žrádlo. Úměrně tomu by měla být též projektována informace. Já "věděl", že když to tu otevřu, vyskočí na mně nadrženej jaguar v přímém přenosu. Je to potřebné, protože i takhle se vytváří povědomí o autech. Prosťáček si to nahoře přečte a řekne si - vidíš máňo, nějakej jaguár, brnkačka, jako můj logan, jen trochu rychlejší. A to mrzí. Ten prosťáček se prostě musí dozvědět, že má na Severní smyčce pokleknout do prachu, strhnout hučku a kolemjedoucím jaguarům pokorně salutovat. A nejde samozřejmě pouze o prosťáčky, jde o stovky, možná tisíce nadšených fandů aut, ti všichni si to rádi přece přečtou.
Řekl bych, že Vaše vysvětlující slova pasují na test, ano, tam buďte striktně objektivní, avšak zde, v "běžném" sloupci článků by přece stálo za to napsat to trochu více nadšeně, popustit si prostě kšandy a rozpálit to doběla. Ta auta za to stojí.
Řekl bych, že Vaše vysvětlující slova pasují na test, ano, tam buďte striktně objektivní, avšak zde, v "běžném" sloupci článků by přece stálo za to napsat to trochu více nadšeně, popustit si prostě kšandy a rozpálit to doběla. Ta auta za to stojí.
Máš pravdu...všichni ze studií čtenosti víme, že je lepší bulvárně napadat viz. obsáhlý článek o doplňcích v autech než kreativně tvořit.
Pokud je pro tebe spádem pár řádek a přidání dřívějších odkazů, pak je mi to o to víc líto.
Možná si příště v redakci řekněte kdo má zájem co testovat a kam jet. Uznávám, že pokud je ti za těžko napsat solidní článek ze svezení s nejsilnějšími modely prestižní značky, pak je lepší nikam nejet. 8-s
Fandovství je out...dejme se do spekulativního napadání odborářského charakteru!
Bravo ACZ!
Pokud je pro tebe spádem pár řádek a přidání dřívějších odkazů, pak je mi to o to víc líto.
Možná si příště v redakci řekněte kdo má zájem co testovat a kam jet. Uznávám, že pokud je ti za těžko napsat solidní článek ze svezení s nejsilnějšími modely prestižní značky, pak je lepší nikam nejet. 8-s
Fandovství je out...dejme se do spekulativního napadání odborářského charakteru!
Bravo ACZ!
GTI
[odkaz] :-!
BRAVO JAGUAR :yes:
BRAVO JAGUAR :yes:
Voni rostou...vědí pane Vachmajstr, jen nebejt línej se vohnout 😉
No jo, tak je vidět, že vy voba jste tu bibli četli no...
Mám rád víc pod hlavou, takže na ní ležím 😄
Norge
..Jago R :yes😒br />
Ak ma niekto chut, citat o tejto akcii, moze aj tu 😒br />
[odkaz]
P.S.: ..pekna galeria
Ak ma niekto chut, citat o tejto akcii, moze aj tu 😒br />
[odkaz]
P.S.: ..pekna galeria
Lukáši, kolik podobných akcí máš za rok? Nebo se spoléháš na to, že v rámci Jag days bylo pozváno dostatek českých novinářů, aby si to každý přečetl jinde?
Za mě hluboké zklamání...zajisté všechny potěší sáhodlouhý popis jízd s revidovaným i20 než toto. :no:
A z jedinečné možnosti subjektivního posouzení tří vrcholných modelů prestižní značky téměř v jeden okamžik najednou tu zůstalo snad pět vět. :no:
Článek vypadá tak, jakoby hoši byli na Ringu každej tejden 2x a sedlali jen auta s výkonem přes 500koní.
Děkuju, psalo se to samo 😉