Svézt se na Severní smyčce Nürburgringu je snem každého nadšeného řidiče. My jsme u toho posuzovali, jak na nejnáročnějším okruhu fungují vrcholné modely Jaguaru.
Máš pravdu...všichni ze studií čtenosti víme, že je lepší bulvárně napadat viz. obsáhlý článek o doplňcích v autech než kreativně tvořit.
Pokud je pro tebe spádem pár řádek a přidání dřívějších odkazů, pak je mi to o to víc líto.
Možná si příště v redakci řekněte kdo má zájem co testovat a kam jet. Uznávám, že pokud je ti za těžko napsat solidní článek ze svezení s nejsilnějšími modely prestižní značky, pak je lepší nikam nejet. 8-s
Fandovství je out...dejme se do spekulativního napadání odborářského charakteru!
Tohle je svátek, takříkajíc garážové žrádlo. Úměrně tomu by měla být též projektována informace. Já "věděl", že když to tu otevřu, vyskočí na mně nadrženej jaguar v přímém přenosu. Je to potřebné, protože i takhle se vytváří povědomí o autech. Prosťáček si to nahoře přečte a řekne si - vidíš máňo, nějakej jaguár, brnkačka, jako můj logan, jen trochu rychlejší. A to mrzí. Ten prosťáček se prostě musí dozvědět, že má na Severní smyčce pokleknout do prachu, strhnout hučku a kolemjedoucím jaguarům pokorně salutovat. A nejde samozřejmě pouze o prosťáčky, jde o stovky, možná tisíce nadšených fandů aut, ti všichni si to rádi přece přečtou.
Řekl bych, že Vaše vysvětlující slova pasují na test, ano, tam buďte striktně objektivní, avšak zde, v "běžném" sloupci článků by přece stálo za to napsat to trochu více nadšeně, popustit si prostě kšandy a rozpálit to doběla. Ta auta za to stojí.
Pánové, mám za to, že ty nejzajímavější věci v životě se dají shrnout do pár vět. A když v textu máme odkazy na tři články, každý věnovaný dojmům ze svezení s tím kterým autem, přišlo mi zbytečné "objevovat Ameriku" a psát jinými slovy opět to samé. Dnešní text má spád a obsahuej ty nejzásadnější poznatky a hlavně - není to seznam zatáček na Nordschleife prokládaný drsným popisem apexů. Přesně tak jsem to chtěl, i když teď mě mrzí, že vás, nejvěrnější příznivce, jsem tím asi zklamal.
PS: kola měla být 3+3+3, nakonec se z toho stalo 3+3+2+2. Popravdě, o moc víc se asi za den rozumně zvládnout nedá, ale prakticky je to hrozně málo (to je fakt, nikoliv stížnost).
PPS: jestli to naše pracovní nasazení dovolí, k tomuto tématu se snad ještě vrátím(e).
Jj, snad bude dobrý a celý F-Type taky. :-) Konečně, E-type ve své legendární inkarnaci byl taky "jen" 6 válec, i když řadový a bez turba, ale zvuk má krásnej.
Ten úsměv má bejt hořkej ;-) Asi panu Červenkovi navrhnu, že ty výkonnější auta o který v redakci není zájem jim klidně otestuju já. Aspoň si tolik neojedu vlastní a ještě dotankuju za svý.
Jo, je to smutné. O těch autech a zkušenosti s nimi by se jistě dal napsat seriál, nezapomenutelnej seriál. Dole ti snad trochu zlepším náladu svým skromným příspěvkem... ;-)
Mám obavu, že už začínám vědět. Skloubit navždy vášeň s prací je vořech...pro někoho i po pár měsících, neřku-li letech.
Ale asi je lepší psát o každý motorický změně mainstreamu co inzeruje do aleluja a testovat do omrzení každej model 10x, než lahůdkám věnovat pozornost.
Možno ani nevieš akú máš pravdu. Mám možnosť sa občas stretnúť s jedným "moto" novinárom. Prehľad o autách asi na mojej úrovni, čiže nič nadpriemerné, záujem upadajúci. Čím ďalej, tým viac to berie ako prácu. Každý týždeň/dva má nové auto na testovanie, niečo o ňom zosmolí, niektoré pochváli, niektoré trochu skritizuje. Rozhodne sa však nedá povedať, že by bol nejaký nadšenec, alebo niečo podobné. Proste práca...
Cedník je ok, jestli ho někdo nemůže rozdejchat, tak doktor. ;-) To víš, no, za 400 nový jágo nebude... taky bych si rád přečetl víc, akorát se domnívám, že je lepší si číst něco, co si někdo nutně nevycucá z prstu jen proto, aby byl článek delší. PS. Tvůj blog :yes::-)
Ať se sveze, ale napíše o tom! Kolik čtenářů má takovou příležitost? Málokdo, proto tu čtou poslední písmenko a hltají každou větu.
Tady není co hltat, jde o velmi špatnej článek nesvědčící pranic o zapálenosti autora pro motorismus. Očekával bych chycení se za nos a vlaječku aktualizováno spolu s výrazně předělaným textem. Ale na to asi nepřijde, maximálně na pár vět, že se nestihl připravit článek, nebo to zase tak úplně nestálo za to.
To co je tady vyplkáno není hodno žádného producenta automobilů, natož poměrně prestižní značky.
Pak je lepší se na to vykašlat a napsat jaký mají na Ringu wursty...
Subjektivně objektivní popis chování aut skoro chybí. Na druhou stranu Lukáš nenapsal (záměrně), kolik odkroužil v jednotlivých autech, ale jak to chápu já, zas tolik toho nebylo, aby pod dojmy z nového prostředí nejslavnější "okrsky" mohl následně napsat o autech něco víc, co by nebylo jen vata.
Nezbývá mi než souhlasit. Docela natěšen otevírám tenhle článek a s pocitem že jsem "okraden" ho zase zavírám. A jediné co mi zůstává v paměti je info, jaké jste tam měli počasí a že to opravdu není jednoduchý okruch (a to není a všichni to ví) :-(.
A z jedinečné možnosti subjektivního posouzení tří vrcholných modelů prestižní značky téměř v jeden okamžik najednou tu zůstalo snad pět vět. :no:
Věnovat třem vrcholným modelům značky, která jako jedna z mála (ne-li jako jediná)dokáže "jakžtakž" konkurovat špičce tvořené D3 méně řádků než jakémukoliv faceliftu čehokoliv co má kola pod hlavičkou "První jízda", mi upřímně připadá...hloupé.
Lukáši, kolik podobných akcí máš za rok? Nebo se spoléháš na to, že v rámci Jag days bylo pozváno dostatek českých novinářů, aby si to každý přečetl jinde?
Za mě hluboké zklamání...zajisté všechny potěší sáhodlouhý popis jízd s revidovaným i20 než toto. :no: