Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Volkswagen Touareg – nová generace shodí 300 kg

Volkswagen usilovně testuje novou generaci SUV Touareg, která se z bratislavské továrny rozjede do světa už v příštím roce.
Zpět na článek
Avatar - salamoon
11. 8. 2009 17:19
tie nove vw maju teda hnusne svetla a masku
:no:
6. 8. 2009 17:48
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
300kilo z 2320 neni as tak slozite, kdyz to dokazou soukrome osoby treba u Porsche Cayenne, tak proc by to nedokazala primo automobilka, neco se schodi na hmotnosti motoru, prevodovky, komplet se to postavi z hliniku a jinych lehkych matrosu a 300 kilo je dole cobidup, je to jen 13% :-)
Avatar - Ronault.
6. 8. 2009 01:12
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Ádo, už jsis ten článek přečetl nebo zde budeš dále za idiota?

Své rady si nech do hospody až budeš Lojzu od soustruhu školit v tom, jak má TDI brutální zátah mezi 1800-2200 otáček.
6. 8. 2009 01:00
Re: White label(e) ...
Jo jo, uvidime, co nam nakonec Bentley predstavi. Take preji dobrou noc a dekuji za peknou diskuzi. ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2009 00:57
Re: White label(e) ...
Designu bych se zas tak NE"bála" (ten u Continental GT se vw MOC povedl - a to jak ex- tak interiér) ... trošičku "slabší" je to právě s "W" motorem a podvozkem 4x4, tam se PŘEDNí náprava konkurenci (dokonce i té trošičku LEVNĚJŠí) NEvyrovná - slyšela jsem, že je PLÁNOVÁNA zcela NOVÁ - u vw si to asi sami dobře uvědomují..
NEvím jak "zvládli" třeba u LEXUSu LS, ale jinak v TÉTO (a Bentley je přeci jen ještě - o dost - VÝŠ) "kategorii" by se přední náprava (tedy dle MNE) měla věnovat JEN "směrování" vozu, jakmile tam "kombinujete" různé síly VŽDY se to nějakým způsobem MUSí "projevit" - prostě šampon a konditioner sice 2 v 1 "funguje", ale nikdy to NEní "to ono" (a jeho použití v "drahém" kadeřnickém salonu bych brala jako URÁŽKU! ;-)
Zatím to "vypadá", že vw vlastně dělali "jen" ten design, že podvozek bude (bohužel) asi "jen" nějaký (byť možná VÝRAZNĚ) upravený 4x4 z Audi A8 a motor také zůstane ten 50 let starý původní (byť opět asi VELMi "přepracovaný") - z MÉHO pohledu je to (hlavně proti "přístupu" při vývoji nových Rolls(ů) spíše "zklamání"
Nu "co a jak" se DOZVÍME již "za pár dní" - tak "uvidíme" ;-)
Pěkný den (no už asi DOBROU :-)
6. 8. 2009 00:45
Re: White label(e) ...
Mne osobne by asi pohon 4x4 nevadil, ale tady docela i chapu Vas nazor, ze ke znacce jako je Bentley a jejim tradicim se mozna vice hodi ten zadni pohon. Ale to je spise jen takova ciste pocitova vec pro me. Rikam, kdyby tam byl pohon 4x4, asi by me to nechalo naprosto chladnym. Jsem ale docela zvedavy, jak bude Grand Bentley vypadat. Kdyz se zde diskutovalo prave kvuli temto fotkam z worldcarfans, prilis lidi je kladne nehodnotilo. Ja popravde nijak zklamany nebyl, ale ani jsem neskakal do stropu. Koneckoncu, myslim, ze o tom ani Bentley neni. Cekal jsem neco konzervativniho v tomto duchu. Ale na nejaka finalni hodnoceni si jiste pockam az do uverejneni oficialnich fotek.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2009 00:33
Re: White label(e) ...
Ano také jsem (různé "odhady/dohady") slyšela/četla, a i PROTO mne zajímá JAK to "nakonec" bude...
Bude-li mít i tento model Bentley pohon 4x4 pro MNE tu bude celkem VÝRAZNÉ "zklamání" (a v TÉTO kategorii i vzhledem k HISTORIi to JÁ považuji za CHYBU 8-s )
Pěkný den :-)
6. 8. 2009 00:25
Re: White label(e) ...
Na Grand Bentley jsem take velmi zvedavy. Co se pohonu tyka, cetl jsem, ze pry by mohl dostat pohon 4x4, jak to ale bude nakonec, to asi odhali az oficialni predstaveni (a treba uz nekdo driv ;-) ). Koneckoncu, jestli se chcete podivat na clanek, ktery jsem o Grand Bentley cetl, tak zde ho mate [odkaz] . ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2009 00:09
Re: White label(e) ...
Asi ANO (jsme "shodnuti" ;-)
K "tématu" jen podotknu, že chcete-li (v češtině) jít "hlouběji", resp. NEJ"hlouběji" a plně k PODSTATĚ a "do detailů", tak asi "nejdál" v tomto směru došel AUTO-DiESEL se svými vskutku "detailními" (vlastě již poloprofesionálními) rozbory motorů včetně plného rozebrání nafocení a popisu jednotlivých dílů a vysvětlení "proč ano", proč "ne" atd. (totéž "oceňuji" na oněch AUTO-OJETINY a německých Gebrauchtwagen-katalozích, neb po těch 100-200.000 km vůz kompletně rozeberou, vše nafotí a "rozebírají" co sloužilo dobře, co zlobí, co je "kritické" atd. - bohužel "VĚTŠINA" lidí tohle NEchce vědět NEchce znát (a raději se - třeba zrovna tady - "bijí" za tu "svoji" značku - BEZ ohledu zda si to ten či onen model/motor zrovna zaslouží ... či právě NAOPAK).
Prostě CHCETE-Li "vědět/znát", jste PRAVÝ "nadšenec" a "fanda" - tohle JE "cesta" (tohle POMŮŽE v "orientaci") ...
... ale musím vás VAROVAT, někdy (a někdy je to i ČASTO) jsou REÁLné "výsledky/závěry" i dost "JINÉ", než davové "představy"!
Já jsem "maličko" malilinko starší, takže shodou okolností právě Alfa GTV 3.0 V6 byla jednu dobu můj "SEN", nicméně tehdy (bohužel ;-\ ) zůstala ještě MIMO mé "limity" (ale mám kamaráda "šílence/blázna/cvoka" do Alf a Lancií, takže jízdu se starým "poctivým" alfa6tiválcem ZNÁM ;-)
Co se týče oněch Bi-/Twin-turbo motorů, já sama je na jednu stranu VŘELE doporučuji (lieární záběr od nizoučkých po nejvyšší otáčky je .... prostě SKVĚLÝ :yes: ), současně ale UPOZORŇUJi na to co se trochu OPOMÍJí, že i v TOMTO případě STÁLE platí: Objem NIČÍM NEnahradíš - "pocit/dojem/styl" jízdy s VELKOobjemovým motorem vám prostě menší (byť 2turbový, byť povedený) motor NEnahradí - výkonově, "číslíčky/parametry" jistě ANO! ... "pocitem" - jistě NE :-|
Sám (správně) zmiňujete problém spotřeby, ukazuje se že se v praxi "váže" spíše k VÝKONu, než k OBJEMu (i když v mnohých případech to je LEPŠí, než zrovna u 1.4 TSi - zůstaneme-li "u firmy", tak víceméně stejně drahý a výkonově stejný 1.8 TSi je asi dokonce LEPŠí volbou, motor se tak "nenamáhá" a trochu "paradoxně" tak můžete dosáhnout i menší spotřeby..
.. a třeba 2turbové R6 od bmw "kombinaci" DRTIVÉHO výkonu a spotřeby "kombinují" (mnohem) LÉPE = jsou FENOMENÁLNí a spotřeba je "rozumná"
Já mám (naštěstí :-) ) s autíčky a motory i trochu PRAXE a já OSOBNĚ když volím (porovnávám) třeba "naturbované" W12 6.0 v Bentley Continental GT a "obyč" 6.3 (ono je to spíše 6.2 ;-) ) V8 od Mercedes, tak jednoznačně Jednoznačně JEDNOZNAČNĚ volím ten motor, jehož "podání výkonu" je snad až "násobně" lepší/příjemnější mám-li zůstat u FAKTů tak TIŽŠí a z mého pohledu "přirozenější" - prostě MŮJ "favorit" je VELKOobjemový motor (a ten je v praxi "dostatečně" výkonný a bez turb "se obejde").
Je to prostě SLOŽITÉ, každé má své, ale MŮJ "pohled" je, že TURBO vás "zaujme/nadchne" při předváděcí jízdě, jak čas a kilometry běží, spíše "oceníte/vychutná(vá)te" charakter chování velkoOBJEMového motoru, nějak "lépe" se s ním "žije" :yes:
Milý "fando" Audi a Bentley - já jsem momentálně MOC zvědava, CO za překvapení pro nás má vw s novým Arnage, resp. Grand Bentley - tedy ZDA-Li bude mít "normální" ZADNí pohon a JAKÝ bude pod kapotou MOTOR (BMW se svými TŘEMi!!! 12ti válci na trhu nasadilo laťku VELMi vysoko! ;-)
Pěkný dne :-)
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2009 08:00
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Co to je Blesk? Žeby nějaký firemni časopis milovniků rendliku? 8-s A proč se jmenuje Blesk? Vyjadřuje to snad nějakou asociaci s tim, že vozy téhle krachující francouzsko-rumunsko-turecké značky stíhá jedna porucha za druhou stejně nenadále jako blesk?
Až chlapce budeš jednou opravdu dospělý a z tve tváře se definitivně ztratí uhříky, taky si koupíš nějaké německé, nebo japonské auto, protože ho nebudeš potřebovat jen na to, abys honil hloupá děvčata, ale budeš ho potřebovat především na spolehlivou přepravu z místa A do místa B. A potom poznáš, jak auta dělají ti, kteří to opravdu umí! :-!
Avatar - Ronault.
4. 8. 2009 21:21
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Kdybys nebyl zabedněnec a omezený čitatel velký titulků z Blesku, tak by sis i přečetl článek, kde je napsáno, že bude delší než současný, takže budeš muset dál jezdit v Outlanderu, ve kterém ti vstřikování ruší stanice >:D
Avatar - white label
4. 8. 2009 19:25
Re: Milý white label(e) ...
To tvoje: "bla, bla, bla, bla, bla" ti jde fakt moc dobře... :yes: ;-)
>:-[]

P.S. napiš štížnost do redakce, proč nevyhrálo auto s nejlepším motorem..., že je to podle tebe to nejdůležitější... 8-s
A taky napiš do Audi, co si to s těma cenama vlastně vůbec dovolují... >:D

Máš ještě nějakou další noční můru, kromě té tvojí koncernové VWfobie...? Nežer to tak moc, nebo to odnese i tvé, už tak nalomené psychické zdraví... :-O :-!

Těš se raději na svou novou C5... a na ceny a prodeje VW a Audi raději rovnou zapoměň..., nebo tě to nakonec úplně "zničí"... ;-)

Nebo vem transparent a směle do ulic, třeba to tak ze sebe "dostaneš" ven... >:-[]
Avatar - white label
4. 8. 2009 19:20
Re: White label(e) ...
Ty zase nepochopila, že tu vůbec nejde jen o nějaký SM, ale o princip... :*) ;-\

Ve tvém věku je to trochu smutné, když to chápe i to "dítě"... :-!
4. 8. 2009 18:53
Re: White label(e) ...
No myslim, ze se v zasade shodnem a problematiku motoristkych magazinu muzeme ukoncit. ;-)

Ted bych se tedy vyjadril k tomu preplnovani. No, ja bych to osobne jako nejakou spatnou "modu" nevidel. Domnivam se, ze pokud jde o downsizing, tak to je dost ovlivneno i politikou EU, konkretne jejimi vcelku prisnymi emisnimi normami. Ale na druhou stranu to je pomerne i velmi zajimavy napad. Vezmete si - mate atmosfericky 4-valec treba o objemu 1.4litru. Zadny trhac asfaltu, na jezdeni po meste s autem segmentu B napr. docela staci, pokud je nejaka silnejsi, muzete se treba i svizneji projet. Ovsem vetsinou musite motor dost vytacet, aby jste te sviznejsi jizdy dosahla (snad moc nekecam, myslim, ze takhle nejak to byva a znam to tak nejak i z naseho auta, ktere jsem ale take jeste neridil ;-\ >:D ), coz jiste nebude nikomu vadit u supersportovniho auta, ale neni to treba prilis zadouci prave u auta jako Grande Punto, Polo, Fabia,... nebo treba aut nizsi stredni tridy. A tak nekoho napadlo, ze tam pridaji turbodmychadlo, cimz zvetsi rozsah otacek, ve kterych mate dostupny nejvyssi vykon a tocivy moment, cimz se jizda stane, domnivam se, plynulejsi, motor "potahne" jiz od nizsich otacek a tudiz nebude nutne nadale tolik motor vytacet. Osobne si nemyslim, ze by se tim nejak prilis snizila spotreba (coz dokazuji testy i nazory ridicu treba na motor 1.4TSI), ale spise se jizda stane prijemnejsi. Ale take asi jak pro koho. Tot muj nazor, snad jsem ted ze sebe neudelal prilis "bubce", jelikoz se jiz poustim snad az do prilis nepropadanych vod. Ale rikam, ja prezentuji pouze sve nazory a domnenky a jiste ne zadna fakta a 100% pravdy. A kdyz se na to podivame z opacne strany, tak myslite, ze kdyz budete mit treba nejaky 4-litrovy 8-valec a tak rikajic jej "nadopujete" turbem, ze to jeho projevu nejak uskodi? Rekl bych, ze to opet muzeme pojmout stejne - V 5m luxusni limuzine, jejiz hmotnost casto presahuje i 2 tuny to prece nemusi byt spatne - opet dostanete vice vykonu a tociveho momentu od nizsich otacek a jizda s takovym autem bude plynulejsi, domnivam se, coz mozna i takovemu autu vice sedi. Otazkou zustava, zda je to vhodne i u supersportovnich vozu, kde je naopak zahodno motor vytacet do co nejvyssich otacek. Ale v techto vozech se turba zatim tolik neuplatnuji, myslim si, nebo ne?

No tak nejak vypada muj pohled na tuto tematiku. Ale tezko se to hodnoti, kdyz ja ani nesedel v aute s takovym motorem vubec. Auto s nejvyssim vykonem, poctem valcu a objemem, v kterem jsem kdy sedel a jel byla Alfa Rome GTV 3.0V6, bylo mi tenkrat asi 9 let a byl jsem z toho opravdu uneseny. Ale to mi opravdu moc v diskuzi nepomuze. Tak doufam, ze jsem ted ze sebe neudelal prilis velkeho "bubce". :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 18:34
Re: White label(e) ...
Myslím si že číst SM sice NENí "to pravé", ale jinak "sbírat data" zleva/zprava považuji za (jednoznačně!) správné (které české časopisy já "NADřazuji" nad/před SM jsem napsala - "vyhovuje-li" vám zrovna SM, je to VAŠE "volba"/VÁŠ "vkus").
Jsem ráda že se "shodneme" na těch "ZÁVĚREČNÝCH HODNOCENÍCH" - což je opravdu důsledek "nastavení" kritérií - opět JÁ osobně, bych použila JINÝ "hodnotový žebříček" ... že "tímto" nastavením vždy vítězí a budou vítězit vozy (koncernu) vw je "nabíledni" čímž chci dojít k tomu, že si ROZHODNĚ NEmyslím, že by redaktoři byli "bubci"!!! Oni samozřemě VĚDí co a jak a své práci ROZUMí - ostatně MŮJ i VÁŠ "dojem" je že "během" testu je vše ok a je "objektivní", ale ten závěr ... ;-)
Co se týče těch 30ti let zkušeností, tak do nich mi ještě "kousíček" chybí, ale samozřejmě máte PRAvDU, člověku se asi i to (rádoby)OBJEKTIVNÍCH hodnocení "plete" vlastní "pohled", resp. co JEMU "vyhovuje" - zrovna tak tam asi hraje roli VĚK testujícího, alespoň MNĚ by vozy které mi "vyhovují" dnes před lety přišly "absurdní" a samozřejmě NAOPAK - dnes bych si vybrala/koupila ZCELA jiný vůz než z kterého jsem byla třeba před 15ti lety "hin" ;-)
Je-li vám angličtina bližší - ROZHODNĚ zkuste nějaký britský automagazín, jejich "pohled/přístup" mi byl VŽDY velmi "sympatický" (a v kombinaci s "naměřenými daty" např. z AMS je to dá docela DOBRÝ "celkový přehled")
PS: JAK by to "dopadlo", kdyby v časopisech pracovali ti co je "kritizují" vám mohu "prozradit" (a NEtřeba ani křišťálové koule :-) ). Příkladem budiž český časopis jenž si dovolil upozornit na NEstabilitu podvozku minulého Superb ve vyšších rychlostech - "zmraženo" jim bylo půjčování dalších vozů (to se DÁ přežít), "zmražena" jim byl reklama do konce roku (to se přežít skoro NEdá).
NEchtěla bych "urážet" redaktory, ale v praxi to "funguje" asi tak, že jeden německý a jeden britský časopis napíší o nějaké novince jako PRVNí a tím je "udán tón" a VŠICHNi další texty víceméně "opisují" - řekněme to slušně, nechají se "inspirovat" :-)
PROTO mi "vyhovují" ony katalogy OJETiN, které byť to tak nevypadá často o voze řeknou VÍCE než ...
Jako opravdu CELKOVĚ NEJlepší zdroj informací považuji ony dlouhodobé test na 100 a 200.000 km, kde se opět většinou dočtete VÍCE než v kdejakém (jako)srovnávacím testu, který je TOTÁLNĚ "závislý" na "nastavených kritériích" - a ffftipem je, že většinou se používají stále STEJNÁ kritéria, přitom na hodnocení Subaru Impreza WRC by bylo potřeba použít ZCELA JINÁ než na test ... třeba Mercedes S-Klasse
Opravdu už musím jít (a před odchodem dojít se psem ;-) tedy "psicí" a přeji
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 18:07
Re: White label(e) ...
.. a to je jako CO?? Vy jste nyní "fanda" SM, či tak něco? ;-)
Sbohem ;-\
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 18:05
Re: Milý white label(e) ...
.. bla bla bla, bla bla (to bylo na tu vaší "načuřenost" ;-)
A teď K VĚCI! Zmínila jsem to zde "dole" ohledně těch "kritérií" a jejich důležitosti - JÁ bych věcem jako je např. motor dala velikou důležitost - to VÁM se NE"zdálo" mé hodnocení/komentář: "trochu podmotorizované Audi"!
Již jsem "dohledala" a co se týče GLK (které na MNE "působilo" asi nejlépe) má LEPŠí brzdy (studené i zahřáté), má NEJlepší posaz za volantem, je nejTIŽŠí a pokud jde o ten MOTOR
tak vw 2.0 TDi je ve VŠECH měřených dispiclínách nejHORŠí, tedy jak v oné elasticitě (tam dokonce docela "o DOST", resp. OPRAVDU o HODNĚ) ale stejné je to ve zrychlení ať 0-50 či 0-100 nebo 0-130 a to samé je i u maximální rychlosti - ve VŠECH případech je NEJHORŠí právě "vítězné" Audi Q5 2.0 TDi! Takže myslím že má slova o "lehké" podmotorizovanosti NEjsou zas tak moc "out" (i já bych pro tento typ vozu volila spíše 6ti válec), ale NiC to NEmění na tom, že tento konkrétní vw 2.0 TDi byl ze srovnávaných NEJhorší/nejslabší.
Černohumorným vtípkem na závěr je, že i když je Audi nejdražší (to věru NEbývalo, aby audi cenově "válcovalo" mercedes a bmw ;-) ), tak má i nejmenší sériová kola disky (17 proti 18 a 19ti palcovým u BMW a Mercedes).
NEvím co "vedlo" k vítězství Q5 a vozy jsme NEjezdila, ale dle "měřených" disciplín je spíše NEJhorší ...
.. a na vaše slova o "trapně průhledné manipulaci" musím ZOPAKOVAT to co jsme si již řekli - jakmile příjde na "přetřes" vw/audi MĚNÍTE se a snažíte se "hájit" barvy koncernu - i když to že třeba v TOMTO případě se motor vw MERCEDESu a BMW prostě NEvyrovná je NE"okecatelný" FAKT - já na to mohu říci jen to co jsem již řekla..
Sbohem
Avatar - white label
4. 8. 2009 17:48
Re: Milý woody-alien(e)!
Já snad někde napsal něco ve smyslu, že bych si koupil Q5, navíc s tímto motorem..., nebo, že ten motor je nejlepší v testu? Psal jsem něco zcela jiného, spíš opačného...
Takže to co tady zase předvádíš je jen trapně průhledná manipulace... A že vyhrálo zrovna Audi si vyřiď s redakcí, mně je to úplně jedno, ale tebe to zcela evidentně rozhodilo...
Na to, žes údajně dělala v redakci si to opět s tím vlivem automatu a "specifikým"(myšleno v kombinaci s automatem) měřením pružnosti evidentně nepochopila...
Já bych si určitě nekoupil ani jedno z těchto tří aut a přednost bych dal určitě u podobně těžké "prémiovky" dieselovému šestiválci před čtyřválcem...

Speciálně pro tebe znovu opakuji, že podle mě byl nejlepší motor v testu v X3...
4. 8. 2009 17:27
Re: Milý Vi King(u)!
3) Ano, jelikoz ctu Svet Motoru (dale jiz jen SM) pomerne casto (ano, muzete si o me pomyslet co chcete, ale ja opravdu rad sbiram data z ruznych zdroju a vite jak, nedam hned na to, co mi rekne nekdo na diskuzi ci na ulici, nic proti Vam), tak s Vami souhlasim, ze zaverecna hodnoceni srovnavacich testu v tomto magazinu byvaji obcas "podivna". Ale kdyz se zactete do toho clanku a nehodnotite vsechno jen podle zaverecne hodnotici tabulky, zjistite, ze ti redaktori nejsou zadni "bubci" (jak Vy rikate). Aspon tedy tot muj nazor. Narazim opet na to, ze informace, ktere si prectete v SM se velmi casto, opravdu ja mam ten pocit, shoduji i s informacemi z jinych motoristickych magazinu/serveru. Osobne si nemyslim, ze by to byla nahoda nebo ze by tady bylo snad tolik "spatnych" motoristickych magazinu/serveeru. A take, nikdy nemuzete verit uplne vsemu, co Vam nekde napisou, aspon ja si to myslim. Ale to jsme uz rozebirali minule - redaktor, i kdyz treba s 30-letymi zkusenostmi je take jedinecna osobnost se svymi vlastnimi subjektivnimi pocity a dojmy, jez se, i kdyby nechtel, musi v jeho hodnoceni projevit. Proto take dva redaktori jednoho magazinu/serveru muzou auto v detailech (vetsinou ne komplexne, ale v nekterych ohledech, domnivam se ano) zhodnotit jinak. Takze abych to nejak zavrsil, netvrdim, ze SM je nejaka spicka, opravdu ne a i mne se vice zamlouva AMS (ale cesky, ja bohuzel se s jazykem nemeckym docela dost peru, anglictina je mi o hodne blizsi ;-) ), ale myslim, ze to neni zadna velka hruza, jak je zvykem zde na auto.cz psat (i o jinych magazinech). Ostatne, nevim, jestli by na tom ty kritizovane magaziny byly o tolik lepe, kdyby tam jako redaktori pracovali ti, kteri zde tak radi kritizujou (a opet timhle Vas opravdu nechci nijak urazit, to neni mireno proti Vam).

Omlouvam se, ale na dalsi 2 odstavce se vyjadrim pozdeji, musim ted na prochazku se psem. ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 16:49
Re: Milý woody-alien(e)!
Já ale NEmám k testu "otázky" (to byl spíše jen takový "slovní obrat") - prostě vyhrál ten nejdražší s nejhorším motorem (proč to občas raději NEvědět ;-)
A že JÁ považuji zrovna MOTOR za VELMi důležitý - to přeci VÍTE..
Víte "chvilku" jsem kdysi v jedné redakci pracovala a snad NEchtějte vědět CO všechno "je možné" (tím nechci říci že to tak bylo zrovna u TOHOTO testu - to samozřejmě NEvím, ale pro výrobce je docela DŮLEŽITÉ jak testy dopadnou a neb jde o "stamiliony", tak ... tak snad NEchtějte vědět)
PS: NEvím jak to "vidíte/vnímáte" vy, ale dle mne i dle testu je motor vw 2.0 TDi ze srovnávaných prostě nejHORŠí
PPS: S tím automatem to trochu "dramatizujete" - mé "maličké" zkušenosti s automaty MNOHA značek a o žádném "zkreslení" NEmluví. Navíc to lze SNADNo "obejít/vyřešit/pojistit" OPAKOVANÝM měřením (což by se ostatně mělo dělat "tak jako tak").
A elasticitu bych NEnazývala "specifickým", je to v praxi (reálném provozu) dokonce to nejDŮLEŽITĚJŠí než jinak většinou trochu NEsmyslné údaje o MAXimální rychlosti či "profláknuté" 0-100 km/h (což lidé v reálu "probírají" NÁSOBNĚ více - to mi připomnělo rozhovor dvou inteligentní mužů kteří se "trumfovali" zda je lepší "jeho" vůz jezdící ... 305 resp. 310 km/h /teď už NEvím přesně - neb to považuji za NAPROSTO NEdůležité!/ než jsem je "utla" s DOTAZem, KOLIKRÁT s tím vozem přes těch 300 jeli..
A vaše ffftípky o mých technických znalostech "překlápím" na VAŠi stranu - tohle jste opravdu NEtrefil (a nesmíte auta hodnotit stále jen podle toho zda PATŘí či NEpatří do koncernu vw - jestli se vám líbí Audi Q5 je to VAŠE věc, ale pořiďte si ho s JINÝM motorem - v TÉTO verzi je vůz maličko "podMOTORizovaný" :-)
Mne osobně tyto vozy moc NEberou, to GLK na mne ale působí (pro MNE) asi "nejpříjeměji" (ale zvolila bych také JINÝ motor - před časem jsme to tu probírali s "kuko").
Motor 2.0 TDi je SUPER tak do Octavia, je možná "vhodný" do Passat, pro Q5 už (dle mne) NENí "optimální" motorizací (pokud umíte číst v textu a připojených tabulkách - v onom testu toto "sdělení" najdete - ale NEsmíte auto hodnotit hlavně podle znáčku na kapotě ... resp. dělit na vw a "ti ostatní" ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 14:57
Re: Milý Vi King(u)!
I když trošičku NEstíhám a NEmám na odpověď TOLIK času kolik by si zasloužila, MUSíM vám (alespoň v rychlosti) ODPOVĚDĚT:
3) český Svět motoru je (z mého pohledu) místy občas skoro až "groteskní" automagazín, neb jeho "loajalita" k výrobkům koncernu vw a jejich VELMi časté až "permanentní" výhry ve srovnávacích testech a skoro VŽDY výborná hodnocení jsou mezi odborníky celkem "profláknutou" (tragikomickou) realitou
Mluvím o případech když např. jeden místně poněkud "glorifikovaný" vůz NIŽŠí střední třídy (zvaný též Golf s batohem) PORÁŽí vůz sice skoro stejně drahý ale o třídu výš postavený, s lepším motorem, lepšími brzdami, lepší bezpečnosti, lepší výbavou (i dle toho testu ve Svět motorů!) a v závěrečné celkové tabulce ho i tak ten s VĚTŠíM zavazadelníkem PORÁŽí!!! NEskutečné!
Celé "kouzlo" (finta) je v "nastavení" hodnocení, v nastavení DŮLEŽITOSTi jednotlivých kritérií. A i když to tak na první pohled možná NEvypadá, každá automobilka jde víceméně stále STEJNOU cestou pro vývoj dalších modelů používá stejný "styl", takže když "styl/způsob hodnocení" jednou nastavíte že "vyhovuje/pasuje" na ... vozy značky xy - budou prostě skoro VŽDY vyhrávat vozy značky "xy" :-)
Vůz je poměrně "sofistikovaný" výrobek a aby se výrobci "dostali" na stejnou/podobnou cenu některý "upřednostní" to, jiný "ono"; jeden ušetří "tady" druhý zase "tam" (představa že jeden udělá skoro vše "bubě" a druhý skoro vše "skvěle" - když výrobní jejich výrobní závody jsou třeba jen pár set km od sebe a používají/dostupné mají samozřejmě i "stejné díly/součástky subdodavatele a navzájem si "hlídají" co kdo dělá - je, snad až naivní) - je na novináři aby čtenářům VYSVĚTLIL "co a jak", což se bohužel většinou NEděje (a hodně /možná i většina/ čtenářů to snad ani NEchce - jít "do hloubky" a raději mrkne na obrázky, mrkne na tabulku a na celkové závěrečné hodnocení). K "oblíbeným fintám" (když chcete aby vyhrál ten "váš" model) patří i "správný" výběr motoru pro srovnávací test. Asi NEní "tajemstvím" že (např.!) jeden výrobce má "lepší" motor objemu 1.4 benzín, druhý zase 1.6 naftu - pro srovnávací test zvolím ... ;-)
Nu to jsem se "rozpovídala" poněkud VÍCE než jsem chtěla, "vládnete-li" anglickým jazykem, za mých "mladých" let bývalo NEJlepším automagazínem britské EVO. Co se týče "auto moto und sport" - doporučuji vám někdy POROVNAT originál (-ní německé) číslo a českou mutaci a od toho "originálu" se vám VYPLATí koupit alespoň jednou za rok vycházivší TESTJAHRBUCH (vychází na podzim ... v listopadu??), kde najdete to NEJzajímavější z celého roku - za "přijatelnou" cenu - teď si nejsem jistá ... 7€?
NE"souhlasila" bych i s některými "pohledy/přístupy" Auto moto und sport, ale jejich tabulky a měření jsou VELMi dobré/přehledné a "věrohodné" - já osobně vždy "kombinovala" právě EVO (kde se dočtete spíše o voze jako takovém, jak se v něm cítíte, jak se chová v různých situacích, prostě jak se řídí/ovládá) s např. AMS, kde jsou dobře zpracované "číslíčkové údaje" (i později jsem "přešla" na AutoZeitung, který je mi nějaký "příjemnější" a mimochodem TAKÉ lze zakoupit roční přehled toho nejzajímavějšího - Testjahrbuch.
Pokud "zůstaneme" u ČEŠTINY, myslím že NEJvíce "k meritu věci" k PODSTATĚ jde a NEJ"poctivěji" jsou dělané AUTO-DIESEL, AUTO-OJETINY (ehm, v posledním čísle mám pár řádek ;-) ) a AUTO-MOTO speciál - asi NEjsou (narozdíl od Svět motorů) NEJprodávanější - ale tak to bývá (Madonna či Britney také není "nejlepší" zpěvačka - já mnohem Mnohem MNOHEM raději Suzanne Vega a Carole King a Katie Melua a Cecilia Bartoli a Norah Jones a Renée Fleming a Kate Bush a Madeleine Peryoux a ... a je možné že ani všechny DOHROMADY neprodaly to co ta Madonna s Britney, ale když poslouchám JE - dají mi "více" ... než ona Madonna s Britney (dohromady :-)
2) Ono to s tím příštím Passat určitě NEbude "hrozivé" - bude to "normální" auto střední třídy (čerpala jsem z něčeho NĚMECKÉHO - snad možná/myslím z AutoZeitung).
To co ZAČAL dělat geniální manažer, ale (dle mne) "děsivý" ŠKŮDCE automobilismu Ferry Piëch je "šetření" - vezměme si jako příklad (docela POVEDENÝ!) motor 1.8 Turbo. Srovnal-li jste tehdy Audi A4 s tímto motorem a třeba BMW 325 s dvouapůllitrovým řadovým 6tiválcem, díky turbu bylo audi dokonce v některých parametrech "lepší/čilejší"! A to byl ZAČÁTEK, tento "trend" se "rozmohl" a dnes V8 nahrazujeme V6 s turby a V12 pomalu "mizí" (MOC mne "muzí", že Mercedes zastavil vývoj nového 12ti válce) a i když UZNÁVÁM a RESPEKTUJi a dokonce sama DOPORUČUJi 2-turbové motory, stále platí že OBJEM (a více válců) NIČíM NEnahradíš..
Když se vrátím k tomu původnímu A4 čtyřválci 1.8 a BMW R6 2.5, tak ono v praxi NENí až tak důležité "číslíčko" naměřené při jízdě na MAXimum (neb tak v praxi vlastně VŮBEC NEjezdíme, není to snad ani 99,9 : 0,1 - ale i kdyby, to DŮLEŽITÉ je, jak se vůz/motor "chová", jak se v něm cítíte během těch 99,9% času - a tam je VÍCEválec a VÍCEobjem prostě LEPŠí) ale ty tisíce hodin a roky a řekněme 100-150.000 km které ve voze strávíte ... ehm, po tolika km vůz alespoň měním já ;-) ...
a TAM je to právě NAOPAK! Zatímco TURBOmotor (byť "méně-válcový/objemový) vás "nadchne" na převáděcí jízdě, 100.000 km je "příjemnější" (doslova!) ujet s VÍCE válečky a VĚTŠÍM objemem. "Trend" je bohužel právě OPAČNÝ, brzy se dočkáme "minimotorů" a časem dokonce 3válců i ve střední třídě - konkrétně ten příští Passat bude používat aktuální 1.2 TSi - a i když výkonově budou jistě "ok", tak POCITově - a to mi VĚŘTE! - to prostě "není ono" - opravdu OBJEM (a počet válců) ničím nenahradíš ... "jakoby/na první pohled" to NEbude platit, naučíme-li se "změřit" pocit po třeba 4 letech a 100.000 km, rozdíl bude/by byl snad až G-I-G-A-N-T-I-C-K-Ý
STEJNÉ to bude i s těmi podvozky. To "sofistikovanější" řešení prostě MÁ smysl - bohužel většina lidí to asi "ne(d)ocení" - je to stejné jak když se na stejný film koukáte z Blu Ray či DVD - na první pohled víceméně stejné (a DVD je přeci mnohem LEVNĚJŠí), ale není NEní NENí to stejné ;-)
PROBLÉMem je, že když "většina" bude NEnáročná ("spokojí" se s "levnější/obyčejnějším" řešením .. ta "lepší" časem "zmizí/skončí" a zůstanou JEN ta "obyčejná" - a toho se DĚSíM ;-\
1) Nejde mi konkrétně zrovna o Citroën, jde mi o občas až "absurdní" vnímání výrobků vw
Jistě si to UVĚDOMUJETE i sám, snad až VĚTŠINA lidí "ví", že např. vw Polo je "kvalitnější" než Fiat Punto - zmínila jsem tyto dva vozy, neb já na "posouzení" KVALITY mám NEJraději dlouhodobé testy na 100 či 200.000 km, které vám o vozech řeknou NEJVÍCe, popř. "zpětné" hodnocení v katalozích OJETIN (Gebrauchwagen-katalog(y) - současné Punto totiž dopadlo MNOHEM lépe než ono Polo (které patří skoro k nejporuchovější vůbec) - ale ať se zeptáte lidí co se o "autíčka" trochu zajímají nebo 10ti náhodně vybraných na ulici - PRAVDĚPODOBNĚ "většina" řekne že "lepší" je Polo (jak to?!?)
TO je to čemu říkám (ne zcela přesně) "marketing vw - NEvím JAK to "dokázali", ale "obecné" mínění o jejich výrobcích je až NEuvěřitelně (nepochopitelně) KLADNÉ (vztahuje se to samozřejmě i na Audi a na Škodu - těžko říci proč, ale technicky často "o krůček" dál/výš posazený jinak ale STEJNÝ Seat je vnímán "hůř")
Toto téma jsme diskutovali pod prodejními tabulkami kde postarší Audi A6 "totálně převálcovala" novinky jako Jaguar XF, Mercedes E-Klasse či BMW 5 a Lexus GS (a stejné je to u A4, A8 či "postaršího" Passat). Výsledky NAPROSTO NEodpovídají běžným cyklům a NEmají snad už ŽÁDNÝ (!) vztah k ceně či kvalitě jmenovaných vozů (to jsou lidé "zpracováni" nějakou "podprahovkou", či co?)
To mi připomnělo minulý Passat B5 po faceliftu (kterému se často říkalo B6) cca od roku 2000. Stal se naprosto NEuvěřitelným HITem a vzbuzoval snad až "fanatické" představy o KVALITĚ, lidé skládali statisícové zálohy a na vůz klidně čekali i 3/4 roku ... a dnes? Podívejte se jedno zda do nějakého "domácího" Gebrauchtwagen-katalog(u) či do českých OJETIN a skoro NEbudete chápat - je to stěží PRŮMĚRně hodnocený vůz s až NADprůměrným počtem problémů ...
... tak TOMU já říkám (vím že NE zcela přesně) "geniální marketing VW" - NEtuším JAK to dokázali, a opravdu "dovedou" okolo svých výrobků "vytvořit/vyvolat" auru "dokonalosti" a snad až "slepé" oddanosti (či jak to říci - ale asi mi ROZUMÍTE)
Tak to bude (ve stručnosti) VŠE
Pěkné dny ;-)
Avatar - white label
4. 8. 2009 14:04
Re: Milý woody-alien(e)!
Pokud umíš číst, najdeš v testu odpověď na všechny své otázky, jen nesmíš ty auta hodnotit hlavně podle znaku na kapotě...
Pružné zrychlení se ještě donedávna měřilo a uvádělo pouze u manuálu na určitou zařazenou rychlost, automat totiž může při tomto specifickém měření samotné "schopnosti" motoru velmi zkreslit..., takže tvůj jednoduchý a jednoznačný automatický závěr o "podmotorování" (pouze z tohoto parametru), vypovídá také o tvých vyjímečných technických znalostech...
GLK těží z většího objemu a má větší krouťák, než X3, který ho má shodný s Q5 a Q5 má zase shodný výkon s GLK...a tedy menší než X3
GLK nevyhrál díky pomalým reakcím převodovky, nastupování,
(ne)prostornosti, hmotnosti, spotřebě a dojezdu...
Navíc "nejlepší" motor i spotřebu měla X3...
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 11:52
Re: Milý woody-alien(e)!
Již jsem to tu někde psala - volila bych STEJNĚ (jako vy = Mercedes GLK :yes: :-)
Právě PROTO jsem se o testu zmínila, neb "pružnost" (když musím předjet nějaký náklaďák či dokonce 2 těsně za sebou jedoucí se mi jeví HODNĚ důležitá a po projití testu/naměřených dat mi přišlo VÍTĚZSTVí Q5 opravdu "překvapivé" (z MÉHO pohledu JASNĚ zvítězilo právě GLK - přiznám že NEchápu CO vedlo redaktory k 1. místu této trochu PODmotorizované Audi)
PS: Ano - FAKTu že Audi bývá poslední dobou často NEJDRAŽŠí jsem si již všimla (a i na těchto stránkách to zmínila ... doby kdy vw/audi bývalo "zajímavou/originální/jinou" LEVNOU či alespoň levnějŠí alternativou jsou asi DEFINITIVNĚ pryč! A z "návratu" k MOCi před časem VYHOZENÉHO F. Piëch(a) já radost vskutku NEmám - dle mne je za VĚTŠINOU těch "špatností"/toho co se mi u vw/audi NElíbí právě ON..
.. a sotva současné vedení některé jeho "úlety" trochu "napravilo" ...
PPS: MUSíM se POCHLUBIT, můj nový (očekávaný) Citroën C5 "umí" 80-120 km/h za 4,9 s :yes: :-)
Na chvíli se "odpojuji"
Pěkné dny :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 11:46
Re: Milý white label(e) ...
Mne tento "typ" aut "bavil" ještě koncem minulého tisíciletí, přiznávám že dnes dám přednost třeba ... třeba i tomu Ž(l)alokovi, neb mne doveze vlastně STEJNĚ rychle (VÍM jak to "zní" - ale ona je to víceméně PRAvDA ;-) ) a navíc "pohodlněji" = jsem po cestě méně unavená (což je v praxi asi NEJvětší rozdíl "mezi třídami").
GGTi6 bude asi POVEDENÝ "kompromis", a MÁ "smysl", já považuji za LEPŠí NE "2 v 1", ale "oddělit" = měla-li bych potřebu, tak k Ž(l)alokovi něco od Lotus, v extrémním případě to Caparo T1 či něco takového ... a jedno zda C5 - MB S-Klasse na delší/větší "časoprostorové" přesuny
PS: Beru(-eme) Teddy(ho) a vyrážíme od místní AUTOteorie do malé AUTOpraxe (sice budu mít "potřebné" s sebou - ale spíše až tak "za týden"
Pěkné dny :-)
Avatar - woody-alien
4. 8. 2009 11:43
Re: Milý white label(e) ...
Tenhle testík (Q5 vs X3 vs GLK) jsem si s chutí pročetl a kromě VÝRAZNÉ ztráty v pružnosti motoru bylo Q5 navíc i nejdražší.

Chvilku jsem přemýšlel o těch třech autech a osobně bych volil GLK, velice schopné auto i mimo asfalt, nevěřil bych co dokáže. To, že Audi prostě umí "na palubě" vytvořit pohodu může rozhodnout při vyrovnaném souboji. Ale ztráta víc jak pěti vteřin z 80 na 120 je přece jen trochu "silný kafe". Pružnost motoru a zvláště v takhle často užívaných rychlostech je pro mě jedním z rozhodujících kritérií.
4. 8. 2009 10:36
Re: Teda...
Tak to netuším, zas až tak blízko k tomu nemám, môj kontakt s novým modelom spočíva skôr vo vizuálnej sfére, počínajúc zváraním karosérie a končiac montážou. Môžem ísť na linku a obzrieť si ho, ale o technických záležitostiach informácie nemám. Zatiaľ som videl iba jednu verziu, či ostane jedna, alebo je to jedna z dvoch, skutočne neviem.
Avatar - white label
4. 8. 2009 10:16
Re: Teda...
A budou nějaké ty dvě vzhledově a technicky výrazněji se lišící verze onroad a offroad?
4. 8. 2009 08:09
Re: Teda...
neskúšaj, pod plachtu som už mrkol a dnes by sa mala rozbehnúť linka, a tie vozy budú ťažko montovať pod tou plachtou, prípadne s prelepenými okuliarmi... >:D
4. 8. 2009 01:27
Re: Milý white label(e) ...
Jo jo, v zasade souhlasim ;-) :yes:
Avatar - PlumJelinek
4. 8. 2009 00:59
Re: Milý white label(e) ...
Taky musím souhlasit.... prodej (všeobecně, jako takový) je vůbec otázka především dobrého marketingu. Prodat se dá kdejaká pitomost za velké peníze (viz. třeba teleshoppingy). Každá věc a každý vůz má své lepší a horší stránky, VW a Citroen nevyjímaje. VW je často vytýkána přílišná strohost a v některých případech technická zastaralost. A je toho mnohem víc. A přesto se dobře prodává. Citroen možná není tak strohý, je známý komfortem cestování, ale také (jako ostatně francouzi všeobecně) ne tak precizní kvalitou zpracování a v mnohých případech hroznými převodovkami. Každému vyhovuje něco jiného, jsou lidé, kteří jsou přesvědčeni o tom, co přesně chtějí. A taky jsou lidé, kteří mohou být i třeba jen trošku na vážkách, a právě tam zasahuje mocný marketing a právě v této disciplíně se často ukrývají pravé úspěchy automobilky (a nejen automobilek, ale výrobků všeobecně). A co si budeme povídat, v téhle disciplíně je VW group dobrej....
Avatar - white label
4. 8. 2009 00:52
Re: Milý white label(e) ...
GGTI se velmi povedlo už ve své 5. generaci, v 6. (5,5) generaci došlo k dalšímu zdokonalení (adapt. podvozek, elektronický diferenciál + další možnosti "extras"...)
Samozřejmě že na svezení (projetí) bych dal přednost FoRS - současné nej-předokolce..., ale koupil bych si stejně raději GGTI... ;-)
Avatar - PlumJelinek
4. 8. 2009 00:40
Re: Milý PlumJelinek(u)!
všechna auta mám v profilu a jejich "recenzi" na moje.auto.cz
4. 8. 2009 00:38
Re: Milý white label(e) ...
Tak ono napad je to dle meho solidni - Citroen je uspesny v rallye a tudiz je spravne, ze i tento argument pouziva pro reklamu na sva auta. Jde jen o to, jak se to udela. A podle toho se jiz pak pozna, jak dobry dany marketing je, dle meho nazoru. O tom konkrentim pripadu, o kterem pises, nevim, takze nemuzu soudit ;-)
4. 8. 2009 00:35
Re: PRI PRVNIM POHLEDU...
Jak rikam, mne vzhled Tiguanu nijak nevadi. Je to typicky zastupce sve znacky, dle meho nazoru - konzervativni, jednoduche, dle meho elegantni tvary. Ale rikam, kazdy to vidime jinak, to je pochopitelne. ;-)
Avatar - white label
4. 8. 2009 00:35
Re: Milý white label(e) ...
Samozřejmě souhlasím... na druhou stranu dokáže být "schopný" marketing Citroenu velmi zábavný, když například lepí na běžné Citroeny (včetně C1) připomínky Sebastienových úspěchů v rally... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 00:33
Re: Milý white label(e) ...
Ok - Golf 5,5 se zřejmě OPRAVDU povedl ;-) :yes:
Dobrou :-)
4. 8. 2009 00:26
Re: Milý white label(e) ...
Nemuzu odolat, ale musim se zapojit do teto diskuze ;-) . Mila, Kylie, mel bych na Vas vice dotazu a pripominek, tak to zkusim sepsat:

1.) Porad pisete, jak marketing VW "oblbuje" lidi, tvrdi jim, ze jeho auta jsou kvalitni, spolehliva, ... a vy porad tvrdite, ze je to pouhe lhani (aspon mne to tak pripada). No, osobne si nemyslim, ze by to, co tvrdil marketing jakekoliv firmy byla nejaka cista pravda, to samozrejme ne. Dle meho je prioritou marketingu prilakat zajemce, aby si koupili nejaky vyrobek. Toto funguje snad u kazde automobilky (nemylim-li se). Myslite, ze Citroen taky nepropaguje sve vyrobky jako ty nejlepsi? Podle me to dela naprosto stejne jako ten VW. Vite, ale v cem je podle meho nazoru rozdil? VW to ma podle me nejak vic zmaknute, jelikoz jejich uspech se mi zda byt vetsi. Tudiz ja osobne bych zde porad nekritizoval marketing VW za to, ze oblbuje lidi, ale spis marketing Citroenu (nic ve zlem, ja jen, ze ve Vasich prizpevcich vidam de facto jen tyto automobilky, tak je porovnavam) za to, ze nedokaze sva auta tak dobre prodat (netvrdim, ze tomu tak je, ale de facto sama uznavate, ze to tak je, nebo ne? ;-) )

2.) Myslim, ze toto "straseni" s pristi platformou pro Passat je velmi predcasne. Dobre, na prvni pohled, jak to pisete, se to muze zdat hrozive. Bylo by ale dobre uvest zdroj, ze ktereho jste cerpala, pripadne, pokud je to mozne, zde dat odkaz, at si muzeme precist vsechna fakta. Nejlepsi ale stejne bude pockat na vysledek, vite, on ten Passat muze klidne byt vynikajici auto po jizdni strance. Muze to byt ale take treba nejaky paskvil. To asi tezko muzeme ted soudit.

3.) Casto zde pisete velmi kriticke nazory na Svet motoru. No, ja urcite nebudu tvrdit, ze je to spickovy magazin, kde vam napisou 100% pravdu naprosto precizne,... Ja se snazim ziskavat informace z ruznych magazinu/serveru. Mne osobne se asi nejvice libi Auto Motor a Sport. Zatim jej ctu jen na internetu, ale planuju si objednat predplatne, abych mel pristup ke kompletnim cislum. A abych rekl svuj osobni pocit, informace z clanku at uz z AMS, Auto.cz, Sveta motoru ci AutoTipu mi neprijdou v zasadnich vecech nijak moc odlisne. Informace tykajici se treba jizdnich vlastnosti, kter vy casto vyzdvihujete, mi prijdou vetsinou velmi podobne az stejne. Jasne, kazdy clanek je ovlivnen, dle meho, subjektivitou kazdeho reportera (na toto tema jsem se vyjadroval jiz minule), ale klicove informace, ktere bych o voze v danem clanku hledal mi prijdou casto opravdu stejne, at je to jakykoliv magazin, ci server. Jake oni uz pak zvoli hodnoceni,.., to uz je pak samozrejme jina vec, ale to uz me vetsinou tak nezajima, jde mi predevsim o to, co vyctu z daneho testu (a i to je potreba brat s jistym nadhledem, nejlepsi je jiste, myslim si, si auto vyzkouset, s tim jiste souhlasite, domnivam se, nebo ne?)
Avatar - white label
4. 8. 2009 00:25
Re: Milý white label(e) ...
Hledali "krizovou" hypotetickou náhradu za 911 Carreru 2...
Tedy HH do jednoho mil. korun, se kterým by si člověk mohl dobře "zajezdit", ale také "bezproblémově jezdit"... což by měla být typická vlastnost HH.
Focus umí výborně jen to první, ale to druhé mu zrovnau moc nejde...GTI umí obě věci velmi dobře...a při tom i on dokáže být velmi zábavný...
"Kde se s RS perete, v GTI jen plujete. Opravdu, Golf rázem shodí nudnou tvář a šklebíte se jako blázen - na slušné točité silnici je tahle věc vážně, vážně(2x) dobrá zábava."
"Focus RS chce jezdit rychle úplně pořád. Používat ho k dojíždění znamená trápení, jako když se na řetězu škrtí rotvajler."
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 00:24
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Kappa je SUPER! :yes: :-)
PS: Cupka se mi moc Moc MOC líbí(la)!
PPS: Jaký máte motor?
Avatar - PlumJelinek
4. 8. 2009 00:14
Re: Milý white label(e) ...
Určitě se nepovažuju za člověka, který jde, co se týče výběru auta, s davem! Toho podvozku ses nějak chytla, a řekl bych, že jsi to pochopila trochu jinak než bylo myšleno.... a vysvětlovat to potřetí mě začíná nudit. V současnosti nejvíc a nejčastěji jezdím Lancií Kappou/Lybrou. Myslíš, že je to auto, které má většina? Ne, není. A taky to nejsou auta, který mají kdovíjaký podvozek a nejmodernější techniku, to uznávám. Ale jsou to auta, která mě osobně sedí, působí na mě dobře jako CELEK, cítím se v nich příjemně a mám z nich dobrý pocit, cítím se v nich lépe, než třeba v konkurenčních vozech s lepší technikou. O tom je výsledek versus použitá technologie
Avatar - PlumJelinek
4. 8. 2009 00:04
Re: Milý white label(e) ...
Však Audi je luxusní ekvivalent VW.... BMW už dnes není tak konzervativní jak bývalo.... a docela paradox je, že dřív se mi BMW líbily, dokud byly konzervatovní, jakoby jednoduše elegantní... ale s nástupem nové image je vš jinak a BMW se ubírá jiným, pro mě již ne zajímavým směrem....
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 00:02
Re: Milý white label(e) ...
Hmmm - tak s tímhle nezbývá než (naprosto) SOUHLASit :yes:
Dobrou :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 00:01
Re: Milý white label(e) ...
BENZíN 3,6 mne věru NEuráží, DSG NEfunguje vždy až TAK "dokonale" (což ale "čtenář" testů jako VY jistě ví ;-) ), ale máte PRAVDU - CENOVÝ rozdíl by byl/bude VELKÝ ;-\
Možná bych měla být jako PlumJelinek a NEdbat na podvozek a kupovat to co VĚTINA ;-)
PS: Ale "pěkně" jste se VYHL tomu "problému" budoucích cen a "představ" lidí o autech :-)
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 23:58
Re: Milý white label(e) ...
Samozřejmě že prodejní čísla neznačí kvalitu vozů..... To by pak nejlepší auta byly Škodovky >:D podle Ruska by to byly Lady, v itálii zas Fiaty..... je to kravina.... hodně to ovlivňuje psychologie národa a okolí, ve kterém žijeme. Proč se u nás prodává tolik prodává Octávka? Že by byla o tolik lepší než její konkurence? Zdaleka ne.... je to zas všechno psychologie.... Škodovka u nás platí, i po převzetí Volkswagenem, za domácí značku s levnými díly a dostupným servisem.... je všude spoustu reklam ve všech médiích, lidi ji potkávaj na každým rohu.... hodně to pak ovlivňuje rozhodování.... "hm, když to má tolik lidí, přece to musí bjet dobrý", řeknou si lidi běžej si to koupit taky....
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 23:55
Re: Milý white label(e) ...
Top Gear jsem nečetla už ani NEpamatuji, ale snad VÍ co píší..
CO byl ten DŮVOD proč GTi "uspělo" proti FoFoRS? Předpokládám že ten byl o DOST rychlejší ...
PS: Všimla jsem si že poslední dobou ČASTO vítězí vozy koncernu vw (a už nejen v tom Svět motorů :-) )
Znáte testík AutoBild(u), kde Audi Q5 s VÝRAZNĚ nejhorším motorem (nejvíce mne "pobavila" docela DŮLEŽITÁ elasticita 80-120 km/h, kde Mercedes a BMW zrychlili za cca 7 s a Audi 2.0 TDi za 12,5 nebo tak nějak, nemělo myslím ani nejkratší brzdnou dráhu - nicméně VYHRÁLO ... prostě záleží CO "sledujete", resp. JAK nastavíte "hodnotící tabulku" - třeba u auta typu HH bych motoru/dosaženým časům a brzdám dala VYSOKOU důležitost - VELKÉ procento "bodů", prostě měly by (u mne) VELKÝ vliv na konečný výsledek ... takže PROČ v ČEM GTi porazilo jinak asi o dost rychlejší FoFoRS? ;-)
Avatar - white label
3. 8. 2009 23:51
Re: Milý white label(e) ...
Já ti doporučoval CC 3,6 4-motion s DSG... a ty sis stejně raději vzala C5 a ještě k tomu v té tragické béžové, takže už se mě raději na nic neptej... ;-)
...ale že bude C5 později za slušnou cenu neprodejná, tak s tím teda souhlasím... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 23:48
Re: White label(e) ...
Za tohle se na vás STÁLE ještě ZLOBÍM! 8-s
PS: Vím že víte že to tak NEní a LHANí se mi PROTIVí! :no: 8-s
Avatar - white label
3. 8. 2009 23:44
Re: Milý white label(e) ...
Máš pravdu, ale přímo VW ve vyšší střední nic nenabízí, takže tam bych osobně určitě volil mezi Audi a BMW...
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 23:43
Re: Milý white label(e) ...
Ale NEchte toho ;-)
Momentálně se v česku ve střední třídě NEJlépe prodává Superb a postarší Passat, které mají (nemýlím-li se) naprosto "tuctový" McPherson (a Superb navíc trochu "trápí" větší kroucení karoserie, než by bylo "zdrávo") - kvalita či použitá technika víceméně NEMÁ vliv na prodeje.
Již NYNí (oba) VÍME, že kdybych si na podzim koupila místo nejmodernější technologie Biturbo a šestiválce v C5 naprosto "obyč" 4 válec dvoulitr common rail (jaký jsem měla před 9ti lety v C5 - navíc ověnčený titulem Engine of the Year do 2,5 litru) v "dojíždějícím" modelu Passat, za 4-5 let bych ho prodala DRÁŽ než ten Citroën C5
Koukali jsme s Buřtíkem o víkendu na nějaké testy, nikdo z nás netuší jaká bude poruchovost/spolehlivost - u Citroën to popř. "řeší" 5ti letá záruka - ale jinak je C5 snad ve VŠEM (od bezpečnosti po brzdnou dráhu) lepší (než konkrétně ten Passat - ale je to LOGICKÉ, nové/novější modely, BEZ ohledu na značku prostě BÝVAJí "lepší" ... ale i tak "VÍME" ;-)
Prostě případná kvalita/NEkvalita skoro až NEMÁ "souvislost" s prodeji a s prodejními cenami v bazarech snad už VŮBEC ne - nebo to chcete "popřít"? :-)
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 23:42
Re: Milý white label(e) ...
No a co.... tak má třeba Volkswageny.... proti gustu žádný dišputát..... co máš proti VW, proč je to špatný auto? Já mám proti VW spoustu věcí, ale všechny jsou spíš subjektivní, nemám rád tuctovky, ale nemůžu VW upřít, že dělá auta kvalitní... někdo má rád sportovní, jiný má rád komfortní, někdo má rád nevšední a někdo zas konzervativní auta..... a když někdo vyznává konzervativní styl, tak VW group je k tomu asi nejvhodnější kandidát...
Avatar - white label
3. 8. 2009 23:42
Re: Milý white label(e) ...
Do nedávna to bylo 5kové BMW, ale neměli na pětku tolik pouštět Chrise...
Avatar - white label
3. 8. 2009 23:36
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Jen tak na okraj, máš už nový TopGear..., v souboji čtyř HH si G6GTI odnesl celkové vítězství a uspěl tak i se silnějším a rychlejším FoRS... ;-) >:-[]
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 23:35
Re: Milý white label(e) ...
Tak tomu rozumím, osobně do budoucna taky plánuju auto vyšší střední třídy a k tomu na popojíždění po Praze nějakýho prcka, pravděpodobně "miniauto", nějakou opravdu jen nákupní tašku, je mi líto velkého auta ve měste....
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 23:34
Re: Milý white label(e) ...
Ta vaše PRVNí věta NEmá "hlavu a patu" - NEvšiml jste si? :-)
PS: NEvím proč se C6 prodává málo - TECHNICKÁ vyspělost důvodem NENí (to bude to SAMÉ, proč se v česku prodá VÍCE Audi, než všech ostatních dohromady - za tím také NENí "technika/kvalita", ale "jiné" důvody ;-)
PPS: Vy když si budete moci VYBRAT, zda příští Passat bude používat mechaniku/techniku Phaeton či Golf ... OPRAVDU "zvolíte" Golf?? :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 23:30
Re: Milý white label(e) ...
Bezesporu OBĚ z koncernu vw ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 23:25
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Ten váš TŘETí odstavec je SKVĚLÝ ...
... důkaz "brilantního" MARKTETINGU koncernu vw ;-)
PS: Mám na mysli hlavně první 4 a půl řádku :-)
PPS: Podíváte-li se na SOUČASNÁ prodejní čísla - OPRAVDU tam vidíte "souvislost" v KVALITĚ či použité technice? ;-)
Zůstanu např. "dole" u ZÁKLADních modelů vw Polo a fiat Punto - VĚTŠINA lidí se "domnívá/představuje si", že vw je KVALITNĚJŠí, spolehlivější, atd. (vzpomněla jsem si na to neb jsem před časem četla v německém AutoBild dlouhodobý test na 100.000 km - ty já mám RÁDA, jsou velmi PODROBNÉ ... a i když jde o "veřejně" a "normálně přístupné" informace, "představy" snad až VĚTŠINY lidí jsou ... právě OPAČNÉ ... a stejné je to i ve vyšších třídách - PROČ, to přiznám se NEtuším ;-)
S whitem jsme toto téma "diskutovali" s vozy Audi (A6, A4 i A8), které právě VEDOU české prodejní tabulky (občas se "zadaří", že se jich prodá dokonce VÍCE než Mercedes(u), BMW, Jaguar(u) a Lexus(u) DOHROMADY) - to NEbude o "kvalitě/NEkvalitě" ;-)
A ještě k té "konkurenci" - ona NENí čím dál silnější, kdybyste "mrkl" do dob PŘED"revolučních", tak to občas bylo spíše "naopak" :-)
Avatar - white label
3. 8. 2009 23:25
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Tím myslím dvě auta, jeden hatch v nižší střední a jedno auto ve vyšší střední...
Jako na focení... jeden kompakt a jedna zrcadlovka... ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 23:15
Re: Milý white label(e) ...
To NEbylo o Citroën (to byl jen PŘÍKLAD), ale o technice (podvozku vozů střední třídy) - takže jako "obvykle" ... "uhýbáte" a "utíkáte" od PODSTATY? ;-)
PS: Chcete-li mít ve srovnávacím testu JISTOTU (výsledku) doporučuji PŘEDPLATNÉ na Svět motorů :-)
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 23:08
Re: White label(e) ...
C6 nemusí být špatné, samo o sobě může být velmi dobrá. Podle mě je jeden z hlavních důvodů jejího "neprodeje" design, který se líbí málokomu, je to dlouhá široká placatá kráva s hodně nevšedními a extravagantními tvary a takováto auta, ať už měla techniku dobrou nebo špatnou, odjakživa měla horší prodejní výsledky. Ať už je to případ právě C6, Vel Satis, Avantime, Lancie Thesis atd. atd....

Já jsem jeden z těch, kterým se ale tato auta líbí, kolikrát to ani nemá racionální opodstatnění v "dokonalé" technice (která u nich mnohdy opravdu pokulhává), ale spíš v jejich výjimečnosti, nevšednosti.

Jinak zpět k té podvozkové platformě - ať už si to VW zařídí jakkoliv, nemůže si dovolit přestat dělat auta kvalitní a na vysoké technické úrovni. Je jedno, jaký, nebo respektive z čeho bude mít nový Passat podvozek, když to bude celkově tak dobré auto, jak jsou na něj lidé zvyklí, ať si má pak třeba podvozek z Golfa.... Konkurence je silná a čím dál silnější, dere se dopředu a velice ráda si ukrajuje z koláče prodejnosti Passatu pro své vozy.... VW si zatím drží velice dobrou pozici na trhu a jistě o ní nechce přijít, takže si nemůže dovolit přejít ze současně kvalitních vozů na horší úroveň.....
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 22:56
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Tím myslíš například jaké auto?
Avatar - white label
3. 8. 2009 22:54
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Mně osobně se velmi osvědčila kombinace kompaktu s vyšší střední...
Avatar - white label
3. 8. 2009 22:45
Re: White label(e) ...
Ano, pokud udělá více aut "na stejné technice" Citroen je to "skvělé", pokud by to udělal VW, je to trestuhodné šetření na nesprávném místě...
Možná se C6 špatně prodává právě z důvodu této "falešné exklusivity", nebo nám jistě objasníš sama proč se tak málo prodává tak dokonalé auto, jako je (podle tebe) třeba C6...tuposti a neznalosti čistoty konstrukce nezákazníků Citroenu nás ale raději ušetři... :*) 8-s >:-[]

Edit:Osobně si také raději počkám na svezení s konkrétním výsledkem, nejsem totiž Sibyla jako ty...případně na srovnávací testy VW vs. Citroen...
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 22:36
Re: White label(e) ...
... FUJ! 8-s :no: ;-\
Že se NEstydíte! Kdybyste NE"věděl" tak NEřeknu, ale takhle (úmyslně) LHÁT :no:
PS: To ten koncern vw až TAK "milujete", že ...
ZKLAMAL jste mne - jedna věc je mít nějakou značku "v oblibě", ale když budete(-me) "podporovat" a "přehlížet" i vyložené "podrazy/podfuky/levárny" - všude nejen u této konkrétní věci - bude to časem vypadat jak ... v česku 20 let po "revoluci" (přiznávám že jsem očekávala "víc" - docela mne občas DĚSí jak se NEzměnilo MYŠLENí/chování lidí ... od prodavačky po ... politiky ;-\
PS: A buďte CHLAP a PlumJelinek(ovi) "vysvětlete" že NEjde o menší/větší podvozek (i když rozvor samozřejmě DŮLEŽITÝ také je), ale o "lepší/horší" či "sofistikovanější/obyčejnější" - a to JE (a VELMi!) důležité
PPS: Když to totiž NEbude (jako mně) "vadit" VĚTŠINĚ lidí - toho co chystá vw pro svůj příští model střední třídy se časem dočkáme od VŠECH - a jestli to nevadí VÁM, tak MNE by to opravdu "mrzelo"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 22:35
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Uspokojujícím výsledkem je myšlen výsledek, který minimálně uspokojí, či dokonce předčí očekávání potenciálního kupce. Ano, je mi jasné, že z technického hlediska je důležité jakou má auto nápravu a vůbec použité komponenty, ale NAPŘÍKLAD pokud auto má výborný podvozek, ještě to automaticky neznamená, že bude dobré jako celek. Tímto ještě jednou reaguji na Tvůj první příspěvek, že podle mě není důležité, jestli auto stojí na prodlouženém podvozku menšího auta nebo naopak, ale důležitý, jak bude působit výsledný produkt a jestli nebude zaostávat za svojí konkurencí, ikdyž bude třeba trochu přiškrcený z hlediska nákladů na vývoj.....
Avatar - white label
3. 8. 2009 22:33
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Asi si to nepochopila..., jestli má auto např. nápravu na ho.no, pak se to jistě odrazí i v celkovém dojmu-výsledku...chce to jen dobře číst a zároveň přemýšlet...dělat současně více věcí, prý nedělá ženám žádné problémy... :-!
Avatar - white label
3. 8. 2009 22:28
Re: Teda...
Jen tě zkouším..., tak zítra ráno v devět na prezentačce... ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 22:26
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Multivan a autobus by byly VELKÝM kromem "zpět" - toužíte-li OPRAVDU po VĚTŠÍM (místo po "lepším") voze, tak NEbojte, ještě před sebou máte tu vyšší střední a pak LUXUSklasse (a pak vozy pro "vyvolené" jako je Rolls apod. :-)
Avatar - white label
3. 8. 2009 22:26
Re: Milý PlumJelinek(u)!
Napsal jsi to dobře a logicky, "obávám se" ale, že to Kylie stejně nebude chtít pochopit... ;-)
3. 8. 2009 22:24
Re: Teda...
Viem ako vyzerá a za pár dní to budú vedieť všetci, tak vydrž... ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 22:23
Re: Milý PlumJelinek(u)!
CO to ZNAMENÁ "uspokojující výsledek"?? ;-)
PS: Je VIDĚT, že opravdu NEjste "technický odborník", neb tohle věru NENí o nějaké "dohadování lidí" - a jestli má vůz TAKovou či MAKovou nápravu (jak píšete) je hodně Hodně HODNĚ důležité (ale máte pravdu - většina lidí "dá" SPÍŠE na tvar vnějších plechů, nebo-li OBAL toho docela "sofistikovaného" výrobku jakým auto je ;-)
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 22:14
Re: Milý white label(e) ...
Lidi se můžou dohadovat, jestli je lepší udělat menší auto na zkráceném podvozku většího, nebo naopak větší auto na prodlouženém podvozku menšího.... ALE..... dle mého názoru toto NENÍ důležité, důležitý je výsledek ;-) Osobně nejsem technický odborník a nezajímají mě technické detaily, jestli má auto takovou nebo makovou nápravu, jestli má zavěšení takové nebo takové, důležité je pro mě, jakožto potenciálního kupce, jak auto působí ve výsledku jako celek. Jak se chová, jestli odpovídá svému postavení a nezaostává za konkurencí, jak příjemně se v autě cítím.... jestli se nějaká automobilka snaží ušetřit víc nebo míň, to je její problém, důležité je, aby měla uspokojující výsledek.
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 22:05
Re: PRI PRVNIM POHLEDU...
Dle mého laického názoru problém Tiguanu je ten, že byl vyvýjen jako menší, chudší a slabší brácha Touarega. A tomu odpovídá vzhled. Kdyby se první začal vyrábět Tiguan, Volkswagen by se určitě snažil udělat ho vzhledově honosnějším, než je teď. A Poté by byl Touareg, který by vycházel z již tak honosného Tiguanu, ale vše by bylo uděláno ve větším a komfortnějším provedení.
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 21:59
Re: White label(e) ...
Asi rozumím jak to myslíš.... mě naopak nikdy Golf III moc neoslovoval, u Venta se mi víc líbila trochu jiná přední světla než měl Golf a právě i ten zadek, ta stupňovitá záď.... Passat by byl samozřejmě lepší velikostí, ale Passaty které se vyráběly ve stejných letech jako Vento se mi nelíbily, Vento na mě vzhledově působilo tak nějak robustněji... Je pravda že Golf byl sportovnější, ale zas kdybych chtěl sportovnější auto, tak bych nevybíral z flotily VW a radši bych něco víc emotivního.... popravdě tehdy při výběru vozu jsem nejvíc váhal mezi Ventem a Alfou 155, ta se mi líbila vždycky, mám rád hranatější tvary a stupňovitou záď, kterou má ta Alfa ještě výraznější než Vento, ale Vento nakonec vyhrálo díky lepší výbavě (spíš ale otázka konkrétního kusu, většina Vent byla holota holá) a hlavně lepšímu a kvalitnějšímu zpracování, především v interiéru mi Alfa připadala oproti Ventu o pár let pozadu.... V současné době bych si taky nepořídil auto nižší střední třídy s karoserií sedan, ono už z většího se přesedá do menšího těžko.... ale vždycky při výběru auta je to otázka té které situace, předchozích zkušeností, aktuální potřeby a financí.... V dnešní době mi auta nižší střední třídy připadají malá, ale po přesednutí z Favorita bylo Venta obrovská luxusní loď... trochu se bojím, jak to bude pokračovat, dneska bych už nechtěl auto menší než je střední třída, tudíž příští asi bude vyšší střední.... a co pak? Multivan? A pak? Autobus?.... těžko říct......
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 21:48
Re: Milý white label(e) ...
... NEmohu "odolat" a NEzmínit, že vw pokračuje v praxi "geniálních" ÚSPOR a "přicházející" Passat bude (jen) Golf s prodlouženým rozvorem (takové trochu "falešné" auto STŘEDNí třídy ;-\ )
PS: Vím že to VĚTŠINA "vnímá" přesně OBRÁCENĚ, ale u Citroën je to právě NAOPAK (současná C5 a DS5 jsou na ZKRÁCENÉM podvozku C6)..
... co je podle vás "lepší" ;-)
PPS: Ani když vozy vw patřívaly k těm (nej)levnějším v segmentu tak to s ÚSPORAMi až TAKhle NE"přenáněli" (to je - domnívám se - PIËCHova práce), dnes vw model patřívají k těm NEJdražším (a Audi dnes bývá dražší než Mercedes, BMW, Jaguar i Lexus) a "šetření" POD kapotou (kde to "není vidět") dosahuje "nových rozměrů"
Vím že to asi sám VÍTE, ale jak jsem řekla - NEmohla jsem "odolat" ;-)
Avatar - white label
3. 8. 2009 21:28
Re: Snad bude jiný....
No právě, že to tak (pro mě) není... ;-)
Já bych si Vento nikdy nekoupil, ale vlastně ani žádný sedan v nižší střední..., buď Golfa, nebo už rovnou něco s větším rozvorem (např. Passata)...
GolfIII byl proti Ventu nejen pěknější, kompaktnější, "sportovnější", ale i praktičtější...lepší přístup do kufru + jeho lepší tvar a variabilita... a také mnohem víc místa na hlavy cestujících vzadu...
Podle mě byl Golf lepší než Vento i jako rodinné auto (na kočárek apod.)
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 21:14
Re: Snad bude jiný....
No vidíš, tak proč se naše "vkusy" na auta rozcházejí zrovna u toho Venta? Však je to to samý auto, jen s větší ***kou :-)
Avatar - white label
3. 8. 2009 21:10
Re: Snad bude jiný....
Taky jsem (v roce 95) přecházel z bílého Favotita 136LS, na nový Golf III TDI GT Special... ;-)
3. 8. 2009 20:07
Re: bravwo....
Trebars Volvo je prikladom pre zlatu strednu cestu, alebo by som mal vyzdvihnut Mercedes? Tam teda sa trebars take B-cko nevypada ako GL... a pri tom nikto o tom nepochybuje, ze by sa jednalo o MB... Hondu poznas tiez, akurat to neni evidentne ze tie auta poskladaju z x-suciatok, ktore sa iba niekedy poprehadzuju a nove auto je hotove...
3. 8. 2009 20:05
Re: PRI PRVNIM POHLEDU...
S prvni casti souhlasim, osobne mi taky nevadi "povedena" inspirace u konkurence. Koneckoncu, domnivam se, ze je normalni, ze nachazime urcite podobnosti mezi jednotlivymi auty velkych znacek (tudiz nemyslim nejake maloseriove vyrobce). S druhou casti jiz ja nesouhlasim, Tiguan dle meho soudu nestvurou neni. Netvrdim, ze z nej skacu 10m vysoko, ale jeho design mi nijak nevadi, rekl bych, ze se mi i celkem libi. Ale to je opet jiz o subjektivnim nazoru kazdeho cloveka, co se mu libi a co ne. ;-)
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 19:33
Re: Snad bude jiný....
VW vždycky dbal na konzervativnější design, což mu přináší tak nějak stálou klientelu, která toto vyžaduje. Nicméně design Touaregu beru jako nepovedený i vzhledem k ke konzervatičnosti značky jako takové....

Co se týče současného Civica, to dle mého názoru zajímavé auto je, respektive by bylo, kdyby to nebyl Civic.... Civic je auto nižší střední třídy a auta v této třídě jsou k vidění na silnicích asi nejčastěji, Civica potkávám každou chvíli, což mu na zajímavosti ubírá.

Jinak k Ventu - toto auto jsme kupovali jako rodinné a vzhledem k tehdejší finanční situaci to byla asi nejlepší volba, co jsme mohli za určíté peníze pořídit. Důležité je také zmínit, že naše předešlé auto byl fialový Favorit, takže vlastně jakékoliv o pár let novější zahraniční auto byl oproti Favoritu skok do nebeských výšin.... teď už se na to dívám jinak, dřív byla všechna auta úžasná... právě proto, že jsme vlastnili Favorita... Vento samo o sobě také není žádné zajímavé a vzrušující auto, je to klasický konzervativní vcelku nudný němec, takový levnější ekvivalent Octávie, ikdyž o pár let starší.

Co se týče mého vkusu na auta, lze to vyčíst právě z mého profilu - mám rád auta zajímavá (uznávám, že Cayenne až tak zajímavý není) a netradiční - v našich končinách k nim patří právě třeba značka Lancia, tak trochu i Alfa Romeo, Saab... mám rád mimo jiné Rovery, ne proto, že by byly nějak zvlášť dobré, spíš pro jejich nevšednost a originalitu u nás. Nevadí mi konzervativní auta, ale asi bych si takové nepořídil. Ale zpátky k Touaregu - ten konzervatvní bezesporu je, nicméně jak jsem již psal, i na svoji konzervativnost mi přijdě jakýsi "nedodělaný"
3. 8. 2009 19:22
Re: PRI PRVNIM POHLEDU...
Ani me jista podobnost nevadi. Naopak inspirace povedenym konkurentem je v poradku. Je to v kazdem pripade lepsi, nez snaha vytvorit neco zcela originalniho, kdyz z toho pak vznikne nestvura jmenem Tiguan. :-)
Avatar - white label
3. 8. 2009 18:42
Re: Snad bude jiný....
Nic proti tomu, ale někteří dávají za dobrý příklad "neotřelosti s trochou extravagance" i třeba současného běžného Civica, který bude svým kosmickopouťovým designem, hned po uvedení svého nástupce, úplně OUT...(klidně na to vsadím boty)...
Naopak jistá neotřelost Civicu z počátku 90ých let byla svým způsobem dokonalá a designově OUT jsou dnes spíš právě její nástupci...
Takže si nemyslím, že kvalita designu je o určité značce, nebo hlavně o celkovém přístupu k němu obecně...

P.S. ...díval jsem se na tvůj profil a vkus na auta máme teda fakt dost rozdílný...včetně toho Cayennu a Venta...ale nick máš na pražáka sympatický, takový dobře
valašsko-vizovický...
;-)
Avatar - Rysguf.
3. 8. 2009 18:32
Re: Milý white label(e) ...
[odkaz] Keby mal aspon daky smrc ako toto, mne to co tu predstavili pride ako nakladne auto, ktore ma co najmenej zaujat...
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 18:19
Re: Snad bude jiný....
Jasně, co člověk to jiný vkus a názor, určitě je spoustu lidí, kterým se Touareg líbí (minimálně ti, kteří ho mají a určitě i pár dalších), nicméně já jsem jeho designu nepřišel na chuť. Nejsem sklaním příznivcem VW, právě pro jejich "obyčejnost" a nezajímavost. Dávám přednost vozům s neotřelým a tak trochu extravagantním designem, proto mě VW moc neoslovuje. Na druhou stranu se mi začíná líbit, jakým směrem se VW ubírá teď, co se týče designu exteriéru. U Tourage první generace se mi ale velmi líbil právě jeho interier, je pravda, že volant byl pouze jeden (nepočítejme možnost volby dřeva nebo samotné kůže), ale celkově mi přijde, že to co odflákli zvenku, to vynahradili uvnitř, zkrátka jeden z nejpovedenějších interérů, jaký je možné v autě vyšší třídy vidět...a Phaeton je na tom stejně - zvenku za moc nestojí (hlavně zadek) ale interiér super
Avatar - kolmar
3. 8. 2009 18:12
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Tak na zaciatok musim povedat, ze SUV mam rad, no o Koleose by som asi nikdy neuvazoval (hoci nikdy nehovor nikdy...ale nikdy...) no a po druhe musim povedat, ze to nie je zle auto. Mal som moznost ho trosku prevetrat a bol som milo prekvapeny...motor (125 kW), priestranny a kvalitny interier, slusne odhlucnenie a hlavne komfortny podvozok. Prve ako standardne som sa dieram vyhybal, no na zaver som ich hladal a bezva ticho a minimum vybracii. Druhu stranu mince su naklony, no (potvora) cesta tam nebola velmi pokrutena tak to neviem velmi posudit.
Proste ak ti nevadi zaberanie spojky na milimetry (este horsie ako v alfe!!! co je v SUV nonsens!) a trosku preposilovan riadenie (no nic strasne) tak mas slusne vozenie, akurat musis prezit ze mas Francuzke SUV ktore sa bude viac kyvat ako nkonkurencia, nosis na kapote kosostvorec a ked vystupis z auta budes pozerat na vsetko len nie na neho, proste desig :no: ... Je to taky Francuzky X-Trail, no vzdy som si hovoril, kto si to len kupi? Uz viem, ze ten co chce najkomfortnejsie SUV v strednej triede ale(bo) velky fanda Rendlov... viac asi nikto...SUV je cca 14 na vyber, vymislat si moze kazdy...
3. 8. 2009 17:45
Re: PRI PRVNIM POHLEDU...
Mne osobne to naopak prijde docela originalni ;-) . Ne ve smyslu nejak extravagantni nebo tak, ale presne v tom smyslu, jak to myslis ty - jenze ja naopak si myslim, ze se zadnemu jinemu konkurencnimu SUV prilis nepodobna a tudiz si ho ani nespletu. Ale to je subjektivni a navic jsou to porad jenom skici, uvidime, jaka bude finalni podoba. Mne osobne by ale takovyto vzhled nevadil :-)
3. 8. 2009 17:42
Re: HUMOR
Mají kde ubírat - nynější 3,0 V6 TDI má 2301 kg, X5 3,0d má 2.150 kg a to je ještě 7-i místný
3. 8. 2009 17:27
PRI PRVNIM POHLEDU...
....na fotografie a pocitacovou skici jsem si rekl...nova RAV4 zkrizena s XC60. Designerskou originalitu je dnes tezke najit. ;-)
Avatar - positivemind
3. 8. 2009 17:26
Re: bravwo....
Bohužel, je mi z toho k breku ;-\ ještě Golf interiér (jen širší) a je vymalováno! Současná verze má šmrnc, osobitost, není to jen velkej osobák
3. 8. 2009 16:46
Nový Touareg
Snad jen dvě poznámky. Touareg to bude opravdu nový, facelift už jezdí od 2007. Velikost je s otazníkem - nový Porsche "Čejen" bude menší a Touareg je jeho brácha. Co ale pravda je že budou existovat Touaregy dva - onroad s Torsenem (ala Q7) - to je ta úspora hmotnosti a offroad - pravděpodobně s tím co má teď. I vzhledově se na první pohled budou obě verze lišit.
neregistrovaný "hyppolit"
3. 8. 2009 16:19
Re: No uz vidim nemcov...
Nebude vyzerať inak. Až na pár detailov je tá podoba celkom OK.
Avatar - Ada je zase tady
3. 8. 2009 15:56
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Nez koupit Koleos, koupil bych spise Kia Sorento. Je to take korejske, ale vyrabi se to ve vetsich seriich a nevozil bych na kapote pro ostudu kosoctverec >:-[]
Avatar - white label
3. 8. 2009 15:32
Re: Teda...
To myslíš tak, že i kdyby nakonec vypadal tak jako na těchto fotografiích? ;-)
3. 8. 2009 15:04
Re: Teda...
S tými 300 kg by som bol tiež opatrný, ale neviem, o tom nemám info. V každom prípade nový Touareg je podstatne šmrncovnejší ako ten súčasný.
Avatar - Rysguf.
3. 8. 2009 14:45
No uz vidim nemcov...
co su zvyknuti na terajsi, masivny, kilami chromu ovenceny Touareg, ako si kupia toto (ak to tak bude vyzerat). Je to cele ZLEEEEEEEE. FUJ. Urcite bude vyzerat inak, bude sa viac ponasat na VW PickUP na baze Touarega co sa vyraba v juznej Amerike. Ten je podobny, no masivnejsi, toto je hrozne...
Avatar - white label
3. 8. 2009 14:44
Re: Snad bude jiný....
Zajímavé, mě se naopak ta určitá "jednoduchost" u tohoto SUV líbila, včetně těch zadních světel... a např. naopak dnes si na ně stále nemůžu úplně zvyknout u G6, přestože auto opticky dobře snižují a rozšiřují, tak mi ty u G5 přišly mnohem originálnější a ne pouze "převzaté" z jiného modelu značky...
A v interiéru mi trochu vadil ten volant..., tedy "nemožnost" mít nějakou jeho jinou ("menší") alternativu...
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 14:28
Re: Snad bude jiný....
Interiér prvního Touaregu byl krásný, řekl bych dokonce nejpovedenější ze všech konkurenčních SUV, ale exterier.... ten byl odfláknutej, vypadá, jako kdyby ho navrhlo malý dítě, to auto není ničím zajímavý (což není tak divný, když se jedná o VW), ale ani ten vnější design nepůsobí takovým precizním dojmem jako zbytek VW, zadní světla tam jsou jak pěst na oko, předek působí až přiliš vysokým dojmem, celkově to auto není doladěný, nelíbí se mi.
Avatar - white label
3. 8. 2009 14:23
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
...tak jako skoro "všichni"... ;-)
Avatar - white label
3. 8. 2009 14:20
Re: Snad bude jiný....
První Touareg byl pro tebe "ošklivý"?
V čem?
3. 8. 2009 14:04
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Kdybys neměl v hlavě nasráno, tak sis koupil Koleos. >:D
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2009 13:42
Snad bude jiný....
Tak doufám, že reálná podoba odmaskovaného Touarega bude vypadat jinak, než zde uvedené počítačové skici. VW poslední dobou začíná dělat docela pěkná auta, myslím tím vzhledově (polo, golf VI, golf plus po faceliftu...) a tak doufám, že Touareg na toto naváže a nebude tak ošklivý, jako byl ten první, nebo jako jsou uvedené počítačové skici
neregistrovaný "zulyk"
3. 8. 2009 13:19
Re: bravwo....
dizajneri sa namakali, idu na zasluzeny odpocinok >:D
Avatar - white label
3. 8. 2009 13:05
Re: bravwo....
Přímo s Golfem to nesouvisí... Koncern (bohužel) rozhodl, že styl předních masek se musí výrazněji odlišit od single frame Audi a proto počínaje Sciroccem (viz studie a reálná podoba), mají mít postupně všechny nové modely výrazné (v barvě laku karoserie) dělení přední masky a podobné tvarování světel (G6, POLO, budoucí Touareg a Passat)..., což považuju (především u větších modelů jako Passat a výš) za designový krok zpět...
Avatar - iudex
3. 8. 2009 12:09
Re: bravwo....
Potom ale to copy & paste aplikuje dlhodobo Audi (takmer vsetky modely so single frame), Skoda (maska Roomster - F II.), Opel (Insignia - nová Astra), Fiat (GP - Bravo - Croma), Volvo (zadné svetlá) atd. atd. Je otázne, ci je lepsia taktika mat kazdý model natolko odlisný, ze clovek musí hádat príslusnost k znacke.
3. 8. 2009 11:40
bravwo....
Golfuareg je tu, uz iba novy Golfaeton, Golfassat, Golfeos....
tak teraz, na 10 rokov mame istotu v podobe prednych svetiel VW, copy paste svetlo a mame predok... >:D
Avatar - positivemind
3. 8. 2009 11:09
Re: Teda...
Jestli vážně zhubne 300kg, změna to je obrovská - interiér půjde nahoru, taky super. Jen ten design... ta Shiro světla ;-\ no, uvidíme :-)
Avatar - iudex
3. 8. 2009 10:52
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Treba si lepsie precítat clánok; mozno by stacil i nadpis: "nová generace"... >:-[]
300 kg pri facelifte, t.j. len na plechoch by nedokázali ani bakelitovou karosériou. ;-)
3. 8. 2009 10:34
Re: Teda...
Bude to vyzerať trošičku inak - lepšie. Ide o takmer nové auto, alebo vlastne o nové, niet časti, ktorej by sa zmeny nedotkli, karoséria je až na pár dielov celkom nová, dosť sa líši už aj podlahová plošina. V závode je zatiaľ pod plachtami, ale výroba sa už ide rozbehnúť, vo veľkom sa školí.
Zmeny sú rozhodne k lepšiemu. ;-)
3. 8. 2009 10:24
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Touareg je uz davno po facelifte, toto bude nova generacia.
neregistrovaný "Stillborn"
3. 8. 2009 10:18
Re: HUMOR
>:D
Avatar - positivemind
3. 8. 2009 09:52
Teda...
tohle je hnus velebnosti. Jestli to bude vypadat tak, jako na návrzích, bude to největší ošklivé kačátko u nás na trhu :-)
Avatar - Ada je zase tady
3. 8. 2009 09:41
Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Je to trochu zmatený článek. V každém případě je jasné, že faceliftem se nedá ušetřit 300kg. A proto je článek vlastně první informací, že se rodí nový VW, již dříve annoncované střední SUV, vyplňující mezeru mezi Tiguanem na platformě Golfu a velkým a těžkým Touaregem. Tedy vůz, který v nabídce VW dosud citelně chyběl. SUV ve třídě Passatu. Před rokem a půl jsem intenzívně takový vůz hledal a nakonec koupil Outlandera. Pokud by ten nový "Toupassat" byl už na světě, mohl jsem koncernu přispět k jeho zaslouženému finančnímu úspěchu. Teď už jen doufat, že nové SUVW bude konstruované tak, že po složení zadních sedadel vznikne rovná plocha, že tachometr s otačkoměrem nebude v módních "kelímcích od piva" a že design bude konzervativní. O tom, že vše ostatní na tom voze bude dotažené do posledního detailu, není zapotřebí pochybovat. :yes:
Avatar - iudex
3. 8. 2009 09:31
Re: HUMOR
Takze ekologický Bluemotion? >:-[]
neregistrovaný "carmik"
3. 8. 2009 09:22
Re: HUMOR
ne, bude bez motoru a bude mít šlapadla. >:D
Avatar - iudex
3. 8. 2009 08:58
Re: HUMOR
Na ranné pobavenie dobré... >:D >:D
Kazdopádne pokles hmotnosti pri rovnakých rozmeroch o radikálnych 300 kíl (!), to uz je nieco. Az sa mi tá informácia nepozdáva. To snád bude celý Touareg z hliníka? 8-s
3. 8. 2009 08:42
Re: HUMOR
kdo by to byl rekl :-) Jo vwolcos, ten vzdycky prijde s necim novatorskym :-) Ale je prece pondelni rano, da se to omluvit
neregistrovaný "UlysseNuovo"
3. 8. 2009 08:24
HUMOR
má být nový Touareg o výrazných 300 kg lehčí. To se samozřejmě příznivě projeví na poklesu hmotnosti. >:D >:D >:D >:D